TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting.

- vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage.

- Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov)

- nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!)

= JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!!

:toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons

Hvor dejligt for dig, Tina :loveshower

Del dette indlæg

Sådan noget Lorte sygdom!!!! Nu ligger Anders - han påpegede dog at "det er en høflig sygdom" :lol fordi vi ligger på skift og vi næsten er friske inden den næste bliver syg. Men jeg ved nu ikke hvor taknemmelig jeg er :rolleyes ville ærligt helst være fri <_<

Er stadig lidt groggy men har jo heller ikke fået et måltid i 3 dage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan noget Lorte sygdom!!!! Nu ligger Anders - han påpegede dog at "det er en høflig sygdom" :lol fordi vi ligger på skift og vi næsten er friske inden den næste bliver syg. Men jeg ved nu ikke hvor taknemmelig jeg er :rolleyes ville ærligt helst være fri <_<

Øv øv... Håber da snart i bliver af med det sygdom :kram God bedring til jer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er I hårdt ramt pt :kram God bedring

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal da godt nok love for jeg er blevet sommerklippet :o Min mors kommentar var da hun så det var, at jeg bestemt ikke ligner en der bliver 30 lige om lidt :yay Tak mor :D

Manden er til polterabend og kommer først hjem imorgen. Så Marius og jeg skal bare hygge os idag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! Dagens udfordring er godt nok "keep it together" har det stadig periodisk dårligt og Mie sov kun en time til formiddag.

Anders mener dog at det KLART er mig der har været hårdest ramt og han må have ret for han snakker om at tage ud og spille golf imorgen :rolleyes det trøster mig lidt at Mie nok ikke har været helt det samme igennem. Nå jeg vil ud og handle med Mie og proppe what ever i kurven der ikke fremprovokerer kvalme ved synet! (Ubehagelige flash backs til graviditeten - så blev min skrukhed lige sat på pause - Mie skal helt sikkert være mere selvhjulpen inden PB påbegyndes)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ude at se på hus i formiddags. Det kunne sagtens være huset, så nu skal vi have en håndværker med ud at se på det igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

håber snart i er over alt det sygdom :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ude at se på hus i formiddags. Det kunne sagtens være huset, så nu skal vi have en håndværker med ud at se på det igen :)

krydser finger for at det er huset :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh det lyder spændende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at C kun har sovet middagslur på 1 time, de sidste 2 dage... har hun nu taget hul på anden time i dag :glad Hun trænger sådan til det, med hendes forkølelse og mor-syge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende :goodluck Hvor har I set på hus henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting.

- vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage.

- Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov)

- nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!)

= JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!!

:toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons

WUHUUUUU!!!! :toot

Hvor ER det skønt at høre Tina........ SÅ fortjent altså!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh.... Har syg lillemand :( Han vågnede med feber onsdag morgen, og den steg hurtigt til knapt 40..... Der blev den så til i morges (torsdag havde han 39,8 om morgenen) , hvor den heldigvis var faldet en del. Vi tog dog alligevel til lægen, men hun siger det bare er en virus. Jeg tænker selv om det måske er 3 dages feber, for ingen af os andre har haft optræk til noget :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh.... Har syg lillemand :( Han vågnede med feber onsdag morgen, og den steg hurtigt til knapt 40..... Der blev den så til i morges (torsdag havde han 39,8 om morgenen) , hvor den heldigvis var faldet en del. Vi tog dog alligevel til lægen, men hun siger det bare er en virus. Jeg tænker selv om det måske er 3 dages feber, for ingen af os andre har haft optræk til noget :goodluck

:goodluck håber snart han er ovenpå igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende :goodluck Hvor har I set på hus henne?

Ja rigtig spændende. Det er pip-kvarteret i Viborg midtby :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

håber snart han er frisk igen! Kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAAARGH :shooter :shooter :numse :shooter :shooter :numse

Jesus Christ jeg får grå hår

Mie NÆGTER mad hun har i alt spist det der svarer til lidt over halvanden portion grød og en halv flaske siden igår kl 20. (Ikke at jeg bebrejder hende mærker ligesom på egen krop at mad ligesom ikke er det fedeste lige nu, men vi var lige nået SÅ langt og søndag sad hun og spiste kød og grøntsager med sovs sammen med os andre, føler mig total slået hjem i mad ludo)

Søvn mønstret er TOTAL ødelagt og er nu virkelig uhensigtsmæssig...

Mie er møg pylret og tror vi står ved starten af seperationsangstens grumme æra...

Jeg føler mig som en røv mor fordi det vildeste vi har præsteret sammen siden i onsdags er en gåtur de 300 meter der er op i Aldi og hjem igen og så har vi sunget nogle fagtesange, hørt musik og slået 3 kolbøtter... Og planen var gåtur og se på dyr og lege på legepladsen... Det ved hun selvfølgelig ikke men syntes stadig det er et brudt løfte.

(Undskyld - men nu fik jeg det bedre)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde kommentarer! Hver og en... det er dejligt at se at andre kan glæde sig med en - derfor er BK et dejligt sted... jeg ville gerne takke jer lidt mere personligt, men der er bare ikke tid til det - vi har haft gæster hele dagen og har det stadig. Men blev lige nødt til at skrive hurtigt - at jeres beskeder betyder mega meget! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha føj for en aften. Dårlig beslutning at tage i Bilka... Havde en skrigende hyperventilerene dreng hele vejen hjem :( Holdte ind, men det hjalp ikke :( Så nu er han faldet i søvn uden aftengrød, uden natflaske, uden at få børstet tænder for 2. Gang idag, da han slog munden så det blødte imorges og uden nattøj...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej dog! :-( stakkels jer... Det er bare ikke sjovt for nogen parter! Men tror ikke på at man kan leve et liv, uden at gøre ting som man fortryder inderligt i bagefter.... Kram til dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anden aften hvor Theo er faldet i søvn selv! :yay Sådan en nusseklud er fandme effektiv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha føj for en aften. Dårlig beslutning at tage i Bilka... Havde en skrigende hyperventilerene dreng hele vejen hjem :( Holdte ind, men det hjalp ikke :( Så nu er han faldet i søvn uden aftengrød, uden natflaske, uden at få børstet tænder for 2. Gang idag, da han slog munden så det blødte imorges og uden nattøj...

Til trods for overnævnte har Marius sovet 11 timer i streg :yay Dog ved siden af mig. Kunne ikke nænne at flytte ham efter alt det gråd...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver en lang dag idag.. Ida er morsyg og vil kun hænge på min arm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna har sovet 12! Timer i nat!!! Hun var dog "vågen" en time mellem 3 og 4, men sov derefter uden en lyd til KL 8!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER