Besvaret May 9, 2013 Edith lugter af hvidløg! Der var lige lidt hvidløg i hendes ærtemos igår aftes og hun lugter totalt meget af det :lol Jeg sørger altid for at vi får hvidløg samtidig, er bare ikke god til hvidløgsånde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Hvor meget rugbrød skal der til, før det kan tælle som et måltid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det her sygdom har totalt ødelagt alt hvad der hedder rytme herhjemme. Mie tager sin første lur nu :blink hun nægtede at sove kl 11 som hun plejer. Og så har hun heller ikke rigtig spist, appetitten er vist ikke optimal endnu. Anders har været 100% på hende siden igår kl 13, og har taget den første nat siden hun var 3 uger, det er vist lidt hårdt, han ville i hvert fald gerne have en lur da han lagde hende ved 11 tiden. Fjols som jeg er vil jeg så tage hende da hun begyndte at græde så Anders kunne sove, men at gå på trapper når man er svimmel er jordens dårligste ide, og resulterede i et styrt på røven ned så Anders SLET ikke fik hvilet men istedet stod med BÅDE en grædende baby og en ynkelig forslået kone... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Jeg sørger altid for at vi får hvidløg samtidig, er bare ikke god til hvidløgsånde :D God ide! Det havde jeg ikke lige overvejet.. Det må jeg huske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det her sygdom har totalt ødelagt alt hvad der hedder rytme herhjemme. Mie tager sin første lur nu :blink hun nægtede at sove kl 11 som hun plejer. Og så har hun heller ikke rigtig spist, appetitten er vist ikke optimal endnu. Anders har været 100% på hende siden igår kl 13, og har taget den første nat siden hun var 3 uger, det er vist lidt hårdt, han ville i hvert fald gerne have en lur da han lagde hende ved 11 tiden. Fjols som jeg er vil jeg så tage hende da hun begyndte at græde så Anders kunne sove, men at gå på trapper når man er svimmel er jordens dårligste ide, og resulterede i et styrt på røven ned så Anders SLET ikke fik hvilet men istedet stod med BÅDE en grædende baby og en ynkelig forslået kone... :rolleyes Puha altså, du må lige se at komme ovenpå hurtigt! Godt Anders er hjemme hvert fald.! Håber du er friskt NU.!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Simon kravler rundt oven på sin ficher price hund. Det ser og lyder ret sjovt! Han nyder vist at have en dag hjemme i stedet for i vs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Edith er så ubeslutsom idag. Så er hun træt, så prøver jeg at ligge hende til at sove.. Nej ikke alligevel! Så vil hun lege på gulvet, så jeg ligger hende ned.. nej ikke alligevel! Så vil hun sidde ved mig, men ikke rigtigt alligevel! Det er da til at blive vanvittig af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Puha altså, du må lige se at komme ovenpå hurtigt! Godt Anders er hjemme hvert fald.! Håber du er friskt NU.!! :) Det hjælper på det, tog et bad og har fået lidt at spise, mest af alt et forsøg på at blive frisk, for NØJ jeg savner Mie, selvom hun er her sammen med mig så er det slet ikke det samme ikke at trøste, ikke at putte og ikke at lege. Jeg fik da også det største kram til dato da jeg endelig løftede hende op :biglove og da jeg lå på en madras på gulvet puttede hun hele tiden hovedet ned i min hånd :kuller hun har det dejligt hos sin far, men det er lidt rart alligevel at være savnet :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Hvor er det her seperationsangst dog et helved fra mit perspektiv. C er bare monster pyldret, når hun er sammen med mig og vil hele tiden tages op. Men når hun er selv med far er der ingen ting. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det hjælper på det, tog et bad og har fået lidt at spise, mest af alt et forsøg på at blive frisk, for NØJ jeg savner Mie, selvom hun er her sammen med mig så er det slet ikke det samme ikke at trøste, ikke at putte og ikke at lege. Jeg fik da også det største kram til dato da jeg endelig løftede hende op :biglove og da jeg lå på en madras på gulvet puttede hun hele tiden hovedet ned i min hånd :kuller hun har det dejligt hos sin far, men det er lidt rart alligevel at være savnet :wub Godt det går fremad.!! Åh, hvor lyder det sødt ellers! Mie savner da helt sikkert sin mor..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det her sygdom har totalt ødelagt alt hvad der hedder rytme herhjemme. Mie tager sin første lur nu :blink hun nægtede at sove kl 11 som hun plejer. Og så har hun heller ikke rigtig spist, appetitten er vist ikke optimal endnu. Anders har været 100% på hende siden igår kl 13, og har taget den første nat siden hun var 3 uger, det er vist lidt hårdt, han ville i hvert fald gerne have en lur da han lagde hende ved 11 tiden. Fjols som jeg er vil jeg så tage hende da hun begyndte at græde så Anders kunne sove, men at gå på trapper når man er svimmel er jordens dårligste ide, og resulterede i et styrt på røven ned så Anders SLET ikke fik hvilet men istedet stod med BÅDE en grædende baby og en ynkelig forslået kone... :rolleyes Åh altså trapper skal bare ha nogen bank når de opfører sig sådan :box Håber snart du og Mie er ordentligt friske igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Hvor er det her seperationsangst dog et helved fra mit perspektiv. C er bare monster pyldret, når hun er sammen med mig og vil hele tiden tages op. Men når hun er selv med far er der ingen ting. Puh, sådan er det også her.... Heldigvis er det ved at stilne af, men der var en overgang hvor jeg ikke kunne gå forbi døråbningen til det rum han var i uden han begyndte at græde (selv om han ellers sad og havde en fest med far indtil jeg kom forbi) Eller hvis bare han hørte min stemme et andet sted i huset..... Det er virkelig strenge, og man føler sig totalt låst fast! Jeg håber det går hurtigt over hos jer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Ahhhh.... i dag tog farmand natteputningen, og det gik faktisk rigtig hurtigt i dag, vist ca. et kvarter. LÆKKERT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Puh, sådan er det også her.... Heldigvis er det ved at stilne af, men der var en overgang hvor jeg ikke kunne gå forbi døråbningen til det rum han var i uden han begyndte at græde (selv om han ellers sad og havde en fest med far indtil jeg kom forbi) Eller hvis bare han hørte min stemme et andet sted i huset..... Det er virkelig strenge, og man føler sig totalt låst fast! Jeg håber det går hurtigt over hos jer :kram2 Det er præcis sådan det er hos os :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Det er præcis sådan det er hos os :( Sådan er det også her :( Det er godt nok lidt strenge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2013 Lorte nat. Kort sagt. Og oveni købet er manden også sur nu fordi jeg åbenbart snerrede da han spurgte om William havde tisset i bleen - manden havde sku da selv lige stået og skiftet dyne betræk fordi William havde tisset igennem. SUK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Hold nu op hvor er Theos fødder bare små og søde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Åh my... Vågner op til baby der ligger og prutter, da jeg vurderer at han er færdig tager jeg ham op for at pusle og ser så at dyne og natdragt er gennemsmurt i prut. Ud på badeværelset op opdage at han er dækket fra bund og helt op i nakken og ligger i en ÅBEN ble. Tror vist jeg har en lille gut der skal i bad mens vaskemaskinen gør sin del ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Spædbørnskirpraktik er da simpelthen Guds gave til nybagte forældre!!! Han har lige taget en nat hvor han sov fra 21-6, og igår sov han en hel time i barnevognen uden en lyd!!! Og han gider faktisk ligge på gulvet og daske til legetøjet mens han snakker. Sådan kunne vi også konstatere efter at have været afsted i holstebro. Gid de ville oplyse om sådan noget på sygehuset efter fødslen! Derfor spreder jeg også budskabet overalt jeg kommer... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting. - vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage. - Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov) - nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!) = JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!! :toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting. - vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage. - Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov) - nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!) = JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!! :toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons Arh Tina hvor er det bare SKØNT at høre!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting. - vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage. - Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov) - nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!) = JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!! :toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons Wuhuuuuu...!!!! Det er SÅ fortjent!!! Virkelig dejligt for dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Jeg er fuldstændig og aldeles lykkelig!!!! Jeg har ikke ammet i et døgn nu - det er første gang i Elins liv. Siden at hun er begyndt at ville tage flaske synes jeg bare at der er sket så mange positive ting. - vi kan begge putte hende i vågen tilstand uden de helt store problemer - der er gode og dårlige dage. - Jeg har været afsted om aftenen for første gang siden hun kom til ( eller i hvert fald mens hun skulle puttes - jeg har altid skulle vente til hun sov) - nu er der en chance for at min mand og jeg kan komme på en overnatning et sted, så jeg kan prøve ikke at skulle op en nat (det er tiltrængt, når man har været oppe hver eneste nat i 9 måneder!!!) = JEG KAN FÅ NOGET SØØØØØØVVVVVVNNNNNN!!!! :toot :toot :toot :toot :yay :yay :yay :balloons :balloons (masse juble smileyer - er på fra mobilen)Hvor er det bare fedt for jer, Tina!! Er rigtig glad på jeres vegne over at det hele bare flasker sig (tø hø) :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 Gud jeg er træt. Silke Elia er igang med et amme-marathon :zzz Almindelig mad gider hun stort set ikke... Det er sikkert pga tigeren, men det trækker tænder ud, når hun så heller ikke sover så meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2013 ENDELIG!!!! Jeg har fået søvn i nat! Har været inde og give sut 2 gange i inden jeg gik i seng, og hørte hende så først kl. 4.30!!! Hun faldt rigtigt i søvn igen kl.5.30 og sov helt til kl.7.30!! Yay!! Mor her fik endda lov til at putte helt til kl. 9, :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites