Besvaret May 7, 2013 Det er PISSE træls! ØV hvor jeg savner min dejlige nemme datter der sover trygt og godt om natten og rimelig godt om dagen! Jeg er TRÆT! Det kan jeg godt forstå :( det lyder også som nogle hårde uger I har haft :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Giver ingen mening at prøve at sove. Har baby med hosteanfald hvert tiende minut nærmest. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Giver ingen mening at prøve at sove. Har baby med hosteanfald hvert tiende minut nærmest. Jeg kender lidt følelsen Mie klynker helt vildt og har gjort det siden kl 20.30 det er vist bare en af de nætter der skal overleves! Håber altså virkelig at i snart er sygdomsfri - syntes dagen i dag har været helvede, men jeg kan trods alt læsse af på Anders, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt du har det... Og slet ikke når det foregår over så lang tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Camille er SÅ god til at gå i dagpleje :) Hun er ikke særlig god sådan, "grov motorisk".. til gengæld, er hun bare laaangt foran fin motorisk :D Hun er simpelthen den dejligste lillllllle baby :) Hun har svært ved at sove i dagplejen, men hun sover så også mens de andre er ude og lege - så hun kan høre de leger.. Så nu skal vi begynde at tage hende tidligere op, så hun kan puttes mens de andre stadigvæk sover (cirka 30-45 min tidligere end nu). Hun skal først i dagpleje igen på mandag.. I morgen skal de andre til dagplejedag, hvor vi ikke synes Camille skal med endnu.. Også er det jo helligdage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2013 Jeg kender lidt følelsen Mie klynker helt vildt og har gjort det siden kl 20.30 det er vist bare en af de nætter der skal overleves! Håber altså virkelig at i snart er sygdomsfri - syntes dagen i dag har været helvede, men jeg kan trods alt læsse af på Anders, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt du har det... Og slet ikke når det foregår over så lang tid! Hun ligger i mit skød og bobler. Hoster og hakker, og har samtidig ondt i maven. Prøver at lokke sukkervand i hende, men uden held. Uh, jeg kan også godt blive træt i hovedet nogle gange, men helt alene er jeg dog ikke. Har en dejlig familie. C's far var her i dag og underholdte hende, så jeg kunne få ordnet diverse, min søster kom med sushi til sen frokost, og hyggede om C. Men ja, jeg er jo alene om det ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Vågnede af en masse brag og blev mega forskrækket, da det var helt orange udenfor, da jeg fra sengen kiggede ud af vinduet. Fløj op og fik vækket manden i farten, 2 udbrændte biler forenden af blokken! Pyha! Brandbilerne kom inden manden var færdig med at ringe 112 og så vågnede E selvfølgelig af sirenerne <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Puh ha - så måtte jeg for første gang, siden Mie var spæd, bede Anders om hjælp her midt om natten. Var inde for at give Mie flaske og kunne mærke at jeg fik det lidt dårligt, så lavede hun en bonus ble og da jeg fik lagt hende på puslebordet fik jeg koldsved, kvalme og begyndte at ryste så fik taget hende ind i stuen, ud på toilettet med mig og pjaske koldt vand i hovedet inden jeg kunne gå ned og hente Anders (skulle lige være sikker på jeg ikke kastede op på vejen). Nu er det heldigvis ved at gå i sig selv igen - puh ha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Vågnede af en masse brag og blev mega forskrækket, da det var helt orange udenfor, da jeg fra sengen kiggede ud af vinduet. Fløj op og fik vækket manden i farten, 2 udbrændte biler forenden af blokken! Pyha! Brandbilerne kom inden manden var færdig med at ringe 112 og så vågnede E selvfølgelig af sirenerne <_< Hold da op :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Vågnede af en masse brag og blev mega forskrækket, da det var helt orange udenfor, da jeg fra sengen kiggede ud af vinduet. Fløj op og fik vækket manden i farten, 2 udbrændte biler forenden af blokken! Pyha! Brandbilerne kom inden manden var færdig med at ringe 112 og så vågnede E selvfølgelig af sirenerne <_< Puha, kan godt forstå i blev forskrækket :kram2 Håber Edith faldt hurtigt i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Puh ha - så måtte jeg for første gang, siden Mie var spæd, bede Anders om hjælp her midt om natten. Var inde for at give Mie flaske og kunne mærke at jeg fik det lidt dårligt, så lavede hun en bonus ble og da jeg fik lagt hende på puslebordet fik jeg koldsved, kvalme og begyndte at ryste så fik taget hende ind i stuen, ud på toilettet med mig og pjaske koldt vand i hovedet inden jeg kunne gå ned og hente Anders (skulle lige være sikker på jeg ikke kastede op på vejen). Nu er det heldigvis ved at gå i sig selv igen - puh ha... Øv det er bare ikke sjovt sådan noget. Håber du har det godt igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Øv det er bare ikke sjovt sådan noget. Håber du har det godt igen :kram2 Desværre har jeg det stadig af helvedes til - pis, lort og :numse vi skal til kontakt møde i dag og jeg tør knap rejse mig - er så bange for at kaste op hvis jeg gør. For H..... Da ikke også... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Det kan jeg godt forstå :( det lyder også som nogle hårde uger I har haft :kram2 ja og jeg synes bare det fortsætter uden bedring overhovedet! Hun snotter på 5 uge uge nu og hoster stadig lidt.men tror tænderne driller og så er der vist en tiger nu, så vidt jeg husker??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 :kram til dem med syge børn, håber snart det lysner. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Desværre har jeg det stadig af helvedes til - pis, lort og :numse vi skal til kontakt møde i dag og jeg tør knap rejse mig - er så bange for at kaste op hvis jeg gør. For H..... Da ikke også... god bedring med dig søde Maja! Er Anders hjemme i dag, nu du er skidt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Hun ligger i mit skød og bobler. Hoster og hakker, og har samtidig ondt i maven. Prøver at lokke sukkervand i hende, men uden held. Uh, jeg kan også godt blive træt i hovedet nogle gange, men helt alene er jeg dog ikke. Har en dejlig familie. C's far var her i dag og underholdte hende, så jeg kunne få ordnet diverse, min søster kom med sushi til sen frokost, og hyggede om C. Men ja, jeg er jo alene om det ;-) sender lige en virtuel krammer... Er på fra mobilen og kan ikke huske de smileykoder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Har udover brand forskrækkelse haft en virkelig god nat. E faldt i søvn selv omkring kl 20.15, sov til kl 2, så havde vi en time med mad, brand/sirener og bøvl og kl lidt over 3 sov hun igen indtil kl 6.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 ja og jeg synes bare det fortsætter uden bedring overhovedet! Hun snotter på 5 uge uge nu og hoster stadig lidt.men tror tænderne driller og så er der vist en tiger nu, så vidt jeg husker??? Er på fra mobil, så kan ikke se hvor gammel Luna er, men mener hun er lidt yngre end Sophia, og hun har lige været igennem 37 ugers tigeren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Har udover brand forskrækkelse haft en virkelig god nat. E faldt i søvn selv omkring kl 20.15, sov til kl 2, så havde vi en time med mad, brand/sirener og bøvl og kl lidt over 3 sov hun igen indtil kl 6.30 :) SEJT!!!! :yay hvor er Edith dygtig altså! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 god bedring med dig søde Maja! Er Anders hjemme i dag, nu du er skidt? Tak. Ja han har et møde kl 11 så han kører 10.30 og er hjemme omkring kl 13 igen så håber jeg bare vi kan få sovet lidt der. Mie er heldigvis frisk og glad igen hun snakker og snakker og kryber rundt - ved ikke om hun er helt feberfri for Anders kan ikke lide at tage hendes temp. Men det kan ikke være helt skidt. Jeg håber lidt søvn hjælper mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Puha, det regn- og tordenvejr må da virkelig gerne være væk om 1 1/2 times tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Hvor må jeg ha' været træt i nat.. Faldt i søvn mens jeg ammede, og vågnede først halvanden time senere da A kom og vækkede mig! Er glad for vi brugte pengene på den stol - har slet ikke ondt i nakken eller noget! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Har simpelthen den sødeste SP!! Hun kommer på ekstra besøg på tirsdag, fordi jeg er så forvirret omkring amning og mad osv.. I telefonen mente hun, at vi kunne begynde at træne Bella i at sove hele natten uden amning - det ku være skønt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 Nøj jeg har en temperamentsfuld datter! :rolleyes ( men i det mindste banker hun ikke baghovedet i gulvet når hun bliver irriteret, som hendes mor åbenbart gjorde da hun var lille) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 C vågnede med rimelig jævne mellemrum indtil kl 4, og vågnede så først kl 7.30, så har da sovet. Fik hende til at sove videre til kl 9, men der moslede hun så også lidt. Hun er stadig ikke helt på toppen. Men bedre :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2013 SKRID dumme tordenvejr... :shooter :prik :sm :box David vågner hele tiden, og katten ligger og ryster af skræk under sengen. Før i tiden syntes jeg altid det var så hyggeligt, når det tordnede, men det er vist helt slut nu... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites