TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så er det i dag vi får udløst spændingen om hvem der skal passe Elin de næste 2 år... vi skal til kontaktmøde med dagplejeren i dag - det bliver så spændende!

Spændende vi skal afsted imorgen, men jeg har dog mødt hende så det er vist bare alt det praktiske vi skal snakke om :)

Del dette indlæg

Tyndskid og feber... nu må de tænder godt komme ud... og så skulle han da også lige falde ned fra puslebordet da manden skulle skifte ham her til morgen :shooter det værste er at jeg bare VIDSTE det ville ske en dag... fordi min mand åbenbart skal prøve alt for han forstår alvoren.... :shooter

Silas græd og blev derefter et hængetræ(som i det er han ALDRIG ellers) så jeg var klar til at køre på skadestuen... dog blev han rimelig hurtigt normal igen..han ramte vist også gulvet med siden først og ikke hovedet... DET GIK VIST GODT :unsure

Manden græd også.. og så spurgte jeg om han så havde lært det nu :prik nu er han taget på arbejde... og når han kommer hjem tager mig og silas afsted til pigehygge.. så vi når ikke rigtig og snakke om det idag :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv ØØØØV Mie har stadig feber så mine planer med mor, søster og svoger er aflyst :(

Er det egoistisk at overveje at tage afsted alligevel hvis hendes temperatur er faldet bare lidt efter middagsluren?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv ØØØØV Mie har stadig feber så mine planer med mor, søster og svoger er aflyst :(

Er det egoistisk at overveje at tage afsted alligevel hvis hendes temperatur er faldet bare lidt efter middagsluren?

Øv at lille Mie stadig er syg :kram2

Er det meningen hun skal være hos far imens hvis det er?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tyndskid og feber... nu må de tænder godt komme ud... og så skulle han da også lige falde ned fra puslebordet da manden skulle skifte ham her til morgen :shooter det værste er at jeg bare VIDSTE det ville ske en dag... fordi min mand åbenbart skal prøve alt for han forstår alvoren.... :shooter

Silas græd og blev derefter et hængetræ(som i det er han ALDRIG ellers) så jeg var klar til at køre på skadestuen... dog blev han rimelig hurtigt normal igen..han ramte vist også gulvet med siden først og ikke hovedet... DET GIK VIST GODT :unsure

Manden græd også.. og så spurgte jeg om han så havde lært det nu :prik nu er han taget på arbejde... og når han kommer hjem tager mig og silas afsted til pigehygge.. så vi når ikke rigtig og snakke om det idag :boo

Åh nej :( bare han ikke bliver bange for puslebordet nu.

Tror ikke du skal være for hård ved din mand, tror hændelsen er "straf" nok i sig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv at lille Mie stadig er syg :kram2

Er det meningen hun skal være hos far imens hvis det er?

Nej han kommer først hjem kl 17 og tager så afsted igen kl 17.30 til noget grill og fodbold halløj i sunds. Så jeg er (endnu) engang alene en hel dag (og jeg har bare lyst til at skrige "NU ER DET SNART MIN TUR" efter ham, men det er også bare uretfærdigt for han HAR spurgt om det var ok og det er jo kun fordi Mie blev syg at jeg er "låst" herhjemme)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til både C og Mie. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag står den på babysvømning. Og så er jeg utroligt spændt på aftenen. Ida skal passes af hendes mormor for første gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej :( bare han ikke bliver bange for puslebordet nu.

Tror ikke du skal være for hård ved din mand, tror hændelsen er "straf" nok i sig selv.

Jeg var ude og bade ham og give ham tøj på, på bordet, så han er ikke bange for det... heldigvis...

Jeg har heller ikke planer om at være hård ved ham.. for som du siger er det straf nok for ham, at Silas faldt ned... Jeg er bare nødt til at være sikker på at han efterhånden forstår at man skal passe på HELE tiden... jeg håber han har forstået det nu.... men hvis det er som så mange andre ting med ham, så har han ikke lært en dyt...

Min mand er lidt en dreng endnu på mange punkter :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker at hvis hun ikke er så mega påvirket af at have lidt feber, så synes jeg godt du kan tage afsted.. du her jo virklig brug for at komme ud lidt snart... ;) det er vel ikke værre end at du kan tage hjem med hende igen, hvis hun får det værre, eller du ikke synes situationen er helt god alligevel. Jeg tror ikke hun tager skade af det i hvertfald :)

Jeg håber feberen forsvinder ud i den blå luft efter luren... så du ikke behøver spekulere på det... ;) men bare kan nyde at komme ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURTIGT SPØRGSMÅL.

Giver i stadig baby hue på når de sover i barnevognen?

Synes Sophia har det varmt, selvom det er den tyndeste bomuldshue jeg kunne finde

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURTIGT SPØRGSMÅL.

Synes Sophia har det varmt, selvom det er den tyndeste bomuldshue jeg kunne finde

Ida får stadigvæk hue på, det er dog den hue der er på hendes jakke de dage der er varmt udenfor

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida får stadigvæk hue på, det er dog den hue der er på hendes jakke de dage der er varmt udenfor

Det er bare allerede 17 grader i skyggen her :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURTIGT SPØRGSMÅL.

SIlas sover uden hue nu.. han bliver så våd så våd med hue på nu.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

SIlas sover uden hue nu.. han bliver så våd så våd med hue på nu.....

Det synes jeg nemlig også Sophia blev igår, hun sov heller ikke så længe som normalt, og tror det er varmere idag

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURTIGT SPØRGSMÅL.

Nu sover Mie ikke ude, men jeg ville ikke, der er jo helt vindstille dernede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare allerede 17 grader i skyggen her :o

Så varmt er der ikke her i nærheden af vesterhavet.. Den har kun lige rundet 7grader i skyggen her

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu sover Mie ikke ude, men jeg ville ikke, der er jo helt vindstille dernede.

Har også besluttet at lade være :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så varmt er der ikke her i nærheden af vesterhavet.. Den har kun lige rundet 7grader i skyggen her

Wow :) tror også vi ender med en rigtig sommerdag her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej han kommer først hjem kl 17 og tager så afsted igen kl 17.30 til noget grill og fodbold halløj i sunds. Så jeg er (endnu) engang alene en hel dag (og jeg har bare lyst til at skrige "NU ER DET SNART MIN TUR" efter ham, men det er også bare uretfærdigt for han HAR spurgt om det var ok og det er jo kun fordi Mie blev syg at jeg er "låst" herhjemme)

Ah, havde ikke lige fanget det var meningen fra starten at Mie skulle med ;)

Hvis hun virker "up for it" så synes jeg godt du kan tage afsted.... Som det er sagt før, så kan du jo tage hjem med hende hvis det bliver for meget...... Men det er svært at vurdere her bag skærmen, om hun er frisk nok til det. Tag den på mavefornemmelsen :kiss

(kan godt forstå du har lyst til at skrige efter ham! Også selv om han i princippet ikke gør noget forkert...... Man kan ikke sætte sig ind i, hvordan det er at føle sig fængslet i barselsboblen, hvis man ikke selv har været der. Jeg har været der, og forstår udemærket din udlængsel, og din skrigetrang! :kram2 )

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURTIGT SPØRGSMÅL.

Min SP sagde at jeg ikke skulle give hue på med mindre jeg selv ville tage en på. :P Så David har ikke haft hue på et stykke tid nu ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jordens mest pylrede barn.

Tigerspring, tænder, sygdom, mor-syg... INTET er godt nok her!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min SP sagde at jeg ikke skulle give hue på med mindre jeg selv ville tage en på. :P Så David har ikke haft hue på et stykke tid nu ;)

Hehe okay :) Ved nu ikke om jeg er helt enig :) I blæsevejr ville jeg altid give hende en eller anden hue på, selvom jeg ikke selv tog en på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jordens mest pylrede barn.

Tigerspring, tænder, sygdom, mor-syg... INTET er godt nok her!

ØV altså :kram2 Håber snart hun er på toppen igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe okay :) Ved nu ikke om jeg er helt enig :) I blæsevejr ville jeg altid give hende en eller anden hue på, selvom jeg ikke selv tog en på :)

Hvis han sidder op i vognen og det blæser får han også stadig en hue på ;) Men når han lægger ned og sover, så synes jeg det bliver for meget - også selv om det blæser :) Men nu er han også et MEGET varmt barn ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER