Besvaret May 4, 2013 Hold op hvor har Marius haft en begivenhedsrig uge. Nu skal der slappes af og hygges de næste 2 dage inden det hår løs igen tirsdag :) Måske en tur ned på den nye legeplads vi har fået lige nedenfor os, hvis det bliver godt vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Der var nu ikke nogen hensigt som sådan. Kunne bare ikke helt finde ud af, om I slet ikke havde været ude eller det kun var dig :-) Jeg ville blive sindssyg..... Det er jeg dæleme også. Faktisk er jeg meget et ude menneske så at bo i lejlighed er :numse når vejret er godt. Mie har været med sin far ude hos bedsteforældrene og så har vi brugt altanen meget den sidste tid, især fordi der sidst på eftermiddagen er så lunt at hun selv kan krybe rundt derude. I dag sov jeg længe mens Mie og Anders var ude og handle så det er nok mig der "lider" mest under omstændighederne. Mie syntes jo Altanen er ny og spændende, mens det for mig ikke ligefrem gør en forskel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Har været ude og spise alene med min mand :yay Mormor har passet Edith, givet mos, mm fra flaske (hvor hun drak 80-100 ml :yay) og puttet.. Det var gået SÅ godt!!! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Skod nat! Jeg er glad for at jeg gik i seng 21.30, men ikke glad for at jeg har fået ca 2,5 times søvn siden da (opdelt vel og mærke). Jeg er hammer træt og William er hammer træt og bund ulykkelig. Nu ligger han i min seng og er ved at falde til ro, nu håber jeg bare han sover lidt mere end en time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Og så lagde vi os til at sove lille mus :goodluck man skal IKKE vågne 2 timer før man plejer når man skal til konfirmation hele dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Skod nat! Jeg er glad for at jeg gik i seng 21.30, men ikke glad for at jeg har fået ca 2,5 times søvn siden da (opdelt vel og mærke). Jeg er hammer træt og William er hammer træt og bund ulykkelig. Nu ligger han i min seng og er ved at falde til ro, nu håber jeg bare han sover lidt mere end en time. Det blev ikke bedre. 4 pruttebleer i løbet af natten, 4 amninger + morgenfrisk baby kl 5:50. Jeg er træt med træt på, og håber altså lidt at William har planer om at sove nogle gode lure i dag. Han er allerede træt nu, men jeg synes godt nok at det er tidligt at sove formiddagslur kl 7. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 PERFEKT nat!! 20-6.40 kun med sutten omkring kl 21, så det er lige til at klare. Jeg vågnede selv 6.30 og var helt forvirret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 En nat hvor Marius fik godnatflaske inden vi kørte hjem, blev puttet i autostolen og videre i sengen da vi nåede hjem. Og helt uden mad i løbet af natten men en del sutter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Har været i kirke med lille charme Lilly :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Jeg føler seperationsangsten ødelægger min baby :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Jeg føler seperationsangsten ødelægger min baby :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Hjemvendt fra en tur på stranden med manden og Ida Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 SKØN dag til konfirmation hos min fætter. Skøn social Mie, markræs i biler og på crossere, lækker lækker mad, komplimenter til mig :yay dejligt dejligt vejr, skøn familie der bare er dejlige at være sammen med. Så kom jeg UUUUUUD! Og fik da lige aftalt shopping med mor, søster og svoger tirsdag :yay Anders har ferie torsdag og fredag så det skal udnyttes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 SKØN dag til konfirmation hos min fætter. Skøn social Mie, markræs i biler og på crossere, lækker lækker mad, komplimenter til mig :yay dejligt dejligt vejr, skøn familie der bare er dejlige at være sammen med. Så kom jeg UUUUUUD! Og fik da lige aftalt shopping med mor, søster og svoger tirsdag :yay Anders har ferie torsdag og fredag så det skal udnyttes ;) :yay for en dejlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 SKØN dag til konfirmation hos min fætter. Skøn social Mie, markræs i biler og på crossere, lækker lækker mad, komplimenter til mig :yay dejligt dejligt vejr, skøn familie der bare er dejlige at være sammen med. Så kom jeg UUUUUUD! Og fik da lige aftalt shopping med mor, søster og svoger tirsdag :yay Anders har ferie torsdag og fredag så det skal udnyttes ;) :yay for perfekt dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Kære guuud.... Bare liiiidt sammenhængende søvn og en datter der ikke er pylret og klattet. Is that too much to ask?? Sov på gulvet i nat. Eller sov... Det så meget sagt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 SKØN dag til konfirmation hos min fætter. Skøn social Mie, markræs i biler og på crossere, lækker lækker mad, komplimenter til mig :yay dejligt dejligt vejr, skøn familie der bare er dejlige at være sammen med. Så kom jeg UUUUUUD! Og fik da lige aftalt shopping med mor, søster og svoger tirsdag :yay Anders har ferie torsdag og fredag så det skal udnyttes ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Wuhuu.... for anden aften i træk har jeg ikke ammet om aftenen! Elin er nemlig begyndt at synes det flaskepjat slet ikke er noget pjat længere! Torben har derudover fundet en metode at putte på, som vi nu har kørt i 6 dage - og det fungerer bare. Nogle dage bedre end andre... Men der er store fremskridt herhjemme - forhåbentlig kan jeg vænne hende af med at skulle ammes om natten også, så jeg snart kan prøve hvad det vil sige at sove mere end 5 timers sammenhængende søvn (hvilket jeg ikke har prøvet i snart 9 måneder - rettelse 10 måneder... graviditeten tillod heller ikke en go nattesøvn den sidste måneds tid...) Men er det realistisk at hun også vil godtage en flaske om natten fremfor amning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Kære guuud.... Bare liiiidt sammenhængende søvn og en datter der ikke er pylret og klattet. Is that too much to ask?? Sov på gulvet i nat. Eller sov... Det så meget sagt. Stakkel... jeg føler virkelig med dig Cæcilie.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Juhuuuu nu med et styks snotfri/forkølelsesfri datter :) :yay :yay :yay Wuhuuu.....! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Har været ude og spise alene med min mand :yay Mormor har passet Edith, givet mos, mm fra flaske (hvor hun drak 80-100 ml :yay) og puttet.. Det var gået SÅ godt!!! :glad :glad :glad :yay :yay :yay :yay :balloon :balloon FEEEEEDT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 PERFEKT nat!! 20-6.40 kun med sutten omkring kl 21, så det er lige til at klare. Jeg vågnede selv 6.30 og var helt forvirret :D Det må være en skøn følelse!! Det er go til dig... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 En nat hvor Marius fik godnatflaske inden vi kørte hjem, blev puttet i autostolen og videre i sengen da vi nåede hjem. Og helt uden mad i løbet af natten men en del sutter... Det lyder dejligt nemt... :yay på trods af mange sutter.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Har været i kirke med lille charme Lilly :7himmel Dejligt.... og modigt! Jeg tør ikke, selvom jeg har en plan om at komme lidt oftere i kirke - synes at det er en go ting for de små at opleve. Men synes ikke lige jeg har haft modet til det... Har i været til konfirmation? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Jeg føler seperationsangsten ødelægger min baby :( :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites