Besvaret May 3, 2013 2. dag i vs gik gudskelov bedre end den første. i dag nåede han da at holde op med at græde inden for 10 min. Men pyh hvor jeg synes det er svært og nu er det bare en skam at det er fredag, så han ikke skal afsted i morgen. Men mon ikke det går bedre mandag også. Rigtig god weekend. Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Er allerede super glad for mine nye tupperware kopper med låg, selvom jeg først fik dem igår. Men hvor er de bare geniale at have med på tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 William er en hyggefis i dag, han plejer ALDRIG at ville sove i mine arme, men nu har han sovet en time. Behøver jeg sige at jeg nyder det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Det bedste ved at komme lidt væk hjemmefra er altså at komme HJEM! Elsker min lille familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 mon ikke man burde hoppe i seng og få sin skønhedssøvn??? helst uden alt for mange afbrydelser ;) Nat Nat piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Hvilken BÆ nat. Men da hun vågnede forstod jeg hvorfor - Mega feber ramt. Om det er tænderne(kindtænder) VS-baktusser eller tredages feber ved jeg ikke. Men AV i hjertet, og nu sover hun heldigvis igen... Stakkel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Hvilken BÆ nat. Men da hun vågnede forstod jeg hvorfor - Mega feber ramt. Om det er tænderne(kindtænder) VS-baktusser eller tredages feber ved jeg ikke. Men AV i hjertet, og nu sover hun heldigvis igen... Stakkel! God bedring med lille C :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Så går turen snart mod Vorupør, så håber solen kommer igennem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Så går turen snart mod Vorupør, så håber solen kommer igennem... Åh jeg vil med... Elsker Vorupør :balloons God tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Er altså ret vild med at han er inde i en periode hvor han sover godt 8 timer hver nat... Dette var 3. nat i streg!!! Hvis det, at jeg giver ham et bad lige inden han får mad der omkring kl 20, gør at han sover så godt om natten, så bruger jeg da gerne de 20 minutter på det! Og han nyyyyyder det! Det er så skønt at han er blevet så glad for at komme i bad, efter han de første 2-3 gange skreg som en stukken gris når han kom i bad. På sygehuset hvor han fik sit første bad, lød det som om han skulle dø, og det krævede at jeg holdt ret godt fast om ham, nogle gange med begge hænder for at han ikke skulle glide fra mig, og sygeplejersken kommenterede at han godt nok var en stærk lille fyr. Hvor er han dygtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Er altså ret vild med at han er inde i en periode hvor han sover godt 8 timer hver nat... Dette var 3. nat i streg!!! Hvis det, at jeg giver ham et bad lige inden han får mad der omkring kl 20, gør at han sover så godt om natten, så bruger jeg da gerne de 20 minutter på det! Og han nyyyyyder det! Det er så skønt at han er blevet så glad for at komme i bad, efter han de første 2-3 gange skreg som en stukken gris når han kom i bad. På sygehuset hvor han fik sit første bad, lød det som om han skulle dø, og det krævede at jeg holdt ret godt fast om ham, nogle gange med begge hænder for at han ikke skulle glide fra mig, og sygeplejersken kommenterede at han godt nok var en stærk lille fyr. Enten det eller kiropraktor eller en kombi ;) men ja hvad man ikke gør for en bedre nattesøvn :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Endnu en dag på skansen herhjemme <_< det er fint nok Anders spiller golf men NOGLE gange kunne JEG godt bruge noget socialt insput, noget frisk luft under barselsboblen. Siden i mandags har jeg forladt lejligheden 1 gang og det var igår hvor jeg med dundrendes hovedpine flygtede ud og handle og kom hjem uden hovedpine - mon der er en sammenhæng? Det har ikke rigtig været muligt at tage nogen steder i den her uge da jeg havde frisør herhjemme tirsdag og fotografen kom torsdag eftermiddag så jeg havde lige en masse der skulle ordnes. Men tænk at ens hjem kan føles som et fængsel... Godt at vi skal til konfirmation imorgen så sker der da lidt, selvom sådan en tur er mere end besværligt med en baby, især fordi der INGEN baby faciliteter er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Endnu en dag på skansen herhjemme <_< det er fint nok Anders spiller golf men NOGLE gange kunne JEG godt bruge noget socialt insput, noget frisk luft under barselsboblen. Siden i mandags har jeg forladt lejligheden 1 gang og det var igår hvor jeg med dundrendes hovedpine flygtede ud og handle og kom hjem uden hovedpine - mon der er en sammenhæng? Det har ikke rigtig været muligt at tage nogen steder i den her uge da jeg havde frisør herhjemme tirsdag og fotografen kom torsdag eftermiddag så jeg havde lige en masse der skulle ordnes. Men tænk at ens hjem kan føles som et fængsel... Godt at vi skal til konfirmation imorgen så sker der da lidt, selvom sådan en tur er mere end besværligt med en baby, især fordi der INGEN baby faciliteter er. Håber det blir sjovt alligevel. Du lyder virkelig som om du trænger til luftforandring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Så fangede kæresten et stykke banan i mit hår :rolleyes Tak Lilly! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Endnu en dag på skansen herhjemme <_< det er fint nok Anders spiller golf men NOGLE gange kunne JEG godt bruge noget socialt insput, noget frisk luft under barselsboblen. Siden i mandags har jeg forladt lejligheden 1 gang og det var igår hvor jeg med dundrendes hovedpine flygtede ud og handle og kom hjem uden hovedpine - mon der er en sammenhæng? Det har ikke rigtig været muligt at tage nogen steder i den her uge da jeg havde frisør herhjemme tirsdag og fotografen kom torsdag eftermiddag så jeg havde lige en masse der skulle ordnes. Men tænk at ens hjem kan føles som et fængsel... Godt at vi skal til konfirmation imorgen så sker der da lidt, selvom sådan en tur er mere end besværligt med en baby, især fordi der INGEN baby faciliteter er. Selvom det var hårdt den første uges tid, så er det sådan en følelse som du har, der gør at jeg er glad for at være startet på arbejde... Jeg håber du kommer lidt mere ud i den kommende uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Holder lidt ferie i sommerhuset på fanø. Slet ikke dårligt med sol, god mad og ekstra hjælp i form af mormor og morfar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Håber det blir sjovt alligevel. Du lyder virkelig som om du trænger til luftforandring :kram2 Ja det bliver helt sikkert hyggeligt, der er varslet markræs og boldspil - vi var afsted sidste år til storebroderens konfirmation og det var SUPER hyggeligt... Men nu har vi en lille mus med så det bliver lidt noget andet. Det jeg frygter mest er faktisk formiddagen imorgen at få pakket alt det ned vi muligvis kan få brug for. Selvom det var hårdt den første uges tid, så er det sådan en følelse som du har, der gør at jeg er glad for at være startet på arbejde... Jeg håber du kommer lidt mere ud i den kommende uge :) Åh ja hvis man så bare havde et arbejde at vende tilbage til :( det er selvfølgelig også en del af frustrationen... Jeg må gøre en indsats for at komme ud af døren i den næste uges tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Endnu en dag på skansen herhjemme <_< det er fint nok Anders spiller golf men NOGLE gange kunne JEG godt bruge noget socialt insput, noget frisk luft under barselsboblen. Siden i mandags har jeg forladt lejligheden 1 gang og det var igår hvor jeg med dundrendes hovedpine flygtede ud og handle og kom hjem uden hovedpine - mon der er en sammenhæng? Det har ikke rigtig været muligt at tage nogen steder i den her uge da jeg havde frisør herhjemme tirsdag og fotografen kom torsdag eftermiddag så jeg havde lige en masse der skulle ordnes. Men tænk at ens hjem kan føles som et fængsel... Godt at vi skal til konfirmation imorgen så sker der da lidt, selvom sådan en tur er mere end besværligt med en baby, især fordi der INGEN baby faciliteter er. Nu spørger jeg bare af ren interesse - Men har Mie så heller ikke forladt lejligheden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Hvilken BÆ nat. Men da hun vågnede forstod jeg hvorfor - Mega feber ramt. Om det er tænderne(kindtænder) VS-baktusser eller tredages feber ved jeg ikke. Men AV i hjertet, og nu sover hun heldigvis igen... Stakkel! Go bedring til C :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Juhuuuu nu med et styks snotfri/forkølelsesfri datter :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Nu spørger jeg bare af ren interesse - Men har Mie så heller ikke forladt lejligheden? Hvad er hensigten med at stille det spørgsmål? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Hvad er hensigten med at stille det spørgsmål? Der var nu ikke nogen hensigt som sådan. Kunne bare ikke helt finde ud af, om I slet ikke havde været ude eller det kun var dig :-) Jeg ville blive sindssyg..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Har haft den bedste dag med Simon. Jacob var på arbejde (igen - han har kun arbejdet 42 timer denne uge og skal afsted 3 timer i morgen også :/), men Simon og jeg var i zoo og så gik vi hjem og fik handlet. Og i mens jeg lavede mad legede han på køkkengulvet. Jeg har sat mig for at vi skal rå hygge resten af min barsel, der er kun 22 dage tilbage. Hvor er tiden dog gået stærkt. Rigtig god nat til jer alle sammen! Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Tror bare jeg ligger mig ind til C på hendes værelse. Stakkels feber ramte mus. Det er ikke til at bære.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites