Besvaret May 2, 2013 Søvnmangel er lort!!! Parforhold med to med søvnmangel desværre også lidt lort - hvis bare den ene har overskud, er det lidt lettere.. :kram Håber I er ok i dag? Er det første tand der er på vej eller har hun nogle, hvor hun reagerede anderledes? Idag har været meget bedre faktisk, S fandt noget overskud frem og vi har endda hygget os i aften, efter helvedes putning :i Det er første tand på vej, så aner jo heller ikke om det er det eller noget andet :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Frederik er også plaget af tænder på vej, her går det mest ud over maden spm han ikk rigtig gider købte i dag nogen gummedråper på apoteket med god effekt.. Man kan få noget der hedder bed bompers til at sætte under træmmesengen så man kan vugge/ryste/vippe den.. Vi har brugt dem hele tiden da mine drenge kun har sovet i træmmesengen seng først sammen og nu hver deres:) kan klart anbefales bruger det stadig hvis de er urolige og de er nu 8 måneder :) Edith har heldigvis ikke nedsat appetit, hun er bare lidt sur og græder lidt mere.. Måske det også er sidste krampetrækning af tigerbesøg :huh Har ligget efter sådan nogle bed rockers, men de skal skrues fast, så vidt jeg kunne se, og det kan de ikke så godt på vores tremmeseng.. Det må blive på den hårde måde, selvom det tager tid <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Værste nat i LAAANG tid!! Har ind til nu været oppe en gang i timen. Har lige ammet -WTF!? Plejer jeg først at gøre mellem 5 og 7. Håber at jeg må få bare to timer i streg nu :( det bliver en LAAANG dag imorgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Værste nat i LAAANG tid!! Har ind til nu været oppe en gang i timen. Har lige ammet -WTF!? Plejer jeg først at gøre mellem 5 og 7. Håber at jeg må få bare to timer i streg nu :( det bliver en LAAANG dag imorgen :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Lad det blive en vane... Anden nat hvor David snuppede 10,5 time uden en eneste lyd :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Har ingen undervisning om fredagen, og skal derfor sidde herhjemme og forberede mig ( undskyld regering og KL ;) ). Men jeg skal da godt nok lige vænne mig til at aflevere Sofia i dagpleje, og så køre herhjem uden hende. Har mest af alt lyst til at køre ned og hente hende igen med det samme :( Har aftalt med DP at hun skriver så snart Sofia vågner fra middagslur, og så henter jeg hende. Glæder mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Bedste nat i 100år (sådan ca!) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 :kram :kram :kram Tak for kram :kram2 Fik lidt over to timer plus en time ca. Fatter ikke at jeg ikke føler mig mere træt? Sjovt nok fik hun ikke agurkestænger igår aftes ;) Dejligt I fik noget aften iøvrigt :) håber natten blev god! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Er en stolt mor. I onsdags tog Tobias det første skridt og igår tog han op til fem. Bliver spændende at se hvor mange han kommer op på idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Er en stolt mor. I onsdags tog Tobias det første skridt og igår tog han op til fem. Bliver spændende at se hvor mange han kommer op på idag. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hvad skal det ikke ende med :unsure :P http://imgur.com/5yDzzUH Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hvad skal det ikke ende med :unsure :P http://imgur.com/5yDzzUH HÆ HÆ!!! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hvad skal det ikke ende med :unsure :P http://imgur.com/5yDzzUH Haha, DET er fedt!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Jeg har lige vækket Ida - Hun har sovet fra 21.45(cirka) og til nu uden amninger eller noget :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hvad skal det ikke ende med :unsure :P http://imgur.com/5yDzzUH Hun er bare ved at finde ud af hvordan hun hurtigst for lommepenge ud af Anders :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Jeg har lige vækket Ida - Hun har sovet fra 21.45(cirka) og til nu uden amninger eller noget :o Hun har vel trængt til det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hun er bare ved at finde ud af hvordan hun hurtigst for lommepenge ud af Anders :P Ha ha ja hun er sku ikke så dum så :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Jeg har lige vækket Ida - Hun har sovet fra 21.45(cirka) og til nu uden amninger eller noget :o Hold da op :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Camille klarede dagpleje SÅ flot i dag. Christian afleverede.. De cyklede derop.. hun havde siddet og sagt "mmmmm..." hele vejen og grint når de kørte over noget.. ;) Hun havde intet sagt da hun blev afleveret og han gik.. Og da han kom igen, legede hun og smilte.. Dagplejeren havde sagt at hun havde grint og de havde hygget sig.. Så de aftalte at mandag skulle hun sove der, og spise frokost der også.. Puha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Hold da op :blink Ja og det værste er at hun virker træt igen :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Ja og det værste er at hun virker træt igen :o Er der et tigerspring på vej? Mie sover ofte rigtig meget lige op til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Er der et tigerspring på vej? Mie sover ofte rigtig meget lige op til... Ida plejer at være mere vågen op til tigeren, men tror det er hendes forkølelse. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Åh nej, der er ved at flytte nye overboer ind = LARM! = dødsdømt eftermiddagslur og Silke Elia er bare så træt og pylret :( ØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Åh nej, der er ved at flytte nye overboer ind = LARM! = dødsdømt eftermiddagslur og Silke Elia er bare så træt og pylret :( ØV! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites