Besvaret April 29, 2013 Jeg elsker mit barn :kuller Jeg er snottet, har hovedpine, hun vil ikke sove og jeg var nødt til at aflyse en aftale.. MEN: Jeg vil ikke bytte for noget i verden... Hvor er jeg heldig, at være mor til sådan et perfekt lille væsen :biglove God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 MINUS rytme hos Luna for tiden.... dårlige nætter = rod i systemet! Hun stod op kl. 8.30.... blev puttet til første lur kl. 10.40.... og sover endnu! :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Mie skal passes for første gang i hele hendes lille liv i dag. Spændende hvad hun siger til det. Bare en times tid hos mormor. Så det skal nok gå :) Må hellere pakke alle hendes livretter ned så hun får noget at spise :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Veloverstået sidste Sp-besøg. Hvor er jeg bare stolt af min dreng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Mie skal passes for første gang i hele hendes lille liv i dag. Spændende hvad hun siger til det. Bare en times tid hos mormor. Så det skal nok gå :) Må hellere pakke alle hendes livretter ned så hun får noget at spise :P Det skal nok blive spændende. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Weeee.... Charlie har haft en forrygende god DP-start :loveshower Smilede hos DP da jeg gik, (han virkede slet ikke som om han havde brug for jeg kom med ind og var der lidt, så jeg afleverede bare, og vinkede og gik) og smilede da jeg kom retur 3 timer senere.... og DP siger at udover lidt pylder en af gangene ved bleskift, har har overhovedet ikke været ked af det :loveshower Det var også gået rigtig fint med at putte ham til formiddag, ingen problemer der...... Er altså super stolt af min mus :wub Jeg er sikker på det har været en kæmpe fordel at han har set hende stort set hver dag, og at Marlon var der sammen med ham.... Så var det hele ikke spor skræmmende for den lille mand.... HURRAAA, kan slet ikke få armene ned :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Mie skal passes for første gang i hele hendes lille liv i dag. Spændende hvad hun siger til det. Bare en times tid hos mormor. Så det skal nok gå :) Må hellere pakke alle hendes livretter ned så hun får noget at spise :P Uh, spændende...... det skal de begge nok tage i stiv arm, det er jeg sikker på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Har åbenbart en træt baby :huh Han fik mad, og lå lidt ved mig for lige at slå mave. Han faldt så i søvn, så tænkte jeg ville prøve at lægge ham i liften, og han end ikke møffede da jeg gjorde det :huh Han har møffet lidt ondt i maven agtigt 2 gange siden, og det er alligevel omkring 15 min siden nu :huh det er ALDRIG sket før... Nu finder jeg lidt frokost og så må vi se hvor længe han sover. Årh.... Det lyder til han begynder at finde ud af hvor dejligt det er at sove/maven falder lidt til ro.... Jeg håber for jer at det fortsætter i den gode retning, det kunne i vist så godt trænge til :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Weeee.... Charlie har haft en forrygende god DP-start :loveshower Smilede hos DP da jeg gik, (han virkede slet ikke som om han havde brug for jeg kom med ind og var der lidt, så jeg afleverede bare, og vinkede og gik) og smilede da jeg kom retur 3 timer senere.... og DP siger at udover lidt pylder en af gangene ved bleskift, har har overhovedet ikke været ked af det :loveshower Det var også gået rigtig fint med at putte ham til formiddag, ingen problemer der...... Er altså super stolt af min mus :wub Jeg er sikker på det har været en kæmpe fordel at han har set hende stort set hver dag, og at Marlon var der sammen med ham.... Så var det hele ikke spor skræmmende for den lille mand.... HURRAAA, kan slet ikke få armene ned :balloon :yay :balloon :respekt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Weeee.... Charlie har haft en forrygende god DP-start :loveshower Smilede hos DP da jeg gik, (han virkede slet ikke som om han havde brug for jeg kom med ind og var der lidt, så jeg afleverede bare, og vinkede og gik) og smilede da jeg kom retur 3 timer senere.... og DP siger at udover lidt pylder en af gangene ved bleskift, har har overhovedet ikke været ked af det :loveshower Det var også gået rigtig fint med at putte ham til formiddag, ingen problemer der...... Er altså super stolt af min mus :wub Jeg er sikker på det har været en kæmpe fordel at han har set hende stort set hver dag, og at Marlon var der sammen med ham.... Så var det hele ikke spor skræmmende for den lille mand.... HURRAAA, kan slet ikke få armene ned :balloon :yay :balloon :yay :balloon :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Total kaos dag. William kan slet ikke finde ud af noget, han er hammer træt men sover en halv time ad gangen, han skubber sig væk når jeg ammer for så at blive hys og vil ligges til igen. Mine babser skifter mellem at være alt for fyldte til ham for så ved næste amning virke tomme. Ej men hvad skal man stille op? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Og nu sover han så igen, denne gang med den ene babs i munden. Jeg tør næsten ikke bevæge mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 :kram :kram Kender det ALT for godt, og det er bare ikke sjovt! Er der mulighed for de gange de er for fyldte at du kan malke ud og give ham på flaske når han bliver for hys til at sutte ved dig? Jeg tror det er en rigtig god ide, jeg må virkelig have anskaffet en pumpe - jeg synes det er mange gange jeg har manglet den efterhånden. Og han fortsætter med at være helt umulig. Jeg giver total fortabt i dag. Nu er min mand ENDELIG kommet hjem, så nu må det være hans tur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Silke Eila spiste 4 (!) kartofler, stuvet ærter/gulerødder og 3/4 karbonade i dag til aftensmad :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Weeee.... Charlie har haft en forrygende god DP-start :loveshower Smilede hos DP da jeg gik, (han virkede slet ikke som om han havde brug for jeg kom med ind og var der lidt, så jeg afleverede bare, og vinkede og gik) og smilede da jeg kom retur 3 timer senere.... og DP siger at udover lidt pylder en af gangene ved bleskift, har har overhovedet ikke været ked af det :loveshower Det var også gået rigtig fint med at putte ham til formiddag, ingen problemer der...... Er altså super stolt af min mus :wub Jeg er sikker på det har været en kæmpe fordel at han har set hende stort set hver dag, og at Marlon var der sammen med ham.... Så var det hele ikke spor skræmmende for den lille mand.... HURRAAA, kan slet ikke få armene ned :balloon :yay det gør det altså bare SÅ meget nemmere at vide at de har det godt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Silke Eila spiste 4 (!) kartofler, stuvet ærter/gulerødder og 3/4 karbonade i dag til aftensmad :blink :D hold da op! det var ikke så lidt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Så blev Mie passet for første gang. Det gik fint, jeg havde slet ikke svær ved at køre fra hende og min mor sagde at hun tvivler på at hun nogensinde har været så omsværmet før. Hun havde både min far, min mor, min lillesøster, min storesøster og hendes hund :) De havde rigtig fået leget og da vi kom og hentede hende lå hun på gulvet med min far :biglove Vi så på det første hus i dag - desværre ikke noget for os, det var et fint hus med potentiale men der var FOR meget der skulle ordnes + det var ALT for lille og så lå det lige op til en meget trafikeret vej. Så på den igen... :) heldigvis var mægleren sød så han har vist øje på boliger der kan falde i vores smag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 :gal Møg tiger, forlad mit barn og lad os få ro og hende søvn.. Pleeeeeeeeease! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 :gal Møg tiger, forlad mit barn og lad os få ro og hende søvn.. Pleeeeeeeeease! :kram og :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Silke Eila spiste 4 (!) kartofler, stuvet ærter/gulerødder og 3/4 karbonade i dag til aftensmad :blink :D Sikke en appetit hun har Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Har sorteret ud i Johannes' tøj. Tænk at min lille pjevs alligevel er vokset så meget? Har sat en del til salg, men nogle ting må jeg bare gemme.. tog mig selv i at stå og nusse og kramme det lidt, iihhh... :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 :gal Møg tiger, forlad mit barn og lad os få ro og hende søvn.. Pleeeeeeeeease! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Så blev Mie passet for første gang. Det gik fint, jeg havde slet ikke svær ved at køre fra hende og min mor sagde at hun tvivler på at hun nogensinde har været så omsværmet før. Hun havde både min far, min mor, min lillesøster, min storesøster og hendes hund :) De havde rigtig fået leget og da vi kom og hentede hende lå hun på gulvet med min far :biglove Vi så på det første hus i dag - desværre ikke noget for os, det var et fint hus med potentiale men der var FOR meget der skulle ordnes + det var ALT for lille og så lå det lige op til en meget trafikeret vej. Så på den igen... :) heldigvis var mægleren sød så han har vist øje på boliger der kan falde i vores smag! nej tror da bestemt ikke der kunne se Mie noget med alle de mennesker der var omkring hende. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Savner lille miv :( Det her dele-baby, synes jeg ikke er sjovt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites