Besvaret April 17, 2013 Ved godt det ikke er baby relateret men hvor er Anders bare grumpy for tiden. Så sig da i det mindste hvad der går dig på så jeg ved hvorfor jeg får bidt hovedet af konstant... Ihhh... Jeg kunne måske hjælpe eller give et kærligt kram. Men nej! Jeg føler jo det er mig han er gal på, men jeg kan ikke lige se hvad jeg kan have gjort der kan fremkalde en større tordensky, og så plejer jeg have ret i at det ikke er mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Great. Silke Elia har været vågen de sidste to timer og kan bare ikke finde ro og er ulykkelig og drømtræt. Sveder, hoster og snottet :( dog ingen feber. Jeg er stadig ikke på toppen og der er begravelse i eftermiddag. Fed dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Er pænt træt af det natteroderi, William er simpelthen så dårlig til at falde i søvn efter vi har puslet lige for tiden. Den ene gang i nat var det 1 time og et kvarter hvor vi bøvledr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Begge piger synes at vi skulle op kl 4.30... Nu er den store i børnehave og den lille får en lur. Venter på at håndværker kommer og laver de sidste af vores vinduer og døre... Forresten er det den sidste dag på barsel... Den skal bare nydes... Dog med et barn hjemme... Håber lidt på at hun får det bedre så hun kan komme afsted i vuggestue i morgen. Ellers må enten farmor eller far passe Clara. I morgen starter jeg i praktik og det vil jeg ikke misse lige nu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Ved godt det ikke er baby relateret men hvor er Anders bare grumpy for tiden. Så sig da i det mindste hvad der går dig på så jeg ved hvorfor jeg får bidt hovedet af konstant... Ihhh... Jeg kunne måske hjælpe eller give et kærligt kram. Men nej! Jeg føler jo det er mig han er gal på, men jeg kan ikke lige se hvad jeg kan have gjort der kan fremkalde en større tordensky, og så plejer jeg have ret i at det ikke er mig. :kram :kram Det er så frustrerende, når det bliver grebet sådan an fra mandens side :( Kender det godt, står selv samme sted p.t. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Begge piger synes at vi skulle op kl 4.30... Nu er den store i børnehave og den lille får en lur. Venter på at håndværker kommer og laver de sidste af vores vinduer og døre... Forresten er det den sidste dag på barsel... Den skal bare nydes... Dog med et barn hjemme... Håber lidt på at hun får det bedre så hun kan komme afsted i vuggestue i morgen. Ellers må enten farmor eller far passe Clara. I morgen starter jeg i praktik og det vil jeg ikke misse lige nu.... God sidste barselsdag- nyd den :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Ok nat! Var kun oppe 3 gange! Og fik lov at sove 3 timer inden første mad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Har fået bestilt kranio sakral terapi til Marius, så hans baghoved kan blive endnu flottere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Arghhh totalt stress på herhjemme i dag. Normalt tager Rasmus til babysvømning med Ida, men han er desværre syg idag - så nu er der stress på for at nå det til tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 :kram :kram Det er så frustrerende, når det bliver grebet sådan an fra mandens side :( Kender det godt, står selv samme sted p.t. <_< Ja det er ikke ligefrem hensigtsmæssigt at reagere sådan. Han er HELDIGVIS i bedre humør i dag, lod mig sove længe, fordi vi havde en lorte nat, også selvom mægleren kom kl 8. Han vækkede mig ikke engang vågnede da jeg hørte stemmer i stuen, så det var meget sødt gjort af ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Arghhh totalt stress på herhjemme i dag. Normalt tager Rasmus til babysvømning med Ida, men han er desværre syg idag - så nu er der stress på for at nå det til tiden :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Så er Mie 8 mdr 1 time og 3 min :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Tror seriøst ikke knægten har forstået hvordan tigerstriber fungerer... Han er 5 uger nu (6 uger ift termin) og de sidste 3 dage har han absolut nægtet at sove, især dagtimerne er en kamp. Han er sur fordi han er træt, og falder også i søvn fx i armene af mig, men så snart jeg lægger ham vågner han...Han burde sådan set være i en god periode lige nu... Bah! Kan du ikke have ham i en vikle eller lignende? Det virkede her, da E var den alder, for hun sov også gerne på mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Tror seriøst ikke knægten har forstået hvordan tigerstriber fungerer... Han er 5 uger nu (6 uger ift termin) og de sidste 3 dage har han absolut nægtet at sove, især dagtimerne er en kamp. Han er sur fordi han er træt, og falder også i søvn fx i armene af mig, men så snart jeg lægger ham vågner han... Han burde sådan set være i en god periode lige nu... Bah! Puha, :kram til dig søde du :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Så er Mie 8 mdr 1 time og 3 min :P Tillykke med prinssesen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Great. Silke Elia har været vågen de sidste to timer og kan bare ikke finde ro og er ulykkelig og drømtræt. Sveder, hoster og snottet :( dog ingen feber. Jeg er stadig ikke på toppen og der er begravelse i eftermiddag. Fed dag :( Træls start på en hård dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Så er Mie 8 mdr 1 time og 3 min :P Tillykke med hende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 YES.. Svigerforældre frit hus igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 ARGH men altså er Mie bare VERDENSMESTER i at sove dårligt om dagen de dage jeg faktisk har planer??? For hulan da ikke også - lorte vind der helt sikkert er grunden til at hun vågner!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 ARGH men altså er Mie bare VERDENSMESTER i at sove dårligt om dagen de dage jeg faktisk har planer??? For hulan da ikke også - lorte vind der helt sikkert er grunden til at hun vågner!!! Øv! :kram2 Vinden er intet problem her! Theo har snart sovet tre timer! Men er næsten helt bange for han blæser væk :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Øv! :kram2 Vinden er intet problem her! Theo har snart sovet tre timer! Men er næsten helt bange for han blæser væk :o Ja det er fuldstændigt åndsvagt, Det larmer og ting vælter rundt på folks altaner og i beton muren leder det lyden lige ned på Mies værelse. Samtidig suser det som om vi var ved vesterhavet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Puha! Tog William op efter en lang lur i barnevognen med gylp over det hele. Hans hue, dragt, vanter, "hovedpude" og sut var helt fedtet ind, og ham selv og han lugtede bare virkelig grumt. Jeg tager ham op og får tørret det værste væk, og ammer ham så, hvor han så prutter helt vildt og hans tøj bliver helt indsmurt i prut. Stopper amningen og tager drengen ud på puslebordet hvor han så prutter ud over puslepude og sin far. - Men ja, han trængte faktisk også til et bad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Puha! Tog William op efter en lang lur i barnevognen med gylp over det hele. Hans hue, dragt, vanter, "hovedpude" og sut var helt fedtet ind, og ham selv og han lugtede bare virkelig grumt. Jeg tager ham op og får tørret det værste væk, og ammer ham så, hvor han så prutter helt vildt og hans tøj bliver helt indsmurt i prut. Stopper amningen og tager drengen ud på puslebordet hvor han så prutter ud over puslepude og sin far. - Men ja, han trængte faktisk også til et bad ;) William eller far? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 Og så var det at planerne for dagen blev lavet helt om pga af overpylret baby NØH!!! jOHA lagersalg er da også bare total overvurderet (NOT) - og en eftermiddag med tille er da bare SLET ikke noget jeg gad - eller noget! Øv jeg er tøsefornærmet på hvad end det er der spiller ind lige nu, tiger, tænder og/eller dum storm??? Forlad min baby STRAKS!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2013 William eller far? :lol Begge to faktisk, hehe... Og begge er rene igen. Og jeg har vasket endnu mere tøj, puha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites