Besvaret April 16, 2013 Så har jeg fået lavet en stor portion grøntsags rösti til Mie - ENDELIG noget hjemmelavet foder til musen. Næste projekt er pølsehorn hvor pølsen skal erstattes med noget mildt kødsovs med meget findelte grøntsager. ENDELIG kan jeg lave noget hjemmelavet der faktisk er chance for at hun vil spise. Hvis ikke hun vil spise rösti og "kødsovs-horn" er det heldigvis så lækkert at jeg nok skal få det spist :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Vi tager ind til børnemodtagelsen igen for hun har det stadig ikke godt. Clara er pyler, tynd mave og kaster op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Vi tager ind til børnemodtagelsen igen for hun har det stadig ikke godt. Clara er pyler, tynd mave og kaster op... Åh jeg håber snart hun er frisk - opkast er bare ikke heldigt... Så hellere feber! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Så har jeg fået lavet en stor portion grøntsags rösti til Mie - ENDELIG noget hjemmelavet foder til musen. Næste projekt er pølsehorn hvor pølsen skal erstattes med noget mildt kødsovs med meget findelte grøntsager. ENDELIG kan jeg lave noget hjemmelavet der faktisk er chance for at hun vil spise. Hvis ikke hun vil spise rösti og "kødsovs-horn" er det heldigvis så lækkert at jeg nok skal få det spist :P :yay for at hun endelig vil spise noget hjemmelavet :) Det er så hyggeligt at lave mad og andet til de bette små :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Vi tager ind til børnemodtagelsen igen for hun har det stadig ikke godt. Clara er pyler, tynd mave og kaster op... Rigtig god bedring til Clara - krydser alt der krydses kan for hende :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Så har jeg fået lavet en stor portion grøntsags rösti til Mie - ENDELIG noget hjemmelavet foder til musen. Næste projekt er pølsehorn hvor pølsen skal erstattes med noget mildt kødsovs med meget findelte grøntsager. ENDELIG kan jeg lave noget hjemmelavet der faktisk er chance for at hun vil spise. Hvis ikke hun vil spise rösti og "kødsovs-horn" er det heldigvis så lækkert at jeg nok skal få det spist :P Det lyder også bare lækkert :babystol heldige Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 øv altså.. Har den sidste time kæmpet med Ida, som ikke kan finde ud af hvad hun vil overhovedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Rosti var det største mad hit til dato :yay tror hun kunne have slikket pladen hvis hun vidste hvordan man gjorde :lol hun spiste stort set alt. Så jeg kan ikke få armene ned, håber hun syntes de er lige så gode imorgen. Vil lave havregrød til klatkager men hvor længe kan sådan nogle holde sig? Gider ikke lave mere end hun kan nå at spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 øv altså.. Har den sidste time kæmpet med Ida, som ikke kan finde ud af hvad hun vil overhovedet Mie har også en pylret dag :rolleyes jeg har godt nok været på hele dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Så har jeg fået lavet en stor portion grøntsags rösti til Mie - ENDELIG noget hjemmelavet foder til musen. Næste projekt er pølsehorn hvor pølsen skal erstattes med noget mildt kødsovs med meget findelte grøntsager. ENDELIG kan jeg lave noget hjemmelavet der faktisk er chance for at hun vil spise. Hvis ikke hun vil spise rösti og "kødsovs-horn" er det heldigvis så lækkert at jeg nok skal få det spist :P Det kan du da ikke skrive uden at smide nogle opskrifter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Rosti var det største mad hit til dato :yay tror hun kunne have slikket pladen hvis hun vidste hvordan man gjorde :lol hun spiste stort set alt. Så jeg kan ikke få armene ned, håber hun syntes de er lige så gode imorgen. Vil lave havregrød til klatkager men hvor længe kan sådan nogle holde sig? Gider ikke lave mere end hun kan nå at spise Jeg brugte havregrøden til at lave babypandekager af, som jeg så frøs ned i små portioner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Rosti var det største mad hit til dato :yay tror hun kunne have slikket pladen hvis hun vidste hvordan man gjorde :lol hun spiste stort set alt. Så jeg kan ikke få armene ned, håber hun syntes de er lige så gode imorgen. Vil lave havregrød til klatkager men hvor længe kan sådan nogle holde sig? Gider ikke lave mere end hun kan nå at spise :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Rosti var det største mad hit til dato :yay tror hun kunne have slikket pladen hvis hun vidste hvordan man gjorde :lol hun spiste stort set alt. Så jeg kan ikke få armene ned, håber hun syntes de er lige så gode imorgen. Vil lave havregrød til klatkager men hvor længe kan sådan nogle holde sig? Gider ikke lave mere end hun kan nå at spise :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Rosti var det største mad hit til dato :yay tror hun kunne have slikket pladen hvis hun vidste hvordan man gjorde :lol hun spiste stort set alt. Så jeg kan ikke få armene ned, håber hun syntes de er lige så gode imorgen. Vil lave havregrød til klatkager men hvor længe kan sådan nogle holde sig? Gider ikke lave mere end hun kan nå at spise :yay opskrift er ønsket herfra :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Er ærlig talt noget slidt i kanten... Elendig nat, og bettemanden har bare ikke sovet mere end ca 30-45 minutter af gangen i dag, og efter han har sovet de der max 45 minutter vil han ikke sove igen. Så han er gnaven, storesøster er hjemme så jeg ikke kunne sove selv hvis bettemanden sov, og jeg er bare træt med træt på... Manden er først hjemme om 3,5 time, hvor jeg så skal til at lave mad. Jeg ville give min højre arm for en times søvn lige nu... Puha, det lyder hårdt. Her havde vi også max møg nat. Hjælper det ikke hvis i triller en tur med barnevognen, sådan at han kan sove videre. Jeg vil helst at William sover mindst 2 timers lur både formiddag og middag, eftermiddag bestemmer han selv. Men fx i formiddag sov han 1 time og 15 minutter, så ammede jeg ham kort, puttede ham i barnevognen og gik en tur = han sov 3timer og 5 minutter minus amning selvfølgelig. Havde jeg ikke gået, var han ikke faldet i søvn igen. Hjemme hos os avler søvn mere søvn, i dag fx 3 timer, 2,5 time, 2 timer og sover nat nu. I går hvor han desværre blev nød til at blive vækket flere gange, havde han en møg dag og møg nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Efter to timers kamp med at få Ida til at sove - har jeg opgivet kampen og venter nu på at Rasmus kommer hjem, så hun kan sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Er helt ude af den :( En af mine gode venner, har lige skrevet.. At de er på sygehuset.. Hans kæreste er 21+5.. Men til JM i dag, kunne de ikke finde hjertelyd.. En scanning bekræftede at babys hjerte ikke slår.. Så nu skal hun føde barnet :( Jeg er helt knust.. Hvor er det bare forfærdeligt! Stakkels mennesker.. Puha, hvor jeg elsker min lille sovetrold.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Er helt ude af den :( En af mine gode venner, har lige skrevet.. At de er på sygehuset.. Hans kæreste er 21+5.. Men til JM i dag, kunne de ikke finde hjertelyd.. En scanning bekræftede at babys hjerte ikke slår.. Så nu skal hun føde barnet :( Jeg er helt knust.. Hvor er det bare forfærdeligt! Stakkels mennesker.. Puha, hvor jeg elsker min lille sovetrold.. Åh nej :( hvilket mareridt de gennemlever. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Jeg skal nok lige ligge opskrifter i en tråd for sig engang når jeg får tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Putter med min mus på maven :biglove Hun er godt nok noget træt i dag. Det kan måske være pga at vi var i mødregruppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2013 Har siden i søndags haft besøg af min mor fra Nordjylland og nej hvor har/er det dejligt med en ekstra hånd i huset og bare det at se hende nyde hendes børnebørn så meget er fantastisk :) elsker både hende og mine drenge:) men i morgen bliver det lidt alvorligt skal om 9timer under kniven for at få fjernet galdeblæren og glæder mig slet ikk er begyndt at være nervøs nu, det bliver så svært at sige farvel til dem i morgen tidlig og ikke mindst min kæreste, nu vil jeg lægge mig omme og putte helt tæt med ham indtil de små skal have mad igen og håbe at jeg kan få sovet lidt trods mine bekymringer det er "kun" en kigger opration men skal i narkose og det er den jeg er bange for.. Så piger kryds fingere for mig i morgen... Aldrig har det været så svært at gå i seng og svaner mine drenge helt vildt lige nu selvom de ligger trykt i deres senge og sover... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Har siden i søndags haft besøg af min mor fra Nordjylland og nej hvor har/er det dejligt med en ekstra hånd i huset og bare det at se hende nyde hendes børnebørn så meget er fantastisk :) elsker både hende og mine drenge:) men i morgen bliver det lidt alvorligt skal om 9timer under kniven for at få fjernet galdeblæren og glæder mig slet ikk er begyndt at være nervøs nu, det bliver så svært at sige farvel til dem i morgen tidlig og ikke mindst min kæreste, nu vil jeg lægge mig omme og putte helt tæt med ham indtil de små skal have mad igen og håbe at jeg kan få sovet lidt trods mine bekymringer det er "kun" en kigger opration men skal i narkose og det er den jeg er bange for.. Så piger kryds fingere for mig i morgen... Aldrig har det været så svært at gå i seng og svaner mine drenge helt vildt lige nu selvom de ligger trykt i deres senge og sover... :kram alt skal nok gå godt det er jeg slet ikke i tvivl om (ville dog selv have det som dig). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Det er vist bare en af de nætter... 3 gange har jeg været inde ved musen der har været bund ulykkelig - jeg har mistanke om appetit spring (hun har spist noget mere end hun plejer igår og 2 flasker siden hun blev puttet), tænder ( hun har været mere pylret end normalt) eller den "gode" gamle tiger der driller, eller en kombination for den sags skyld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Det er helt vildt. Simon har sovet 11 timer sammenlagt. Han har vågnet til 2 gange mad (aftentår kl 21 og mad kl 4) og så en sut kl 5. Og så vågnedde han og pludrede kl 6. YAY! Vh Lene ps tak for alle fødselsdags hilsnerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2013 Falsk strubehoste og forkølelse hos storebror 2 x øjenbetændelse Kæmpe forkølelse hos lillebror Mulig RS virus hos lillebror Tandgennembrud hos både stor og lille Dobbeltsidet mellemørebetændelse hos lillebror Seneskedehindebetændelse hos far Nyrestensanfald hos mor Det er så hvad vi har "hygget" os med de sidste 14 dage......... SLUT!!! BASTA!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites