Besvaret April 11, 2013 Så må manden min godt snart komme hjem! Har været væk i fem dage, og kommer først igen om fire - pyha jeg har fået respekt for alle enlige forældre efter at have været alene med baby og hund i disse dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Puha, Williams første søvn periode var på søle 1t og 40min, hans første stræk plejer at være det længste, det håber jeg virkelig IKKE er tilfældet i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2013 Arg! Hvor jeg hader at der skal kæmpes sådan for at få hende til at spise. Bebrejder tigeren selvom hun nu sover godt nok. Og så haaaaaader jeg min mobil efter opdateringen. Var ved at kyle den ud tidligere i dag for den er virkelig bare blevet så langsom. Vil ha en ny :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Arg! Hvor jeg hader at der skal kæmpes sådan for at få hende til at spise. Bebrejder tigeren selvom hun nu sover godt nok. Og så haaaaaader jeg min mobil efter opdateringen. Var ved at kyle den ud tidligere i dag for den er virkelig bare blevet så langsom. Vil ha en ny :( Ved tigerspring spiser Silke Elia altid mindre. Det skulle jeg lige vende mig til. Der kunne snildt gå 5-6 timer imellem i stedet for de normale 3. Nøj det lagde grund til magen frustration. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Jeg er godt nok lykkelig over at Theo stadig vil sove! Han var gal og ulykkelig fra sidst på eftermiddagen igen i går. Kun få rolige perioder og næsten umulig at få til at sove. Det lykkedes kl. 23 og han sov her til kl. 04! Er virkelig spændt på dagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Sov smukke, skønne lille Mie - sov mens jeg sover så savner jeg dig ikke så meget. Gå ad H-til fatsvage, idiot af en kat - en gang til du kradser på døren indtil Mie og jeg sværger du får et brusebad - det er kun dit held at jeg sad Med Mie og gav flaske da du gjorde der i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Kan I have en god weekend piger. Lige om lidt drager vi mod landets nordligste by og Marius skal på sin første ferie :) Vi ses på søndag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Det kan godt ske han har været svær at få til at sove, men når det først er lykkes, er han sgu skøn! :D Han har sovet fra kl. 23 til 08. Én amning kl. 04-04.30. Efter amningen har jeg kun lige været inde ved ham et par gange og give sut! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Yay for en god nat :yay Lucas sov fra kl 20, blev ammet 00.40, og stod op kl 7.30 da mors vækkeur ringede - helt perfekt! Han skullebare lige have sutten kl 5.30, men én amning på en nat, det er sgu store sager herhjemme :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 "grå-zone+ny-tand-på-vej-baby" = LORTENAT!!!!! :numse :numse :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Sidder med en sovende M. Mens tårerne triller for fulde gardiner ned af mine kinder. Det kan ikke passe, at jeg "allerede" skal aflevere hende i DP på mandag :boo Mors lille pige :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Sidder med en sovende M. Mens tårerne triller for fulde gardiner ned af mine kinder. Det kan ikke passe, at jeg "allerede" skal aflevere hende i DP på mandag :boo Mors lille pige :wub :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Sidder med en sovende M. Mens tårerne triller for fulde gardiner ned af mine kinder. Det kan ikke passe, at jeg "allerede" skal aflevere hende i DP på mandag :boo Mors lille pige :wub :biglove :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Sidder med en sovende M. Mens tårerne triller for fulde gardiner ned af mine kinder. Det kan ikke passe, at jeg "allerede" skal aflevere hende i DP på mandag :boo Mors lille pige :wub :biglove :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Kan I have en god weekend piger. Lige om lidt drager vi mod landets nordligste by og Marius skal på sin første ferie :) Vi ses på søndag :balloons God tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Kan I have en god weekend piger. Lige om lidt drager vi mod landets nordligste by og Marius skal på sin første ferie :) Vi ses på søndag :balloons Rigtig god tur :) Håber vejret bliver bedre end det er nu heroppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Pyha, sidder (og tuder) og ser Hospitalet, hvor der var nogle der mistede en baby og man ser JM med den lille bitte kiste :boo Det må ubetinget være det værste i verden at miste en baby.. Og ovenikøbet skulle føde velvidende at den ikke er levende :( NU må Edith gerne snart vågne fra hendes lur, så hun kan få et kæmpe kram og lige blive krammet lidt mere resten af dagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Pyha, sidder (og tuder) og ser Hospitalet, hvor der var nogle der mistede en baby og man ser JM med den lille bitte kiste :boo Det må ubetinget være det værste i verden at miste en baby.. Og ovenikøbet skulle føde velvidende at den ikke er levende :( NU må Edith gerne snart vågne fra hendes lur, så hun kan få et kæmpe kram og lige blive krammet lidt mere resten af dagen.. Lige præcis derfor ser jeg aldrig mere sådan nogle programmer :( det ødelægger hele min dag at se sådan noget. Det rammer MEGET hårdere når man er blevet mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Pyha, sidder (og tuder) og ser Hospitalet, hvor der var nogle der mistede en baby og man ser JM med den lille bitte kiste :boo Det må ubetinget være det værste i verden at miste en baby.. Og ovenikøbet skulle føde velvidende at den ikke er levende :( NU må Edith gerne snart vågne fra hendes lur, så hun kan få et kæmpe kram og lige blive krammet lidt mere resten af dagen.. Jeg sidder med præcis den samme følelse. Jeg kender desværre en der selv har været ude for det. Hun skulle føde det i 38+6 hvor det faktisk har været dødt siden 34+3 :( :boo Men det med ham den lille dreng på 1 dag, der skal ind på Rigshospitalet og opereres er heller ikke lige det sjoveste at side og hører om, men det er nu dejligt at hører at forældrene reagerede hurtigt, og det der ved kan "reddes" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Pyha, sidder (og tuder) og ser Hospitalet, hvor der var nogle der mistede en baby og man ser JM med den lille bitte kiste :boo Det må ubetinget være det værste i verden at miste en baby.. Og ovenikøbet skulle føde velvidende at den ikke er levende :( NU må Edith gerne snart vågne fra hendes lur, så hun kan få et kæmpe kram og lige blive krammet lidt mere resten af dagen.. Det er tragisk. Jeg oplevede i min sidste nattevagt på jobbet inden barsel, at jeg blev kaldt til fødegangen. Sygeplejersken giver mig sedlerne på patienten og jeg går ind på stuen. Der sidder en del mennesker (5 stk) og jeg ser den gravide græder/snøfter. Jm kommer hen til mig, da hun lige ville sikre , at jeg vidste hvad det drejede sig om. Det viste sig at den gravide havde lige fået beskeden om at hendes baby var død og hun sku føde det selv. Jeg fik det bare skidt indvendigt for jeg stod jo selv med en gravid mave. Jeg ku bare mærke, at jeg sku bare tag de prøver og ud igen og så forsøgte jeg at få spark fra Lasse. Heldigvis var han vågen i maven og moslede løs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Ej nu øser det ned, og William sover ude i barnevognen. Barnevognen er dækket med regnslag og det hele, men alligevel kan jeg da ikke lade være med at bekymre mig over om han mon bliver våd. Men han sover bare så meget bedre derude. Og weee... nu har jeg bestilt en stofble (til måsen) - er så spændt på at se den live, hehe. Og ikke mindst til at vurdere pasformen. Håber at det er stor succes, og at vi kan slippe for det ræs med de alm. bleer. (Men lige et fif til jer andre Libero brugere derude, i Sverige koster de 96 danske kroner for 88 Libero i de små størrelser (1-3), de store størrelser er også billigere end i DK men dem har jeg ikke lige styr på prismæssigt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Hvor er det bare godt at Clara er i vuggestue... Vi er igang med at få nye vinduer og døre i dag, det vil clara ikke overskue al det støj også ved jeg ellers ikke hvad jeg skulle gøre hvis hun ikke var startede i vuggstue.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Åh nej, lige som vi var inde i en god periode med fast føde, så har Ida idag afvist alle former for mad. :( Ammes vil hun heller ikke idag. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2013 Hvordan køber du dem i Sverige? Tror muuuuligvis benzinudgiften ret meget ville ødelægge besparelsen når man bor i Midtjylland hehe Det tænkte je også ellers må vi afsted med en trailer og mange der går sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites