TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Theo har lige trillet fra mave til ryg :P Satser på det var mere held end forstand, og at der går noget tid før det sker igen! Men sjovt så det ud! :D

Del dette indlæg

Havde lillemanden med i kirke i formiddags, og han klarede det simpelthen SÅ fint! Han boblede stort set hele gudstjenesten, men jeg skulle da ikke forsøge at liste ham i liften - næh nej, så vågnede han med et hyl. Tog jeg ham op, så gik han kold på 30 sekunder. Nå ja, jamen så sidder mor her da gerne med sin sovende dreng i armene :wub Er faktisk ikke helt sikker på at jeg ikke heppede lidt på at han hellere ville ligge ved mig hehe.

Og så blev jeg simpelthen så overvældet under lovsangen at jeg sad og tudede. Synes det er så fantastisk så velsignet jeg føler mig med min lille raske dreng, min skønne mand og min vidunderlige bonusdatter, så at synge om Guds storhed kunne jeg så åbenbart ikke lige kapere...

Årh hvor sødt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh MÆND.... spontanitet og baby passer af pommern til, ligger man så lige ekstrem dårlig timing oven i Så har man en lorte dag og stress. Anders tog ud for at spille golf i dag, og når han kom hjem skulle vi over til vores ven der bliver 30. Han har så lige skrevet at ham er hjemme kl 17, fedt nok dvs vi skal afsted midt i Mies aftensmad og når hun er allermest pylret fordi hun slet ikke har sovet nok.... så nu skal jeg pakke en kæmpe pusletaske oven i af Jeg slet ikke er klar og Mie slet ikke er klar, og jeg regnede med at Anders var hjemme til at hjælpe, så Jeg kommer til at løbe rundt som en hovedløs høne, hvilket den her besvarelse vidner om eftersom jeg burde gøre noget i stedet for at bruge tid på at klage...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh MÆND.... spontanitet og baby passer af pommern til, ligger man så lige ekstrem dårlig timing oven i Så har man en lorte dag og stress. Anders tog ud for at spille golf i dag, og når han kom hjem skulle vi over til vores ven der bliver 30. Han har så lige skrevet at ham er hjemme kl 17, fedt nok dvs vi skal afsted midt i Mies aftensmad og når hun er allermest pylret fordi hun slet ikke har sovet nok.... så nu skal jeg pakke en kæmpe pusletaske oven i af Jeg slet ikke er klar og Mie slet ikke er klar, og jeg regnede med at Anders var hjemme til at hjælpe, så Jeg kommer til at løbe rundt som en hovedløs høne, hvilket den her besvarelse vidner om eftersom jeg burde gøre noget i stedet for at bruge tid på at klage...

Ej nogen gange så er de altså ikke for smarte, de mænd!! :prik Det kunne også godt være forekommet herhjemme, hvis det er nogen trøst?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Mænd tænker sig simpelthen ikke altid om!

Tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nogen gange så er de altså ikke for smarte, de mænd!! :prik Det kunne også godt være forekommet herhjemme, hvis det er nogen trøst?

En ringe trøst men det hjælper lidt at hvide at Det er kønnet Og ikke bare Anders der har en brist.

Det hele gik heldigvis og vi nåede hjem inden aftensmaden. Mie opførte sig eksemplarisk og ville gerne sidde hos vores venner og min kusine og var i et strålende humør. Anders fik også lige at vide at hans datter ikke er SÅ fleksibel som han regnede med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Typisk mænd. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvad der sker for C, for første gang i meget længe, havde hun problemer med at falde i søvn. Hver gang hun faldt hen gik da 5 min så vågnede hun grædende og blev helt vågen. Nu er hun dog faldet hen igen, krydser fingre for en nogenlunde nat, så hun er frisk til DP i morgen, hvor hun for første gang skal være sammen med de andre børn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ringe trøst men det hjælper lidt at hvide at Det er kønnet Og ikke bare Anders der har en brist.

Det hele gik heldigvis og vi nåede hjem inden aftensmaden. Mie opførte sig eksemplarisk og ville gerne sidde hos vores venner og min kusine og var i et strålende humør. Anders fik også lige at vide at hans datter ikke er SÅ fleksibel som han regnede med.

Fedt at det bare kørte alligevel og at i nåede det hele uden problemer :) Tror bare ikke altid at mændene tænker så langt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anden aften i træk hvor bassen er faldet i søvn i sin egen seng :) Er spændt på hvor længe han så gider sove ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuu.!!! Amningen 'virker' igen :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har William igen sovet 3 timer i streg, er så glad for at vi er ovre der hvor det kun var 2 timer. Det helt vildt hvad det gør for mig. Og med lidt held og 3 timer igen, så passer det hammer godt med at vi kan få morgenmad med J (som har første arbejdsdag i morgen)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara vågnede en gang i nat og sov hurtig igen til kl 05,00... Så gad hun ikke mere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfekt nat. William sov halv 9 og har taget 3x3 timer med korte vågneperioder - så nu er vi super friske til vores første dag alene hjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfekt nat. William sov halv 9 og har taget 3x3 timer med korte vågneperioder - så nu er vi super friske til vores første dag alene hjemme.

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuu.!!! Amningen 'virker' igen :) :)

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo har sovet fra kl. 22 til 07, med kun en enkelt amning!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste besøg af SP idag. Er spændt på Marius vægt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er det et år siden jeg meget pludseligt mistede min far :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trist, håber det bringer nogle smukke minder også :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kravlebaby på eventyr :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var det den perfekte nat. Sov kl 20 til 23.30 og Så til kl 8 :blink ingen sut, ingen flaske, ingen vilde klynk (der var lige et enkelt klynk ved 4 tiden, men jeg nåede ikke engang at reagere før baby alarmen slukkede og der ikke kom flere lyde) så jeg har fået en hel nats sammenhængende søvn 8 timer - 8 timer i sove himmelen... det er så flere måneder siden jeg har prøvet det! Tror faktisk ikke jeg har prøvet det siden Mie var 2-3 mdr. Please please please lad det blive en vane!

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ fik Lilly lært at kravle op ad trappetrin :o Der skete ingenting men nu skal det trappegitter altså op NU.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER