Besvaret April 6, 2013 hold da op, Clara må være rigtig træt. Hun har taget 3,5 time.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Er spændt på hvordan Ida tager maden idag, nu hvor far er startet på arbejde igen., Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 I dag kommer min mor og passer Camille.. Christian og jeg skal ind og se Hartmann.. Det bliver mærkeligt, at skulle ud som kærester! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 I dag kommer min mor og passer Camille.. Christian og jeg skal ind og se Hartmann.. Det bliver mærkeligt, at skulle ud som kærester! Det lyder da dejligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Jøsses man kan nå meget når manden er hjemme til at tage Mie. Mens Anders sidder med lidt hovedpine og minus på overskuds kontoen, leger jeg Projekt Exstreme Make Over Home Edition. Det er vist min tur til at trække læsset! Så håber jeg bare indsatsen bærer frugt når lejligheden bliver sat til salg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Jøsses man kan nå meget når manden er hjemme til at tage Mie. Mens Anders sidder med lidt hovedpine og minus på overskuds kontoen, leger jeg Projekt Exstreme Make Over Home Edition. Det er vist min tur til at trække læsset! Så håber jeg bare indsatsen bærer frugt når lejligheden bliver sat til salg. Krydser finger for at din indsats giver pote og at i hurtigt for solgt lejligheden :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Glæder mig til på onsdag! En aften UDEN barn.... Ved godt det lyder mærkeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Glæder mig til på onsdag! En aften UDEN barn.... Ved godt det lyder mærkeligt! Kender godt følelsen af at man bare gerne vil have noget alene tid. - men herhjemme er der Rasmus til at tage over mens jeg fx går ned og handler nyder det. Ved godt at du desværre ikke lige har nogle der lige kan tage over, så forstå godt at du glæder dig til onsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Har "date" med manden når C er puttet.. Hjemmelavet pizza og rødvin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Så har Mie været i brusebad for første gang Det var fantastisk at opleve. Hun lignede en druknet mus bagefter men vand i hovedet er åbenbart ikke så slemt. Hun er helt vildt snottet og ekstremt pylret, sov kun 45 min i formiddag. Derfor ville vi give hende et varmt bad inden sengetid for at løsne det (tak Louise, det virker rigtig godt) og vi har længe snakket om brusebad. Anders der ellers altid bader gav mig lov, så ville han stå klar med håndklædet og overtage. Det nød hun godt nok, hun var i bedre humør bagefter end hun har været hele dagen. Dagens anden succes er at hun har fået mos i sin grød og spist det HELE. igår gav jeg blåbær mos i et desperat forsøg på at bekæmpe snot og forkølelse, jeg gav manglende smagssans pga snot æren for succes, men i dag, efter grøden (med det sidste blåbærmos i) fik hun de sidste 3 skefulde mos der var i glasset rent og kunne snart ikke få nok. Til aften fik hun gulerod-kartoffel mos i grøden og for første gang i en uge spiste hun helt op... vi fortsætter succesen imorgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Undskyld alle i andre mødre, men jeg har altså jordens dejligste dreng <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Undskyld alle i andre mødre, men jeg har altså jordens dejligste dreng <3 Det er bare den bedste følelse :) det skal du i hvert fald ikke undskylde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Så har Mie været i brusebad for første gang Det var fantastisk at opleve. Hun lignede en druknet mus bagefter men vand i hovedet er åbenbart ikke så slemt. Hun er helt vildt snottet og ekstremt pylret, sov kun 45 min i formiddag. Derfor ville vi give hende et varmt bad inden sengetid for at løsne det (tak Louise, det virker rigtig godt) og vi har længe snakket om brusebad. Anders der ellers altid bader gav mig lov, så ville han stå klar med håndklædet og overtage. Det nød hun godt nok, hun var i bedre humør bagefter end hun har været hele dagen. Dagens anden succes er at hun har fået mos i sin grød og spist det HELE. igår gav jeg blåbær mos i et desperat forsøg på at bekæmpe snot og forkølelse, jeg gav manglende smagssans pga snot æren for succes, men i dag, efter grøden (med det sidste blåbærmos i) fik hun de sidste 3 skefulde mos der var i glasset rent og kunne snart ikke få nok. Til aften fik hun gulerod-kartoffel mos i grøden og for første gang i en uge spiste hun helt op... vi fortsætter succesen imorgen :goodluck Åh hvor dejligt. Det er virkelig utroligt så meget et varmt bad kan opløse. Silke Elia sover også meget bedre, når hun har været i bad om aftenen, når hun er snottet. Og ja, hun ELSKER brusebad og vand i hovedet. Spøjst, men ja, det er bare favoritten (og meget nemmere end badekaret synes jeg). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Er rasende... Den 3. marts bestilte jeg vores klapvogn i Tyskland, og betalte gennem paypal. Jeg har forgæves forsøgt at få fat i virksomheden et utal af gange, men hører INTET. Har ikke engang modtaget en ordrebekræftelse. Der står at der er 6 ugers leveringstid, men synes det er ret foruroligende at jeg ikke kan få kontakt til firmaet, og frygter at jeg er blevet snydt. Nogle gode råd til hvad jeg skal gøre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Åh hvor dejligt. Det er virkelig utroligt så meget et varmt bad kan opløse. Silke Elia sover også meget bedre, når hun har været i bad om aftenen, når hun er snottet. Og ja, hun ELSKER brusebad og vand i hovedet. Spøjst, men ja, det er bare favoritten (og meget nemmere end badekaret synes jeg). Jeg syntes det er en smule mere krævende fordi jeg selv var med i badet kunne jeg jo ikke særlig godt tage hende ud og give tøj på uden selv at skulle tørres. Men er man 2 er Det ingen sag. Jeg tror vi sætter hendes kar i bruseren og Så laver en kombi fra nu af. Det er også lettere bagefter når det ikke er hele badeværelset der skal tørres over :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Sove til formiddag - hvad er det ? næ nej det er i hvert fald ikke noget Ida mener hun skal mere :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 På trods af feber og snot har Elin alligevel for første gang rullet fra ryg til mave i dag - og den anden dag lærte hun at vinke af hendes 2,5 mdr. ældre fætter... så nu vinker hun hver gang hun ser sig selv i spejlet - eller når hun ser Torben... :wub Så kan det godt være at det der kravleri først kommer om laaaaang tid (det har jeg efterhånden affundet mig med, men jeg er glad for at der sker lidt...) Men det er åbenbart bedst at sidde og stå op.... (det sidste med hjælp selvfølgelig - hvilket ikke gør det mindre belastende at hun konstant vil stå op) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Er rasende... Den 3. marts bestilte jeg vores klapvogn i Tyskland, og betalte gennem paypal. Jeg har forgæves forsøgt at få fat i virksomheden et utal af gange, men hører INTET. Har ikke engang modtaget en ordrebekræftelse. Der står at der er 6 ugers leveringstid, men synes det er ret foruroligende at jeg ikke kan få kontakt til firmaet, og frygter at jeg er blevet snydt. Nogle gode råd til hvad jeg skal gøre? Ej æv... ved faktisk ikke rigtig hvad du kan gøre... specielt når det er et tysk firma. Men kan du ikke undersøge det ved forbrugerklagenævnet - hvad der evt. kan gøres - om der kan gøres noget. Og måske ville jeg prøve at undersøge på nettet, om der er nogen som skriver noget om det firma I har handlet ved. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 NEJ NEJ NEJ OG ATTER NEJ lille ven du skal sove mindst en time mere... ikke om jeg tager dig op nu, du skal IKKE komme i tanke om at en time om formiddagen er nok. Det hedder MINDST 2 timer... Lorte hoste der vækker hende lige når hun sover let :gal den nye rytme med 2-3 timer middags søvn kørte lige så godt. Men 2 dage i træk med kun en time forbander jeg langt væk, det må IKKE blive en vane! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 På trods af feber og snot har Elin alligevel for første gang rullet fra ryg til mave i dag - og den anden dag lærte hun at vinke af hendes 2,5 mdr. ældre fætter... så nu vinker hun hver gang hun ser sig selv i spejlet - eller når hun ser Torben... :wub Så kan det godt være at det der kravleri først kommer om laaaaang tid (det har jeg efterhånden affundet mig med, men jeg er glad for at der sker lidt...) Men det er åbenbart bedst at sidde og stå op.... (det sidste med hjælp selvfølgelig - hvilket ikke gør det mindre belastende at hun konstant vil stå op) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 NEJ NEJ NEJ OG ATTER NEJ lille ven du skal sove mindst en time mere... ikke om jeg tager dig op nu, du skal IKKE komme i tanke om at en time om formiddagen er nok. Det hedder MINDST 2 timer... Lorte hoste der vækker hende lige når hun sover let :gal den nye rytme med 2-3 timer middags søvn kørte lige så godt. Men 2 dage i træk med kun en time forbander jeg langt væk, det må IKKE blive en vane! Kom til at tænke på at Det garanteret er tigeren :gal blandet med forkølelse dårlig kombi. Jeg må IKKE forlade rummet og hun skal helst sidde hos mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Lilly har lært at klappe :wub og hun underholder sig selv med titte-bøh og griner, det er så sjovt og kært. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Nøj hvor jeg hader mænd der er syge - mere specifikt: Min mand... nøj en pyller-røv.. han er værre end Elin... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Har sovet til middag både i går og i dag, da manden var ude og gå tur med bassen :) I går havde han endda blomster med hjem, utroligt hvor meget overskud man kan få så :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2013 Så måtte Ida overgive sig til søvnen - ingen formiddagslur og så ville hun stadigvæk kæmpe kampen om at hun slet ikke ville sove herover middag = en meget træt Ida Del dette indlæg Link to post Share on other sites