TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Værste lorte nat nogensinde... Tror jeg. Og har endda sovet på gulvet igen. Overskuddet er minimalt..

Del dette indlæg

Værste lorte nat nogensinde... Tror jeg. Og har endda sovet på gulvet igen. Overskuddet er minimalt..

:kram :kram :kram :kram

Åh lille ven... jeg håber virrkelig at du snart må få noget søvn....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg er verdens dårligste mor hvis datter hader hende så meget at hun hellere ville ligge selv og græde sig selv i søvn end blive trøstet. Jeg måtte ikke engang røre ved hende så skreg Hun og kæmpede for at fjerne mine hænder.

Helt ærligt ved jeg ikke om saltvands dråber er det værd. Jeg ved godt det hjælper hende, men det er jo kun kortvarigt og hvis jeg skal holde hende fast mens hun skriger for at give dem og hun efterfølgende skriger i 3 kvarterer afviser mig blankt og græder i 20-30 min alene i sin seng indtil hendes lille krop giver op og hun falder i søvn. Så vil Jeg hellere give sutten 1000 gange.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm, nå... Overskuddet er ikke så minimalt endda. Måske er det pga forår i luften ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med snot-forkølet baby :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså, er som så ofte i dilemma med mig selv omkring aktiviteter om eftermiddagen kontra Sofias eftermiddagslur. Min veninde har spurgt om Sofia og mig vil medi storcenter i eftermiddag og det vil vi jo gerne. Men men, Sofia sover sjældent mere end en halv times tid når vi er nogen steder selv om det er i hendes egen vogn. Det synes jeg er lidt synd. Specielt fordi hun også er ved at blive kørt om i DP, og er dernede til formiddag. Ih altså what to dó? Tage afsted og måske få overtræt baby, eller blive hjemme og baby får god lur....?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså, er som så ofte i dilemma med mig selv omkring aktiviteter om eftermiddagen kontra Sofias eftermiddagslur. Min veninde har spurgt om Sofia og mig vil medi storcenter i eftermiddag og det vil vi jo gerne. Men men, Sofia sover sjældent mere end en halv times tid når vi er nogen steder selv om det er i hendes egen vogn. Det synes jeg er lidt synd. Specielt fordi hun også er ved at blive kørt om i DP, og er dernede til formiddag. Ih altså what to dó? Tage afsted og måske få overtræt baby, eller blive hjemme og baby får god lur....?

Når nu hun snart skal være i DP hele dagen (går jeg ud fra?) kan du så ikke sige til veninden at du vildt gerne vil med, men at du gerne vil vente til Sofia ikke skal med, når nu der ikke går så længe?

Ville nok selv vælge at blive hjemme så baby fik en god lur ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når nu hun snart skal være i DP hele dagen (går jeg ud fra?) kan du så ikke sige til veninden at du vildt gerne vil med, men at du gerne vil vente til Sofia ikke skal med, når nu der ikke går så længe?

Ville nok selv vælge at blive hjemme så baby fik en god lur ;)

Skal bare snart tilbage på arbejde, og vil jo gerne nå det inden. Men hælder os til at blive hjemme, selvom jeg virkelig trænger til at der skal ske lidt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sover hun godt ude? For så kunne I jo tage på cafe hvor hun kan stå ude og sove. Det plejer at være mit kompromis.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Du er IKKE verdens dårligste mor! Og Mie hader dig med garanti ikke! Så er det slået fast.

Hvis det er så slemt for hende, så synes jeg da også bare at du skal lade være, og som du selv siger, give hende sutten 1000 gange. Har ingen gode råd, men vil bare sige at du er en rigtig god mor for Mie :kram

Jeg havde det forfærdeligt indtil hun skulle have en flaske kl 4 hvor hun rakte efter mig :biglove det var virkelig ikke sjovt at være så afvist.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram

Har I prøvet at give hende et varmt bad inden sengetid, hvor I sørger for at rummet er godt fyldt med damp? Det plejer at løsne snottet her :)

Jo det gør Vi i aften. Hun var bare slet ikke så snottet da jeg puttede hende så jeg havde bare hævet hovedgærdet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Projekt sovende baby er igang... Kryds lige fingre for os, hva?

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, jeg er jo vant til at sove 5-7 timer i streg og så 1,5-2 timer mere.. Men i nat har jeg sammenlagt sovet 5 timer, så jeg er smadret! Hatten af for jer, der gør det hver nat!!!

Heldigvis har manden stadig ferie, så jeg fik lige en time ekstra, så 6 timer i alt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fantastisk, de sidste 5 nætter har Albert sovet igennem, fra han har fået nat flaske kl 22 til næste morgen kl 6.30, den "dårligeste" har han kun skulle have sutten 2 gange, og 2 af nætterne har vi slet ikke hørt fra ham. Nu begynder jeg turde håbe på at det er hans nye stil :yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv det gør bare stadig mega nas i det ene bryst! Frygter om det kommer til at påvirke min nattesøvn.

Men der skal meget til at slå mig ud, for imorgen skal Elin passes af sviger-nisserne - så Torben og jeg kan komme et smut i Herning centeret ALENE og kigge på tøj til alle de fester vi skal til de næste mange weekender.... :yay :yay

Håber at du fik noget søvn, så du er frisk til hygge med Torben i herning centeret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg er verdens dårligste mor hvis datter hader hende så meget at hun hellere ville ligge selv og græde sig selv i søvn end blive trøstet. Jeg måtte ikke engang røre ved hende så skreg Hun og kæmpede for at fjerne mine hænder.

Helt ærligt ved jeg ikke om saltvands dråber er det værd. Jeg ved godt det hjælper hende, men det er jo kun kortvarigt og hvis jeg skal holde hende fast mens hun skriger for at give dem og hun efterfølgende skriger i 3 kvarterer afviser mig blankt og græder i 20-30 min alene i sin seng indtil hendes lille krop giver op og hun falder i søvn. Så vil Jeg hellere give sutten 1000 gange.

:kram :kram :kram

Forstået dig godt, og du er ikke en dårlig mor, du handlede udfra en hjælpende perspektiv, Mie forstår bare ikke at det er for at hjælpe hende. Kan godt forstå at du heller vil give sut 1000 gange, end at blive så klart afvist.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber snart du får lov til at få noget søvn, du har kæmpet længe nu :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her tigerspring må godt snart være ovre! Hvis det da er det, der skaber problemerne. Har maks træt barn, mega pylret og irritabel... Og så er der tænderne, som hun åbenbart er stærkt angrebet af... Jeg er SÅ træt! Har nærmest ikke sovet i to dage!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med min sovende dreng i armene, jeg troede han vågnede - men det var åbenbart bare en drøm, for nu sover han da tungt igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sov igen kun 45 min. Så nåede ikke selv at få sovet fordi der kom en Fragtmand med et bord... Så kom min søster bror og svigerinde, og så brød jeg helt sammen fordi jeg er så udmattet.... Nu har de lovet at blive og hjælpe med C...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har SPen været her.. :D Projektet er lykkedes, og vi har fået 5 ud af 5 stjerner, i det! De sidste tre nætter, er Camille blevet puttet, har lagt sig om på siden og faldet i søvn uden en lyd. I dag har hun for første gang, ikke sagt en lyd efter hun blev puttet i barnevognen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

David er for alvor begyndt at skælde ud herhjemme :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith var skide sur, indtil jeg satte hende i trip trap stolen oppe ved bordet sammen med mig, hvor hun kan sidde op og kaste ting på gulvet, mens jeg sidder med ipaden :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal mor og William på tur alene for første gang, bliver godt at prøve, og farmand sidder klar herhjemme til at hente os hvis det kniber.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhu bassen sov 11 timer i træk uden en lyd i nat. Den sædvanlige natflaske gad han åbenbart ikk.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER