TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Stod op kl 8.30 til frisklavet cappoccino og mand og baby det stenede film

RmE6NnI.jpg

Elsker min familie :wub

Senere idag går turen til Jylland :)

Del dette indlæg

Stod op kl 8.30 til frisklavet cappoccino og mand og baby det stenede film

RmE6NnI.jpg

Elsker min familie :wub

Senere idag går turen til Jylland :)

Lyder dejligt - skøn start på dagen :-))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså! Er blevet tilbudt vuggestueplads til Simon ved vores 2. Prioritet vi står nr 9 på ventelisten der og 14 der hvor vi helst vil have ham hen. What to do? Og så tager vi på ferie på mandag så kan ikke ringe og smække med pladsanvisningen så tirsdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da Ida havde samme alder havde hun det på samme måde(dog ikke med bonusbleerne), i Idas tilfælde var det 26 ugers tigeren der var på spil. så det med grøden skal nok komme tilbage, det gjorde det i hvert fald her. :)

Jeg tænkte på at min sp sagde at der skulle være bonusble hver dag efter opstart på grød, og var der ikke det, så skulle jeg prøver med laktulose til hende. Eller så gav min svigermor mig det tip at stikke et termometer i måsen af hende selvom hun ikke virker til at have feber, da det sætter gang i systemet.(men 7,9,13 så har vi ikke haft brug for noget af det endnu)

Lille detalje, så synes jeg det er fedt, at du kan sige, "da Ida havde samme alder" - der er tre dages forskel :D Haha!

Altså, nu når der ikke kommer så meget ind og hun ikke virker generet, vil jeg hvert fald ikke stikke noget i måsen på hende ;) Der kom noget i går uden hun havde problemer, så måske det bare er naturligt længere undervejs, hmm... :P

MEN, tigeren er kun LIGE smuttet rent tidsmæssigt, så det kan da godt have spillet et lille puds herhjemme.. Bella er bare aldrig særlig påvirket af dem, så det havde jeg slet ikke tænke over :super :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har Jeg For første gang i over 7 mdr prøvet at være HELT alene hjemme... Anders tog Mie med ud og handle og da de så var smuttet gik det op for mig at det var alles første gang. Jeg har været væk fra dem flere gange men det er første gang de er væk fra MIG. En lidt fortroligende følelse for så kunne der jo ske noget med dem, når de er herhjemme så er der grænser for hvad der kunne ramme dem, men når de er sammen afsted kunne.... ok læg katastrofe tankerne de nytter ikke en BJælde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sendt MG hjem efter endnu en god dag :) Næste gang er vi kun 5 voksne og 4 børn. Vi plejer være 6 voksne og 6 børn. Nu kommer arbejdet tæt på igen :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu rejser Lilly sig op af stole og sofabord osv, hun kan NÆSTEN :wub uha er bange for hun får nogle knubs i den kommende tid.

Sidning, det var i sidste uge hun fik helt styr på det:

post-3655-0-26580000-1364480321_thumb.jp

post-3655-0-28938700-1364480335_thumb.jp

Hej hej!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu rejser Lilly sig op af stole og sofabord osv, hun kan NÆSTEN :wub uha er bange for hun får nogle knubs i den kommende tid.

Hej hej!

Dygtige pige :)

Jeg får også dårlige nerver, når man ser 10 fingre på den anden side af sofabordet :o Men de skal jo lære det. Heldigvis var farmand til at gribe. Skal godt nok være obs synes jeg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej!

:wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskejobbet søgt. Kryds fingre piger :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskejobbet søgt. Kryds fingre piger :goodluck

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh fuck.. Værste oplevelse nogen sinde!! Theo sov i duni'en i barnevognen, da jeg nussede ham i ansigtet reagerede han ikke. Han plejer ALTID at komme med bare en eller anden bevægelse. Rørte ham på brystet - synes slet ikke brystkassen bevægede sig. Gik i panik. Ruskede ham næsten. Troede virkelig han var død. Fik Allan gjort bange også, og først da Allan tog fat i ham kom der en reaktion.

Troede virkelig min søn var død.. Var så ked af det bagefter. Chokeret. Har det stadig helt dårligt inden i..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av mine bryster. Silke Elia valgte ikke at ville ammes fra 5.50-18.35! Det er dælme længe og mine bryster er stadig fyldt med mælk, selvom hun lige har spist. Så ser frem til en lang amme nat!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh fuck.. Værste oplevelse nogen sinde!! Theo sov i duni'en i barnevognen, da jeg nussede ham i ansigtet reagerede han ikke. Han plejer ALTID at komme med bare en eller anden bevægelse. Rørte ham på brystet - synes slet ikke brystkassen bevægede sig. Gik i panik. Ruskede ham næsten. Troede virkelig han var død. Fik Allan gjort bange også, og først da Allan tog fat i ham kom der en reaktion.

Troede virkelig min søn var død.. Var så ked af det bagefter. Chokeret. Har det stadig helt dårligt inden i..

PUH HA!!! ikke SPOR rart :kram godt det bare var fordi han sov tungt!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej puha... jeg får det helt dårligt på jeres vegne... men godt at det bare var fordi han var langt væk i drømmeland. Man er pludselig blevet så pokkers sårbar efter at man er blevet forældre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av mine bryster. Silke Elia valgte ikke at ville ammes fra 5.50-18.35! Det er dælme længe og mine bryster er stadig fyldt med mælk, selvom hun lige har spist. Så ser frem til en lang amme nat!

Ej æv....kender godt følelsen - det kan virkelig være ubehageligt med så fyldte bryster. Jeg håber dog ikke at Silke Elia synes at hun skal spise hele natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så ubehageligt :kram2

Godt han bare sov tungt.

Jeg tjekker også stadig Albert når han sover, kan slet ikke lade vær, og kan stadig af og til få følelsen af at, han ikke trækker vejeret, indtil jeg får ham til at bevæge sig lidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av det gør bare så ondt med fyldte bryster.

Håber at i trods alt får en god nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeah... Endelig er C ikke længere afvisende overfor mme. Hun gider stadig ikke flaske, men vi har i dag fået hende til at drikke henholdsvis 80 og 100ml af tudekoppen :D

Det er stort for os, da vi indtil nu max har kunne lokke 40ml i hende.

Det er rart hvis vi kan supplere hendes måltider med mme, så vi slipper for det dumme jern tilskud der giver hende hård mave.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der gjort klar til Marius skal sove på eget værelse i nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay! Har købt bil i dag :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw - tillykke med det nye køb! Hvilken bil er det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, sikke en oplevelse!! :kram2

Jeg tjekker stadig tit om Lucas trækker vejret, og når han sover rigtig tungt er jeg simpelthen nødt til at mærke. Har også gået i panik et par gange, fordi der virkelig har skulle meget til før han bevægede sig, og hold kæft hvor bliver man bange, det er jo simpelthen skrækscenariet over dem alle!

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt, tillykke :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeah... Endelig er C ikke længere afvisende overfor mme. Hun gider stadig ikke flaske, men vi har i dag fået hende til at drikke henholdsvis 80 og 100ml af tudekoppen :D

Det er stort for os, da vi indtil nu max har kunne lokke 40ml i hende.

Det er rart hvis vi kan supplere hendes måltider med mme, så vi slipper for det dumme jern tilskud der giver hende hård mave.

Kommer til at tænke på om I har prøvet forskellige mærker? (Det har I jo nok, men vil bare være sikker) Da David startede på flaske havde vi store problemer med at få mere end 40 ml i ham af gangen. Da vi skiftede til allomin forsvandt problemerne fuldstændigt.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER