Besvaret March 25, 2013 Og Så tog vi da lige endnu en dag med kun 1 lur <_< jeg håber at aftenen bliver ok og at det i Det mindste bringer det med sig at hun sover længe imorgen (men Det betyder nok snarere at Jeg har en pylret datter fra morgenen af). Men der er grænser for hvor længe man kan kæmpe den kamp. Startede kl. 15 gik ind til Anders på kontoret kl. 17.15 og sagde at NU opgav jeg, selvom vi er 2 der skiftes så syntes jeg også der er grænser for galskaben. Vi prøvede endda at ligge hende foran fjernsynet og vente på træthedstoget, men Det stoppede ikke på parronen. Hun ligger nu og klukgriner af katten :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Endnu en dag hvor der har været fuld fart på, og jeg allerede er smadret inden C. Men hun er fantastisk og hendes "ba-ba-ba" smelter totalt mit hjerte <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 Simon er lige faldet i søvn i egen seng :yiepie . Så nu håber jeg at det holder hele natten! De sidste 2 nætter har jeg været nød til at tage ham ind til os. Så nu synes jeg vi trænger til en god nat. Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 det der øjenbetændelse må godt forsvinde fra min dreng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 det der øjenbetændelse må godt forsvinde fra min dreng. rigtig god bedring med ham! Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 det der øjenbetændelse må godt forsvinde fra min dreng. rigtig god bedring med ham! Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2013 det der øjenbetændelse må godt forsvinde fra min dreng. God bedring til ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Theo blev puttet kl. 22.30 ca., og er først oppe for at spise nu! :yay Det er dælme ved at være et par uger siden, han sidst har sovet mere end 2-3 timer ad gangen. Håber ikke det bare er en enkelt nats forestilling!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Ok... at sove på eget værelse er ikke så dumt. Nu er kl snart 4 og Hun har ikke så meget som krævet en sut siden hun blev puttet kl 19 :blink fair nok sprang hun eftermiddagsluren over igår men stadig..! Så Nu ligger jeg og Er vågen af vane :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Dum nat. Lasse vågnede kl 23 og faldt først i søvn kl 1 igen - han ku simpelhen ikk finde ro. Men gab sir jeg, når arbejdet kalder om 2 timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Yaaaaaay! God nat! Jeg har sovet 10 timer fordelt på 3... Men stadig - har fået 4 timer straight!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Nu må den der 46 ugers tiger gerne snart pakke sammen og forsvinde. Jeg gider den ikke mere. RØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Dårlig nat! Og vi får en hård dag for os... Dårlig kombination. Vi var oppe hele natten for at give Clara sutten samt hun var lys vågen ved 03,50. Næ næ mit kære barn. Så hun kom over til os og faldt i søvn en halv time efter til kl 06,00. Dagen står på bisættelse så jeg er spændt på hvordan Clara takler dagen i dag og de mennesker der kommer.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Ok... at sove på eget værelse er ikke så dumt. Nu er kl snart 4 og Hun har ikke så meget som krævet en sut siden hun blev puttet kl 19 :blink fair nok sprang hun eftermiddagsluren over igår men stadig..! Så Nu ligger jeg og Er vågen af vane :rolleyes Jeg håber du foresætter med at have succes :glad C sov også fantastisk de første 3 nætter på eget værelse. Nu er vi tilbage til at hun vågner 2 gange om natten og nægter at tage sutten, vil kun have bryst (uden egentlig at være sulten) <_< - men jeg har en plan om at sende farmand på banen, så må vi se om det hjælper. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Øv for en nat :( har kun sovet sammenlagt 2 timer :( Er godt nok træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Sol giver virkelig overskud og jeg har fået ja-hatten på mht. mad til Bella.! Så NU skal der laves frokost efter en lang gåtur. Håber også solen skinner på jer andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Sidder og venter på om vi skal op til min søster på sygehuset :( Så jeg er lige ved at fodre Marius af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Er lykkelig over vi har det så nemt med Marius og mad. Han spiser ind til videre alt hvad der kommer på rugbrødet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Sidder og venter på om vi skal op til min søster på sygehuset :( Så jeg er lige ved at fodre Marius af... Håber ikke det er alvorligt med din søster :( :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Har fået en meget roligere og gladere baby efter han er begyndt at blive suppleret med flaske! Han har kun haft en skrigetur siden igår aftes hvor han ikke helt kunne finde ud af at falde i søvn - men det kan lige så godt være fordi hans døgnrytme ikke lige passer ind i vores! For da han faldt i søvn omkring kl 20 sov han indtil 23 hvor han fik mad, og i nat var han kun vågen 2 gange for at spise hvor han faldt i søvn igen bagefter. Hvor lyder det dejligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Jeg håber du foresætter med at have succes :glad C sov også fantastisk de første 3 nætter på eget værelse. Nu er vi tilbage til at hun vågner 2 gange om natten og nægter at tage sutten, vil kun have bryst (uden egentlig at være sulten) <_< - men jeg har en plan om at sende farmand på banen, så må vi se om det hjælper. Hun sov til kl ca 5, lavede en flaske for regnede med at hun var sulten. Men 30 ml var jeg kunne lokke i hende. Så sov hun dælme lige til 7.30 også. Oven i Det var hun træt allerede kl 9 (hun plejer sove kl. 10 - 10.15) men fik trukket den og Så sov hun yderligere til kl. 13. Hun har stort set intet spist i dag. Så Jeg fornemmer optræk til en tiger :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Hun sov til kl ca 5, lavede en flaske for regnede med at hun var sulten. Men 30 ml var jeg kunne lokke i hende. Så sov hun dælme lige til 7.30 også. Oven i Det var hun træt allerede kl 9 (hun plejer sove kl. 10 - 10.15) men fik trukket den og Så sov hun yderligere til kl. 13. Hun har stort set intet spist i dag. Så Jeg fornemmer optræk til en tiger :unsure Dejligt at det er sådan en succes med at sove på eget værelse :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Wuhuuu, sol, ja-hatten og lidt banan i grøden giver baby med åben mund :D Vi nåede stadig ikke op på en halv portion, men hun åbner munden og smiler samtidig - det er mere end i går!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Hun sov til kl ca 5, lavede en flaske for regnede med at hun var sulten. Men 30 ml var jeg kunne lokke i hende. Så sov hun dælme lige til 7.30 også. Oven i Det var hun træt allerede kl 9 (hun plejer sove kl. 10 - 10.15) men fik trukket den og Så sov hun yderligere til kl. 13. Hun har stort set intet spist i dag. Så Jeg fornemmer optræk til en tiger :unsure Dejligt, at det kører med eget værelse!! Sover Mie altid meget op til en tiger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2013 Wuhuuu, sol, ja-hatten og lidt banan i grøden giver baby med åben mund :D Vi nåede stadig ikke op på en halv portion, men hun åbner munden og smiler samtidig - det er mere end i går!! :yay Dejligt at det går fremad med maden :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites