Besvaret March 21, 2013 NU med Snottet og MEGET hostene dreng igen..... Sikke en nat:( Og Stakkels, stakkels Silas... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Troede ikke jeg kunne elske mit barn Højere end jeg allerede gjorde... Men så begyndte hun at sove igennem !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 :yay :yay :yay For første gang siden hun kom til verden har jeg kun været oppe en gang i nat (kl.3) - Jeg har ikke engang været inde og give hende sutten! Det må meget gerne blive en vane. Jeg glæder mig dog ikke til at vi skal stille urene i påsken... tror vi får en kamp med at ændre hende rytme bare med en time <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Så er han til MR-scanning... Jeg kunne slet ikke få mig selv til at gå med... Kan ikke lige overskue tanken om at se på mit barn være bedøvet :boo :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Så er han til MR-scanning... Jeg kunne slet ikke få mig selv til at gå med... Kan ikke lige overskue tanken om at se på mit barn være bedøvet :boo :boo Kram. Forstår jeg godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Så er han til MR-scanning... Jeg kunne slet ikke få mig selv til at gå med... Kan ikke lige overskue tanken om at se på mit barn være bedøvet :boo :boo :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Hvor er skønt at vågne op til en pludrende datter, der sov fra 19.45-6.45 kun afbrudt af amning 23.30, og sammen sidde og få morgenmad. Det bedste ved BLW er at vi kan spise sammen :) Hun er desuden blevet super god til at drikke vand af glas. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 De er heldigvis lige kommet tilbage, og overlegen har allerede kigget billederne hurtigt igennem, og alt så helt normalt ud :yay :yay :yay :yay Den grundige gennemgang bliver først lavet imorgen, men overlægen mener det ville være underligt hvis det er noget unormalt :yay :yay :yay :yay :yay Hvor er det fantastisk at få at vide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 De er heldigvis lige kommet tilbage, og overlegen har allerede kigget billederne hurtigt igennem, og alt så helt normalt ud :yay :yay :yay :yay Den grundige gennemgang bliver først lavet imorgen, men overlægen mener det ville være underligt hvis det er noget unormalt :yay :yay :yay Skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Idag starter projekt hot mama sammen med en fra MG. Og så kan drengene lege sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Har fået lov til at sove hele 6 timer i nat. :yay Det krævede godt nok at Ida skulle ligge mellem mor og far i nat, men jeg sov :) Nu venter vi lige til at tigeren er smuttet sin vej igen, så begynder vi med projekt over i egen seng igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Det er BARE ikke min dag i dag. Jeg stod for tidligt op, havde glemt at købe morgenmad så jeg fik jordens kedeligste rugbrøds mad i stedet, Mie har pylret hele morgenen, da jeg ville give hende mad begyndte hun at SKRIGE og var bund ulykkelig i 20 min hvor Hun græd hjerteskærende mens tårerne løb ned af kinderne (hun har ingen feber, tror bare hun var træt). Da hun Så blev puttet topper jeg så dagen med at spilde klorin på min nye bluse da jeg gjorde badeværelset rent :gal :sm :gal jeg kunne hugge hovedet af mig selv, tude, kaste med noget og smadre noget andet mens jeg råbte en masse bandeord... MEN i stedet råber jeg RØØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!!!! Herinde Og Så fortsætter jeg rengøringen 20 min endnu og så er det Maja tid.(Men mit held vågner Mie inden jeg når så langt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Puha har lige fået indkaldelse til introseminar over 2 dage midt i april... Synes pludselig hverdagen kommer alt for tæt på :( Kun en uges barsel tilbage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Edith er enormt træt af højre bryst for tiden.. Hun spiser der kun meget kort og jeg må også give begge hele dagen (og natten), normalt skal jeg kun det om aftenen <_< Jeg kan kun få hende til at tage det værste tryk på højre og så bliver hunsdur, jeg kan nogle gange få hende til spise på venstre og bagefter ligge hende til højre igen :rolleyes Det har vi også prøvet et par gange, hvor det er gået over af sig selv. Jeg tænker umiddelbart appetitspring? Er på fra mobilen, og ikk lige huske hvor gammel hun er, men der ligger et appetitspring ved 6 mdr :) Åh ja, Silke Elia har også flere gange set sig sur på et af mine bryster. Hun vil ofte tage det andet så. Det er lidt tosset. Da Silke Elia var 4/4,5 mdr begyndte jeg altid at tilbyde begge bryster. En overgang spiste hun altid fra begge, men det svinger meget nu :) Åh, tak for svar piger! jeg læste svarene tidligere på mobilen og slappede derefter selv bedre af, da Bella skulle have fra venstre bryst. Hun var overhovedet ikke sur og spiste "det hele" :D Sov derefter, var til babysvømning og skulle først ammes efter det - altså 3,5 time senere :) Så må vi se i aften/nat, for hun er snart 6 mdr., så der kunne da også være lidt appetitspring inde over.. Tak! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Det er BARE ikke min dag i dag. Jeg stod for tidligt op, havde glemt at købe morgenmad så jeg fik jordens kedeligste rugbrøds mad i stedet, Mie har pylret hele morgenen, da jeg ville give hende mad begyndte hun at SKRIGE og var bund ulykkelig i 20 min hvor Hun græd hjerteskærende mens tårerne løb ned af kinderne (hun har ingen feber, tror bare hun var træt). Da hun Så blev puttet topper jeg så dagen med at spilde klorin på min nye bluse da jeg gjorde badeværelset rent :gal :sm :gal jeg kunne hugge hovedet af mig selv, tude, kaste med noget og smadre noget andet mens jeg råbte en masse bandeord... MEN i stedet råber jeg RØØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!!!! Herinde Og Så fortsætter jeg rengøringen 20 min endnu og så er det Maja tid.(Men mit held vågner Mie inden jeg når så langt) RØØØØV...!!! :numse Håber du nåede at få Maja tid.! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 puhhh.... nu skal jeg simpelthen lukke lidt frustationer ud (ud over dem jeg ringede og tudede til min mand over :boo ). Alt har ellers bare kørt mad- og sovemæssigt i de sidste 2 mdr. Der er nøjagtig 11 dage til jeg skal starte på arbejde igen og derfor har jeg jo arbejdet hårdt på at C vil kunne klare sig på almindelig mad hele dagen. Men de sidste 3-4 dage har hun simpelthen været kamp umulig om formiddagen. Det starter ud med at hun ikke vil spise morgenmad.og det er selvom hun nogen gange ikke har spist siden kl.3. Derfor giver jeg hende bryst, for ellers er hun bare endnu mere sur. Derefter er hun begyndt at blive meget hurtigere træt. F.eks. kom hun ud over sove allerede efter 1½ time i dag, hvor der normalt går 2 timer og hun var bare væk. Normaltvis sover hun 40-45 min om morgen/formiddagen, de sidste par dage har jeg været ude og vække hende når der er gået 1½ time, i dag fik hun faktisk næsten 2 timer. Jeg vækker hende, fordi det vil blive rytmen i dp. Nå men efter hun er kommet op fra lur er hun i godt humør i ca. 1-1½ time, hvor det også lykkedes mig at lokke lidt frugt i hende. Men så begynder hun at blive træt igen og bliver derfor rigtig plydret. Og når vi når middag og hun skal have middagsmad, så bliver hun helt hysterisk og vil ingenting spise og hyler/klynker bare hele tiden. Så halvdelen af gangen ender det med at jeg må give bryst til middag også. Hun sover så 2-2½ time og resten af dagen er hun faktisk i strålende humør, især når hendes far kommer hjem. Vi kan også godt kæmpe lidt med at få hende til at spise aftensmad, men slet ikke i så stort et omfang. Og hun sover også fantastisk om natten. Nu er vi nået dertil at jeg er blevet paranoid - er det tænder? - er det fordi vi ikke har været super gode til at give hende jern (har læst det kan gøre dem trætte)? - er det simpelthen 29-30 gråzonen? - er det bare en fase? Jeg er tudefærdig over at jeg ikke kan få hende til at spise (selvom det ikke var et problem for bare en uge siden), især når jeg så tænker på at jeg skal på arbejde om lidt. Jeg snakkede med sp i sidste uge og hun siger at C lærer det når jeg ikke er der... men jeg synes da det er trist at vi skal ud i et eller andet sultescenarie for at hun vil spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Nå men bortset fra det har Jeg RÅ hygget med tille hele aftenen - simpelthen en fantastisk hyggelig date med en fantastisk dejlig person :biglove der bare altid forstår og er på bølge længde med mig! Hover er du sød :) og jeg kan kun sige at jeg har det på samme måde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 De er heldigvis lige kommet tilbage, og overlegen har allerede kigget billederne hurtigt igennem, og alt så helt normalt ud :yay :yay :yay :yay Den grundige gennemgang bliver først lavet imorgen, men overlægen mener det ville være underligt hvis det er noget unormalt :yay :yay :yay Dejlig at høre :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Det er BARE ikke min dag i dag. Jeg stod for tidligt op, havde glemt at købe morgenmad så jeg fik jordens kedeligste rugbrøds mad i stedet, Mie har pylret hele morgenen, da jeg ville give hende mad begyndte hun at SKRIGE og var bund ulykkelig i 20 min hvor Hun græd hjerteskærende mens tårerne løb ned af kinderne (hun har ingen feber, tror bare hun var træt). Da hun Så blev puttet topper jeg så dagen med at spilde klorin på min nye bluse da jeg gjorde badeværelset rent :gal :sm :gal jeg kunne hugge hovedet af mig selv, tude, kaste med noget og smadre noget andet mens jeg råbte en masse bandeord... MEN i stedet råber jeg RØØØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!!!! Herinde Og Så fortsætter jeg rengøringen 20 min endnu og så er det Maja tid.(Men mit held vågner Mie inden jeg når så langt) Ej hvor surt med trøjen, så har du lov til at råbe RØØØØV :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 puhhh.... nu skal jeg simpelthen lukke lidt frustationer ud (ud over dem jeg ringede og tudede til min mand over :boo ). Alt har ellers bare kørt mad- og sovemæssigt i de sidste 2 mdr. Der er nøjagtig 11 dage til jeg skal starte på arbejde igen og derfor har jeg jo arbejdet hårdt på at C vil kunne klare sig på almindelig mad hele dagen. Men de sidste 3-4 dage har hun simpelthen været kamp umulig om formiddagen. Det starter ud med at hun ikke vil spise morgenmad.og det er selvom hun nogen gange ikke har spist siden kl.3. Derfor giver jeg hende bryst, for ellers er hun bare endnu mere sur. Derefter er hun begyndt at blive meget hurtigere træt. F.eks. kom hun ud over sove allerede efter 1½ time i dag, hvor der normalt går 2 timer og hun var bare væk. Normaltvis sover hun 40-45 min om morgen/formiddagen, de sidste par dage har jeg været ude og vække hende når der er gået 1½ time, i dag fik hun faktisk næsten 2 timer. Jeg vækker hende, fordi det vil blive rytmen i dp. Nå men efter hun er kommet op fra lur er hun i godt humør i ca. 1-1½ time, hvor det også lykkedes mig at lokke lidt frugt i hende. Men så begynder hun at blive træt igen og bliver derfor rigtig plydret. Og når vi når middag og hun skal have middagsmad, så bliver hun helt hysterisk og vil ingenting spise og hyler/klynker bare hele tiden. Så halvdelen af gangen ender det med at jeg må give bryst til middag også. Hun sover så 2-2½ time og resten af dagen er hun faktisk i strålende humør, især når hendes far kommer hjem. Vi kan også godt kæmpe lidt med at få hende til at spise aftensmad, men slet ikke i så stort et omfang. Og hun sover også fantastisk om natten. Nu er vi nået dertil at jeg er blevet paranoid - er det tænder? - er det fordi vi ikke har været super gode til at give hende jern (har læst det kan gøre dem trætte)? - er det simpelthen 29-30 gråzonen? - er det bare en fase? Jeg er tudefærdig over at jeg ikke kan få hende til at spise (selvom det ikke var et problem for bare en uge siden), især når jeg så tænker på at jeg skal på arbejde om lidt. Jeg snakkede med sp i sidste uge og hun siger at C lærer det når jeg ikke er der... men jeg synes da det er trist at vi skal ud i et eller andet sultescenarie for at hun vil spise. Sofias appetit dykker meget når hun har tænder på vej. Hun spiser nærmest kun et rigtig måltid i de dage. Jeg er holdt op med at tilbyde bryst, men sørger for hun får masser af vand, og så f.eks. Banan som hun stort set altid vil spise:-) men det er bare top frustrerende, og jeg er også bekymret for hvordan det skal gå i DP når hun starter om 14 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Hjemvendt fra babysvømning med en meget træt Ida, mon ikke mor her kan nå at sove lidt mens Ida sover. Det er hårdt at være oppe om natten når man vant til at Ida sover igennem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 RØØØØV...!!! :numse Håber du nåede at få Maja tid.! Det gjorde jeg. Nød godt af "the BK magik" Mie sov 3,5 time :blink længste lur siden hun var 3 mdr tror jeg. Jeg fik smækket benene op og læst en bog. Mie spiste HALVANDEN portion grød (godt nok hirse som hun kunne leve af hvis det stod til hende - men Det er vist bedst "to play it safe") og Så kom Anders lige hjem og gav et kram :biglove troede ikke jeg skulle se ham før imorgen, men han syntes lige jeg fortjente et. Og Mie er i et forrygende humør Så Jeg tror måske det kunne tyde på at hun er ved at være frisk igen :goodluck og at den grå zone kører på sidste vers (eller er ovre) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Det gjorde jeg. Nød godt af "the BK magik" Mie sov 3,5 time :blink længste lur siden hun var 3 mdr tror jeg. Jeg fik smækket benene op og læst en bog. Mie spiste HALVANDEN portion grød (godt nok hirse som hun kunne leve af hvis det stod til hende - men Det er vist bedst "to play it safe") og Så kom Anders lige hjem og gav et kram :biglove troede ikke jeg skulle se ham før imorgen, men han syntes lige jeg fortjente et. Og Mie er i et forrygende humør Så Jeg tror måske det kunne tyde på at hun er ved at være frisk igen :goodluck og at den grå zone kører på sidste vers (eller er ovre) :goodluck Skøøøøønt og FORTJENT!! også godt for Mie med noget søvn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Ej hvor surt med trøjen, så har du lov til at råbe RØØØØV :numse Ja det er simpelthen irriterende men jeg tror Jeg har en plan. Jeg vil farve den sort (hvis Jeg kan), godt nok var pointen at den ikke bare var kedelig sort, men Det er da bedre end at smide den ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2013 Ja det er simpelthen irriterende men jeg tror Jeg har en plan. Jeg vil farve den sort (hvis Jeg kan), godt nok var pointen at den ikke bare var kedelig sort, men Det er da bedre end at smide den ud! Du må bare sætte nogle af alle dine nye tørklæder til, og hvis det stadig er for kedelig må du og købe en farverig en, altså tørklæde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites