TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg er så helt igennem træt, at jeg gruer for natten og en milliard opvågninger. Tager kampen, for jeg sover bedre når hun er på eget værelse! Indtil videre har det taget en time at putte hende, hun har en gang klatret ud af sin natdragt og fået nyt nattøj på. Håber hun sover snart.... Er ved at køre lidt død, og der er ligesom ingen der kan tage over.... Bare lidt omgivende -fase brok! Vejret hjælper heller ikke. Savner at ride! Det giver mig energi.... Ej! Ved godt, at jeg ikke burde brokke mig... Men jeg kunne sove i 100 år, og har i de seneste dage haft hovedpine og hjertebanken... Arghh, ikk mere brok

Del dette indlæg

Håber I alle får gode nætter!!! (Kramme smiley)

Kram og godnat herfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så helt igennem træt, at jeg gruer for natten og en milliard opvågninger. Tager kampen, for jeg sover bedre når hun er på eget værelse! Indtil videre har det taget en time at putte hende, hun har en gang klatret ud af sin natdragt og fået nyt nattøj på. Håber hun sover snart.... Er ved at køre lidt død, og der er ligesom ingen der kan tage over.... Bare lidt omgivende -fase brok! Vejret hjælper heller ikke. Savner at ride! Det giver mig energi.... Ej! Ved godt, at jeg ikke burde brokke mig... Men jeg kunne sove i 100 år, og har i de seneste dage haft hovedpine og hjertebanken... Arghh, ikk mere brok

Argh! :numse til vejret og ingen ridning.. Føj, hvor må det være hårdt ikke at have en til at aflaste :kram

Synes du er sej og krydser for en god nat!! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh! :numse til vejret og ingen ridning.. Føj, hvor må det være hårdt ikke at have en til at aflaste :kram

Synes du er sej og krydser for en god nat!! :goodluck

Taaak søde! Hun sover endelig nu, og nu kan jeg ikke sove... :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak søde! Hun sover endelig nu, og nu kan jeg ikke sove... :/

Det er så typisk at man ikke kan sove, når de endelig falder i søvn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan få lov til at klage og råbe :numse alt det du vil. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind fordi Anders har haft travlt de sidste par uger og imorgen ser jeg ham slet ikke <_< Men han ER her trods alt normalt så kan slet ikke forestille mig at være i dine sko :kram2 håber i får en god nat når søvnen endelig overmander dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber I alle får gode nætter!!! (Kramme smiley)

Kram og godnat herfra :)

Tak søde. Og lige over!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle gange skal man nærmest bøje sit budskab i neon før mænd forstår! Men fik da vist lige skåret tingene ud i pædagog-pap for Anders! Problemet er ikke "hvis du må så må jeg også" som han åbenbart har troet. Jeg har IKKE brug for at ture rundt altid, en gang imellem er det rart at slippe Barsels boblen, men faktisk er en time i Netto uden barn fantastisk og længe nok de fleste dage. Problemet er at jeg ikke kan slippe taget fordi han ikke er her, at jeg hænger på det hele ALTID. Men selvom jeg troede jeg havde gjort det klart at jeg savner HAM så måtte jeg se ham dybt i øjnene og fortælle ham at han bliver NØD til at tage over OGSÅ når jeg er hjemme hvilket kræver at han er hjemme til at gøre det!

Nå men bortset fra det har Jeg RÅ hygget med tille hele aftenen - simpelthen en fantastisk hyggelig date med en fantastisk dejlig person :biglove der bare altid forstår og er på bølge længde med mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu hævner det sig at Simon sov så meget i eftermiddag. Jeg har en meget vågen søn og jeg er træt - øv bøv. Men jeg tror dog stadig det var en god prioritering for nu er han knap så ked og pylret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi så prøvet med vælling... Jeg håber at i andre har gode nætter. Hvorlænge skal man regne med at bruge på at venne rytmen igen og er der nogen der har nogle gode råd? Vh Lene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi så prøvet med vælling... Jeg håber at i andre har gode nætter. Hvorlænge skal man regne med at bruge på at venne rytmen igen og er der nogen der har nogle gode råd? Vh Lene

Har desværre ingen gode råd vil bare sig jeg føler med dig nu har jeg taget min ene dreng i bæreselen efter 2 næsten 3 timers skrig:(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har desværre ingen gode råd vil bare sig jeg føler med dig nu har jeg taget min ene dreng i bæreselen efter 2 næsten 3 timers skrig:(

jeg håber at han falder til ro ! Det er lige lykkedes at få Simon til at sove. Så nu venter jeg lige 5 min inden jeg går i seng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lykkedes faktisk fra ene dag til den anden da vi var i Thailand. Det du kan gøre er at vække ham (holde ham vågen efter han måske er vågnet til mad) her til morgen samme tid som han plejer at stå op, holde ham vågen til sædvanlig lur osv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lykkedes faktisk fra ene dag til den anden da vi var i Thailand. Det du kan gøre er at vække ham (holde ham vågen efter han måske er vågnet til mad) her til morgen samme tid som han plejer at stå op, holde ham vågen til sædvanlig lur osv.

Det vil også være min fremgangsmåde. Herhjemme har vi problemer med at hun ofte vågner tidligt om morgenen men hun skal først puttes til normal tid ca kl 10 ellers har vi problemer resten af dagen, natten og dagen efter. Så jeg styrer rytmen stort set hver dag for at mit lille lærke barn ikke står op kl 4.30. Rytmen er lettest at styre om dagen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte nat igeeen....

Var oppe 8 gange. Sov først kl 22, men stod op nu her...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Andre der har prøvet, at baby ikke bliver mæt/er sur ved det ene bryst og ikke det andet?

Bella er sur ved højre, men spiser dog - MEN hun vil ikke sove, hverken igår aftes eller nat, før hun også får venstre! Det har været sådan et par dage nu. Hun har ellers ALTID kun fået ved er bryst ad gangen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kun ammet én gang i nat, og forrige nat var det det samme :o han blev puttet 21.15 i går og vågnede først til amning kl 4, og han sover stadig! Efter så mange måneder med 4 amninger på en god nat har vi endelig fået noget søvn, nøj hvor har det været tiltrængt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Andre der har prøvet, at baby ikke bliver mæt/er sur ved det ene bryst og ikke det andet?

Bella er sur ved højre, men spiser dog - MEN hun vil ikke sove, hverken igår aftes eller nat, før hun også får venstre! Det har været sådan et par dage nu. Hun har ellers ALTID kun fået ved er bryst ad gangen..

Edith er enormt træt af højre bryst for tiden.. Hun spiser der kun meget kort og jeg må også give begge hele dagen (og natten), normalt skal jeg kun det om aftenen <_<

Jeg kan kun få hende til at tage det værste tryk på højre og så bliver hunsdur, jeg kan nogle gange få hende til spise på venstre og bagefter ligge hende til højre igen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har vi også prøvet et par gange, hvor det er gået over af sig selv. Jeg tænker umiddelbart appetitspring? Er på fra mobilen, og ikk lige huske hvor gammel hun er, men der ligger et appetitspring ved 6 mdr :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kun ammet én gang i nat, og forrige nat var det det samme :o han blev puttet 21.15 i går og vågnede først til amning kl 4, og han sover stadig! Efter så mange måneder med 4 amninger på en god nat har vi endelig fået noget søvn, nøj hvor har det været tiltrængt! :yay

Det lyder da helt fantastisk!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 gode nat i træk og den bedste i rækken... Hun sov fra kl 20 til 23.45 og Så helt til 5.50 så jeg har fået næsten 6 timers sammenhængende søvn :yay at hun så mente hun skulle op kl 6 er så ikke lige med i drømmen om den perfekte nat. Men hvis hun sover sit længste stræk når jeg sover så er Jeg mere end tilfreds!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, Silke Elia har også flere gange set sig sur på et af mine bryster. Hun vil ofte tage det andet så. Det er lidt tosset.

Da Silke Elia var 4/4,5 mdr begyndte jeg altid at tilbyde begge bryster. En overgang spiste hun altid fra begge, men det svinger meget nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total succesfuld amme-nat!!! Første nat uden brug af sonden, og han faldt i søvn efter at have spist kl 22.30, sov indtil kl 1, hvor han dog var plaget af ondt i maven og var ked indtil kl 4 (med perioder med en sovende dreng), og fik mad kl 4, hvor han faldt i søvn, og vågnede kl 7 da sygeplejerskerne skulle give ham medicin og tjekke hans drop :glad :glad

Dejligt det går fremad. Hvordan er udsigterne til at komme hjem? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 gode nat i træk og den bedste i rækken... Hun sov fra kl 20 til 23.45 og Så helt til 5.50 så jeg har fået næsten 6 timers sammenhængende søvn :yay at hun så mente hun skulle op kl 6 er så ikke lige med i drømmen om den perfekte nat. Men hvis hun sover sit længste stræk når jeg sover så er Jeg mere end tilfreds!

Skøøøøønt! Det er altså ikke at kimse af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER