Besvaret March 10, 2013 Vi er så stået op til en feber på 39,3 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Sidder med en sovende feberramt lillemus i armene <3 Han har haft feber og været pylret hele dagen i går og i dag, men feberen er bare steget, og i dag er han godt nok sløj og for et par timer siden sagde temperaturen 39,5. Min stakkels lille mus :( Åh nej da Sofie... håber snart at han får det bedre... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Mit planlægger gen bliver sat lidt på prøve, vi skal på en uge ferie i mine svigerforældres sommerhus fra i morgen, vi er ikke begyndt at pakke endnu, og jeg har ikke engang en liste at gå efter. Men hva vi når det nok, og glemmer vi noget, er det ikke værre end vi må købe os til det (det er i hvert fald Mandens holdning til det) ;) Uh ha - stress og paniiiiiiik... he he.. Go tur! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Har en slaten mus med 39,3 i feber :( Stakkelse Lille Marius... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Tak for kram piger, til mit tidligere indlæg. Min mand kom her til aften og sagde undskyld, og han fortalte mig at han efterfølgende havde tænkt om han var ved at blive sindsyg, for han undrede sig meget bagefter over det han havde gjort og kunne ikke finde noget ordentligt svar. Så der er roligt herhjemme igen og Ayah sover sødt i sin seng :loveshower Dejligt at han bare havde fået en "hjerneblødning" - og at han kan sige undskyld - det er stort! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Øv noget møj - men hellere det end ondt i maven og natteskræk som jeg ellers frygtede det handlede om. Hun er heldigvis først lige vågnet nu. Så nu vil vi op og sende den tømmermænds ramte far i soveværelset, han var på druk igår så han tog sofaen. Da jeg var oppe i nat lå der en seddel på badeværelset "der er toast Og saftevand i køleskabet til dig, hilsen fortids Anders" :kuller SÅ sødt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 I dag har Camille mødt sin Oldemor og Oldefar for første gang. Jeg har ikke set dem i flere år, så da min faster spurgte om ikke vi skulle genoptage kontakten, så var det meget mærkeligt. Jeg har aldrig haft et godt forhold til min farmor og farfar (Havde ikke kontakt med min far jo).. Da min far døde for tre år siden (9marts), fik vi lidt kontakt, men den løb ud i sandet. Jeg forventede intet af i dag.. Men da vi steg ud af bilen, stod min farmor med kameraet og tog billedet og råbte "Jeg tager lige billeder af ankomsten", og en meget stolt Oldefar, hev nærmest Camille ud af armene på mig(og hun græd ikke engang!).. Jeg havde nogle billeder med til dem, og min farmor sad og fortalte hvor stort det var og at hun var så glad for at hun nu kunne vise sine veninder sit smukke oldebarn.. Hver gang Camille gjorde noget eller sagde noget, blev det kommenteret.. "Hvor er hun altså bare god til at stå" "Hvor er hun bare smuk" "Hvor er det bare sødt når hun siger sådan".. Jeg blev så rørt. Vi sad og talte om noget helt andet, og min farmor sad og kiggede ud i luften og pludselig udbrød hun bare "GUD... Jeg er oldemor.. Hvor er det altså stort!" (Det er deres første oldebarn.. Jeg (og min tvilling) er første barnebarn, og min far er deres første barn..) Jeg havde egentlig ingen intention om at jeg ville arbejde for at holde kontakten.. Men det vil jeg!! Jeg har ALDRIG oplevet så meget kærlighed fra dem, og det rørte mig SÅ meget, at de bare fra første øjeblik elskede Camille og at hun bare var "deres".. Får helt en klump i halsen altså! Camille og oldemor Meget meget rørende.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Hvis ikke Jeg vidste bedre ville jeg være 100% sikker på at der var en tiger på besøg. Mies stabile rytme er ikke eksisterende. Hun sov 1,5 timer senere end hun plejer, vågnede derefter skrigende op 1 gang i timen til 0.30, hun kastede sig rundt, slog ud efter sutten, sprællede vredt/hidsigt med benene og skreg bare mere og mere hysterisk. Første gang måtte jeg helt op i stuen og ligge hende foran fjernsynet før hun fandt ro og faldt i søvn, anden gang fik hun flaske, tredje gang måtte jeg ty til sukkervand og fjerde gang lagde jeg hende i vores seng så hun blev afledt af lavalampen. Det er ikke natteskræk for hun er vågen. Så vågnede hun kvart i 5 igen, mindre "hidsig" men stadig mere end hun plejer, fik givet både sukkervand og en flaske og havde så et MEGA frisk barn. Men kan høre hun snart sover nu. Hvad sker der? Er Det den grå zone? Oh yeah..... :( Det kunne meget godt lyde som den... det var også den der gav os de "fantastiske" nætter mandag og tirsdag... men det gode er, at det er en kort periode i forhold til tigerspring... Men det er hårdt - så håber ikke at det bliver for hård ved jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Øv lille pus :kram2 Stakkelse Lille Marius... :kram Det er lidt hårdt at se ham så slatten. Han kunne slet ikke finde ro i nat. Så det endte med han fik en pinex i rumpen, alt tøjet af på nær bleen og så faldt han endelig i søvn efter 2 timers rumsteren i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Jeg er helt forvirret! Vi var hjemme hos min far igår, Sophia blev ammet og faldt i søvn 19.45. Hun var ca vågen fra 23.30 - 00, da vi skulle køre hjem derfra. Var inde at give sut 04.30, og ammer hende så først nu? (Hvordan laver man den smiley med de runde øjne i forskellige størrelser?) Ej hvor fantastisk Kamilla!!! :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Åh Tina, sådan er jeg også, jeg er SÅ dårlig til at banke i bordet. Kan du ikke sige noget i stil med "og så betaler jeg selvfølgelig ikke noget for jeres fejl?" eller sådan noget? Men altså det kan jeg sagtens sige, jeg havde nok også bare betalt og gået meget sur hjem. Men hvor er det altså bare for ringe at de ikke selv erkender deres fejl og siger at det er de kede af, det retter de op uden ekstra beregning - men går den så går den og det er sådan nogle som os der gør det værd at forsøge! Hmm... tænker lige om ikke du kan finde en anden frisør og sige hvordan og hvorledes om de kan rette op? Det betaler man jo selvfølgelig fuld pris for, men så kommer du forhåbentlig hjem og er tilfreds, føler du har fået en god behandling og kan slappe af og hygge dig imens. Du vil helt sikkert sidde og mugge mens de ordner dit hår det andet sted. Torben har også foreslået mig at jeg gik til en anden frisør - men ikke på vilkår om jeg vil betale dobbelt op - også selvom det er det man allermest har lyst til, i stedet for for 3. gang at sidde i den skide stol - og bare have en forventning om at man igen bliver skuffet... Tak for de søde ord Maja! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Øv noget møj - men hellere det end ondt i maven og natteskræk som jeg ellers frygtede det handlede om. Hun er heldigvis først lige vågnet nu. Så nu vil vi op og sende den tømmermænds ramte far i soveværelset, han var på druk igår så han tog sofaen. Da jeg var oppe i nat lå der en seddel på badeværelset "der er toast Og saftevand i køleskabet til dig, hilsen fortids Anders" :kuller Hvor er det altså en go mand du har dig! Men han har også en sød kone, der "lader" ham fulde sig engang imellem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Føler virkelig at der sker fremskridt herhjemme (ANTIIIIII - Jinx) - Men ikke nok med at Torben puttede Elin i går aftes, han tog hende også fra morgenen af (jeg spurgte, fordi jeg havde bøvlet med hende fra kl 5-6) - og han puttede hende til formiddagsluren. Og fra morgenen af hørte jeg ind i mellem dem inde fra stuen af, hvor Elin bare var i sit es - og snakkede og snakkede. Man kunne rigtig høre at de hyggede sig. Torben har endda arbejdet 6 dage i denne uge - og fortæller mig, at han havde sovet rigtig dårligt i nat - og så er det bare endnu mere stort at han tager tjansen uden brok.... og endda virker glad og overskudsagtig, da jeg stod op.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Føler virkelig at der sker fremskridt herhjemme (ANTIIIIII - Jinx) - Men ikke nok med at Torben puttede Elin i går aftes, han tog hende også fra morgenen af (jeg spurgte, fordi jeg havde bøvlet med hende fra kl 5-6) - og han puttede hende til formiddagsluren. Og fra morgenen af hørte jeg ind i mellem dem inde fra stuen af, hvor Elin bare var i sit es - og snakkede og snakkede. Man kunne rigtig høre at de hyggede sig. Torben har endda arbejdet 6 dage i denne uge - og fortæller mig, at han havde sovet rigtig dårligt i nat - og så er det bare endnu mere stort at han tager tjansen uden brok.... og endda virker glad og overskudsagtig, da jeg stod op.... Hurra for overskudsfar og tilpas datter :yay :wee :balloons :loveshower :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Føler virkelig at der sker fremskridt herhjemme (ANTIIIIII - Jinx) - Men ikke nok med at Torben puttede Elin i går aftes, han tog hende også fra morgenen af (jeg spurgte, fordi jeg havde bøvlet med hende fra kl 5-6) - og han puttede hende til formiddagsluren.Og fra morgenen af hørte jeg ind i mellem dem inde fra stuen af, hvor Elin bare var i sit es - og snakkede og snakkede. Man kunne rigtig høre at de hyggede sig. Torben har endda arbejdet 6 dage i denne uge - og fortæller mig, at han havde sovet rigtig dårligt i nat - og så er det bare endnu mere stort at han tager tjansen uden brok.... og endda virker glad og overskudsagtig, da jeg stod op.... Hvor er det bare SKØNT :loveshower Thumbs up til Torben superfar!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Silke Elia er blevet godt og grundigt snottet igen - ligesom din far. Så dårlig nat til os. Har givet saltvandsdtåbervog hævet hovedleje. Er der mere vi kan gøre? Ekstra D-dråber? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Silke Elia er blevet godt og grundigt snottet igen - ligesom din far. Så dårlig nat til os. Har givet saltvandsdtåbervog hævet hovedleje. Er der mere vi kan gøre? Ekstra D-dråber? vi er startet op på "Bio-strat" efter som Luna nu er snottet for 3. gang på 6 uger.... det skulle booste immunforsvaret og det er ren natur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 vi er startet op på "Bio-strat" efter som Luna nu er snottet for 3. gang på 6 uger.... det skulle booste immunforsvaret og det er ren natur! Vil jeg lige kigge på. Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Oh yeah..... :( Det kunne meget godt lyde som den... det var også den der gav os de "fantastiske" nætter mandag og tirsdag... men det gode er, at det er en kort periode i forhold til tigerspring... Men det er hårdt - så håber ikke at det bliver for hård ved jer! Jeg er fortrøstningsfuld, det er MEGET lang tid siden vi har haft lorte nætter så det går nok, og 26 ugers tigeren var mild, så vi er sluppet billigt. Det meste foregår heldigvis også før vi går i seng - men hvor er det altså bare synd for den lille mus! Men så længe hun er glad om dagen så ved jeg vi kommer igennem det. Og det ER bare en periode. Torben har også foreslået mig at jeg gik til en anden frisør - men ikke på vilkår om jeg vil betale dobbelt op - også selvom det er det man allermest har lyst til, i stedet for for 3. gang at sidde i den skide stol - og bare have en forventning om at man igen bliver skuffet... Tak for de søde ord Maja! :loveshower :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Hvor er det altså en go mand du har dig! Men han har også en sød kone, der "lader" ham fulde sig engang imellem... SÅ sødt!! Ja han er altså en sød mand! Altid så betænksom når man har brug for det! Og faktisk var det mig der foreslog at han arrangerede noget med sin kamerat for jeg har overskuddet lige nu så det ikke ville gøre det store, og jeg tror han trænger til noget herre tid med vennerne. De arrangerede så poker og x-box spil så han hyggede sig vist rigtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Føler virkelig at der sker fremskridt herhjemme (ANTIIIIII - Jinx) - Men ikke nok med at Torben puttede Elin i går aftes, han tog hende også fra morgenen af (jeg spurgte, fordi jeg havde bøvlet med hende fra kl 5-6) - og han puttede hende til formiddagsluren. Og fra morgenen af hørte jeg ind i mellem dem inde fra stuen af, hvor Elin bare var i sit es - og snakkede og snakkede. Man kunne rigtig høre at de hyggede sig. Torben har endda arbejdet 6 dage i denne uge - og fortæller mig, at han havde sovet rigtig dårligt i nat - og så er det bare endnu mere stort at han tager tjansen uden brok.... og endda virker glad og overskudsagtig, da jeg stod op.... :yay SÅDAN Torben!!! Selvtilliden vokser vist for tiden :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Lorte blæsevejr!!! Stop så med at fortyrre Sophias søvn :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 FORBANDEDE LORTE SPASSER FUCK KAT :gal Mie sov sin anden lur på eget værelse, hun vågnede efter 20 min - fair nok i nye omgivelser - så gik ned og hjalp hende videre ved at give sut og nussedyr og være tryghed - det går rigtig godt, hun møfler rundt og bliver slappere og slappere og når lige at trække vejret dybt et par gange og så skraber katten på døren så Mie vågner med et sæt og SKRIGER. Og så er det løb ligesom kørt!!! Jeg forsøgte ellers ihærdigt, men hun var bare vågen, vuggede hende i mine arme men hun var bare en flitsbue og hun græd når jeg lagde hende - og sådan skal det ikke være i hendes nye seng på hendes nye værelse - det skal være RART. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig kattebøffer til aftensmad så donerer jeg gerne en kat! Han kan mjave og løbe op og ned af trappen og ligge hos Anders, lege med Anders og alt muligt andet, jeg havde været på værelset i 10 min ARGH jeg blev TOSSET!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 Hjemvendte fra lægevagten med sløj lille dreng. Da han nåede 40 i feber ringede jeg dertil, og de ville selfølgelig gerne lige se ham. Så vi pakkede os sammen og kørte afsted. Da vi kom frem skyndte M sig ind for at tage et nummer, mens jeg fandt parkering og bare skulle komme med David bag efter. Da jeg havde parkeret og gik om for at tage David ud af bilen fik han feberkrampe i armene på mig mens jeg stod helt alene på parkeringspladsen. FØJ hvor var det ubehageligt! Jeg prøvede så godt jeg kunne at holde ham ind mod mig mens jeg skyndte mig mod indgangen til hospitalet. M kom ud og gik mig i møde og kunne godt se på mig at der var noget helt galt - da han så fik øje på David med fråde om munden fik han pludselig travlt og vi kom hurtigt indendørs. Vi var nr 37 (!!!) i køen, men fik lov at komme forrest pga krampen. Til alt held rettede han sig rigtig hurtigt og lægen så ingen grund til at beholde ham. Så nu har vi fået besked på at holde temperaturen nede med panodil og fortsætte med at give ham rigeligt vand. Men øv en grim oplevelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2013 FORBANDEDE LORTE SPASSER FUCK KAT :gal Mie sov sin anden lur på eget værelse, hun vågnede efter 20 min - fair nok i nye omgivelser - så gik ned og hjalp hende videre ved at give sut og nussedyr og være tryghed - det går rigtig godt, hun møfler rundt og bliver slappere og slappere og når lige at trække vejret dybt et par gange og så skraber katten på døren så Mie vågner med et sæt og SKRIGER. Og så er det løb ligesom kørt!!! Jeg forsøgte ellers ihærdigt, men hun var bare vågen, vuggede hende i mine arme men hun var bare en flitsbue og hun græd når jeg lagde hende - og sådan skal det ikke være i hendes nye seng på hendes nye værelse - det skal være RART. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig kattebøffer til aftensmad så donerer jeg gerne en kat! Han kan mjave og løbe op og ned af trappen og ligge hos Anders, lege med Anders og alt muligt andet, jeg havde været på værelset i 10 min ARGH jeg blev TOSSET!!! jeg har en i samme stil du gerne må få.... så kan de være irriterende sammen! :P Her har han bare fundet ud af at Lunas barnevogn er fantastisk! Det ligner kraftædme et Juletræ der er pyntet, når jeg skal have hende ud og sove.... og alligevel præsterer den sq at finde plads! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites