TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så er 6. Tand brudt igennem -> en fortand for oven

Del dette indlæg

Åh A Walk To Remember på kanal 4 nu. Total ynglings kærligheds tude film! Und jer selv at se den (hvis I har det til gode), men husk kleenex!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man vokser lige lidt flere centimeter, når lægen roser ens håndtering af sit barn: "Hun er heldig med, at hun er havnet hos en ressourcestærk familie, som jer. Ikke alle ville kunnet håndtere hende så flot".

Derudover var hun imponeret over hendes motoriske udvikling. Amen så kan det ikke andet end at blive en god dag.

Min lille nips på 67cm, ca. 6800g :wub

Årh...dejligt at få at vide - fantastisk læge I har. Men jeg kan kun give hende ret. I har været meget igennem allerede med Silke Elia - og der venter nogle udfordringer i fremtiden i forhold til hendes sensibilitet - men heldigvis for hende har hun fået jer som forældre! Jeg håber at du gemmer den besked i baghovedet - og hiver den frem, hver gang at du skulle komme til at tvivle på dig selv (ikke at du gør det...)

:ditto what she said ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lucas' første tand er brudt igennem :loveshower

Det forklarer lidt bedre hvorfor jeg havde mega sur baby hele dagen i går - han var sur på brystet, sin sut, sin mad, sit legetøj, sin mor - ALT! I dag har han lidt feber, og blir indimellem rigtig ked af det :( Men dejligt at vide hvorfor!

Mies brød igennem i går :wub - man bliver åndsvagt stolt af sit barn når de pludselig har en tand :P Det er jo ligesom noget der kommer helt af sig selv, og alle får - men det er altså bare en stor milepæl.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får spat :gal Skrid dog din lede tiger og så SOV da for dælen pigebarn! Og hvis du absolut ikke vil sove, så lad dog andre end mig putte! Jeg ender jo med at dø af frustration fordi jeg ALDRIG får en pause!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får spat :gal Skrid dog din lede tiger og så SOV da for dælen pigebarn! Og hvis du absolut ikke vil sove, så lad dog andre end mig putte! Jeg ender jo med at dø af frustration fordi jeg ALDRIG får en pause!!!!!!!!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mies brød igennem i går :wub - man bliver åndsvagt stolt af sit barn når de pludselig har en tand :P Det er jo ligesom noget der kommer helt af sig selv, og alle får - men det er altså bare en stor milepæl.

Hehe ja det har du nemlig helt ret i :P Men det er bare så stort med den første tand :loveshower

Det er alligevel sjovt som de to følges ad. Jeg synes tit at når jeg læser om noget nyt Mie kan/gør, passer det med at Lucas kan/gør det få dage efter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det lyder som 19 ugers tigeren? Den var også strid her, men den smutter snart, og så får i jeres dejlige datter igen.

Men du får lige en kæmpe krammer, for det er bare SÅ hårdt! :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe ja det har du nemlig helt ret i :P Men det er bare så stort med den første tand :loveshower

Det er alligevel sjovt som de to følges ad. Jeg synes tit at når jeg læser om noget nyt Mie kan/gør, passer det med at Lucas kan/gør det få dage efter :)

Hæ hæ jeg har faktisk tænkt det samme :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj hvor er jeg gal!!!

M tog ud for "at drikke en øl" med en kammerat med lovning på han senest var hjemme kl 22. Fem min over 1 kom han mega fuld ind af døren og vækkede David, for derefter selv at ligge sig til at sove. Nu ligger jeg så med en vågen baby, der tror det er morgen og en mand der snorker ved siden af. Og for lige at toppe det hele, så skal David da vaccineres i morgen kl 11.15, hvor jeg formodentligt har fået omkring 4 timers søvn - hvis jeg er heldig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj hvor er jeg gal!!!

M tog ud for "at drikke en øl" med en kammerat med lovning på han senest var hjemme kl 22. Fem min over 1 kom han mega fuld ind af døren og vækkede David, for derefter selv at ligge sig til at sove. Nu ligger jeg så med en vågen baby, der tror det er morgen og en mand der snorker ved siden af. Og for lige at toppe det hele, så skal David da vaccineres i morgen kl 11.15, hvor jeg formodentligt har fået omkring 4 timers søvn - hvis jeg er heldig.

Øv hvor surt! Det er vare for dumt!!

Mænd noglegange altså :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj hvor er jeg gal!!!

Jeg var blevet mindst lige så gal som dig! :sm

Mænd..... :prik

Tag en snak med ham når han er ædru igen! og kæmpe kram til dig :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har, med begge drenge, spontant hoppet rundt i huset med dem på armen, med tårer i øjnene, og jublet højlydt....... Totalt åndsvagt, men det er bare så stort på en ellers anden måde :wub (- på den måde man kun helt forstår når man selv har oplevet det :P )

- og tillykke med Mies første bisse :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var blevet mindst lige så gal som dig! :sm

Mænd..... :prik

Tag en snak med ham når han er ædru igen! og kæmpe kram til dig :kram

Enig! Sikke en klap-hatte-opførsel... håber at det går smertefrit i dag med David....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står jeg i badet og Elin ligger nede på madrassen ved siden af. Jeg begynder at synge - som jeg så tit gør i badet. Og efter noget tid, så siger Elin "Buh buh...." (okay, jeg kan godt tage et hint...)

Torben har før sagt "Tina, vi kan også bare høre sangen..." når vi har kørt i bil og jeg har synget med. Men det er bare som om det på en eller anden måde sårer mere når det kommer fra en 7 måneder gammel baby.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står jeg i badet og Elin ligger nede på madrassen ved siden af. Jeg begynder at synge - som jeg så tit gør i badet. Og efter noget tid, så siger Elin "Buh buh...." (okay, jeg kan godt tage et hint...)

Torben har før sagt "Tina, vi kan også bare høre sangen..." når vi har kørt i bil og jeg har synget med. Men det er bare som om det på en eller anden måde sårer mere når det kommer fra en 7 måneder gammel baby.....

Haha, tak for at give mig et smil på læben fra morgenstunden :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh... endelig en god nat (efter mine standarder) :loveshower

C sov fra kl.18.45-23.30 - så lang tid har hun aldrig sovet før, hun plejer max at trække den til 23. Og så var hun lige vågen igen 2.20 til en lille ammetår og så ellers først kl.6. Hvor var det rart efter nogle nætter med meget gråd og vågen mindst hver anden time.

Jeg overvejer om det første lange stræk skyldtes den lille smule mme jeg fik lokket i hende inden jeg ammede til nat... nu er jeg i hvert fald endnu mere hooked på at få noget i hende så teorien kan afprøves.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg snart på vej på arbejde for første gang i et år. Det var så den barsel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha jeg kunne ikk lade være med at grine da jeg læste det :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det lige mht at sove udenfor med feber?

Lucas har 37,9 (pga tænder), må han så ikk sove ude?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, tak for at give mig et smil på læben fra morgenstunden :lolhit

Haha jeg kunne ikk lade være med at grine da jeg læste det :P

Det er rart at vide, at det der i den grad gør mig ked af det, kan more jer... typisk BK - her kan man altid blive til grin! :P :P

(bare lige for ik at skabe forvirring - det er dybt ironisk sagt det her! I kan sikkert godt regne det ud, men jeg har mødt folk som ikke forstod min ironi, og det kan altså godt give lidt dumme misforståelser. Det sjove går bare af det, når man skal forklare sig.... )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååå hvor sødt! ;) er sikker på at Elin bare synger med, men ikke har fundet de rette ord endnu!

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået af vide at det kun er ved høj feber de ikk må sove ude, så mine drenge sover ude når bare den er under 38,5 :) 37,9 betyder ingen ting i mine øjne men tror også jeg har varme børn for de ligger næsten altid over 37,5

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sæt ham endelig ud. Er sikker på han sover meget bedre så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rart at vide, at det der i den grad gør mig ked af det, kan more jer... typisk BK - her kan man altid blive til grin! :P :P

(bare lige for ik at skabe forvirring - det er dybt ironisk sagt det her! I kan sikkert godt regne det ud, men jeg har mødt folk som ikke forstod min ironi, og det kan altså godt give lidt dumme misforståelser. Det sjove går bare af det, når man skal forklare sig.... )

Haha..... du kan ikke narre mig mere.... kender din tossede humor for godt :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER