TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Gry har lige præsteret at sove 3 1/2 time til formiddag.

Del dette indlæg

Gry har lige præsteret at sove 3 1/2 time til formiddag.

Skønt! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har haft sin IKEA-debut i dag - DET var godt nok vildt, når man er så opmærksom og skal følge med i alt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah... jeg er et MENNESKE i dag! En god nats søvn (med et spædbarn), Langt bad, klippede tånegle, Balsam i håret, mascarra (kun for min egen skyld) og et ok energi niveau!

Whoop whoop :loveshower :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt! :loveshower

Jaaa. Er så bare ikke sikker på at jeg får hende til at sove meget mere i dag så. Selvom det ville være rart hvis hun lige kunne tage en time her snart.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super stolt mor efter Sp-besøg :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser tilbud på Ej sikke lej :loveshower Så nu har Camille fået 8 stykker nyt tøj, til 500 kr :loveshower

Dog er det i str 62 og 68, og hun er stadigvæk i str 56, så der går nok lidt tid før hun kan passe det.. MEN med de tilbud kunne jeg ikke sige nej :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah... jeg er et MENNESKE i dag! En god nats søvn (med et spædbarn), Langt bad, klippede tånegle, Balsam i håret, mascarra (kun for min egen skyld) og et ok energi niveau!

Årh hvor fantastisk!!!! Hvor er det imponerende så godt og længe Mie kan sove, hun må være godt mæt :super

Og mht. de der svigerforældre: Sig fra! Sig fra! SIG FRA! Dine grænser skal ikke overskrides, og så :numse til om det er pylret eller ej! (hvilket jeg i øvrigt slet ikke synes det er - jeg var blevet sindssyg af 3 timers barselsbesøg 3 gange om ugen lige i starten. Puh!) :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tager fodbad!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uf har haft træls nat :( Vågnede ved at Valdemar havde fået noget gylp rigtig meget i den gale hals, så han hostede og var helt rød i hovedet og virkede også selv meget forskrækket over det :boo Det endte faktisk endda med at vi var ved lægen i formiddags, fordi jeg ringede og fortalte om det, og så ville hun gerne lytte på hans lunger. Men altså vi fik heldigvis bekræftet, at det altså bare VAR gylp i den gale hals, og han har det godt nu. :loveshower Men adr, det var ikke sjovt. :(

Tilgengæld har vi haft besøg af Pada herinde fra efter lægebesøget og det var rigtig hyggeligt :) Mar sov godt nok igennem det meste af besøget, men han nåede da lige at sende hende et lille smil inden hun gik :biglove Og MOR nød at have venindebesøg :P

Det var en træls oplevelse for jer og Mar.. men godt det ikke var så slemt! :kram2

Og ja, det var bare så hyggeligt! :biglove Mar charmede heeeeeeelt vildt med alle de smil til sidst.. Skønne knægt! :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en træls oplevelse for jer og Mar.. men godt det ikke var så slemt! :kram2

Og ja, det var bare så hyggeligt! :biglove Mar charmede heeeeeeelt vildt med alle de smil til sidst.. Skønne knægt! :wub

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mar er ved at blive dygtig til at bruge sut :yay Han har ellers haft lidt svært ved at forstå konceptet og har bare kørt den rundt i munden med et meget forvirret (og irriteret) ansigtsudtryk, men nu sutter han løs på den :yay Nu mangler han bare at styre de små arme, så de ikke kommer til at vippe den ud hele tiden :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mar er ved at blive dygtig til at bruge sut :yay Han har ellers haft lidt svært ved at forstå konceptet og har bare kørt den rundt i munden med et meget forvirret (og irriteret) ansigtsudtryk, men nu sutter han løs på den :yay Nu mangler han bare at styre de små arme, så de ikke kommer til at vippe den ud hele tiden :lolhit

Dejligt! Dygtig dreng :glad Det tog Johan 6 måneder, at ville have sutten :rolleyes Men nu elsker han sin sut og er bare så sød når han tager sutten op, vender den rigtigt og ind i munden :wub

Er nysgerrig efter, at vide hvordan går det med stofbleerne og lækagen? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser tilbud på Ej sikke lej :loveshower Så nu har Camille fået 8 stykker nyt tøj, til 500 kr :loveshower

Dog er det i str 62 og 68, og hun er stadigvæk i str 56, så der går nok lidt tid før hun kan passe det.. MEN med de tilbud kunne jeg ikke sige nej :loveshower

Hvor?! :D (burde dog ikke købe tøj...:badgirl)

Og så er endnu en omgang babysvømning gået godt :) Glæder mig til at hun bliver en vandhund :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh de kære hormoner, så ud af vinduet og tænkte "årh det er lang tid siden jeg har været ude" og så startede vandværket :ups

Del dette indlæg

Annonce ♥

Service Info ;0)

Kids-world.dk har 50% på lagersalg..

Og altid gratis fragt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor fantastisk!!!! Hvor er det imponerende så godt og længe Mie kan sove, hun må være godt mæt :super

Og mht. de der svigerforældre: Sig fra! Sig fra! SIG FRA! Dine grænser skal ikke overskrides, og så :numse til om det er pylret eller ej! (hvilket jeg i øvrigt slet ikke synes det er - jeg var blevet sindssyg af 3 timers barselsbesøg 3 gange om ugen lige i starten. Puh!) :kram

Jeg tror det handlede om overskud - det var i øjeblikket lettere at lade stå til end tage en konfrontation, og så blev jeg bare lige trumlet lidt og så var det bare lidt for sent da det gik op for mig... men så har jeg lært lektien. Vi har en aftale med min kusine og vores gode ven imorgen, Anders foreslog at vi så tager over til dem, for så kan vi smutte - og vi kan prøve at trille med barnevognen :yay

Og ja Mie får vist hvad hun skal have hun har fået sig en fin dobbelt hage :wub...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ det med hænderne kender jeg godt, Mie har en idé om at det er mega hyggeligt at holde rundt om sutten, men det er kun indtil hun spjætter for så ryger proppen med ud :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har givet lillepigen lactulose. Nu håber vi på at se den første ble med gevinst i 5 dage i morgen.. Lille stakkel :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har givet lillepigen lactulose. Nu håber vi på at se den første ble med gevinst i 5 dage i morgen.. Lille stakkel :(

Åh, det er bare ikke sjovt! :(

Håber det hjælper :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjalp på Camille.. faktisk kom den ret hurtigt, så vidt jeg husker.. Så er sikker på I snart får jeres bonus-ble.. (Jeg var ved at tude, da hendes kom :rolleyes De glæder man får som forældre..)

Men det er bare IKKE rart at se ens lille mus have ondt og være urolig :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man blande MM og MME? Altså eks 90 ml blandet MME og så 40 ml?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået besked fra min lillesøster om at hun nu også har født :-) jeg er blevet moster til en lille pige. Og min lille søn på lidt over 3 uger har fået sig en kusine

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået besked fra min lillesøster om at hun nu også har født :-) jeg er blevet moster til en lille pige. Og min lille søn på lidt over 3 uger har fået sig en kusine

Årh hvor dejligt :loveshower - gik hendes fødsel godt?

Håber du og din søster kan glæde jer over 2 små tumlinge der bare elsker at lege sammen! Og at i selv får noget ud af hinanden i den nye mor-verden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt... Stort tillykke...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER