TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Stolt mor. Lasse har været sur over at han ikke ku komme fremad. Men i dag ska jeg lige love for at han kom fremad, den lille soldat. Han var næsten helt nede i den anden ende af stuen - han møvede sig frem og enkle gange var det kravle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stolt mor. Lasse har været sur over at han ikke ku komme fremad. Men i dag ska jeg lige love for at han kom fremad, den lille soldat. Han var næsten helt nede i den anden ende af stuen - han møvede sig frem og enkle gange var det kravle

Hvor er han god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom min mand sørme lige hjem med en rejseseng, som han har hentet - GRATIS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom min mand sørme lige hjem med en rejseseng, som han har hentet - GRATIS!

Ej hvor spændende! Altså jeg skal love for at I gør jer nogle gode handler for tiden.... fik han købt noget grøn allomin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde den bedste nat i lang tid i nat... Elin faldt i søvn kl 20.40, vågende kl. 0.30 (hvorefter hun vågnede op 2 gange med gråd efter amning - ved ikke liiiige hvad der går af hende med det, for det er hun begyndt på)

Men så vågnede hun først kl 7.20.... men jeg har så hørt hende op til flere gange i løbet af natten med et enkelt klynk - men hvor det ikke blev til mere... synes at det er en underlig rytme hun har gang i for tiden. Men det må gerne fortsætte - bortset fra at det tager omkring en time om natten efter amning for at få hende til at sove igen... mærkelig datter vi har... :P

Nå ja, og nu er der kun 1½ time til at vi sidder på Bundgaards Hotel! Uh jeg glæder mig.... Måske at man skulle gå ud og gøre sig lidt lækker....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stolt mor. Lasse har været sur over at han ikke ku komme fremad. Men i dag ska jeg lige love for at han kom fremad, den lille soldat. Han var næsten helt nede i den anden ende af stuen - han møvede sig frem og enkle gange var det kravle

Jamen sådan en dygtig dreng I har Maria! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt Marius har et godt sovehjerte nu de graver ud til den nye legeplads...

Ja, det kan vel godt larme lidt... men spændende med den legeplads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet 18.30 til 5.05 uden at vågne, hun har hostet et par gange, men der tager hun selv sutten i munden bagefter. Nu har hun fået mad og jeg fik vugget hende videre i søvn så :goodluck for at hun sover et par timer mere!

Fantastisk Maja! Håber at den gode stime fortsætter! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde den bedste nat i lang tid i nat... Elin faldt i søvn kl 20.40, vågende kl. 0.30 (hvorefter hun vågnede op 2 gange med gråd efter amning - ved ikke liiiige hvad der går af hende med det, for det er hun begyndt på)

Men så vågnede hun først kl 7.20.... men jeg har så hørt hende op til flere gange i løbet af natten med et enkelt klynk - men hvor det ikke blev til mere... synes at det er en underlig rytme hun har gang i for tiden. Men det må gerne fortsætte - bortset fra at det tager omkring en time om natten efter amning for at få hende til at sove igen... mærkelig datter vi har... :P

Nå ja, og nu er der kun 1½ time til at vi sidder på Bundgaards Hotel! Uh jeg glæder mig.... Måske at man skulle gå ud og gøre sig lidt lækker....

RIGTIG god aften med manden. Er dyyyyyybt misundelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden dag i træk sover Silke Elia dagen væk.... Var lige vågen 5.15-5.50, stod op 7.45, sov 10.10-11.45 og sov igen 14.00 og sover stadig :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah blev lagt til at sove til natten kl 00.15 igår. Og jeg har jo mit sove projekt hvor jeg vækker hende hver dag kl 10 (så hun kan sove tidligere) .

Men idag tænkte jeg at jeg lige ville se hvor lang tid hun egentlig selv sover, og hun sover endnu :blink ved ikke om jeg skal vække hende? Er så bange for at det spolere vores plan? Søger råd!!

Mht til allomin piger, så er formlen ændret. Det skal kun blandes ved 40 grader, det står på mine nye pakker. Og mit har aldrig klumpet så meget som du beskriver Majs?

Det er grøn allomin der klumper.. Mit står der stadigvæk 0 grader på (Jeg ved ikke om det også er forskelligt fra den grønne til den blå).. Vi bruger kun den grønne af allomin... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laaaang men fantastisk dag i mødregruppen.. Men er ret brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er grøn allomin der klumper.. Mit står der stadigvæk 0 grader på (Jeg ved ikke om det også er forskelligt fra den grønne til den blå).. Vi bruger kun den grønne af allomin... :)

Jeg bruger også grøn allomin (bruger også den blå) og min klumper altså ikke :blink den skummer ja, men klumper ikke.

Har ikke købt en ny pakke af den grønne endnu men har lige købt af den blå. Og der står der 40 grader. Men skal da lige lure på den grønne i fakta imorgen om der stadig står 70 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også grøn allomin (bruger også den blå) og min klumper altså ikke :blink den skummer ja, men klumper ikke.

Har ikke købt en ny pakke af den grønne endnu men har lige købt af den blå. Og der står der 40 grader. Men skal da lige lure på den grønne i fakta imorgen om der stadig står 70 grader.

Min klumper heller ikke.. men hvis jeg kigger efter, er den nærmest sådan.. Kornet/grynet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon vi er gået ned til 2 lange lure dagligt? Det virker lidt sådan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... Og hun efter 3;05 times lur! For en måned siden var det stort hvis hun sov mere end 45 minutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon vi er gået ned til 2 lange lure dagligt? Det virker lidt sådan :-)

Det vil da ikke gøre noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil da ikke gøre noget :)

Nej overhovedet ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan vel godt larme lidt... men spændende med den legeplads!

Jo, håber de får lavet noget Marius kan få rigtig god fornøjelse af. Hvis han var lidt ældre ligger der en god jorddynge for enden af vejen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde den bedste nat i lang tid i nat... Elin faldt i søvn kl 20.40, vågende kl. 0.30 (hvorefter hun vågnede op 2 gange med gråd efter amning - ved ikke liiiige hvad der går af hende med det, for det er hun begyndt på)

Men så vågnede hun først kl 7.20.... men jeg har så hørt hende op til flere gange i løbet af natten med et enkelt klynk - men hvor det ikke blev til mere... synes at det er en underlig rytme hun har gang i for tiden. Men det må gerne fortsætte - bortset fra at det tager omkring en time om natten efter amning for at få hende til at sove igen... mærkelig datter vi har... :P

Nå ja, og nu er der kun 1½ time til at vi sidder på Bundgaards Hotel! Uh jeg glæder mig.... Måske at man skulle gå ud og gøre sig lidt lækker....

God fornøjelse... Nyd det !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er liiidt stolt..

Min lille mus kan (næsten) klappe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har hygget sig med fætter Felix idag

SiRkhF5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er liiidt stolt..

Min lille mus kan (næsten) klappe..

Ha hvor er hun cute :loveshower elsker hendes forundrede udtryk :) dygtig pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en underlig dag - Simon har svinget mellem glad og super ked på no time, men vi er også plaget af tænder, dårlig mave, rød mås og måske også en tiger :(

Jeg håber at min lille mus, snart er oven på igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er liiidt stolt..

Min lille mus kan (næsten) klappe..

Hvor er hun dygtig og mega kær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER