Besvaret February 12, 2013 Mie har sovet 18.30 til 5.05 uden at vågne, hun har hostet et par gange, men der tager hun selv sutten i munden bagefter. Nu har hun fået mad og jeg fik vugget hende videre i søvn så :goodluck for at hun sover et par timer mere! :yay endnu en morgen til kl 8 (næsten) lån godt lide at det begynder at ligne et nyt mønster! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Åh hvor lyder det bare dejligt. Det er det godt nok også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Carolines første nat på eget værelse var en succes. Nem at putte, faldt i søvn lidt over 20, vågnede kl 23.40 til flaske, sov videre og vågnede kl 3.30 til flaske og sov videre... Vågnede kl 8, og jeg kom ind til en stor smilede datter! Jeg er stolt ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 :yay endnu en morgen til kl 8 (næsten) lån godt lide at det begynder at ligne et nyt mønster! SKØØØØNT!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Carolines første nat på eget værelse var en succes. Nem at putte, faldt i søvn lidt over 20, vågnede kl 23.40 til flaske, sov videre og vågnede kl 3.30 til flaske og sov videre... Vågnede kl 8, og jeg kom ind til en stor smilede datter! Jeg er stolt ;-) Dejligt!! :) Sophia har sovet 4 nætter på eget værelse nu, og jeg er stadig helt "høj" på det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Dejligt!! :) Sophia har sovet 4 nætter på eget værelse nu, og jeg er stadig helt "høj" på det :D Hvor skønt! Dygtige piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Lyder som Mie - bortset fra opkast, men det kunne jo godt være hun havde kastet op hvis hun havde været et gylpe barn. Mie var lidt påvirket den dag hun kom af med 9 bonusbleer men ganske ganske lidt. Få stoppet noget banan i hende, og masser af vand. Bruger du grøn allomin? Ellers vil jeg foreslå et par dage på den. Jeg tror Mie fik det sådan pga majsgrøden, måske den olie jeg brugte, maven var i hvert fald i ubalance, men grøn allomin og grød pause hjalp. Hun kastede op igen i nat + en bonusble.... = meget vågen baby! jeg fik lidt banan i hende i går, men det kom op igen da hun kastede op od over ALT.... Luna, mor og Sækkestol måtte vaskes! ØV! hvad er det grøn allomin gør? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Hun kastede op igen i nat + en bonusble.... = meget vågen baby! jeg fik lidt banan i hende i går, men det kom op igen da hun kastede op od over ALT.... Luna, mor og Sækkestol måtte vaskes! ØV! hvad er det grøn allomin gør? Øv :kram Grøn allomin holder maven igang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Godt Marius har et godt sovehjerte nu de graver ud til den nye legeplads... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Hun kastede op igen i nat + en bonusble.... = meget vågen baby! jeg fik lidt banan i hende i går, men det kom op igen da hun kastede op od over ALT.... Luna, mor og Sækkestol måtte vaskes! ØV! hvad er det grøn allomin gør? Øv... grøn allomin er det MME der er blidest til maven, så den lille mave får ro. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Øv... grøn allomin er det MME der er blidest til maven, så den lille mave får ro. det må jeg så prøve! har eller holdt mig fra allomin, da der står på pakken at det skal blandes ved 70 grader.... gør du det? for det er sq da besværligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Øv :kram Grøn allomin holder maven igang... den er vist FOR meget igang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 det må jeg så prøve! har eller holdt mig fra allomin, da der står på pakken at det skal blandes ved 70 grader.... gør du det? for det er sq da besværligt! Nej... jeg blander til spise temperatur. Det klumper og skiller, jo varmere jo mindre klumper det. Men det jeg gør er at komme 120 ml vand får hanen og fylde op med kogende vand til 210 og så inden jeg ryster kommer jeg pulveret i så set lander i det varme vand og så er det med at svinge flasken, så pulveret ikke lander i suttehovedet, før man ryster GODT. Klumper kan man bare ikke rigtig undgå helt, bare de ikke spærer for hullet (så bliver de så hidsige :P ) så sker der ikke noget. Og så spiser Mie mere grøn allomin end andet MME, men det kan godt være fordi hun bedre kan Li det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Nej... jeg blander til spise temperatur. Det klumper og skiller, jo varmere jo mindre klumper det. Men det jeg gør er at komme 120 ml vand får hanen og fylde op med kogende vand til 210 og så inden jeg ryster kommer jeg pulveret i så set lander i det varme vand og så er det med at svinge flasken, så pulveret ikke lander i suttehovedet, før man ryster GODT. Klumper kan man bare ikke rigtig undgå helt, bare de ikke spærer for hullet (så bliver de så hidsige :P ) så sker der ikke noget. Og så spiser Mie mere grøn allomin end andet MME, men det kan godt være fordi hun bedre kan Li det. har sendt Mads! han skulle alligevel til Tjørring efter "nooooget" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 har sendt Mads! han skulle alligevel til Tjørring efter "nooooget" Ha ha spændende - så bør han købe det i abc i Tjørring de er et par kr billigere end andre steder mener jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Gider altså ikke også skulle bøvle med søvn om dagen :boo Er det ikke nok vi kæmper HVER aften?! Lorte snevejr :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Ha ha spændende - så bør han købe det i abc i Tjørring de er et par kr billigere end andre steder mener jeg. har sagt til ham at jeg vidste det kan købes i Kiwi, men tror vi overlever at det er et par kroner dyrere der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Ayah blev lagt til at sove til natten kl 00.15 igår. Og jeg har jo mit sove projekt hvor jeg vækker hende hver dag kl 10 (så hun kan sove tidligere) . Men idag tænkte jeg at jeg lige ville se hvor lang tid hun egentlig selv sover, og hun sover endnu :blink ved ikke om jeg skal vække hende? Er så bange for at det spolere vores plan? Søger råd!! Mht til allomin piger, så er formlen ændret. Det skal kun blandes ved 40 grader, det står på mine nye pakker. Og mit har aldrig klumpet så meget som du beskriver Majs? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Nå nu vågnede hun af sig selv, bliver spændende hvordan natten bliver! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Nå nu vågnede hun af sig selv, bliver spændende hvordan natten bliver! I starten sov SIlke Elia også lææææænge om formiddagen. Ja faktisk vågnede hun også først ved middagstid, og gik i seng over midnat. Vi tog simpelhen nogle dage, hvor vi vækkede hende kl.7.30 og holdte hende vågen og derefter faldt hun faktisk ind i en rytme ca.19-7. Jeg blev jo nødt til at vække hende, hvis vi skulle ud af døren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 I starten sov SIlke Elia også lææææænge om formiddagen. Ja faktisk vågnede hun også først ved middagstid, og gik i seng over midnat. Vi tog simpelhen nogle dage, hvor vi vækkede hende kl.7.30 og holdte hende vågen og derefter faldt hun faktisk ind i en rytme ca.19-7. Jeg blev jo nødt til at vække hende, hvis vi skulle ud af døren :) Ja jeg har også vækket hende kl 10 de sidste par dage. Ayah sov nemlig først kl 4!! Om natten, og vågnede så igen hen af eftermiddagen og det var slet ikke holdbart. Så jeg startede blidt ud med at vække hende kl 10. Så kan hun nemlig sove ved 00 tiden om aftenen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Ja jeg har også vækket hende kl 10 de sidste par dage. Ayah sov nemlig først kl 4!! Om natten, og vågnede så igen hen af eftermiddagen og det var slet ikke holdbart. Så jeg startede blidt ud med at vække hende kl 10. Så kan hun nemlig sove ved 00 tiden om aftenen :) Så vil jeg fortsætte med at vække hende. Det er den eneste måde at få vendt mønsteret på! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Er den frygtelige mor der ikke magter sit barn idag :boo Har så ondt i hovedet og hun vil ikke sove indenfor - så nu har jeg lagt hende ud på altanen, det er næsten holdt op med at sne, så det går nok... Hun faldt i søvn efter 10 minutters gråd og nu håber jeg virkelig at hun har tænkt sig at sove en normal eftermiddagslur, for vi skal spise hos nogle venner i aften og jeg synes ikke det ville være sjovt med ked baby :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Så vil jeg fortsætte med at vække hende. Det er den eneste måde at få vendt mønsteret på! :) Tusind tak for hjælpen, tror jeg vil forsøge at vække hende kl 9 imorgen. Vi skal nemlig noget på torsdag kl 9.30. Så hun skal alligevel tidligere op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Er den frygtelige mor der ikke magter sit barn idag :boo Har så ondt i hovedet og hun vil ikke sove indenfor - så nu har jeg lagt hende ud på altanen, det er næsten holdt op med at sne, så det går nok... Hun faldt i søvn efter 10 minutters gråd og nu håber jeg virkelig at hun har tænkt sig at sove en normal eftermiddagslur, for vi skal spise hos nogle venner i aften og jeg synes ikke det ville være sjovt med ked baby :( Du er IKKE frygtelig søde :kram2 Jeg forstår dig så godt. Krydser alt hvad jeg kan for at hun sover på altanen nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites