Besvaret February 10, 2013 Hmm... de der lure er gået helt i koks i dag. Hun sov ca 30 min på vej til århus, og ca det samme hjem og nu er vi så i gang med ikke mindre end tredje forsøg på at få pigebarnet til at sove eftermiddagslur. Kl ALT ALT for mange... nå men hun sover vist nu, så kan hun få 45 min og komme senere i seng i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Hmm... de der lure er gået helt i koks i dag. Hun sov ca 30 min på vej til århus, og ca det samme hjem og nu er vi så i gang med ikke mindre end tredje forsøg på at få pigebarnet til at sove eftermiddagslur. Kl ALT ALT for mange... nå men hun sover vist nu, så kan hun få 45 min og komme senere i seng i aften. :ditto Fik dog 1,5 time til formiddag, men kun knap en time til eftermiddag... Hun ligger lige nu og sover oven på mig.. Glæder mig IKKE til i aften/nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Jeg ved godt at man ik skal sige sådan, men hvor er jeg da glad for at høre det! For sådan har det kørt hos os de sidste 14 dage tror jeg, hvis det kan gøre det... for så tænker jeg netop at det må være tigeren! Eller alderen - og dermed bare en fase... tak Louise, du har lige reddet min dag! Det er akkurat samme mønster - nærmest på klokkeslettet... Ja du har nok ret i det er den grumme tiger, men nøj det er frustrerende! Men alligevel dejlig at høre man ikke er den eneste. Tiger GÅ HJEM!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Jeg er halvdød, og mega træt! Sov nu Caroline :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Så har Marius vist langt om længe fundet sin stemme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Albert er stadig syg, temperaturen kører op og ned, han hoster helt vild og hvæser en smule når han trækker vejret. Kan ikke rigtig finde ud af om jeg brude kontakte lægen, eller om jeg bare er pylret. C syntes vi skal se an lidt endnu, men tror jeg ringer til lægen i morgen bare for at være på den sikre side, jeg kan godt mærke jeg ikke bliver ved med at være lige rolig omkring det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Jeg kan ikke lige huske hvem, men jeg mener, at der var nogen, der bad om billeder, da jeg fortalte, hvad vi skulle være til fastelavn... Så de kommer her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Ja du har nok ret i det er den grumme tiger, men nøj det er frustrerende! Men alligevel dejlig at høre man ikke er den eneste. Tiger GÅ HJEM!!!! Jeg blev virkelig også lettet over at se det du skrev, så jeg sagde det med det samme til Torben, hvad du havde skrevet - så sagde han også - at han hele tiden har tænkt at det var en tiger... han er ved at være meget godt inde i det tigersprings-halløj... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Jeg kan ikke lige huske hvem, men jeg mener, at der var nogen, der bad om billeder, da jeg fortalte, hvad vi skulle være til fastelavn... Så de kommer her :) Ha ha... ej hvor er det nogle gode billeder! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Albert er stadig syg, temperaturen kører op og ned, han hoster helt vild og hvæser en smule når han trækker vejret. Kan ikke rigtig finde ud af om jeg brude kontakte lægen, eller om jeg bare er pylret. C syntes vi skal se an lidt endnu, men tror jeg ringer til lægen i morgen bare for at være på den sikre side, jeg kan godt mærke jeg ikke bliver ved med at være lige rolig omkring det. Jeg synes også at du skal ringe til lægen - om ikke andet, så for at få ro i sjælen... men det er godt nok træls at han bare bliver ved med at være skidt... :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Nu siddende i mørke med en dreng der sover ligesom da han var nyfødt. Som en lille frø på min mave. Hvor vil jeg gerne vide hvorfor han vågner efter et par timer om aftenen og derefter har svært ved at falde til ro. Prøvede majs forslag, men nej. Mistænker at han måske er lidt utryg endnu efter flytningen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Albert er stadig syg, temperaturen kører op og ned, han hoster helt vild og hvæser en smule når han trækker vejret. Kan ikke rigtig finde ud af om jeg brude kontakte lægen, eller om jeg bare er pylret. C syntes vi skal se an lidt endnu, men tror jeg ringer til lægen i morgen bare for at være på den sikre side, jeg kan godt mærke jeg ikke bliver ved med at være lige rolig omkring det. Synes du giver dig selv svaret. Ring du bare. Det kan give jer begge en ro for albert kan sikkert mærke mor er utryk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Sådan! Kunne putte Elin på 20 min... kl. 20 var hun færdig - og er endnu ikke vågnet (antijinx) jeg tror at alle de indtryk i dag, har gjort hende træt i hovedet... please at hun er for træt til at holde fest i nat, som hun har gjort de sidste mange nætter ( i nat kl 3 - 4.30 og i går kl. 3.30 - 6....gab...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Nu siddende i mørke med en dreng der sover ligesom da han var nyfødt. Som en lille frø på min mave. Hvor vil jeg gerne vide hvorfor han vågner efter et par timer om aftenen og derefter har svært ved at falde til ro. Prøvede majs forslag, men nej. Mistænker at han måske er lidt utryg endnu efter flytningen. Det kan da faktisk nemt ske at han er utryg ved det nye hjem. Kunne du evt. ligge en madras på gulvet inde på hans værelse, hvor dig og ham kan ligge, indtil han lige så stille måske vænner sig til det nye værelse osv.? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Nu siddende i mørke med en dreng der sover ligesom da han var nyfødt. Som en lille frø på min mave. Hvor vil jeg gerne vide hvorfor han vågner efter et par timer om aftenen og derefter har svært ved at falde til ro. Prøvede majs forslag, men nej. Mistænker at han måske er lidt utryg endnu efter flytningen. Syntes det lyder meget sandsynligt at han stadig er lidt utryg og endnu ikke "kender" de nye omgivelser så meget at han ikke bliver forvirret når han vågner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Sådan! Kunne putte Elin på 20 min... kl. 20 var hun færdig - og er endnu ikke vågnet (antijinx) jeg tror at alle de indtryk i dag, har gjort hende træt i hovedet... please at hun er for træt til at holde fest i nat, som hun har gjort de sidste mange nætter ( i nat kl 3 - 4.30 og i går kl. 3.30 - 6....gab...) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Så har Anders indtaget Mies gamle værelse - sikke et projekt - så skal vi bare af med hans åndssvage solarie (købt på auktion - simpelthen det dummeste ever). Det står bare og fylder på Mies nye værelse. Så snart det er væk kan Mie komme på eget værelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Jeg kan ikke lige huske hvem, men jeg mener, at der var nogen, der bad om billeder, da jeg fortalte, hvad vi skulle være til fastelavn... Så de kommer her :) Ha ha hvor er det godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Edith har så skidt 6 gange idag indtil nu (mod max 1 gang), det er tyndt og hun har ondt i maven.. Suuuuuk! :( Tror det er en reaktion på den vaccine, der kommer idag og håber at vi slipper for det i nat og at det er væk imorgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Så er der bestilt rejse til Thailand :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Så er der bestilt rejse til Thailand :glad Årh hvor fedt! :glad Hvornår skal i afsted? (er kun en lille bitte bitte bitte smule misundelig.. okay, RET misundelig ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Godmorgen siger Silke Elia, godnat forsøger mor desperat at sige til ingen verdens nytte..... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Åh har været vågen flere gange i nat og har været bange for at Clara ikke kunne trække vejret. Hun er blevet forkølet og snottet og har lidt feber. (Det kommer og går) Hun vågnede inden vi skulle i seng og var utrøstelig. Jeg gav hende en ny ble på og hyggede om hende og derefter lagde jeg hende i vores seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Worst nightmare EVER! Drømte Mie slog hovedet i asfalten og da blev hendes øjne helt mørke og rullede og hun blev helt slap, ingen ville ringe efter en ambulance, men der var nogen der kendte en "yoga-læge" i Sunds (ja mærkeligt, men sådan er drømme). Yoga lægen ville også behandle mig - men jeg havde "bare et højt energifeldt" - og Mie blev bare mørkere i øjnene og klynkede. Så jeg VILLE til lægen. Men så var alle før fulde til at køre og jeg var bare desperat, frustreret og bange.... Puh ha.... vågnede helt svedig og måtte lige sidde lidt op i sengen med bankende hjerte og kunne derefter SLET ikke sove... så nu er jeg herre træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Årh hvor fedt! :glad Hvornår skal i afsted? (er kun en lille bitte bitte bitte smule misundelig.. okay, RET misundelig ;) ) Rejser d 4/3 og kommer hjem d 19 :glad det bliver sååååå fedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites