Besvaret February 6, 2013 Har fundet et billede, hvor man kan se den :) Kan I se den? Der er en under hvert øje.. Jeg har ikke lige lagt mærke til, om dem fra min mødregruppe har dem, så kan ikke sammenligne med nogen lige nu, som f.eks. ikke har børneeksem.. Arhhh jeg forstår. Sådanne rynker har Silke Elia også :/ Men jeg har selv døjet med det, så undrer mig ikke hvis hin vil få det på et tidspunkt. I øvrigt - hvor er hun køn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Har lige været til slutsspurtsudsalg i en børnetøjsforretning der havde -70%, så det blev lige til 8 stk. tøj for 370 kr :shop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Har haft den hyggeligste dag med Simon. Først var vi til rbg og så på besøg hos min mor hvor min ene bror og søster også kiggede forbi. Så nu sover Simon i barnevognen og det håber jeg så at han gør hele vejen hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Arhhh jeg forstår. Sådanne rynker har Silke Elia også :/ Men jeg har selv døjet med det, så undrer mig ikke hvis hin vil få det på et tidspunkt. I øvrigt - hvor er hun køn :) Det er hvert fald ret arveligt, så måske.. Tak :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Marius bliver ½ år idag :hurra Vi startede dagen med MG. Skønt som altid. Nåede hjem i 20 min og kørte videre til kranio sakral terapi, for at se om hun kunne rette op på skævt baghoved. Hun kunne godt hjælpe Marius :yay Han er blevet løsnet i kraniet og det skal nu arbejde den næste måned og så skal vi se om han skal have en behandling mere. Det er bare så skønt et sted :) Dejligt JEG havde ret. Min svigermor synes jeg er pivet og det bestemt ikke var slemt. Men når der nu sad noget i klemme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Marius bliver ½ år idag :hurra Vi startede dagen med MG. Skønt som altid. Nåede hjem i 20 min og kørte videre til kranio sakral terapi, for at se om hun kunne rette op på skævt baghoved. Hun kunne godt hjælpe Marius :yay Han er blevet løsnet i kraniet og det skal nu arbejde den næste måned og så skal vi se om han skal have en behandling mere. Det er bare så skønt et sted :) Dejligt JEG havde ret. Min svigermor synes jeg er pivet og det bestemt ikke var slemt. Men når der nu sad noget i klemme... Kønne Marius :biglove Vildt han allerede er et halvt år. Hvor er tiden dog bare fløjet afsted. Dejligt KST kunne hjælpe. Vi har selv været afsted i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hvorfor er det at når man beslutter at sove sammen med sit barn at så ringer tlf og man får 3 sms og barnet vågner tidligere end man regnede med? Ihhh.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hvorfor er det at når man beslutter at sove sammen med sit barn at så ringer tlf og man får 3 sms og barnet vågner tidligere end man regnede med? Ihhh.... Murphy's lov! Men det er da super irriterende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Ihh, den rynke har Edith også.. Men hun har nu en del under øjnene... Min mand havde rigtig slemt børneeksem da han var lille og døjer meget med astmaeksem nu :( Øv, håber Edith bare er en af de 10% der bare har den rynke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Har lige været til slutsspurtsudsalg i en børnetøjsforretning der havde -70%, så det blev lige til 8 stk. tøj for 370 kr :shop Læææækkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Har haft den hyggeligste dag med Simon. Først var vi til rbg og så på besøg hos min mor hvor min ene bror og søster også kiggede forbi. Så nu sover Simon i barnevognen og det håber jeg så at han gør hele vejen hjem. Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hvornår ville i ringe til lægen/vagtlægen. ved godt det ikke lige er baby smalltalk, men det er min 3 dag med høj feber, den har ikke været under 38,4 endnu, og i mandags gik jeg i seng med 39,2 og mega nas i lænden. igår gik jeg i seng med 39,8 og idag har jeg 39,9 kl 16 og fryser helt vildt. jeg er lidt øm øvers på ryggen, er begyndt at hoste en hel del når jeg går oprejst, og føler min vejrtrækning er lidt tung, samt en lille smule smerte under ribben i højre side. jeg begynder at være bange for en infektion, og det er helt umuligt for mig at passe min aktive baby selv... :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Hvornår ville i ringe til lægen/vagtlægen. ved godt det ikke lige er baby smalltalk, men det er min 3 dag med høj feber, den har ikke været under 38,4 endnu, og i mandags gik jeg i seng med 39,2 og mega nas i lænden. igår gik jeg i seng med 39,8 og idag har jeg 39,9 kl 16 og fryser helt vildt. jeg er lidt øm øvers på ryggen, er begyndt at hoste en hel del når jeg går oprejst, og føler min vejrtrækning er lidt tung, samt en lille smule smerte under ribben i højre side. jeg begynder at være bange for en infektion, og det er helt umuligt for mig at passe min aktive baby selv... :boo Jeg ville ringe nu! Det lyder ret meget som en infektion.. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Sidder og prøver at vælge 5 billeder fra Tina... Puuuha, det er svært... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Sidder og prøver at vælge 5 billeder fra Tina... Puuuha, det er svært... Det er ALTID svært :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Ihh, den rynke har Edith også.. Men hun har nu en del under øjnene... Min mand havde rigtig slemt børneeksem da han var lille og døjer meget med astmaeksem nu :( Øv, håber Edith bare er en af de 10% der bare har den rynke... Det ka vel være, hun bare har tendensen til det. Vi ka håbe, hun aldrig får det i udbrud.! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 OMG!!! Nogle gange forstår jeg bare ikke hvor den mand jeg giftede mig med er blevet af. Den fornuftige, eftertænksomme mand som aldrig gjorde noget uden at have tænkt godt og grundigt over det... Vi har hans bil til service og han har derfor min. Vi skal på en eller anden måde have hentet hans bil her til aften (de har åbent hele døgnet) og jeg har sagt at eftersom han kommer sent hjem må han ringe til nogle andre for at blive kørt derud. Hans svar: "Men det tager jo kun 10 min at køre derud og hjem. Lillemanden ligger jo alligevel og sover. Kan du ikke bare køre mig?" HVAD FANDEN REGNER HAN MED?!?!?! :blink Han havde på fornemmelsen jeg ville sige nej men han mener altså godt at man kan gå fra et spædbarn i 10-15 min hvor det ikke er under opsyn overhovedet. Og han er helt seriøs. Det er ikke første gang jeg oplever han har et helt andet verdensbillede end mig og jeg begynder sgu ærligt at blive en smule bekymret over at lade ham være alene med lillemanden :boo :unsure Er jeg bare total hys/pylremor lige nu :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 OMG!!! Nogle gange forstår jeg bare ikke hvor den mand jeg giftede mig med er blevet af. Den fornuftige, eftertænksomme mand som aldrig gjorde noget uden at have tænkt godt og grundigt over det... Vi har hans bil til service og han har derfor min. Vi skal på en eller anden måde have hentet hans bil her til aften (de har åbent hele døgnet) og jeg har sagt at eftersom han kommer sent hjem må han ringe til nogle andre for at blive kørt derud. Hans svar: "Men det tager jo kun 10 min at køre derud og hjem. Lillemanden ligger jo alligevel og sover. Kan du ikke bare køre mig?" HVAD FANDEN REGNER HAN MED?!?!?! :blink Han havde på fornemmelsen jeg ville sige nej men han mener altså godt at man kan gå fra et spædbarn i 10-15 min hvor det ikke er under opsyn overhovedet. Og han er helt seriøs. Det er ikke første gang jeg oplever han har et helt andet verdensbillede end mig og jeg begynder sgu ærligt at blive en smule bekymret over at lade ham være alene med lillemanden :boo :unsure Er jeg bare total hys/pylremor lige nu :help NOOO?!?! Han sagde det ikke for sjov? Helt ærligt - det er godt vildt hvis han mener det. Jeg ville aldrig gå fra et sovende barn. Næsten uanset hvor gammelt det var. Øv hvor er det ærgerligt :kram2 :kiss :kram jeg synes ikke du er pylret. Men håber nu at din mand ikke mener det sådan rigtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 OMG!!! Nogle gange forstår jeg bare ikke hvor den mand jeg giftede mig med er blevet af. Den fornuftige, eftertænksomme mand som aldrig gjorde noget uden at have tænkt godt og grundigt over det... Vi har hans bil til service og han har derfor min. Vi skal på en eller anden måde have hentet hans bil her til aften (de har åbent hele døgnet) og jeg har sagt at eftersom han kommer sent hjem må han ringe til nogle andre for at blive kørt derud. Hans svar: "Men det tager jo kun 10 min at køre derud og hjem. Lillemanden ligger jo alligevel og sover. Kan du ikke bare køre mig?" HVAD FANDEN REGNER HAN MED?!?!?! :blink Han havde på fornemmelsen jeg ville sige nej men han mener altså godt at man kan gå fra et spædbarn i 10-15 min hvor det ikke er under opsyn overhovedet. Og han er helt seriøs. Det er ikke første gang jeg oplever han har et helt andet verdensbillede end mig og jeg begynder sgu ærligt at blive en smule bekymret over at lade ham være alene med lillemanden :boo :unsure Er jeg bare total hys/pylremor lige nu :help Puha, jeg har dårlig samvittighed, bare det at gå ud og hente barnevognen mens hun sover :o Mon ikke han bare ikke har tænkt over "hvad der kan ske"? Altså, han tænker jo nok ikke over at han kan vågne osv men kun at "han sover jo".. Men forstårdt, som tingene ændre sig og man ser hinanden på en helt anden måde, efter man er blevet forældre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 OMG!!! Nogle gange forstår jeg bare ikke hvor den mand jeg giftede mig med er blevet af. Den fornuftige, eftertænksomme mand som aldrig gjorde noget uden at have tænkt godt og grundigt over det... Vi har hans bil til service og han har derfor min. Vi skal på en eller anden måde have hentet hans bil her til aften (de har åbent hele døgnet) og jeg har sagt at eftersom han kommer sent hjem må han ringe til nogle andre for at blive kørt derud. Hans svar: "Men det tager jo kun 10 min at køre derud og hjem. Lillemanden ligger jo alligevel og sover. Kan du ikke bare køre mig?" HVAD FANDEN REGNER HAN MED?!?!?! :blink Han havde på fornemmelsen jeg ville sige nej men han mener altså godt at man kan gå fra et spædbarn i 10-15 min hvor det ikke er under opsyn overhovedet. Og han er helt seriøs. Det er ikke første gang jeg oplever han har et helt andet verdensbillede end mig og jeg begynder sgu ærligt at blive en smule bekymret over at lade ham være alene med lillemanden :boo :unsure Er jeg bare total hys/pylremor lige nu :help :blink - NEJ det er du ikke!!! Det er jo HELT hen i vejret - man kan IKKE gå fra en baby :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Nej du er ikke pyler Little miss, man kan ikke gå fra en baby, er han vanvigtig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Christ en dag! Havde smed til hestene, låneponyen gik igennem hegnet, hvilket jeg måtte reparere. Ude og spise frokost, kørt bil til service, handlet x3, shoppet.... Og caro har kun sovet 40 min fra 12.30 til 17.30.... Men har klaret alt så flot, blev ked af det på vej hjem i bilen men faldt i søvn da vi sang... Hallelujah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Okay, det har været en mystisk dag... for det er gået lige efter bogen! Det plejer IKKE at ske herhjemme... tør man håbe at aftenen og natten går bare lidt bedre end i går? Bare så jeg ikke ligner en hængt kat, når jeg skal i mødregruppe i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Okay, det har været en mystisk dag... for det er gået lige efter bogen! Det plejer IKKE at ske herhjemme... tør man håbe at aftenen og natten går bare lidt bedre end i går? Bare så jeg ikke ligner en hængt kat, når jeg skal i mødregruppe i morgen. Ellers tager vi det med også, Tina ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 I morgen skal Camille til ørelæge.. Og tal LIGE om sammenfald... 1. Jeg ringede til en tilfældig ørelæge i Odense. Det viser sig, at det er ham der har overtagte den ørelægeklinik, som Christian var tilknyttet - så Christian har været til ørelæge der, for 2 år siden :huh 2. De har flyttet lokalerne, så så den adresse jeg havde, som var 3 km herfra var forkert. De er flyttet hen, så de bor 200 meter fra os.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites