Besvaret February 5, 2013 :kram det er bare så hårdt.. Håber det snart vender.. Tja, har været vant til det i snart 6 måneder, Caroline har aldrig sovet igennem. Og hun sover jo pænt videre når hun har fået flaske eller sut, men det afbryder stadig min søvn enormt meget ;-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 En af de væreste nætter nogensinde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så skete det, jeg bare altid har frygtet - lige siden vi fik Elin.... Jeg hørte hende ikke græde i går! :boo . Jeg var gået i seng lidt over 22, og hun vågnede åbenbart ca. 1 time efter og der må jeg åbenbart været faldet i så dyb en søvn efter nogle nætter uden særlig meget søvn, at jeg ikke hørte hende græde. For lige pludselig står Torben i døren ind til soveværelset (han sover pt på kontoret, fordi han snorker sådan... :P) og siger "Elin græder altså helt vild". Han havde ku høre det, selvom hans dør var lukket. Jeg havde ik ku høre det selvom både hendes og min dør var åben og ligger lige ved siden af hinanden... Hvordan tror I så at jeg sov resten af natten...? Ikke særlig godt godt sku jeg hilse og sige... Fuck jeg følte mig som en dårlig mor lige der.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 En af de væreste nætter nogensinde! Åh kære ven - det lyder godt nok til at det er hårdt hjemme ved jer lige nu! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Åh kære ven - det lyder godt nok til at det er hårdt hjemme ved jer lige nu! :kram :kram :kram Tak ven. Lyder til at du heller ikke har haft en morsom nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Har stadig en syg datter. Og som om, at det ikke var nok så har jeg også fået feber :( og mit bryst gør mega ondt, så skal til lægen og have det tjekket her i formiddag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så skete det, jeg bare altid har frygtet - lige siden vi fik Elin.... Jeg hørte hende ikke græde i går! :boo . Jeg var gået i seng lidt over 22, og hun vågnede åbenbart ca. 1 time efter og der må jeg åbenbart været faldet i så dyb en søvn efter nogle nætter uden særlig meget søvn, at jeg ikke hørte hende græde. For lige pludselig står Torben i døren ind til soveværelset (han sover pt på kontoret, fordi han snorker sådan... :P) og siger "Elin græder altså helt vild". Han havde ku høre det, selvom hans dør var lukket. Jeg havde ik ku høre det selvom både hendes og min dør var åben og ligger lige ved siden af hinanden... Hvordan tror I så at jeg sov resten af natten...? Ikke særlig godt godt sku jeg hilse og sige... Fuck jeg følte mig som en dårlig mor lige der.... Åh det har jeg også prøvet - bortset fra at Mie lå i sengen ved siden af mig (måske 50 cm) og Anders sad på sit kontor og han måtte ind og vække mig :( det er altså bare en grum følelse man sidder med bagefter! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Øv for en lorte nat! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Hmm - jeg lagde Mie i stuen - ikke et hit, tog hende med på badeværelset, det var et hit, også selvom jeg gik frem og tilbage, tog hende ind i stuen stadig ikke et hit, tog hende med i køkkenet det var et hit, så nu ligger hun alene :whistling i køkkenet på sine skum måtter og leger, men hun ligger og synger og snakker, så hun må jo hygge sig. det er vist det man kalder en selvstændig pige... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Christian tog Camille i nat.. Jeg skulle godt nok vække ham, men kunne ligge mig til at sove igen med det samme.. Er totalt frisk! Er glad for Camilles søvn er som nu.. Hun vågner mellem 2-3 og skal lige have flasken :) hun går i seng ved 21-22 tiden, og står op kl 7..så det kan sagtens give nogle godt timers søvn for os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så skete det, jeg bare altid har frygtet - lige siden vi fik Elin.... Jeg hørte hende ikke græde i går! :boo . Jeg var gået i seng lidt over 22, og hun vågnede åbenbart ca. 1 time efter og der må jeg åbenbart været faldet i så dyb en søvn efter nogle nætter uden særlig meget søvn, at jeg ikke hørte hende græde. For lige pludselig står Torben i døren ind til soveværelset (han sover pt på kontoret, fordi han snorker sådan... :P) og siger "Elin græder altså helt vild". Han havde ku høre det, selvom hans dør var lukket. Jeg havde ik ku høre det selvom både hendes og min dør var åben og ligger lige ved siden af hinanden... Hvordan tror I så at jeg sov resten af natten...? Ikke særlig godt godt sku jeg hilse og sige... Fuck jeg følte mig som en dårlig mor lige der.... KÆMPE :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Tja, har været vant til det i snart 6 måneder, Caroline har aldrig sovet igennem. Og hun sover jo pænt videre når hun har fået flaske eller sut, men det afbryder stadig min søvn enormt meget ;-( :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Har haft total god nat :) Edith kom i seng kl 20.30 og sov, vågnede op kl 21.40 og så tog det lige 20 minutter før S fik hende til at sove, hun vågnede kl 1.10 og igen kl 5 og så 7.30 til godmorgen :) Jeg gik selv i seng kl 22 og er helt baldret og træt.. Min krop skriger på mere søvn fordi den har fået så meget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Status på: Sophia tilbage i egen seng Sophia 1 - 0 Mor <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Tak ven. Lyder til at du heller ikke har haft en morsom nat. Nej den kunne have været sjovere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Åh det har jeg også prøvet - bortset fra at Mie lå i sengen ved siden af mig (måske 50 cm) og Anders sad på sit kontor og han måtte ind og vække mig :( det er altså bare en grum følelse man sidder med bagefter! :kram2 Tak Maja - jeg havde faktisk lige brug for at høre en andens lign. historie, så jeg ikke behøver have det alt for dårligt... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 KÆMPE :kram Tak for det Sara! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så skete det, jeg bare altid har frygtet - lige siden vi fik Elin.... Jeg hørte hende ikke græde i går! :boo . Jeg var gået i seng lidt over 22, og hun vågnede åbenbart ca. 1 time efter og der må jeg åbenbart været faldet i så dyb en søvn efter nogle nætter uden særlig meget søvn, at jeg ikke hørte hende græde. For lige pludselig står Torben i døren ind til soveværelset (han sover pt på kontoret, fordi han snorker sådan... :P) og siger "Elin græder altså helt vild". Han havde ku høre det, selvom hans dør var lukket. Jeg havde ik ku høre det selvom både hendes og min dør var åben og ligger lige ved siden af hinanden... Hvordan tror I så at jeg sov resten af natten...? Ikke særlig godt godt sku jeg hilse og sige... Fuck jeg følte mig som en dårlig mor lige der.... Hvis det kan hjælpe, så sover jeg altid så tungt, at alt før kl. 1, det hører jeg ikke og der er det min mand der går ind og giver sut eller henter Anabella, hvis hun er sulten..! Og det er altså sket en del gange efterhånden... Jeg er dog overbevist om, at hvis han ikke er hjemme en nat, så skal jeg nok høre hende, så sover jeg nok automatisk lidt lettere (håber jeg)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Hvis det kan hjælpe, så sover jeg altid så tungt, at alt før kl. 1, det hører jeg ikke og der er det min mand der går ind og giver sut eller henter Anabella, hvis hun er sulten..! Og det er altså sket en del gange efterhånden... Jeg er dog overbevist om, at hvis han ikke er hjemme en nat, så skal jeg nok høre hende, så sover jeg nok automatisk lidt lettere (håber jeg)! Åh tak Kamilla! :loveshower Det hjælper lidt ja... jeg tror også at det havde noget at gøre med at på det tidspunkt sover man nok bare tungere - der er klog hoveder der siger at den søvn man får før kl. 24 er go at få... hvorfor ved jeg ikke.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Åh tak Kamilla! :loveshower Det hjælper lidt ja... jeg tror også at det havde noget at gøre med at på det tidspunkt sover man nok bare tungere - der er klog hoveder der siger at den søvn man får før kl. 24 er go at få... hvorfor ved jeg ikke.... Hmm.. Det ved jeg faktisk ikke. Jeg sover hvert fald bare mega tungt de første par timer. Og synes også natten har været hårdest, hvis det er før 3 man skal op. Fire timers søvn i streg gør underværker hvert fald! Men er sikker på, at du nok ville høre hende, hvis din mand ikke var hjemme!! Underbevidstheden er smart ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så fik Marius havregrød for første gang og det gled bare ned :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Lige en omgangskrammer herinde - der er vidst flere der har brug for det. Vi er total friske til MG kommer om lidt. Silke Elia sov fra 21-2.10 blev ammet og sov videre fra 2.30-7.00 og blev ammet og så lå hun bare pg hyggede i sengen. Det er ikke sket i evigheder! Og i morgen skal vi til KST pga søvnløse nætter haha :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Det lyder til (med et par dejlige undtagelser) at det har været en dum nat all around.... Sender :kram2 afsted til jer! Her har Charlie faktisk sovet nogenlunde, og er kun vågnet kl 11.30 og kl 1.30..... Til gengæld vågnede den store så kl 3.30 og kl 5.30 fordi han er syg, stakkels mus :( Gisp hvor er jeg træt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2013 Så fik Marius havregrød for første gang og det gled bare ned :yay Han kan godt lide mad ham fætter Fihl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites