Besvaret February 2, 2013 Øv hvor er jeg træt af den skide angst :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2013 Hvor lang tid går der før den lille bisse er vokset frem?? Har kigget på den 1000 gange i dag, tror Camille er træt af at jeg roder hende i munden :P (Ja ja.. Pinlig mor-indrømmelse, men jeg kom til at vække hende, fordi jeg liiige skulle tjekke den på vej hjem i bilen...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Ah... Mie fik flaske kl 1.30 sov til 5.30 hvor hun vågnede foldet sammen i fodenden (pga hævet madras) jeg flyttede hende op på plads, gav sut, nussekanin og puttede dynen omkring hende og hun sov videre til nu hvor Anders tager hende :yay - så nu vil jeg vende mig om på siden og nyde min ene dag i ugen hvor jeg kan sove længe :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Hvor lang tid går der før den lille bisse er vokset frem?? Har kigget på den 1000 gange i dag, tror Camille er træt af at jeg roder hende i munden :P (Ja ja.. Pinlig mor-indrømmelse, men jeg kom til at vække hende, fordi jeg liiige skulle tjekke den på vej hjem i bilen...) HAHAH, jeg rodede også Valdemar i munden HELE TIDEN, da han fik den første tand. :P Det er hårdt at være baby :P Ah... Mie fik flaske kl 1.30 sov til 5.30 hvor hun vågnede foldet sammen i fodenden (pga hævet madras) jeg flyttede hende op på plads, gav sut, nussekanin og puttede dynen omkring hende og hun sov videre til nu hvor Anders tager hende :yay - så nu vil jeg vende mig om på siden og nyde min ene dag i ugen hvor jeg kan sove længe :zzz Feeeeeeeedt! :yay Sov godt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Gaaaaaaaaaaaaab... Er ved at være træt af aldrig mere at sove i mere end max 2 timer ad gangen :zzz Håber-håber-HÅBER at Valdemar taget nogle længere stræk ad gangen om en uges tid, når "den grå zone" er overstået. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Synes min datter er sej. Kom i seng kl 22.20 efter en lang dag med IKEA tur, og i horse house, og alligevel står hun op kl 7.40 :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Jeg er simpelthen nødt til at vise den herinde også :loveshower Hahaha sikke en skøn video :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Jeg er simpelthen nødt til at vise den herinde også :loveshower FANTASTISK video :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Marius har for første gang møffet sig fremad uden det gik i bakgear :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Så er far og Clara ude og handle mens mor tager sig af en feber ramt storesøster... Jeg håber at hun vil sove mens de kører sig en tur.... Hun har kun sovet ca 20 min hertil morgenluren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Puh hvor sker her meget inde. Det er ikke nemt at flytte - men hvor har Lasse taget det så flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Jeg er simpelthen nødt til at vise den herinde også :loveshower Så kom jeg til en computer så jeg kunne se den - NUHR hvor er han KÆR :biglove :wub :kuller - den video ender du med at se en million gange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Jeg tror, vi har besøg af 26-ugers tigeren og det er derfor Silke Elia ikke rigtigt gider at spise. Der går gerne over 5 timer mellem hun vil ammes, for så kun at ville spise i 5 minutter. Mine bryster er ved at sprænges - især det højre, så jeg ikke rigtigt kan få hende til at tømme. Det må være tigeren - sådan var 12-ugers tigeren også. Håber snart det går over - i hvert fald 'faste' delen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Marius har for første gang møffet sig fremad uden det gik i bakgear :yay Stor dreng :) det kan være han kravler tidligere end Felix :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Edith sov fra ca 22 til 6.30..hun lå ved siden af mig i sengen og fik mad 22.30, ved en 3 tiden og da hun vågnede :yay Tror ikke hun har fået vendt så meget rundt alligevel :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Så er Mie startet op på grød igen... Denne gang var det Hirse grød - og stik mod principperne er det KØBT hirsegrød <_< men hvis hun ikke vil spise andet så er det sådan vi gør! Og så kørte vi total BLW style! Mie fik en banan og en ske. Når hun havde tømt skeen rækte jeg en ny med grød på og tog den tomme og sådan kørte det. Hun fik endda koppen med vand og jeg tror faktisk der røg lidt vand ned!!! Men kæft det SVINER og jeg tvivler på hun vil finde sig i at blive fodret fra nu af :P Men SO BE IT!!! Jeg må have købt en MASSE smække med ærmer!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Hmm.. David blev lagt til middagslur i sin nye voksi kl 12:20, og han sover stadig :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 :oops kom sørme lige til at shoppe for 1360 kr til Marius og jeg på bestsellers hjemmeside :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Tak for jeres søde kommentarer på videoen :biglove Og ja, den kommer jeg HELT sikkert til at se en million gange. Jeg er vist allerede godt på vej. Det fede er, at Valdemar griner når han ser videoen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Har (igen) haft puttesucces i aften. :) Ingen gråd overhovedet (ikke engang da vi børstede tænder), bare stille og rolig putning, og han har såvidt jeg kan høre (antijinx) sovet en en tyve minutters tid :yay Synes i det hele taget, at det går godt med putning herhjemme :loveshower At nætterne så er noget bæ fra første gang Valdemar vågner, det er så en anden sag :rolleyes Men Rom blev ikke bygget på en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Er virkelig spændt på at få Mie vejet imorgen - mavebøvl og det faktum at grøn Allomin var udsolgt har gjort mig lidt nervøs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Super Bowl!!!! Ihh det hænger bare ikke sammen med at være spædbarnsmor :D Det er jo først færdig omkring kl 04 i nat. Lige i nat må Silke Elia gerne tage sit appetitspring, så jeg kan se lidt i mens ;) Nå, men må hellere smutte i seng.... Måske man skulle sætte uret efter pauseshowet?!?!? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Super Bowl!!!! Ihh det hænger bare ikke sammen med at være spædbarnsmor :D Det er jo først færdig omkring kl 04 i nat. Lige i nat må Silke Elia gerne tage sit appetitspring, så jeg kan se lidt i mens ;) Nå, men må hellere smutte i seng.... Måske man skulle sætte uret efter pauseshowet?!?!? :) Det er også første gang i 7 år jeg ikke ser det - vildt mærkeligt MEN nu er det jo heller ikke Steelers der spiller <_< så det går nok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 ÆV, hvor er jeg træt af Christian - til en forskel. bah. Skal til gynækolog på tirsdag, og for længe siden havde vi aftalt at han skulle passe Camille. Derfor var aftalen lagt kl 14. I dag spørger jeg så hvornår han er hjemme.. kl 16.. Gah. Hader gynækolog, og magter ikke at have Camille til at sidde ved siden af.. Hvad nu hvis hun bliver sur eller ked :( IH! Hans mor er syg, og kender ingen andre der har mulighed for at tage hende her i området :( ØV! Det var bare prikken over i'et.. Da vi var ude ved hans forældre tidligere i dag, hev hans mor fat i ham og sagde "XX har inviteret os til fødselsdag på lørdag.. Altså.. Os 4" Og Christian sagde bare ja. ØV. Jeg kender XX - det er kun 1½ måned siden vi så hende. Hvorfor er mig og Camille ikke inviteret :( ØV. Lige der, følte jeg bare at mig og Camille er hinandens familie - og at Christian hører til "et andet sted" :( Udover det.. Er min datter altså bare fantastisk.. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites