TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

David sover middagslur og har lige taget hul på den 3. time :blink Aftenputningen i går tog ca. 5 min, og han var kun vågen til spisning én gang i nat. Er helt sikker på at tigeren nu har forladt os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt, lige som jeg havde sagt "Camille rører sig ikke en centimeter" vender hun sig fra at kigge mod tvet, og så til at kigge mod mig, på et splitsekund..

Tror det var lidt som med det trilleri.. "Mor, jeg KAN godt.. jeg GIDER bare ikke..." ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for at det bare er en lur det skal til, for at i får en glad datter igen! :kram

Tak for det... det hjalp faktisk gevaldigt.. men, hun er stadig lidt mere grumpy i dag.. det er som om hun bare synes at det er mega nederen at være hjemme... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede med min SP omkring Marius ikke gider sidde. Men at han rigtig gerne ville stå og ligge på maven. Men det skulle jeg ikke være nervøs for. Det var bare super jeg kunne få ham til at ligge på maven. At sidde skulle nok komme :) Dejligt med åbent hus når der er så langt imellem besøgene. Min SP ved godt hvor hun skal holde sig til :D Idag gik hun ombord i mine gulerodsboller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det... det hjalp faktisk gevaldigt.. men, hun er stadig lidt mere grumpy i dag.. det er som om hun bare synes at det er mega nederen at være hjemme... :rolleyes

Sådan en dag havde vi igår. Marius græd og græd og græd og gad kun at ligge i kravlegården. Så var humøret ok... Ved ikke helt hvordan det er idag. Det tyder bedre. Humøret var fint til SP åbent hus idag, men der var også en 20-30 unger vil jeg tro at kigge på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det... det hjalp faktisk gevaldigt.. men, hun er stadig lidt mere grumpy i dag.. det er som om hun bare synes at det er mega nederen at være hjemme... :rolleyes

Så er det jo godt at i skal på besøg hos Luna i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en dag havde vi igår. Marius græd og græd og græd og gad kun at ligge i kravlegården. Så var humøret ok... Ved ikke helt hvordan det er idag. Det tyder bedre. Humøret var fint til SP åbent hus idag, men der var også en 20-30 unger vil jeg tro at kigge på :D

Det kunne godt tyde på at de har en alder lige nu, hvor der bare skal ske noget....

Hold da op - ja, så har der været mange at kigge på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover - har gjort det i 1:40 minutter nu, men vi skal til Samsø og med færgen kl 17, så skal egentlig køre nu. Ihh typisk det ikke passer, fordi hun lige pludselig sover længe til middag (som er super :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon

:balloon tillykke!

Stort tillykke med 4-måneders dagen :hurra

Taaak :D Hun bliver så voksen, haha! :baby1 :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt manden ind i babysam i Vejle, på vej hjem fra arbejde for at købe flyverdragt til -70%. Er lidt spændt på hvad han kommer hjem med. Han har ringet de første 3 gange, for at høre til mærker osv.

Jeg ved ikke om det er lidt modigt, eller bare dumdristigt at købe flyverdragt til næste år nu, men jeg krydser fingre for at Albert bliver ved med at følge sin vægt kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt tyde på at de har en alder lige nu, hvor der bare skal ske noget....

Hold da op - ja, så har der været mange at kigge på!

Helt sikkert for Mie har præcis samme adfærd - og når mutti her ikke er på toppen er det lidt svært at underholde nok! Men en lille tur i hoppegyngen gjorde underværker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt manden ind i babysam i Vejle, på vej hjem fra arbejde for at købe flyverdragt til -70%. Er lidt spændt på hvad han kommer hjem med. Han har ringet de første 3 gange, for at høre til mærker osv.

Jeg ved ikke om det er lidt modigt, eller bare dumdristigt at købe flyverdragt til næste år nu, men jeg krydser fingre for at Albert bliver ved med at følge sin vægt kurve :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jo godt at i skal på besøg hos Luna i morgen ;)

Ja det er jeg også glad for! :yay det er altid højdepunktet på ugen... og nu hvor vi får en gæst i mødregruppen i morgen, blir det jo ikke mindre hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert for Mie har præcis samme adfærd - og når mutti her ikke er på toppen er det lidt svært at underholde nok! Men en lille tur i hoppegyngen gjorde underværker!

Hvor er det sjovt at de alle 3 har det sådan... men det er det der er så fedt ved at de har samme alder, for så kan man se at ens barn nok ikke er helt unormal... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt manden ind i babysam i Vejle, på vej hjem fra arbejde for at købe flyverdragt til -70%. Er lidt spændt på hvad han kommer hjem med. Han har ringet de første 3 gange, for at høre til mærker osv.

Jeg ved ikke om det er lidt modigt, eller bare dumdristigt at købe flyverdragt til næste år nu, men jeg krydser fingre for at Albert bliver ved med at følge sin vægt kurve :)

Ha ha... hvor er det sjovt at han har ringet så mange gange allerede... glæder mig til at høre hvad han ender med at købe... jeg kan godt forstå at du satser, når der er 70 %....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt manden ind i babysam i Vejle, på vej hjem fra arbejde for at købe flyverdragt til -70%. Er lidt spændt på hvad han kommer hjem med. Han har ringet de første 3 gange, for at høre til mærker osv.

Jeg ved ikke om det er lidt modigt, eller bare dumdristigt at købe flyverdragt til næste år nu, men jeg krydser fingre for at Albert bliver ved med at følge sin vægt kurve :)

Jeg forstår godt du satser! Jeg købte også en flyverdragt på tilbud i går i Bahne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt at de alle 3 har det sådan... men det er det der er så fedt ved at de har samme alder, for så kan man se at ens barn nok ikke er helt unormal... :P

Her er humøret fint idag. Dog er jeg ved at være træt af klaveret... Den er gået helt amok efter Marius har gylpet ned hvor der mangler en knap :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt manden ind i babysam i Vejle, på vej hjem fra arbejde for at købe flyverdragt til -70%. Er lidt spændt på hvad han kommer hjem med. Han har ringet de første 3 gange, for at høre til mærker osv.

Jeg ved ikke om det er lidt modigt, eller bare dumdristigt at købe flyverdragt til næste år nu, men jeg krydser fingre for at Albert bliver ved med at følge sin vægt kurve :)

Haha... Her ville jeg synes det var mere modigt at sende manden ud for at købe flyverdragten, end det er at købe den til næste sæson :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt - vi tog Silke Elia direkte fra barnevognen og over i autostolen. Hun vågnede først da jeg slukkede bilen ved færgen. Dvs hun har fået en middagslur på 3:20 timer. Viiiiiiildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Her ville jeg synes det var mere modigt at sende manden ud for at købe flyverdragten, end det er at købe den til næste sæson :D

Enig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt - vi tog Silke Elia direkte fra barnevognen og over i autostolen. Hun vågnede først da jeg slukkede bilen ved færgen. Dvs hun har fået en middagslur på 3:20 timer. Viiiiiiildt :D

Fedt hvis hun begynder at sove lang middagslur, krydser fingre for at det fortsætter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Her ville jeg synes det var mere modigt at sende manden ud for at købe flyverdragten, end det er at købe den til næste sæson :D

Haha lige der har jeg tiltro til ham, sådan noget plejer han at være okay god til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er humøret fint idag. Dog er jeg ved at være træt af klaveret... Den er gået helt amok efter Marius har gylpet ned hvor der mangler en knap :D

Hint.. Som mor er det tilladt at slukke sådanne ting :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon maven er ved at være i orden når Mie sov 3 timer i formiddag og om lidt når 1.5 times eftermiddagslur - hun må jo trænge til det lille pus! Vildt når hun de sidste MANGE dage har sovet højst 3 timer i alt! Men det passer mig fint, fik sovet med hende i formiddag og nu kan jeg slappe af i sofaen til min storesøster kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... hvor er det sjovt at han har ringet så mange gange allerede... glæder mig til at høre hvad han ender med at købe... jeg kan godt forstå at du satser, når der er 70 %....

Haha han kom hjem med 2 en molo og en reima tec i 2 forskellige str og en hel pose tøj :glad han var ret stolt over at det kun kostede 900 og at han havde sparet 2500 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER