TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Og det hjalp åbenbart at skrive det her! Nu s over hun! Hmm... det har ellers stået på i en halv time.

Nå, jamen så vil jeg da gå ovenpå til en omgang massage af ryggen, den er om!

Ha ha.. det var sjovt skrevet med det der pyllerbaby. dk .... godt at hun fandt ud af det, så du kan få noget sara-tid.. :balloons

Del dette indlæg

Er ret sikker på vi har 12 ugers tiger på besøg.. Edith kan bare 1000 nye ting og græder mere end hun plejer, sover mindre og falder næsten kun i søvn ved brystet.. Spiser oftere, men kun lidt af gangen.

Tror "heldigvis" noget af tigeren har overlappet sygdom, så vi da har forkortet elendigheden lidt ;)

Hun er heldigvis glad nok om dagen :) Og har idag grinet rigtigt for første gang.. Tit tit bøh er en sjov leg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! Så I har faktisk ikke haft sådan rigtigt ro på siden hun var 3½ måned :( Selvom det selvfølgelig er hårdt, så håber jeg det "bare" er den grå sky, og I ikke skal til at døje med ørene også. Hvis de har seperationsangst kan det vidst godt virke ret voldsomt på de kære små - hvilket man jo godt kan sætte sig ind i. Har I prøvet at hun sover sammen med jer i sengen?

19 ugers og 26 ugers tigeren overlapper altså også bare synes jeg :( men der skulle da heldigvis komme en lidt rolig periode snart.

Altså, siden før min fødselsdag i midt november, har det i hvert fald været sådan :( Det værste er egentlig at jeg kan mærke det begynder at gå udover parforholdet :(

Hun har faktisk sovet mellem os ja.. Puha.. Mange gange.. Vi har altid haft en regel om at hvis hun vågnede to gange på en nat, kom hun imellem os, fordi det så er nemmere at få hende til ro..

I den her periode, har vi så flere gange helt opgivet at få hende lagt i sin egen seng :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille har nu sovet 3 timer, lige lidt mere.. Og vi har ikke hørt en eneste lyd.. Var nødt til at gå ind lige og tjekke til hende, blev da helt nervøs!

Det er første gang i ja.. Jeg ved ikke hvor længe, at hun ikke som minimum lige øffer!

Vi har talt lidt om det, og før i tiden er hun jo gået i seng kl 22-23, og er vågnet ved 8-10 tiden.

Nu går hun i seng mellem 20 og 21.. Så fx når hun vågner kl 5.30.. Så har hun jo faktisk sovet det hun plejer! Det er bare os der ikke er vant til at hun skal så tidligt op ;) Så vi har besluttet at når nu hun er gået i seng kl 20.45 cirka, så er alt efter kl 6 altså morgen :) Vi kan jo ikke forvente at hun pludselig begynder at sove 10-12 timer, når det normalt har heddet 8-10 timer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld sproget, men jeg kender ikke koden på den der bande smiley og smileys virker jo stadig ikke på iPad..

Hvis det er en tiger der er skyld i det her lorte natte pis, så kan det godt skride!!!! Jeg gider IKKE mere og er træt af min åndssvage mand der bare sover og sover og aldrig behøver at være vågen om natten...

Jeg HADER det her vågen, skrige, æde halløj om natten... Håber altså at Helen kan hjælpe os med det her lort....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arggggggggghhhhhhhhhhhhh! Edith sover kun med brystet i munden og skriger ulykkeligt hver gang jeg prøver at ligge hende tilbage i hendes seng.. Jeg har lige fået en time, da det lykkes S at få hende til at sove i hendes seng, men er bare så træt.. Jeg kan ikke mere og føler mig som verdens dårligste mor, der bare slet ikke magter sit barn :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld sproget, men jeg kender ikke koden på den der bande smiley og smileys virker jo stadig ikke på iPad..

Hvis det er en tiger der er skyld i det her lorte natte pis, så kan det godt skride!!!! Jeg gider IKKE mere og er træt af min åndssvage mand der bare sover og sover og aldrig behøver at være vågen om natten...

Jeg HADER det her vågen, skrige, æde halløj om natten... Håber altså at Helen kan hjælpe os med det her lort....

Kan godt forstå at du er helt færdig, og det er slet ikke fair at din mand bare sover! Kæmpe kram til dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg synes at det bliver tidligere og tidligere at Clara vågner... Så i dag er der byttet roller. Manden tog Clara og jeg tog den store hertil morgen....

I dag skal Clara passes hos farmor i et par timer... ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

bande smileyen er : gal uden mellemrum

Hvor er det altså bare synd for jer!!! at få ødelagt sin nattesøvn er TORTUR !!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille trille-bille er over det hele!!! Ligger hende et sted men finder hende halvanden meter væk :rolleyes godt vi får låge til trappen imorgen - begynder snart at være en nødvendighed med den fart hun har på!!! Jeg tør snart ikke forlade stuen ellers - selvom der er en 4-5 meter derhen så kan det altså pludselig gå stærkt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Natten var heldigvis god - til trods for feber, snot og hosten. Tror hun selv har været så træt at hun havde brug for at sove.

Nu sidder jeg og gruer for tandlæge kl9.00. To huller. Skide graviditet :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille sov lidt i 22.. Vågnede 2.30 fik flaske og faldt i søvn.. Også er hun vågnet nu.. Vi tager da en nat mere i stuen for at sikre det ikke er et tilfælde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille sov lidt i 22.. Vågnede 2.30 fik flaske og faldt i søvn.. Også er hun vågnet nu.. Vi tager da en nat mere i stuen for at sikre det ikke er et tilfælde!

Lyder dejligt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gad vide om Mie syntes gemmeleg er sjovt! Det tager ikke mange sekunder for hende at møfle sig rundt:

qBtZmFB.jpeg

Men hun er bare SÅ stolt af sig selv! Se lige det ansigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt hvis det er dét der gør så stor en forskel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :kiss S tog hende og fik hende til at sove efter en time, så jeg har fået 3 timer her i morges.. Det er jo slet ikke nok og jeg er helt færdig :( Har kvalme og hovedpine og ondt i kroppen..

Uh og tak Majs, godt at få koden på bande smiley'en ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gad vide om Mie syntes gemmeleg er sjovt! Det tager ikke mange sekunder for hende at møfle sig rundt:

qBtZmFB.jpeg

Hvor er hun bare SØD :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

qBtZmFB.jpeg

Så er freden forbi :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

qBtZmFB.jpeg

Nåååååuhhh ❤ hun ligner en der er fuld af spilopper :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er efter missen :)

post-6235-0-23861200-1359099799_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhu :yay Maja har sovet fra 21.40 og så til kl. 8 :o fantastisk at få sin nattesøvn :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber virkelig snart at C formår at tage en flaske... var oppe hver anden time i nat :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo nærmest perfekt :yay

Er altså spændt på at høre om det har samme resultat her næste nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhu :yay Maja har sovet fra 21.40 og så til kl. 8 :o fantastisk at få sin nattesøvn :yay

Ej hvor FEDT altså :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare SØD :7himmel

tak :)

Så er freden forbi :D

Ja - vi får HELDIGVIS en låge til trappen i weekenden så hun ikke lige pludselig dratter ned!

Nåååååuhhh ❤ hun ligner en der er fuld af spilopper :)

DET er hun også ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER