TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det ser ud til at der er to hjørnetænder på vej i over-munden hos Lasse. Men jeg troede at det var fortænder der sku komme først.

Del dette indlæg

Heeey.. Er jeres også opkaldt efter mig :P

Den er opkaldt efter Camilles Gitte Gris, så hvis den er opkaldt efter dig så må det være et ja :P ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lagt Clara for en time siden og hun sover ikke endnu... Hun var godt nok træt da jeg lagde hende...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er opkaldt efter Camilles Gitte Gris, så hvis den er opkaldt efter dig så må det være et ja :P ;)

Jeg er beæret :P Hihi... :D Camille ELSKER den...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er beæret :P Hihi... :D Camille ELSKER den...

Det gør Mie også!!! Gitte Gris og Karen Ko er de bedste fra den pakke - sjovt at der er favoritter når de egentlig har samme størrelse og nogenlunde samme form!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør Mie også!!! Gitte Gris og Karen Ko er de bedste fra den pakke - sjovt at der er favoritter når de egentlig har samme størrelse og nogenlunde samme form!

Ja, det er også de to Camille er gladest for.. Ej hvor sjovt, der må jo være et eller andet med dem!

Er i øvrigt ved at få pip, for hun gnubber dem med gummerne, så de siger sådan en pivelyd :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er også de to Camille er gladest for.. Ej hvor sjovt, der må jo være et eller andet med dem!

Er i øvrigt ved at få pip, for hun gnubber dem med gummerne, så de siger sådan en pivelyd :P

Ha ha ha... det har Mie heldigvis ikke lært!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor savner jeg nogen gange min lille baby, der ville ligge og hygge i mine arme :) Syntes simpelthen Albert bliver så stor, at jeg slet ikke kan følge med :) han er altid i aktivitet og udvikler sig bare så meget hele tiden :wub

Igår startede vi på grød og han var ellevild, han syntes at det er så spændene, og vi er nød til at holde lidt igen, her til at starte med. Idag blev han helt hys da vi sagde stop, så det skal nok blive en susses med grød :loveshower

Idag vente han sig også første gang bevidst fra mave til ryg, han har længe kunnet gøre det den anden vej :)

Ej hvor jeg elsker min lille dreng, og elsker at se hvordan han hele tiden udvikler sig :kuller :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor savner jeg nogen gange min lille baby, der ville ligge og hygge i mine arme :) Syntes simpelthen Albert bliver så stor, at jeg slet ikke kan følge med :) han er altid i aktivitet og udvikler sig bare så meget hele tiden :wub

Igår startede vi på grød og han var ellevild, han syntes at det er så spændene, og vi er nød til at holde lidt igen, her til at starte med. Idag blev han helt hys da vi sagde stop, så det skal nok blive en susses med grød :loveshower

Idag vente han sig også første gang bevidst fra mave til ryg, han har længe kunnet gøre det den anden vej :)

Ej hvor jeg elsker min lille dreng, og elsker at se hvordan han hele tiden udvikler sig :kuller :loveshower

Det er så STORT!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha det er lige gået op for mig at Mie skal vaccineres imorgen :( og fordi vi er gået galt af hinanden herhjemme så er jeg nød til at have svigermor til at køre imorgen - men hvis jeg skal se det positive i det, så udsætter det måske et uventet besøg og det er nok heller ikke helt skidt at være to af sted!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har jeg det også nogen gange, synes bare det går så stærkt, det er slet ikk til at forstå!

Men det er helt fantastisk at se den udvikling der hele tiden sker :loveshower

Og hvor er han bare sej, at han nu også vender sig fra mave til ryg! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør Carl Emil med sine sutter haha

Hvor var det i havde købt de der dyr?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig update :) Hvad for noget grød giver i ham? Gad godt Carl Emil gad spise lidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har for første gang lagt Carl Emil i sin tremmeseng. Han kan godt li at ligge sig på siden men skal jeg være nervøs for han ruller om på maven. Han har jo tons af plads nu i forhold til da han sov i liften...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør Carl Emil med sine sutter haha

Hvor var det i havde købt de der dyr?

Jeg købte Mies for 80 kr i kvickly og jeg har set dem i Bilka og Buddy legetøj - men i Buddy var de ALT for dyre tror det var 120 kr for præcis den samme vare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig update :) Hvad for noget grød giver i ham? Gad godt Carl Emil gad spise lidt.

Han fik ca. 1/2 dl, i følge SP må han helst ikke få mere her i opstartsfasen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har for første gang lagt Carl Emil i sin tremmeseng. Han kan godt li at ligge sig på siden men skal jeg være nervøs for han ruller om på maven. Han har jo tons af plads nu i forhold til da han sov i liften...

Kan han vende fra mave til ryg eller kun ryg til mave? Hvis han selv kan vende begge veje ville jeg ikke være nervøs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han fik ca. 1/2 dl, i følge SP må han helst ikke få mere her i opstartsfasen :)

Ja men hvilken slags grød? Majs, ris.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ikke være nervøs for at han ruller om på maven.

Albert ligger sig også altid på maven, jeg fik afvide af en fys på sygehuset, at han gerne måtte ligge på siden når, det var han selv der vendte sig derom. Min SP har også sagt, at der intet sker ved de ligger på siden, når det er dem selv der vender sig sådan :)

Så lad du ham trygt ligge på siden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan han vende fra mave til ryg eller kun ryg til mave? Hvis han selv kan vende begge veje ville jeg ikke være nervøs.

Ikke rigtig fuldt ud nogen af dem. Han har gjort begge men mest fra ryg til mave. Men han er til gengæld god til at skubbe fra på maven. Men tænker lidt om han ikke vil brokke sig hvis han vender rundt. For hvad kan jeg ellers gøre for at sørge for han ikke vender?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ikke være nervøs for at han ruller om på maven.

Albert ligger sig også altid på maven, jeg fik afvide af en fys på sygehuset, at han gerne måtte ligge på siden når, det var han selv der vendte sig derom. Min SP har også sagt, at der intet sker ved de ligger på siden, når det er dem selv der vender sig sådan :)

Så lad du ham trygt ligge på siden :)

Super :) Er heller ikke så nervøs for at lade ham ligge på siden. Mere om han tilder rundt på maven i løbet af natten...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja men hvilken slags grød? Majs, ris.....

Ups læste forkert, trænger vidst til at sove.

Han fik majs grød med en smule æblemos oven på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke rigtig fuldt ud nogen af dem. Han har gjort begge men mest fra ryg til mave. Men han er til gengæld god til at skubbe fra på maven. Men tænker lidt om han ikke vil brokke sig hvis han vender rundt. For hvad kan jeg ellers gøre for at sørge for han ikke vender?

Han skal nok brokke sig hvis han får tildet sig rundt, jan gider garanteret ikke ligge med sit "fjæs" i madrassen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups læste forkert, trænger vidst til at sove.

Han fik majs grød med en smule æblemos oven på :)

Det med søvnen kender jeg ALT til så helt ok :)

Bare for at spørge rigtig dumt men hvordan har du lavet æblemosen (hvis du selv har lavet den)?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER