Besvaret January 11, 2013 Åh jeg synes tiden går stærk lige nu. Er idag blevet ringet op af dagplejekontoret, de har en plads til Tobias d. 16. marts. Jeg starter på arbejde d. 8. marts hvorefter min mand har en måneds barsel. Hvor blev min lille baby af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Av av av i morhjertet - efter en ellers rigtig hyggelig shoppe tur bare Mie og mig begyndte hun at skrige efter utallige forsøg på at putte (der skete nok for meget) - og det var helt sådan hvor hun glemte at trække vejret, jeg måtte have hende op flere gange for at få hende til at trække vejret. Er tude færdig nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Jeg giver panodil hvis de har feber efter vaccinen, efter råd af min læge, og hvis de er rigtig kede af det pga. feberen når de er syge og ikke kan finde ro til at sove. Derudover giver jeg det hvis de har ondt....... Men der er sikkert lige så mange holdninger til børnepanodil som der er mødre, læger, vagtlæger, SP'er osv :) Det er også bare fordi jeg blev helt forskrækket over den måde både læge og apoteker var.. Vi købte nemlig i forbindelse med 5 mdrs vaccine... Tænker jo også at jeg kun ville give hvis hun havde det småskidt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Så har farmor passet clara i et par timer, det gik fint, dog havde hun lidt mavekneb men blev hurtig glad igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Lille Ayah er syg :boo åh min lille pus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Min mand sad og lod silas sutte på et stykke mandarin, og svup sagde det, så slugte Silas hele stykket... det sad da heldigvis ikke fast.. men jeg har det bare så skidt med det.... Jeg overlader ansvaret til min mand, og efter 5 min i hans varetægt har Silas slugt et stykke mandarin... Jeg hader bare at det altid sker når min mand får roret..... jeg vil hellere end gerne lade ham deltage... men synes det er lidt svært til tider når han laver den slags dumheder... :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Ang. panodil til de små - så tror jeg også at der er mange holdninger, men jeg vil trygt give mit barn det, når det feber eller har det skidt, for det gav sygeplejerskerne Elin Marie på børneafdelingen, da vi var oppe med hende her i julen. Og der havde hun "kun" 39 i feber... Og jeg tænker - hvis de kan gøre det på børneafdelingen, så er det nok ikke helt forkert, hvis vi giver de små det, når de har det skidt. Og Elin blev en helt anden, da hun fik det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Dejligt at hun har "leveret" ;) Ja det er bare skønt - for det var lige inden vi skulle hjem til Hvide Sande - og hun har bare været i godt humør siden... Men seriøst, der kom altså også lige så meget, som en voksen ville kunne præstere... uden at gå i detaljer... :P Hva så - har I fået fat i en sovepose? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Da Lasse var syg i julen, var vi et smut ved lægen som sagde god for panodil, hvis han virkede til at ha ondt og høj feber. --- Puttede en meget træt dreng for en halv time siden. Det er så sjælden at han vil sove på det her tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Utroligt - Mie er stadig vågen og frisk... betyder det at vi kan sove længere imorgen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Av av av i morhjertet - efter en ellers rigtig hyggelig shoppe tur bare Mie og mig begyndte hun at skrige efter utallige forsøg på at putte (der skete nok for meget) - og det var helt sådan hvor hun glemte at trække vejret, jeg måtte have hende op flere gange for at få hende til at trække vejret. Er tude færdig nu! Det er bare ikke spor sjovt, og det gør ondt lige dér hvor kun ens baby kan nå ind! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 C har ikke rigtig ville tage hendes lurer i dag. Med det resultat at hun var kamp træt, så jeg prøvede at putte hende klokken 19 og hun gik om kuld :D Har godt nok haft hende oppe 2 gange siden, men nu virker det til at hun falder helt hen :) Meget underlig, når man har været vant til at hun først vil i seng ved 21 tiden, de sidste par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Silas eneste reaktion på at han har fået vaccine, har været at han har været mere træt end ellers.. men hverken varm eller vildt pyldret... så det virker til at vi kommer let over med det vaccine halløj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Ih. Camille hoppede sin power-aftens-nap over... Så hun er gået i seng nu.. Hun kom lige i bad, og inden da tog hun 250ml mme.. (Normalt spiser hun 120 inden hun skal sove).. Så lige nu frygter jeg at vi får en træls nat.. Ikke helt nok mad, og alt for tidligt i seng i forhold til hvad hun plejer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Det er bare ikke spor sjovt, og det gør ondt lige dér hvor kun ens baby kan nå ind! :kram Præcis - HELDIGVIS sov hun halvanden time og vågnede som min glade stjerne igen :yay og charmerede både faren og moren og sågar også katten ;) så dejligt altså!!! Men alt den tid hun sov gik jeg med den største klump i maven!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Hov... Der var udsalg på Norlie :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Føler mig som verdens dårligste kone og mor. Kunne ikke gennemføre hyggen med manden pga træthed og lillemanden vågner stadig hver hele til 2. time - måske på grund af min mælk er for tynd (ifølge SP'en) så han ikke længere bliver mæt af den :-( Øv hvor føler jeg mig ubrugelig... Lortedag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Føler mig som verdens dårligste kone og mor. Kunne ikke gennemføre hyggen med manden pga træthed og lillemanden vågner stadig hver hele til 2. time - måske på grund af min mælk er for tynd (ifølge SP'en) så han ikke længere bliver mæt af den :-( Øv hvor føler jeg mig ubrugelig... Lortedag :kram - du er en fantastisk mor og kone!!! Du strkker dig meget langt for din lille familie og det ved du også godt! At mælken er for tynd kan jeg ikke se nogensinde kan være din skyld men mon ikke grøden hjælper efter et lille stykke tid så du ikke skal op så ofte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Ih.. Camille faldt jo aaalt for tidligt i søvn. Christian har meldt sig på "hun skal sove igennem fra nu", så han sidder i mørket, lige ved siden af hendes seng, parat med en flaske, mens han sidder og spiller på sin mobil :D Håber det lykkedes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Så blev vores sekskabspapegøje puttet. Han skal bare ikke sove når vi har gæster :D Så han har vært med til at spille både settlers og partners, hvilket jeg løvrigt vandt begge dele og fik hjulpet min partner hjem så vi vandt over mændene :yay :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Maja er faldet i søvn selv uden gråd for første gang i lang tid :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Lucas er blevet kradset af min mors kat. Katten gjorde det absolut ikk med vilje, hun fik et chok og hoppede hen over mig og Lucas, og ramte Lucas i hovedet i forbifarten :( Jeg sad i sofaen og ammede ham, han var virkelig træt og lige ved at falde i søvn, da katten kom flyvende henover ham, NØJ hvor han skreg, min stakkels lille mus! :boo Åh det var bare så synd for ham, og det gjorde bare SÅ ondt i mit moder-hjerte, hold k... hvor var jeg også bare ked af det, puha! :( Han fik heldigvis kun 3 små kradsmærker, men ved jo fra mig selv hvordan det kan svie sådan noget, og oven i det var han bare så træt, og så fik han jo også et mega chok da der pludselig flyver en kat henover ham! Det var så tydeligt at katten var ked af det bagefter. Hun lå ude på badeværelset krøllet helt sammen, og da hun havde muligheden for det "aede" hun Lucas med sit hoved, som om hun prøvede at sige undskyld.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Edith er nu 61 cm lang og vejer 5080 gram :wub Hun er et hak under gennemsnittet i vægt, men 2 over i længde.. Min lange skat :7himmel Hun er vokset 5 cm og taget 1040 gram på, på 4 uger.. Så tror jeg da vist nok svigerfar skal lukke :numse med om jeg har nok mælk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Lucas er blevet kradset af min mors kat. Katten gjorde det absolut ikk med vilje, hun fik et chok og hoppede hen over mig og Lucas, og ramte Lucas i hovedet i forbifarten :( Jeg sad i sofaen og ammede ham, han var virkelig træt og lige ved at falde i søvn, da katten kom flyvende henover ham, NØJ hvor han skreg, min stakkels lille mus! :boo Åh det var bare så synd for ham, og det gjorde bare SÅ ondt i mit moder-hjerte, hold k... hvor var jeg også bare ked af det, puha! :( Han fik heldigvis kun 3 små kradsmærker, men ved jo fra mig selv hvordan det kan svie sådan noget, og oven i det var han bare så træt, og så fik han jo også et mega chok da der pludselig flyver en kat henover ham! Det var så tydeligt at katten var ked af det bagefter. Hun lå ude på badeværelset krøllet helt sammen, og da hun havde muligheden for det "aede" hun Lucas med sit hoved, som om hun prøvede at sige undskyld.. Stakkels lille fyr altså! Og synd for katten samtidig - en rigtig øv episode for jer allesammen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Edith er nu 61 cm lang og vejer 5080 gram :wub Hun er et hak under gennemsnittet i vægt, men 2 over i længde.. Min lange skat :7himmel Hun er vokset 5 cm og taget 1040 gram på, på 4 uger.. Så tror jeg da vist nok svigerfar skal lukke :numse med om jeg har nok mælk :whistling :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites