Besvaret January 6, 2013 Nøj en skod nat... priser mig lykkelig for at have sådan en dejlig mand, der gjorde at jeg kunne sove lidt her fra morgenen af.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Nøj en skod nat... priser mig lykkelig for at have sådan en dejlig mand, der gjorde at jeg kunne sove lidt her fra morgenen af.... :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 pønser på, om det er ved at være tid til at lave en mortråd :unsure Synes det går den vej, at der burde være plads til det i hverdagen - håber det betyder, at der virkelig ER tid til det nu :) :goodluck Kunne godt tænkte mig et sted at samle lidt tanker osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 pønser på, om det er ved at være tid til at lave en mortråd :unsure Synes det går den vej, at der burde være plads til det i hverdagen - håber det betyder, at der virkelig ER tid til det nu :) :goodluck Kunne godt tænkte mig et sted at samle lidt tanker osv. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Nøj en skod nat... priser mig lykkelig for at have sådan en dejlig mand, der gjorde at jeg kunne sove lidt her fra morgenen af.... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 pønser på, om det er ved at være tid til at lave en mortråd :unsure Synes det går den vej, at der burde være plads til det i hverdagen - håber det betyder, at der virkelig ER tid til det nu :) :goodluck Kunne godt tænkte mig et sted at samle lidt tanker osv. :yay :glad :yay :glad :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Så sidder vi på Monark på Fyn. Silke Elia har sovet hele vejen hertil og har lige spist. Så skal vi bare have 1,5 time til at gå her før vi kører de sidste 1:45 time til Kastrup Lufthavn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Dårlig nat... Godt nok fik vi C til at sove tidligt, men inden klokken 21 havde hun allerede grædt halvvejs i søvne 2 gange (hvor jeg måtte have hende op, for at hun stoppede). Kl. 21 begyndte hun igen, her tog jeg hende op og gav hende mad og ren ble. Det resulterede i ro indtil 22.40 hvor hun begyndte igen, så op og vugge hende og så ned igen. Derefter sov hun til klokken 1, hvor hun fik mad og så mad igen klokken 4 og 6 - og så vågnede hun klokken 8 (hvor hun var sulten igen) Mor er træt :zzz- håber "bare" at det enten var fordi hun havde stoppet næse eller et lille appetitspring der gjorde at hun skulle spise så ofte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 For første gang i flere måneder fik jeg lov til at sove til kl. 9.30 - Anders tog morgenvagten kl 7 - simpelthen så lækkert. Hun sov dog kun en time i formiddags - afbrudt 3 gange hvor hun lige pludselig bare var vågen og lå og små pludrede, Jeg HÅBER ikke det fortsætter her i eftermiddag, nu rytmen lige er ved at indfinde sig på et fornuftigt leje med LANGE lure, GOD nattesøvn og kl 7 morgener!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Dårlig nat... Godt nok fik vi C til at sove tidligt, men inden klokken 21 havde hun allerede grædt halvvejs i søvne 2 gange (hvor jeg måtte have hende op, for at hun stoppede). Kl. 21 begyndte hun igen, her tog jeg hende op og gav hende mad og ren ble. Det resulterede i ro indtil 22.40 hvor hun begyndte igen, så op og vugge hende og så ned igen. Derefter sov hun til klokken 1, hvor hun fik mad og så mad igen klokken 4 og 6 - og så vågnede hun klokken 8 (hvor hun var sulten igen) Mor er træt :zzz- håber "bare" at det enten var fordi hun havde stoppet næse eller et lille appetitspring der gjorde at hun skulle spise så ofte. Det lyder som 19 ugers tigeren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :( Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :( Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... KÆMPE :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Så sidder vi på Monark på Fyn. Silke Elia har sovet hele vejen hertil og har lige spist. Så skal vi bare have 1,5 time til at gå her før vi kører de sidste 1:45 time til Kastrup Lufthavn :) Det lyder til at gå som det skal ind til videre :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :( Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... :kram Øv hvor træls, rigtig god bedring til jer alle :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :( Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Puh ha - en aften med svigerfamilien venter... Træk vejret laaaaangsomt ind, puuuuust ud, Slaaaaap af... Du skal NOK klare den,,, Puh ha... Heldigvis er Anders med!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Så er Johans første rigtige støvler i hus :) De er købt i går og han har så gået med dem i nogle timer i går og i dag.. Han har ingen mærker fået af dem, så dem beholder vi :D Ihh han ser bare så sød ud med rigtige sko på :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øv den private Dp jeg faldt over, aflyste desværre vores møde i morgen, da der muligvis ikk er plads. Øv hvor er jeg trist over det. Det er Sgu ikk hvem som helst der ska passe mit barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Puh ha - en aften med svigerfamilien venter... Træk vejret laaaaangsomt ind, puuuuust ud, Slaaaaap af... Du skal NOK klare den,,, Puh ha... Heldigvis er Anders med!!! Du skal nok klare den... men godt at du har Anders ved din side - han plejer at være en go og trofast støtte. Jeg glæder mig alligevel til en garanteret "underholdende" opdatering senere... held og lykke min ven! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Det kan godt være at Elin Marie er et krævende barn, meget krævende endda... men hold da op jeg synes at hun er i en rivende udvikling i tiden.... og ikke mindst sjov at observere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øv den private Sp jeg faldt over, aflyste desværre vores møde i morgen, da der muligvis ikk er plads. Øv hvor er jeg trist over det. Det er Sgu ikk hvem som helst der ska passe mit barn. Øv.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :( Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... Æv bæv... lad være med at bank dig selv for meget oven i hovedet.... for vi kan ikke altid rumme alting - også selvom de kære mænd generelt er gode til at hjælpe til, så er det bare ekstra hårdt når de gang på gang melder sig ud pga sygdom - for som du siger, man stopper ikke med at være forældre, bare fordi man er syg. Jeg har min mand mistænkt for at spille lidt ekstra på sygdomskortet, for at få lov at ligge på sofaen... jeg har lige som dig svært ved at lade tingene ligge, når det hele flyder - og det går måske lidt ud over manden. Jeg håber snart at I alle bliver friske og får tanket op på overskudskontoen...så er det altså lidt sjovere at være mor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øv.... Ja øv. Hun sagde godt nok hun var ked af det. Så må vi jo prøve at se på den kommunale dp vi har fået tilbudt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Så er vi i Kastrup Lufthavn. Silke Elia får mad og så skal vi ellers ind og finde en Airshell til klapvognen og stå i kø :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Har så ondt af mig selv :(Er stadig sløj, lillemanden er forkølet og nu er manden kraftedeme syg igen. Og hjemmet ligner lort. Måtte køre ham hjem fra barnedåb igår fordi han var dårlig og idag ville jeg få ryddet lidt op i jerusalems ødelæggelse på trods af sygdom. Kan næsten ikke færdes rundt mere ..... Manden må jeg vække kl 14 og så ligner han bare døden fra lybeck. Han trisser rundt med hængt hoved og siger så at han bare skal ind og se en film på sofaen :wacko Jeg kommer mellem tænderne til at væse at jeg altså også er syg og at man ikke kan stoppe med at være forældre fordi man er syg. Vi kommer mega op og skændes og jeg ligger nu i sengen og tuder og har ondt af mig selv men ved samtidig godt at jeg er mega unfair. Oprydningen kunne selvfølgelig bare vente og han har også hjulpet da jeg var syg for et par dage siden men luge nu synes jeg bare han er skod og bør tage sig sammen. Han har fandme været syg i snart 1 mdr med kun lige 1 uge lidt frisk.... Det får lige et :kram herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites