Besvaret January 5, 2013 Så er madrassen i både barnevogn og seng "klodset op". Så håber vi, vi kan nå at rette lidt op på baghovedet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så er madrassen i både barnevogn og seng "klodset op". Så håber vi, vi kan nå at rette lidt op på baghovedet... Håber det virker :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet. Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Vi har et vennepar der har fået en lille datter idag, kan slet ikke få armene ned, er så glad på deres vejne :wub og jeg glæder mig til at se hende. hun er et lille nips i forhold til Vores Silas da han blev født.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet. Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet, så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons Hav en rigtig dejlig ferie og det skal nok gå fint det hele, glæder mig til at se feriebilleder og læse om ferien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet.Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons Håber i får en rigtig fantastisk tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 ØV :( Sikke en fødselsdagsgave at give mor - STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :hurra :kram2 Hov Nitzen det havde jeg totalt misset TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :balloon :balloon :balloon :ditto TILLYKKE :ditto :bluh Tillykke Anita!!!! :balloon :hurra :kram2 Hvor er I søde :blush tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet.Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons God ferie :balloons ja det er vel egentlig bryllupsrejse? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet. Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons God tur (hvor ser hotellet lækkert ud) vil glæde mig til opdatering (hvis du får tid ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Tak piger :D Jo, Anita. Det er det nemlig <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så blev min søsters pige døbt og fik lov at stå fadder. Meget stolt moster her :loveshower Bedste måde at bruge sin fødselsdag. Og ikke nok med hun klarede det så fint - der var også royalt besøg i kirken. Kronprins Frederik og Mary var der sammen med deres tvillinger. Et af deres vennepars børn skulle døbes. Jeg er dog sikker på de kom for at ønske mig tillykke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Hvor er I søde :blush tak :kram2 Tillykke Nitzen :-) Vi har været søde i år med det gode vejr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet. Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons Mega god tur! Nøj, det ser lækkert ud!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så blev min søsters pige døbt og fik lov at stå fadder. Meget stolt moster her :loveshower Bedste måde at bruge sin fødselsdag. Og ikke nok med hun klarede det så fint - der var også royalt besøg i kirken. Kronprins Frederik og Mary var der sammen med deres tvillinger. Et af deres vennepars børn skulle døbes. Jeg er dog sikker på de kom for at ønske mig tillykke ;) Tillykke med fødselsdagen! :balloon :kram2 Sejt med kronprinseparret! :D Må indrømme at jeg er royal nørd nok til at være ret så misundelig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så blev min søsters pige døbt og fik lov at stå fadder. Meget stolt moster her :loveshower Bedste måde at bruge sin fødselsdag. Og ikke nok med hun klarede det så fint - der var også royalt besøg i kirken. Kronprins Frederik og Mary var der sammen med deres tvillinger. Et af deres vennepars børn skulle døbes. Jeg er dog sikker på de kom for at ønske mig tillykke ;) Ej jeg er da totalt bagud her :rolleyes TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloons :balloons :balloons - fedt med royale "gæster" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Øv mega hovedpine lige pludselig og halv kvalme oven i :( gider ikke! Godnat piger :goodluck for at jeg sover det væk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet. Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons God ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Så blev min søsters pige døbt og fik lov at stå fadder. Meget stolt moster her :loveshower Bedste måde at bruge sin fødselsdag. Og ikke nok med hun klarede det så fint - der var også royalt besøg i kirken. Kronprins Frederik og Mary var der sammen med deres tvillinger. Et af deres vennepars børn skulle døbes. Jeg er dog sikker på de kom for at ønske mig tillykke ;) Tillykke Nitzen :-) Vi har været søde i år med det gode vejr. Fedt at se kronprinseparret - er næsten grøn af misundelse :P sikke en dejlig måde at holde fødselsdag på, selvom min nu heller ikke var værst :) og tillykke til dig også :hurra ja det endte ud med rimelig pænt vejr, selvom det regnede, her hvor jeg bor, i middags... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2013 Ej, hvor Camille har hostet.. to gange, så meget så hun kastede op :( Stakkels mus.. Heldigvis, virker hun ikke påvirket af det overhovedet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øh.. Vi har sovet igennem.. Fra kl 23.30-6.44 :huh Men edith nægtede også bare at sove i går aftes og spiste mere eller mindre hele aftenen :o Er helt rundt på gulvet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Ej, hvor Camille har hostet.. to gange, så meget så hun kastede op :( Stakkels mus.. Heldigvis, virker hun ikke påvirket af det overhovedet! Krammer og god bedring til hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Mon vi nogensinde får stoppet amningen, når han er så afhængig af trygheden der også er der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Sov kl 21.30, vågnede til flaske kl 01, og først igen kl 6.... Og så sov vi videre til 8.15 :-) Men jeg bliver selvfølgelig mere træt, synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Godnat skønne kvinder :zzz Silke Elia har lige spist (i 20 (!) minutter fra et bryst), så vil udnytte tiden og få sovet.Alt (pånær toiletting og Silke Elia' lift) er pakket og parat til vi imorgen kører mod København. Vi skal flyve fra Kastrup 20.45, og har tjek ind mødetid senest 18.45. Vi regner med at være der c.17.30-18. Vi kører fra Viborg ved middagstid og håber det passer med hendes lur, og ellers påtænker vi at holde pause halvvejs (på Fyn) i 1,5 times tid for at spise og aktivere Silke Elia indtil hun forhåbentlig vil sove igen. Gruer for køreturen, men er sikker på det nok skal gå. :adopt Flyturen er jeg slet ikke bekymret for. Pas godt på jer selv indtil vi "ses" igen om to uger. Der skulle være trådlåst på hotellet (dette her), så måske jeg lige får tid til halvvejs opdatering og et enkelt feriefoto :glad :balloons Rigtig god ferie :balloons Glæder mig til at høre om jeres tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2013 Øh.. Vi har sovet igennem.. Fra kl 23.30-6.44 :huh Men edith nægtede også bare at sove i går aftes og spiste mere eller mindre hele aftenen :o Er helt rundt på gulvet ;) Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd :D Ej, det er da bare superfedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites