Besvaret December 30, 2012 LORTE fyrværkeri!!!!! Stakkels Sophia :boo Et kæmpe brag vækkede hende, og nu kan vi bare ikke få hende til at sove igen :( Vi har samme problem. Det er fandme ikke kun for dyrenes skyld fyrværkeri skulle holdes til kun at måtte fyres af nytårsaften. Det er også for babyer og deres forældre......... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Vi har samme problem. Det er fandme ikke kun for dyrenes skyld fyrværkeri skulle holdes til kun at måtte fyres af nytårsaften. Det er også for babyer og deres forældre......... ENIG!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Har redet på min smukke hest igen, lavet lækker aftensmad og hjemmelavet dessert til imorgen! :-) Ser nu gyser med min søde veninde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 :yay :yay :yay - kan ikke få armene ned over en dag hvor alt bare er LYKKEDES!!! Mie er lige blevet puttet VÅGEN i sin vugge og hun sover nu :yay - derudover har jeg fået omkring 8 timers søvn eller mere og alle lurerne er rykket lidt i den rigtige retning!!! MEN er det hele ikke lidt for godt til at være sandt??? :yay FANTASTISK :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Udsalg er farligt :D Meget farligt :) Vi har siden jul købt leander stolen og Teutonia Mistral S på udsalg :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Frygtede det værste, Mie vågnede og var sulten 5.15 OG lavede bonus ble mens hun spiste. MEN jeg gemte lidt i flasken, puslede, svøbte og gav det sidste. Lagde igen halv VÅGEN baby i vuggen og nu sover hun :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Frygtede det værste, Mie vågnede og var sulten 5.15 OG lavede bonus ble mens hun spiste. MEN jeg gemte lidt i flasken, puslede, svøbte og gav det sidste. Lagde igen halv VÅGEN baby i vuggen og nu sover hun :yay Fik lov at sove til kl 7 :glad men har godt nok allerede en træt og grumpy baby, den næste time bliver LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG kl. 9 skal hun alligevel have en flaske så jeg trækker og trækker og trækker den. Men hun gider ikke lege, at synge gider hun heller ikke... Måske en gang Baby massage er vejen frem!?! Lige nu ligger hun og skælder legetøjet ud, det gider jo ikke gøre som hun gerne vil :rolleyes :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Er ked af jeg nok ikke kommer til at holde nytår med Camille :boo Føler mig som jordens dårligste mor :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Er ked af jeg nok ikke kommer til at holde nytår med Camille :boo Føler mig som jordens dårligste mor :boo Hvorfor gør du ikke det? :unsure Du er en fantastisk mor, søde! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Har startet morgenen med at fjerne bæ fra gulvtæppet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Er ked af jeg nok ikke kommer til at holde nytår med Camille :boo Føler mig som jordens dårligste mor :boo Du er en god mor fordi du ved hvad der er bedst! :kram2 god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Hvorfor gør du ikke det? :unsure Du er en fantastisk mor, søde! :kiss Du er en god mor fordi du ved hvad der er bedst! :kram2 god bedring Føler virkelig bare jeg er gået glip af hendes første halve år.. Alt for meget bøvl med Christian og hans familie.. Kan ikke huske jeg mærkede noget specielt eller et sus juleaften.. Havde VIRKELIG glædet mig til i aften, og troet på at i aften skulle være noget specielt.. Sådan lidt "NU skal jeg nyde min sidste tid på barsel, og hvert sekund med hende"-agtigt.. Det er SÅ plat, men føler bare det pludselig er taget fra mig.. At jeg IGEN går glip af det hele.. ØV.. Gider ikke være syg.. er nok bare ekstra ramt, fordi jeg troede jeg nu havde fået det bedre.. Kravlede for første nat ind til Christian i soveværelset, mens han sov.. Og lyttede til Camille snorkede.. Så begyndte jeg at hoste.. Og hoste.. Og hoste.. Så meget så jeg skulle kaste op.. Så ind på sofaen med mig igen.. Har sovet under 2 timer i nat.. Og ligemeget hvad jeg har forsøgt, har det ikke virkert.. hoster hver gang jeg næsten falder i søvn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Føler virkelig bare jeg er gået glip af hendes første halve år.. Alt for meget bøvl med Christian og hans familie.. Kan ikke huske jeg mærkede noget specielt eller et sus juleaften.. Havde VIRKELIG glædet mig til i aften, og troet på at i aften skulle være noget specielt.. Sådan lidt "NU skal jeg nyde min sidste tid på barsel, og hvert sekund med hende"-agtigt.. Det er SÅ plat, men føler bare det pludselig er taget fra mig.. At jeg IGEN går glip af det hele.. ØV.. Gider ikke være syg.. er nok bare ekstra ramt, fordi jeg troede jeg nu havde fået det bedre.. Kravlede for første nat ind til Christian i soveværelset, mens han sov.. Og lyttede til Camille snorkede.. Så begyndte jeg at hoste.. Og hoste.. Og hoste.. Så meget så jeg skulle kaste op.. Så ind på sofaen med mig igen.. Har sovet under 2 timer i nat.. Og ligemeget hvad jeg har forsøgt, har det ikke virkert.. hoster hver gang jeg næsten falder i søvn.. Øv nogle dumme følelser at rende rundt med :kram2 - tror du ikke du skal forbi lægevagten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Øv nogle dumme følelser at rende rundt med :kram2 - tror du ikke du skal forbi lægevagten? Han kan vel ikke rigtig gøre noget ved at jeg hoster? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Føler virkelig bare jeg er gået glip af hendes første halve år.. Alt for meget bøvl med Christian og hans familie.. Kan ikke huske jeg mærkede noget specielt eller et sus juleaften.. Havde VIRKELIG glædet mig til i aften, og troet på at i aften skulle være noget specielt.. Sådan lidt "NU skal jeg nyde min sidste tid på barsel, og hvert sekund med hende"-agtigt.. Det er SÅ plat, men føler bare det pludselig er taget fra mig.. At jeg IGEN går glip af det hele.. ØV.. Gider ikke være syg.. er nok bare ekstra ramt, fordi jeg troede jeg nu havde fået det bedre.. Kravlede for første nat ind til Christian i soveværelset, mens han sov.. Og lyttede til Camille snorkede.. Så begyndte jeg at hoste.. Og hoste.. Og hoste.. Så meget så jeg skulle kaste op.. Så ind på sofaen med mig igen.. Har sovet under 2 timer i nat.. Og ligemeget hvad jeg har forsøgt, har det ikke virkert.. hoster hver gang jeg næsten falder i søvn.. :kram :kram :kram Du har da en del barsel endnu, og der kommer mange flere gode stunder. :kram2 Og Camille er nok ligeglad med nytårsaften. ;) Men jeg kan godt forstå, at du er ked af det. Dumme sygdom! Rigtig god bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Han kan vel ikke rigtig gøre noget ved at jeg hoster? Kan du ikke få noget hostesaft? Måske kan lægevagten endda give dig noget rabalderstærkt noget? :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Kan du ikke få noget hostesaft? Måske kan lægevagten endda give dig noget rabalderstærkt noget? :goodluck :ditto Enig - der findes rigtig god hostesaft idag som bare kan slå den hoste ned. Du har brug for søvn for at komme over sygdom så hostesaft er nok vejen frem. Skynd dig at ringe til lægevagten :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Han kan vel ikke rigtig gøre noget ved at jeg hoster? Enig med Barbamama og little miss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Øv øv øv. Har fået en besked i går aftes om at den af pigerne i mødregruppen jeg synes allerbedst om melder sig ud :numse :boo Hun har 4 veninder der også er på barsel så hun synes det blev lidt for meget. Er ikke helt sikker på at MD gruppen fortsætter så. Derudover er jeg stadig syg. Skod skod skod :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Føler virkelig bare jeg er gået glip af hendes første halve år.. Alt for meget bøvl med Christian og hans familie.. Kan ikke huske jeg mærkede noget specielt eller et sus juleaften.. Havde VIRKELIG glædet mig til i aften, og troet på at i aften skulle være noget specielt.. Sådan lidt "NU skal jeg nyde min sidste tid på barsel, og hvert sekund med hende"-agtigt.. Det er SÅ plat, men føler bare det pludselig er taget fra mig.. At jeg IGEN går glip af det hele.. ØV.. Gider ikke være syg.. er nok bare ekstra ramt, fordi jeg troede jeg nu havde fået det bedre.. Kravlede for første nat ind til Christian i soveværelset, mens han sov.. Og lyttede til Camille snorkede.. Så begyndte jeg at hoste.. Og hoste.. Og hoste.. Så meget så jeg skulle kaste op.. Så ind på sofaen med mig igen.. Har sovet under 2 timer i nat.. Og ligemeget hvad jeg har forsøgt, har det ikke virkert.. hoster hver gang jeg næsten falder i søvn.. :kram :kram håber du kan få de tanker vendt Og stemmer i med de andre omkring en tur til vagtlægen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Øv øv øv. Har fået en besked i går aftes om at den af pigerne i mødregruppen jeg synes allerbedst om melder sig ud :numse :boo Hun har 4 veninder der også er på barsel så hun synes det blev lidt for meget. Er ikke helt sikker på at MD gruppen fortsætter så. Derudover er jeg stadig syg. Skod skod skod :huug :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Marius besluttede at vi på årets sidste dag skulle sove længe. Han sov til 9.30 :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Marius besluttede at vi på årets sidste dag skulle sove længe. Han sov til 9.30 :o I guder. Skal vi bytte? Jeg hentede Felix kl 6 og så rodede han rundt til kl 7 og så ellers godmorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Det var årets sidste amning (forhåbentlig). De to forretter er spist, og hovedretten skal indtages når Sophia er faldet i søvn, og mor kan forlade soveværelset. GODT NYTÅR DARLINGS!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Putter min lille mus, mens min veninde og jeg snakker! Håber hun vil sove :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites