TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Årh... Camille vågnede kl 6.. Hun gik i seng kl 2230 i går - FANTASTISK.. Jeg var dog ikke helt klar til at stå op..

Men jeg rystede en flaske, og vupti, hev farmand den ud af hånden på mig med et "Skal du ikke sove længe i dag?" også kunne jeg putte under dynen igen :wub

De kom så ind kl 8 og sov, og sover begge sødt nu :loveyou

Dygtig farmand! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dygtig farmand! :-)

Ja, det manglede også bare..

I går skulle han komme hjem kl 12.. Da kl er 12.30, skriver jeg og spørger hvornår han regner med at være hjemme ;) Han var så hjemme kl 16..

Ikke nok med det, men jeg havde jo så slet ikke nået noget som helst (Camille må ikke rigtig sove så meget om dagen jo!), så der rodede en del - Så tog han sgu en veninde med hjem, så måtte lynhurtigt rydde op og så bare smile og undskylde rodet :huh

I dag får han besøg af en (meget træls) ven, hele dagen.. Heldigvis tagerjeg på cafe med en veninde, og han har Camille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have anden sidste kørelektion i dag(Med ny kørelære, desværre) Håber jeg får at vide, hvornår jeg kan komme op til køreprøve. Min søster skal så passe Caroline i ca en time, men tror bare hun tager hende med i centeret og shopper lidt, og så skal vi mødes bagefter og shoppe lidt videre + cafe(Håber jeg! For jeg vil ha' sushi)

Imorgen skal vi til julefrokost hos min far. Lørdag skal jeg ud og se på sadler, og hygge med en veninde. Søndag intet, og mandag det der jul... Altid stramt schedule! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH!!! Ved godt andre har det være end mig men KÆFT hvor gider jeg ikke starte dagen før kl 5 mere! Jeg er træt med træt på, jeg har forsøgt ALT syntes jeg, men ingenting hjælper, om hun bliver lagt til nat kl 17 eller kl 19 giver præcis det samme resultat. Om JEG går i seng kl 20 eller 22 giver også samme resultat, for jeg kan bare ikke finde ro til at sove før kl 22 og hvis jeg gør vågner Mie og vil have mad kl 23 - eller også ligger jeg søvnløs. Hvad sker der for universets karma?

Det er SÅ hårdt.. Jeg kender alt til det.

Måden jeg kom igennem på var at acceptere det, for uanset hvad jeg gjorde kunne jeg ikke ændre det. ( og det jeg vil skrive nu er ikke ondt ment ;) men min dreng på snart 10 står STADIG op topfrisk kl. 5! ) jeg vælger at se det skønne i at han er frisk som en havørn og at vi ikke skal kæmpe med at få ham op og i skole. :)

Jeg måtte simpelthen ændre fokus, for ikke at blive slidt op.

Men ja, det er røvhårdt.

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3938-0-57776400-1355956141_thumb.jp

Se min lille mus..

Århhh.. Hvor er hun dygtig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lavede hjemmelavet gulerodsmos igår :) Det står klar i bøtter i fryseren. Og det smagte faktisk rigtig godt :badgirl Begynder at glæde mig til at Valdemar skal have skemad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en god formiddag med mine chefer :D Marius charmerede den alle ved at smile stort mens vi var der :) Og jeg fik min julegave. Var i name it som er naboen. Noget bedre end den i Viborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, har den sødeste veninde.. Nu mangler Camille ikke tøj i str. 80 i hvert fald :D Lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C vågnede fra sin lur klokken 14. Der havde hun sovet 3 timer, men normalt tager hun 3,5-4 timer. Hun var så op en time, men nu sover hun igen... Hun var vist træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fileme underligt som Valdemar bare HADER Salling... Da han var mindre var vi derinde to gange, hvor han bare himlede op... Og sidenhen er han flere gange vågnet og klynket når vi er gået derind, så nu har jeg undgået butikken et stykke tid, fordi jeg ikke orkede, at han blev ked af det + det er da synd for ham. Så var vi lige derinde idag, og han klynker og pjevser med det samme vi går ind, men stopper så snart vi går ud... Det er da mærkeligt :huh Og jeg er ellers selv vældig glad for Salling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er altså mystisk, hun var mega træt hos svigerforældrene, men ville kun sove 1 time (tror hun kan mærke på mig at jeg er mindre "hjemme/tryg" derude, selvom jeg virkelig prøver at skjule det) så tog vi hjem, hun sov 2 min i bilen og har nægtet at sove (men jeg fik en time fordiin dejlige mand kom tidligt hjem) indtil hun fik en flaske nu her (kun 2,5 time efter hun fik 200 ml, og hun tog 200 mere :blink). Hun vil sikkert gerne sove igennem nu, men hun må få lov at sove til kl 18 (2 time og 15 min). Måske vi så kan få lov at ændre hendes rytme en smule. Men et eller andet foregår inde i den lille mus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fileme underligt som Valdemar bare HADER Salling... Da han var mindre var vi derinde to gange, hvor han bare himlede op... Og sidenhen er han flere gange vågnet og klynket når vi er gået derind, så nu har jeg undgået butikken et stykke tid, fordi jeg ikke orkede, at han blev ked af det + det er da synd for ham. Så var vi lige derinde idag, og han klynker og pjevser med det samme vi går ind, men stopper så snart vi går ud... Det er da mærkeligt :huh Og jeg er ellers selv vældig glad for Salling :rolleyes

Han mener vist du kan få salling for dig selv ;) er der varmt? Spiller de noget bestemt musik? Er der et særligt "tryk" derinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver vanvittig over det putten... Tænker om det skal tage 3 timer hver aften, indtil tigeren forsvinder?!

Jeg gider næsten ikke at blive ved med at prøve, men min mand siger at vi ikke skal give op, så vi prøver simpelthen alle triks om og om igen indtil hun gider falde i søvn.

Og så har vi konkluderet at hendes underlige lyde, simpelthen er stemmen der er hæs, om det så skyldes forkølelse eller overanstrengelse af stemmebåndet ved vi ikke. Men selvom det virker til at irritere hende virker hun frisk på alle andre punkter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver vanvittig over det putten... Tænker om det skal tage 3 timer hver aften, indtil tigeren forsvinder?!

Jeg gider næsten ikke at blive ved med at prøve, men min mand siger at vi ikke skal give op, så vi prøver simpelthen alle triks om og om igen indtil hun gider falde i søvn.

Og så har vi konkluderet at hendes underlige lyde, simpelthen er stemmen der er hæs, om det så skyldes forkølelse eller overanstrengelse af stemmebåndet ved vi ikke. Men selvom det virker til at irritere hende virker hun frisk på alle andre punkter.

Altså herhjemme siger vi 10 min og hvis hun ikke viser tegn, så springer vi på det næste trætheds tog, og så plejer det at tage max 10 min (nogle ganske få gange 30 min) - et forsøg værd måske? 1 aften ødelægger jo ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et meget overtræt barn, der ligger og pludrer i sin seng(og laver pruttelyde) .... Æiiij altså :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et dumt skænderi med manden.. Synes fandme det er råddent, at jeg ikke må være Maja én aften og hygge mig med at lave en julegave færdig uden at siger det tager tid fra ham og Edith og lige får sneget ind i sætningen at lejligheden flyder! Nåh, så at jeg lige bruger en aften på noget krea som jeg elsker at lave (og han bliver nødt til at være far, i stedet for voksne S der tager på arbejde, snakker med voksne mennesker og bruger hjernen hver dag), så er det derfor at lejligheden flyder og det skulle jeg hellere bruge tid på..

Nu er han gået sur i seng og jeg overvejer seriøst at sove på sofaen med Edith :( Synes han er vildt uretfærdig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et dumt skænderi med manden.. Synes fandme det er råddent, at jeg ikke må være Maja én aften og hygge mig med at lave en julegave færdig uden at siger det tager tid fra ham og Edith og lige får sneget ind i sætningen at lejligheden flyder! Nåh, så at jeg lige bruger en aften på noget krea som jeg elsker at lave (og han bliver nødt til at være far, i stedet for voksne S der tager på arbejde, snakker med voksne mennesker og bruger hjernen hver dag), så er det derfor at lejligheden flyder og det skulle jeg hellere bruge tid på..

Nu er han gået sur i seng og jeg overvejer seriøst at sove på sofaen med Edith :( Synes han er vildt uretfærdig...

Øv hvor strengt! Kram herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et dumt skænderi med manden.. Synes fandme det er råddent, at jeg ikke må være Maja én aften og hygge mig med at lave en julegave færdig uden at siger det tager tid fra ham og Edith og lige får sneget ind i sætningen at lejligheden flyder! Nåh, så at jeg lige bruger en aften på noget krea som jeg elsker at lave (og han bliver nødt til at være far, i stedet for voksne S der tager på arbejde, snakker med voksne mennesker og bruger hjernen hver dag), så er det derfor at lejligheden flyder og det skulle jeg hellere bruge tid på..

Nu er han gået sur i seng og jeg overvejer seriøst at sove på sofaen med Edith :( Synes han er vildt uretfærdig...

Du får lige et stort kram, kan virkelig godt forstå du føler dig uretfærdig behandlet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et dumt skænderi med manden.. Synes fandme det er råddent, at jeg ikke må være Maja én aften og hygge mig med at lave en julegave færdig uden at siger det tager tid fra ham og Edith og lige får sneget ind i sætningen at lejligheden flyder! Nåh, så at jeg lige bruger en aften på noget krea som jeg elsker at lave (og han bliver nødt til at være far, i stedet for voksne S der tager på arbejde, snakker med voksne mennesker og bruger hjernen hver dag), så er det derfor at lejligheden flyder og det skulle jeg hellere bruge tid på..

Nu er han gået sur i seng og jeg overvejer seriøst at sove på sofaen med Edith :( Synes han er vildt uretfærdig...

Dumme dumme mand. Kender det alt for godt. Tror desværre nogle mænd glemmer at vi kvinder selvom vi elsker at være mødre også har brug for mig-tid og at det ikke altid kan lade sig gøre i løbet af dagen. Herhjemme skulle der en meget stor snak til for at min mand forstod at hvis han gerne ville have en god mor for hans søn OG en dejlig kone OG et hjem der ikke lignede et bombekrater så måtte han hjælpe til derhjemme. Der er ikke uanede mængder energi i en menneskerkrop hvor gerne vi end ville det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op halv seks! Så er vi a mennesker igen :-D It's okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onkel R ringede kl 4.45, fordi han gerne ville hentes i byen..

Desværre vækkede det Camille..

Da Onkel R kommer hjem, er han lidt fuld, og synes det er fantastisk lige at tage en sludder med Camille.. Så vi har været vågne siden.. Nu ser vi julekalender og skal have æbleskiver :jul1: :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onkel R ringede kl 4.45, fordi han gerne ville hentes i byen..

Desværre vækkede det Camille..

Da Onkel R kommer hjem, er han lidt fuld, og synes det er fantastisk lige at tage en sludder med Camille.. Så vi har været vågne siden.. Nu ser vi julekalender og skal have æbleskiver :jul1: :jul5:

Godt med en "silver lining" når nu skaden er sket.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6.15...6.15...6.15...6.15...6.15.... :yay :glad :balloons :glad :yay WUBTIHUUU!!!! Næsten 7 timers søvn til mig... den fremgangsmåde bruger vi lige igen! Sen eftermiddags lur og så vækkes, bad og flaske og så i seng helst først ved 20 tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har alle sovet 9,5 time i streg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så ondt af min lille skat der bare mister stemmen mere og mere. Men der er jo ikke rigtig noget gør ved det. Håber bare det snart er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER