Besvaret December 19, 2012 Ej nu blir jeg ked af det igen. Tænk jeg troede at var et enkeltstående tilfælde... hvor er det trist hvor lidt betydning nogen tillægger en abort.... hvorfor er det ikke dem som har svært ved at få børn? Ja, det er virkelig trist!!! Og enig.. Jeg synes det er.. Ja.. Først bliver jeg ked af det, og synes det er uretfærdigt. Også tænker jeg: HVORFOR er det, at man fik lavet så man skulle betale for behandling, men man kan GRATIS bruge abort som "prævention"? Det burde sgu være så man sagde "ja, 3 aborter pr person, også må man selv betale".. Vi går jo allesammen og betaler for det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Dyyygtig pige :loveshower Ja jeg er også top stolt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Ja, det er virkelig trist!!! Og enig.. Jeg synes det er.. Ja.. Først bliver jeg ked af det, og synes det er uretfærdigt. Også tænker jeg: HVORFOR er det, at man fik lavet så man skulle betale for behandling, men man kan GRATIS bruge abort som "prævention"? Det burde sgu være så man sagde "ja, 3 aborter pr person, også må man selv betale".. Vi går jo allesammen og betaler for det.. Ej, det var da virkelig en fed idé med betaling på den måde!! Måske kunne det få nogen til at tænke sig lidt bedre om!! Ring til en minister Gitte! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Ej, det var da virkelig en fed idé med betaling på den måde!! Måske kunne det få nogen til at tænke sig lidt bedre om!! Ring til en minister Gitte! :super Ja det stemmer jeg også for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Har virkelig haft en dejlig dag. Først juleafslutning med MG til åbenthus ved SP. Og bagefter besøg hos en veninde. Det passede med Marius var vågen mens vi var der. Det passede hende godt. Hun er SÅ glad for børn. Det er så synd de har så svært ved at få børn og ikke kan få flere. Åh hvor fik Marius meget kærlighed af hende :loveshower Men puha jeg har spist alt for meget julesnolder :D Imorgen skal vi til Brande og hente min julegave fra arbejdet. Havde ikke regnet med noget i år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Så går turen snart til Herning for at besøge en veninde... det bliver rart at komme hjemme fra. Dejligt at have overskuddet til det igen... :balloons Og så har jeg fundet ud af at Elin er enig med Marius... sveskemos er godt! Så glider hirsegrøden lige så fint ned... men det gør den nu også med troldemors gode opskrift på bær-banan mos... det gør det også hos moderen... ja indrømmet, jeg spiser grød-rester... :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Har virkelig haft en dejlig dag. Først juleafslutning med MG til åbenthus ved SP. Og bagefter besøg hos en veninde. Det passede med Marius var vågen mens vi var der. Det passede hende godt. Hun er SÅ glad for børn. Det er så synd de har så svært ved at få børn og ikke kan få flere. Åh hvor fik Marius meget kærlighed af hende :loveshower Men puha jeg har spist alt for meget julesnolder :D Imorgen skal vi til Brande og hente min julegave fra arbejdet. Havde ikke regnet med noget i år :) Det lyder som en rigtig go dag... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Så går turen snart til Herning for at besøge en veninde... det bliver rart at komme hjemme fra. Dejligt at have overskuddet til det igen... :balloonsOg så har jeg fundet ud af at Elin er enig med Marius... sveskemos er godt! Så glider hirsegrøden lige så fint ned... men det gør den nu også med troldemor gode opskrift... det gør det også hos moderen... ja indrømmet, jeg spiser grød-rester... :blink Er det en opskrift du vil dele? Fik at vide idag at svesker kan gøre tarmene dovne?? Så vi vil til at finde noget andet. Fik lige et par gode råd med på vejen. Spiser du godt nok resterne :D God tur til Herning. Dejligt du har fået overskuddet tilbage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Har bare haft sådan en god dag hos min mor sammen med min søster og nevøer! Vi fik bagt pebernødder og den ældste nevø er helt tosset med Babyer og aktiverede Mie så rigeligt. Men han var dygtig, vi måtte lige minde ham om ikke at være for voldsom en enkelt gang eller 2, men Mie havde en fest sammen med ham. Den yngste nevø der er 5 uger ældre end Mie fik Mie til at grine da hun så ham, og så ville hun ellers have fat i ham, de var slet ikke til at holde (jeg havde nevøen, min søster havde Mie) Nej hvor var det sjovt. Man bliver helt varm indeni for de 3 vil bare få SÅ meget ud af hinanden fra nu af. Og jeg hyggede mig og fik gode råd til at rykke Mies rytme, hun sover jo fra kl 18-5, så de foreslog at hun tog en lur sidst på eftermiddagen og vi så vækker hende efter en time og holder hende vågen så længe vi kan derefter. Det er et forsøg værd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Åndsvage tiger... Det tog så lige 3,5 time at putte C her til aften :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Åndsvage tiger... Det tog så lige 3,5 time at putte C her til aften :/ Øv! Det tog 1 time her... Hmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Camille vågnede grædende op, men faldt i søvn igen (I barnevognen). Ja, vi har lavet en aftale om at hvis ikke hun sover kl 23, så smider vi hende i barnevognen - så falder hun somr egel i søvn hurtigt.. Og det er hyggeligt med en aftentur ;) Nu sover hun.. Håber ikke onklen vækker hende - da hans printer gav op, måtte han herhjem og printe jo! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Lorte nat coming up... Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Se min lille mus.. Hvor er hun god - og sejt outfit ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Edith har sovet i liften (i vuggen) siden hun blev lagt i den for 4 timer siden :yay Det er første gang i laaang tid, hun sover "alene" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Edith har sovet i liften (i vuggen) siden hun blev lagt i den for 4 timer siden :yay Det er første gang i laaang tid, hun sover "alene" :) Ej hvor godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Ahh..... mødregruppedag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Se min lille mus.. Hvor er hun DYGTIG! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 ARGH!!! Ved godt andre har det være end mig men KÆFT hvor gider jeg ikke starte dagen før kl 5 mere! Jeg er træt med træt på, jeg har forsøgt ALT syntes jeg, men ingenting hjælper, om hun bliver lagt til nat kl 17 eller kl 19 giver præcis det samme resultat. Om JEG går i seng kl 20 eller 22 giver også samme resultat, for jeg kan bare ikke finde ro til at sove før kl 22 og hvis jeg gør vågner Mie og vil have mad kl 23 - eller også ligger jeg søvnløs. Hvad sker der for universets karma? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 ARGH!!! Ved godt andre har det være end mig men KÆFT hvor gider jeg ikke starte dagen før kl 5 mere! Jeg er træt med træt på, jeg har forsøgt ALT syntes jeg, men ingenting hjælper, om hun bliver lagt til nat kl 17 eller kl 19 giver præcis det samme resultat. Om JEG går i seng kl 20 eller 22 giver også samme resultat, for jeg kan bare ikke finde ro til at sove før kl 22 og hvis jeg gør vågner Mie og vil have mad kl 23 - eller også ligger jeg søvnløs. Hvad sker der for universets karma? Argh! Det stinker også at stå op om natten.. :kram2 Edith har også nægtet at sove efter hun blev ammet kl 3.30 indtil nu, hvor hun så småt er faldet i søvn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Argh! Det stinker også at stå op om natten.. :kram2 Edith har også nægtet at sove efter hun blev ammet kl 3.30 indtil nu, hvor hun så småt er faldet i søvn.. Hvad er det lige vi har gjort mod universet??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Fik den vilde 30 min morgen lur <_< den bedste forudsætning for en HEL dag med mor og svigermor.... NOT!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Enten har jeg en hæs baby eller også har hun fundet ud af at hun kan lave verdens mest irriterende lyd. I stedet for at pludre siger hun bare arrharara (som lyder lidt som et forkølet løvebrøl). Men der er fint lyd på når hun skriger så hun har ikke mistet stemmen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Årh... Camille vågnede kl 6.. Hun gik i seng kl 2230 i går - FANTASTISK.. Jeg var dog ikke helt klar til at stå op.. Men jeg rystede en flaske, og vupti, hev farmand den ud af hånden på mig med et "Skal du ikke sove længe i dag?" også kunne jeg putte under dynen igen :wub De kom så ind kl 8 og sov, og sover begge sødt nu :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites