Besvaret December 18, 2012 Hurra for at manden kom hjem allerede nu, selvom han først skulle ha været hjemme kl 21. Jeg skrev til ham at jeg stadig havde det dårligt, og han fik vidst lidt dårlig samvittighed over at ham prioterere at træne imorges. Så nu er han inde i varmen igen. Jeg elsker at han trods alt indrømmer at det ikke var rigtig prioteret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Elsker simpelthen min mand - han er lige kommet hjem 1,5 timer før fordi jeg skrev at jeg er træt. :kuller Dejligt med en forstående mand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Endnu engang skuffer mine børns far, han tog hjemmefra i går kl 11 for at tage ud og fiske og har ikke set eller hørt fra ham siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Bestod teori. Yay! TILYKKE! :loveshower Elsker simpelthen min mand - han er lige kommet hjem 1,5 timer før fordi jeg skrev at jeg er træt. :kuller Hurra for at manden kom hjem allerede nu, selvom han først skulle ha været hjemme kl 21. Jeg skrev til ham at jeg stadig havde det dårligt, og han fik vidst lidt dårlig samvittighed over at ham prioterere at træne imorges. Så nu er han inde i varmen igen. Jeg elsker at han trods alt indrømmer at det ikke var rigtig prioteret. Iiihh for nogle dejlige mænd i har :loveshower Endnu engang skuffer mine børns far, han tog hjemmefra i går kl 11 for at tage ud og fiske og har ikke set eller hørt fra ham siden Æv altså hvor er han tarvelig! Kan sgu godt forstå du er træt af ham :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Han gør mig bare så ked af det! Og hold nu op hvor er jeg bare træt af at være ked af det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Bestod teori. Yay! Told you so! Tillykke.. Så sejt :yay Ja, det er altså lidt skønt med søvn(Udover at min krop slet ikke kan finde ud af SÅ meget søvn) + bestået teoriprøve. + At jeg så lige har modtaget ejerpapirerne på hesten, nye støvler til mig selv, og Carolines julegave, som jeg så har pakket fint ind og så står der: "Til Caroline. Fra: Mor" Det er altså LIDT vildt at skrive, synes jeg... Jeg er mor, jo.. :P Hvor viiiildt... ;) Endnu engang skuffer mine børns far, han tog hjemmefra i går kl 11 for at tage ud og fiske og har ikke set eller hørt fra ham siden Han skulle da have et los.. Hvad bilder han sig ind :box :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 BLIVER VANVITTIG AF 40 MINUTTERS LURER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVAD SKAL JEG GØRE!!!!!!!!!!!!!!!???? DET HAR STÅET PÅ I MERE END 2 MÅNEDER NU! (Med en lille pause på et par uger) Det lyder som om, at hun ligesom Silke Elia, har problemer med selv at komme videre i den dybe søvnfase. Her hjælper det, at rokke barnevogn/lift lige inden jeg ved hun normalt vågner op, og ellers hvis jeg ikke når det inden hun græder, kan jeg godt få hende videre i søvnen ved at rokke hende i 5 min tid, så tager hun ofte 30 min mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Hæ hæ, der går ikke lang tid før man kan se caros tand! Det er sååå sjovt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Nu har jeg købt vidunderlige uger app´en til min telefon... i følge den skulle Silas være over 19 ugers springet og der skulle så være omkring 2 uger til det næste... men år jeg så læser om det næste spring, så passer alle tegnene på hvordan Silas opfører sig lige nu... kan han virklig bare være så langt foran i udvikling?? Idag er han da heldigvis allerede nu langt væk i drømmeland... håber det holder hele natten.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Nu har jeg købt vidunderlige uger app´en til min telefon... i følge den skulle Silas være over 19 ugers springet og der skulle så være omkring 2 uger til det næste... men år jeg så læser om det næste spring, så passer alle tegnene på hvordan Silas opfører sig lige nu... kan han virklig bare være så langt foran i udvikling?? Idag er han da heldigvis allerede nu langt væk i drømmeland... håber det holder hele natten.. :) Hvordan er han født i forhold til terminsdatoen? For det er den man skal tage efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Nøj som Silke Elia spiser for tiden. De sidste par dage har er bryst ikke været nok, som det plejer, og hun spiser i dobbelt så lang tid. Det har ellers ligget ret stabilt i laaaang tid. Men det er helt underligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Hvordan er han født i forhold til terminsdatoen? For det er den man skal tage efter. Jeg havde termin d. 4 august og fødte d. 8 august.... så det er kun 4 dage over tid.. og jeg har intastet terminsdato, og så fortæller den mig hvor mit barn er lige nu.. men ifølge den har vi ikke gang i et spring.. han er bare slet ikke sig selv, og alt passer på "symptomerne" for det næste spring.. jeg synes bare det er meget hvis det er det der er startet her allerede.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Jeg havde termin d. 4 august og fødte d. 8 august.... så det er kun 4 dage over tid.. og jeg har intastet terminsdato, og så fortæller den mig hvor mit barn er lige nu.. men ifølge den har vi ikke gang i et spring.. han er bare slet ikke sig selv, og alt passer på "symptomerne" for det næste spring.. jeg synes bare det er meget hvis det er det der er startet her allerede.. Hvis det passer med terminsdatoen er Mie LAAAANGT bagud, så kan man vel også godt være forud? Bare man følger sin egen kurve! Men det er altså bare min egen logik! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Nøj som Silke Elia spiser for tiden. De sidste par dage har er bryst ikke været nok, som det plejer, og hun spiser i dobbelt så lang tid. Det har ellers ligget ret stabilt i laaaang tid. Men det er helt underligt. Hvor sjovt det er det samme her, Mie tømte nat flasken, det har hun gjort før men har aldrig villet have mere, men hun kunne ikke finde ro så jeg lavede en ny efter en time og så spiste hun alligevel over 100 ml mere :blink hun har også tømt alle flasker i dag og det har hun aldrig gjort før, så nu sætter vi rationen op. Hun skal jo ikke sulte det stakkels barn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Årh har sådan en nostalgisk tristhed over at Mie bliver så stor. 4 mdr præcis og hun vokser ud af liften og sit tøj og går op i mælkerationen. Hvor blev min BABY af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Sidder lige nu og flæber over de par der ikke har kunnet få børn endnu trods flere IVF-forsøg på kanal 4... shit hvor er jeg taknemmelig for at vi har fået Elin Marie - og at vi trods alt "kun" var igennem 3 x inseminering og 1 IVF... Og så er der andre som skider børn ud, som ikke kantage sig af dem. Plus nogen som bare får den ene abort efter den anden, uden at tænke over, at det er et liv, ligesom vores. En i min venindes mødregruppe har fået hele 7 aborter - den sidste abort fik hun foretaget 10 måneder efter hun var blevet mor.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Hvor sjovt det er det samme her, Mie tømte nat flasken, det har hun gjort før men har aldrig villet have mere, men hun kunne ikke finde ro så jeg lavede en ny efter en time og så spiste hun alligevel over 100 ml mere :blink hun har også tømt alle flasker i dag og det har hun aldrig gjort før, så nu sætter vi rationen op. Hun skal jo ikke sulte det stakkels barn! Tror måske det er del af tigerspringet? Blev helt bekymret for om jeg ikke har mælk nok, de er blevet helt flade som aldrig før :blink Men hun virker nu stadig tilpas, bare storædende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Sidder lige nu og flæber over de par der ikke har kunnet få børn endnu trods flere IVF-forsøg på kanal 4... shit hvor er jeg taknemmelig for at vi har fået Elin Marie - og at vi trods alt "kun" var igennem 3 x inseminering og 1 IVF... Og så er der andre som skider børn ud, som ikke kantage sig af dem. Plus nogen som bare får den ene abort efter den anden, uden at tænke over, at det er et liv, ligesom vores. En i min venindes mødregruppe har fået hele 7 aborter - den sidste abort fik hun foretaget 10 måneder efter hun var blevet mor.... I here you... Forstår ikke hvordan vi kunne holde til 3 IUI, 4 ICSI og 4 fryseforsøg??? Men det har været det hele værd :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Synes altså godt at Edith snart kan synes at det er nat nu og ikke tid til fest :zzz Hun ser heldigvis lidt træt ud, men ligger stadig og smisker og er en charme fis :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Tror måske det er del af tigerspringet? Blev helt bekymret for om jeg ikke har mælk nok, de er blevet helt flade som aldrig før :blink Men hun virker nu stadig tilpas, bare storædende :D Ja appetitspring og tigerspring plejer at følges herhjemme - og så vokser de jo (alt for hurtigt) så der skal jo mere til engang imellem. Mie har lige indhaleret (for at bruge Troldemors udtryk) det der svarer til ca 230-240 ml opblandet MME. Hun plejer at tage meget her om natten, men troede ski ikke hun kunne tømme den... hvor længe mon der går inden hun bliver sulten igen? Her virker hun heller ikke voldsomt meget mere sulten, men hun sluprer alt i sig hun bliver tilbudt - for 2 dage siden tog hun kun 70-120 ml af gangen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Ja vildt så hurtigt vores små piger er blevet store! Silke Elia spiser også oftere og længere. Gaaaaab! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Sidder lige nu og flæber over de par der ikke har kunnet få børn endnu trods flere IVF-forsøg på kanal 4... shit hvor er jeg taknemmelig for at vi har fået Elin Marie - og at vi trods alt "kun" var igennem 3 x inseminering og 1 IVF... Og så er der andre som skider børn ud, som ikke kantage sig af dem. Plus nogen som bare får den ene abort efter den anden, uden at tænke over, at det er et liv, ligesom vores. En i min venindes mødregruppe har fået hele 7 aborter - den sidste abort fik hun foretaget 10 måneder efter hun var blevet mor.... 7 aborter :blink altså jeg kan sætte mig ind i at man bliver uønsket gravid og omstændighederne gør at man ikke ser anden udvej end en abort (jeg kunne bare aldrig selv, og da SLET ikke efter jeg er blevet mor), men når man har prøvet det så har man lært sin livs lektie og det sker højst 2 gange mere på et helt liv (og så strækker jeg den til grænsen). 7 gange så burde man have lært noget, og så er det vist mere prævention for vedkommende. FØJ! Men kære Tina, Elin er hele kampen værd, på trods af alle jeres store udfordringer både før og efter fødslen. Jeg får ondt i hjertet over dem der kæmper forgæves - det er så basalt naturligt at kunne få børn, noget man tager for givet at man kan, sådan er realiteten bare ikke for alle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Ja vildt så hurtigt vores små piger er blevet store! Silke Elia spiser også oftere og længere. Gaaaaab! Mie er heldigvis ikke meget langsommere, men det er jo pga flasken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Nu råber jeg RØØØØV... har ikke sovet siden kl 4, og har sammenlagt fået lige knap 5 timers søvn for anden nat i træk! Mie sover fint mellem 7 og 5, det gør JEG bare ikke og jeg kan ikke sove under hendes 20 min lure i løbet af dagen, jeg når jo knapt at ligge mig. hvad sker der for at man kan være så træt at man har kvalme, men man alligevel ikke kan sove? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Får snart spat af at aldrig sove!!! I nat har hun så Ikke grædt, men spiser bare hele tiden eller dvs falder i søvn når hun spiser og vågner så og er sulten efter 20 minutter... Er jo blevet til en ko.... Argh!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites