TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Bestod teori. Yay!

Tillykke tillykke tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bestod teori. Yay!

Du er for sej!! Stort tillykke!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestod teori. Yay!

Skønt! Stort tillykke :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har min skønne glade møffepige tilbage :yay :loveshower :toot og jeg elsker det :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer der har været igennem 19 ugers tigeren, hvordan udfoldede den sig hjemme hos jer???

Jeg har ikke bogen, og Silas er så anstrængende lige for øjeblikket... han vil ikke gå til ro om aftenen som han plejer, han græder/er meget pyldret.... lidt iløbet af dagen og især om aftnen.

Han tager normalt 240 ml mælk i hver flaske ca.. i de her dage skal jeg virklig med meget anstrængelse kæmpe for at få ham til at spise og når han så overgiver sig så tager han kun 140 ml. Han vil fint spise en hel portion grød, og et par skefulde frugtmos.

Han er begyndt at få vælling om aftenen da han var begyndt at vågne om natten... det hjalp men nu er han igang begyndt at vågne om natten og skal have mad for at falde i søvn igen, men her tager han også kun omkring 140 ml....

Han skal underholdes hele tiden....

hvad tror i det kan være?? er det 19 ugers tigeren... jeg har så meget brug for lidt afklaring, da jeg har rigtig svært ved at få mig selv til at falde ned på at det bare er en fase...........

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Succes. Fik Marius til at spise masser af grød. Risgrød af en dl vand og 3 klumper i isterning størrelse sveskemos i. Ingen brækfornemmelser idag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker min datter helt vildt højt men J***s C****t så hold dog bøtte jeg får tinitus!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker min datter helt vildt højt men J***s C****t så hold dog bøtte jeg får tinitus!!!

He He Maja, du har en skøn måde at sige tingene på... :loveshower jeg kan godt lide at du får sat de der positive ord foran... det er somme tider svært at huske, når de skriger en op i hovedet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh..... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro. Charlie har simpelthen haft nogle elendige nætter det sidste stykke tid, og jeg har jo tilskrevet det 26 ugers tigeren.

Men han er også rigtig forkølet, og i går aftes var han igen vildt ulykkelig, selv om han ellers var faldet fint i søvn tidligere..... Så jeg prøvede at give ham panodil, og han faldt i søvn i løbet af den næste halve time, og sov uden et pip til kl 4, hvor han fik flaske og ren ble. Og han sover stadig :blink

Har han mon ondt for ørerne?? Og hvorfor sover han så fint nu, hvor panodilen jo ikke virker mere? Eller har det bare været en tilfældighed med den første gode nat længe?

Åh, bare han dog kunne fortælle hvad der var galt :(

Desværre har jeg ingen gyldne råd eller svar, er stadig blot en novice - så kan kun give dig en masse

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal 'lege' chauffør for manden i dag til Århus. Det er sq besværligt at han har mistet sit kørekort.

ÆV, det må altså være træls for jer alle sammen... og give jer nogle begrænsninger og ikke mindst besvær...håber det kommer til at gå hurtigt det ½ år...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Woooot, Caroline viågnede kun en gang til flaske i nat.. Kl 4, og stod op 20 over syv....

Hvor er det bare dejlig læsning! Det er håb forude for os så :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestod teori. Yay!

Ej hvor SKØNT!!! Tillykke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt oppe at køre over, at en af mine bedste veninder venter barn til sommer. Det er bare SKØNT!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor SKØNT!!! Tillykke :D

Ja, det er altså lidt skønt med søvn(Udover at min krop slet ikke kan finde ud af SÅ meget søvn) + bestået teoriprøve. + At jeg så lige har modtaget ejerpapirerne på hesten, nye støvler til mig selv, og Carolines julegave, som jeg så har pakket fint ind og så står der: "Til Caroline. Fra: Mor" Det er altså LIDT vildt at skrive, synes jeg... Jeg er mor, jo.. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træt træt træt... Kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har sovet ordenligt... I nat sov hun 5 timer....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejsikkelej har 20% indtil i morgen klokken 10. Ved brug af rabatkoden: EjsikkejulDK

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter er dødtræt men vil kun sove 20 min af gangen, og jeg kunne selv godt lige tænke mig 30 min med lukkede øjne!

Del dette indlæg

Annonce ♥

He He Maja, du har en skøn måde at sige tingene på... :loveshower jeg kan godt lide at du får sat de der positive ord foran... det er somme tider svært at huske, når de skriger en op i hovedet...

Jeg var glad den dag Mie opdagede sin stemme men jøsses det har jeg fortrudt. Hun kan hvine og larme så naboerne snart har god grund til at klage! De der skrig hun kommer med når hun leger giver knoglerne gåsehud!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med puttende og sovende dreng i armene. Så må det være sådan, når han kun powernapper i barnevognen for i tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker simpelthen min mand - han er lige kommet hjem 1,5 timer før fordi jeg skrev at jeg er træt. :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er altså lidt skønt med søvn(Udover at min krop slet ikke kan finde ud af SÅ meget søvn) + bestået teoriprøve. + At jeg så lige har modtaget ejerpapirerne på hesten, nye støvler til mig selv, og Carolines julegave, som jeg så har pakket fint ind og så står der: "Til Caroline. Fra: Mor" Det er altså LIDT vildt at skrive, synes jeg... Jeg er mor, jo.. :P

Kan sagtens følge dig :D Det der med at se det på skrift.. Bruger jo selv ordet 100 gange om dagen, men tænker bare ikke rigtigt over det :) Kender helt sikkert også det der med "meget" søvn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BLIVER VANVITTIG AF 40 MINUTTERS LURER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVAD SKAL JEG GØRE!!!!!!!!!!!!!!!???? DET HAR STÅET PÅ I MERE END 2 MÅNEDER NU! (Med en lille pause på et par uger)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER