Besvaret December 17, 2012 Faldt hun i søvn? :) Det lyder sådan :-D håber jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Føler mig underlig afvist efter at en i min mødregruppe endnu en gang har meldt fra til et "møde" hos mig. Hun har egentlig fair nok årsager, men føler stadig en smule irritation. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 For 4 måneder siden var jeg midt i fødslen, 8 cm åben og helt klar til at holde fødselsdag - men der skulle gå 11 timer endnu før jeg mødte min lille stjerne... (godt jeg ikke vidste det :P ) Tager nu gerne en 19 timers fødsel mere hvis bare resultatet er lige så godt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Øv, har igen barn der ikke vil sove... Og jeg skal bare tidligt op imorgen Pøj pøj imorgen, hvad tid skal vi :goodluck for dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 HA HA sejt Maja... du har lige reddet min dag... :balloon Ikke dårligt at kunne tage æren for det :lol men du gør nu også dagen ret festlig for mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 For 4 måneder siden var jeg midt i fødslen, 8 cm åben og helt klar til at holde fødselsdag - men der skulle gå 11 timer endnu før jeg mødte min lille stjerne... (godt jeg ikke vidste det :P ) Tager nu gerne en 19 timers fødsel mere hvis bare resultatet er lige så godt :yay Tillykke med Mies 4 måneder :) det er jo en tredjedel år :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Tillykke med Mies 4 måneder :) det er jo en tredjedel år :o Åh det må du ikke sige, hun er lige vokset ud af str 62 og begynder at ændre form til mini-tumling... hvor er min baby??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Hmm er det helt forkert at konkludere at liften er ved at være for lille når ens baby skødesløst svinger det ene ben ud over siden i søvne? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Hmm er det helt forkert at konkludere at liften er ved at være for lille når ens baby skødesløst svinger det ene ben ud over siden i søvne? :P Haha, ja så er det vist på tide med lidt luftforandring :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Woooot, Caroline viågnede kun en gang til flaske i nat.. Kl 4, og stod op 20 over syv.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Woooot, Caroline viågnede kun en gang til flaske i nat.. Kl 4, og stod op 20 over syv.... Skønt :yay Du fortjente også en god nat.. Er det idag vi krydser fingre for dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Woooot, Caroline viågnede kun en gang til flaske i nat.. Kl 4, og stod op 20 over syv.... Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Skal 'lege' chauffør for manden i dag til Århus. Det er sq besværligt at han har mistet sit kørekort. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Kan man vænne sit barn til at lave den kæmpe bonusble på et andet tidspunkt end kl 00-1 om natten? Hun vågner helt af det og skriger i en time før hun falder til ro igen :( Det er altså hårdt i længden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Kan man vænne sit barn til at lave den kæmpe bonusble på et andet tidspunkt end kl 00-1 om natten? Hun vågner helt af det og skriger i en time før hun falder til ro igen :( Det er altså hårdt i længden.. Har du prøvet bio gaia? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Gik ned med migræne igår, og var nød til at tage migræne medicin, så er total groggy idag. Albert valgte at stå tidligt op, jeg er dødtræt og migrænen er ved at vende tilbage. Alligevel syntes manden at han skulle tage ned at træne fra morgen af inden han skulle på arbejde, i stedet for og spørge om jeg skulle aflastes 1 1/2 time inden han skulle afsted, og han kommer først hjem mellem 20 - 21 i aften... Øv med øv på!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Gik ned med migræne igår, og var nød til at tage migræne medicin, så er total groggy idag. Albert valgte at stå tidligt op, jeg er dødtræt og migrænen er ved at vende tilbage. Alligevel syntes manden at han skulle tage ned at træne fra morgen af inden han skulle på arbejde, i stedet for og spørge om jeg skulle aflastes 1 1/2 time inden han skulle afsted, og han kommer først hjem mellem 20 - 21 i aften... Øv med øv på!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Haha, ja så er det vist på tide med lidt luftforandring :D Ja jeg må vist hellere finde på noget andet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Har du prøvet bio gaia? Ja der havde ikke rigtig nogen effekt på hende, men det er nogle uger siden, så måske vi skulle prøve igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Puh..... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro. Charlie har simpelthen haft nogle elendige nætter det sidste stykke tid, og jeg har jo tilskrevet det 26 ugers tigeren. Men han er også rigtig forkølet, og i går aftes var han igen vildt ulykkelig, selv om han ellers var faldet fint i søvn tidligere..... Så jeg prøvede at give ham panodil, og han faldt i søvn i løbet af den næste halve time, og sov uden et pip til kl 4, hvor han fik flaske og ren ble. Og han sover stadig :blink Har han mon ondt for ørerne?? Og hvorfor sover han så fint nu, hvor panodilen jo ikke virker mere? Eller har det bare været en tilfældighed med den første gode nat længe? Åh, bare han dog kunne fortælle hvad der var galt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Puh..... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro. Charlie har simpelthen haft nogle elendige nætter det sidste stykke tid, og jeg har jo tilskrevet det 26 ugers tigeren. Men han er også rigtig forkølet, og i går aftes var han igen vildt ulykkelig, selv om han ellers var faldet fint i søvn tidligere..... Så jeg prøvede at give ham panodil, og han faldt i søvn i løbet af den næste halve time, og sov uden et pip til kl 4, hvor han fik flaske og ren ble. Og han sover stadig :blink Har han mon ondt for ørerne?? Og hvorfor sover han så fint nu, hvor panodilen jo ikke virker mere? Eller har det bare været en tilfældighed med den første gode nat længe? Åh, bare han dog kunne fortælle hvad der var galt :( Det kan vel også være han har haft lidt hovedpine - hvis man er snottet kan man let blive "tung" i hovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Puh..... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro. Charlie har simpelthen haft nogle elendige nætter det sidste stykke tid, og jeg har jo tilskrevet det 26 ugers tigeren.Men han er også rigtig forkølet, og i går aftes var han igen vildt ulykkelig, selv om han ellers var faldet fint i søvn tidligere..... Så jeg prøvede at give ham panodil, og han faldt i søvn i løbet af den næste halve time, og sov uden et pip til kl 4, hvor han fik flaske og ren ble. Og han sover stadig :blink Har han mon ondt for ørerne?? Og hvorfor sover han så fint nu, hvor panodilen jo ikke virker mere? Eller har det bare været en tilfældighed med den første gode nat længe? Åh, bare han dog kunne fortælle hvad der var galt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Er lidt forundret... siden vi begyndte at putte C imellem 18.30 og 19, har hun hele tiden skulle op og have mad imellem 22.30-23. I går valgte hun så lige at sove til klokken 00.30 :blink Jeg var godt nok lidt forvirret da jeg vågnede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Gad godt at ha en baby der bare vågnede en gang om natten i stedet for 3! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2012 Marius lagde ligeså stille i sin seng og lavede pruttelyde med munden indtil han faldte i søvn. Og så sov han til lidt i 8 med en enkelt flaske i nat. Gid det var så nem hver aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites