Besvaret December 8, 2012 Oh My God.... Frøen fik mad igår kl. 20 og blev lagt derefter. Han vågnede først kl. 3 og igen kl. 5 hvor jeg begge gange gav ham sutten mens jeg liiiige skulle ud og tisse inden jeg ville give ham mad. Da jeg kom ind igen var han faldet i søvn :huh Kl. 6 vågnede han og ville have mad. Fair nok ;) og igen kl. 7 hvor jeg tog ham over i sengen for at give ham lidt ekstra. Han faldt i søvn ved siden af mig inden jeg fik hevet brystet frem :blink Der lå vi så til kl. 8 :wub Nu ligger han og pludre i sin kravlegård og snakker med sin pufferfisk. Sådan må det gerne fortsætte. Næste skridt må være at lære ham selv at proppe sutten i munden :lol God start på lørdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Oh My God.... Frøen fik mad igår kl. 20 og blev lagt derefter. Han vågnede først kl. 3 og igen kl. 5 hvor jeg begge gange gav ham sutten mens jeg liiiige skulle ud og tisse inden jeg ville give ham mad. Da jeg kom ind igen var han faldet i søvn :huh Kl. 6 vågnede han og ville have mad. Fair nok ;) og igen kl. 7 hvor jeg tog ham over i sengen for at give ham lidt ekstra. Han faldt i søvn ved siden af mig inden jeg fik hevet brystet frem :blink Der lå vi så til kl. 8 :wub Nu ligger han og pludre i sin kravlegård og snakker med sin pufferfisk. Sådan må det gerne fortsætte. Næste skridt må være at lære ham selv at proppe sutten i munden :lol God start på lørdagen WAUW! Er slet ikke misundelig :D Det må være en sød 19 ugers tiger, der har lagt vejen forbi jer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Gab for en nat. Den var værre end at ha nattevagt på jobbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Åh hvor er det dejligt at Clara har sovet hele natten, dog var vi oppe for at give hende sutten nogle gange... Men hun har stadig feber og er snothamrende forkølet og har desværre ikke den store lyst til mad... Åh det er svært at se hende være så skidt:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 WAUW! Er slet ikke misundelig :D Det må være en sød 19 ugers tiger, der har lagt vejen forbi jer :D Ja lige for 1 nat :) Men håber da det fortsætter. Underligt nok føler jeg mig stadig total træt på trods af god nat. Det kræver nok lidt flere af slagsen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Ja lige for 1 nat :) Men håber da det fortsætter. Underligt nok føler jeg mig stadig total træt på trods af god nat. Det kræver nok lidt flere af slagsen ;) Det håber jeg også for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 C er stadig ikke helt på toppen efter i går. Men vi har fået masser af smil hertil morgen, så vi håber bare det sidste feber forsvinder under formiddagsluren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Er stolt over min dreng der allerede er ved at være god til at drikke af kop (når man nu tænker på hans alder :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Har lige bestilt Avent sutteflasker + tilbehør, så vi er klar til at C kan begynde at få lidt flaske når hun bliver 4 måneder. Jeg sparede lige over 50% ved at bestille ved Amazon.co.uk i forhold til Avents danske side :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Tror jeg dropper at lade Anders tage Mie om formiddagen i weekenden så jeg kan sove - hun fik en halv time på sofaen og hendes søvn rytme er totalt smadret, den stakkels pige var ved at falde fra hinanden til sidst af træthed og så er vi ikke engang hjemme - Hurra for velforberedt moar her - har en ekstra cd i pusletasken med godnat musik, det eneste der virkede, hun var HELT kørt op. Satte musikken på, droppede liften og vuggede hende i mine arme, hun sov efter 3,5 min (så længe varer den første sang på cden) og jeg havde lagt hende efter 6 min og hun sover tungt nu. Frygter hvornår hun vågner imorgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Tror jeg dropper at lade Anders tage Mie om formiddagen i weekenden så jeg kan sove - hun fik en halv time på sofaen og hendes søvn rytme er totalt smadret, den stakkels pige var ved at falde fra hinanden til sidst af træthed og så er vi ikke engang hjemme - Hurra for velforberedt moar her - har en ekstra cd i pusletasken med godnat musik, det eneste der virkede, hun var HELT kørt op. Satte musikken på, droppede liften og vuggede hende i mine arme, hun sov efter 3,5 min (så længe varer den første sang på cden) og jeg havde lagt hende efter 6 min og hun sover tungt nu. Frygter hvornår hun vågner imorgen! :gp Sådan! Det lønner jeg sig at være velforberedt. Håber lille Mie vælger at indhente den forsømte søvn :goodluck (Det er utroligt at en skidt formiddagslur ødelægger hele dagen for dem, det samme sker for Sophia) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Gruer allerede for noget som ligger 2½ måned ud i fremtiden. Min dejlige far har inviteret min søster, Christian og mig ind at se Cirque du Soleil Alegria i Forum d. 24. februar. Og jeg glæder mig helt vildt! Det betyder at Sophia skal passes, og både manden og jeg synes det skal være hver vores mor. Og ingen af os vil give os, så han synes vi skal trække lod. Jeg synes bare IKKE min svigermor kan læse Sophia. Og det ender jo trods alt med at være ca 4 timer hun skal passes - inkl putning. Synes gode råd er dyre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Gruer allerede for noget som ligger 2½ måned ud i fremtiden. Min dejlige far har inviteret min søster, Christian og mig ind at se Cirque du Soleil Alegria i Forum d. 24. februar. Og jeg glæder mig helt vildt! Det betyder at Sophia skal passes, og både manden og jeg synes det skal være hver vores mor. Og ingen af os vil give os, så han synes vi skal trække lod. Jeg synes bare IKKE min svigermor kan læse Sophia. Og det ender jo trods alt med at være ca 4 timer hun skal passes - inkl putning. Synes gode råd er dyre :( Ærligt, så synes jeg I skal give hende en chance, hvis det bliver hende. Det ER altså Sophias farmor, og mon ikke hun sagtens kan finde ud af det(Altså læse hende?) Det er trods alt "kun" fire timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Jøsses for en dag. Op kl. røv, minus søvn, 6 timers førstehjælp og da min mor kørte med Caroline storsmilede hun til mig. Av, jeg savnede mit barn + At vi så, så en film med færdelsuheld(den fra UK, med babyen) Og så sad jeg som den eneste mor, og fældede en tårer fordi... Ja, I kender følelsen. FØJ. Derefter lige købe en gave til min kørelære, fordi han er SÅ sød og stopper som kørelære. Shoppede lidt sammen med min et-eller-andet ven, fik Caro retur(som stormsmilede) handlede ind, lavede mad... Puttede overtræt baby... Arrrgg what a day. And it aint over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Gruer allerede for noget som ligger 2½ måned ud i fremtiden. Min dejlige far har inviteret min søster, Christian og mig ind at se Cirque du Soleil Alegria i Forum d. 24. februar. Og jeg glæder mig helt vildt! Det betyder at Sophia skal passes, og både manden og jeg synes det skal være hver vores mor. Og ingen af os vil give os, så han synes vi skal trække lod. Jeg synes bare IKKE min svigermor kan læse Sophia. Og det ender jo trods alt med at være ca 4 timer hun skal passes - inkl putning. Synes gode råd er dyre :( Kender godt din problem stilling, havde samme problem med min svigermor som var den eneste der kunne tage Mie mens jeg var til tandlæge MEN det gik godt og hun havde stået på hovedet for at undgå hun græd. Du kan jo sige at ligegyldigt hvem der passer så skal det være derhjemme og hun skal komme mindst 2 timer før så kan sophia lige se hende an inden i forsvinder! Man kan jo tage en masse forholdsregler og sørge for trygge rammer. Sophia er også ældre til den tid og det er overraskende meget der kan ske på den korte tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 :wub :wub :wub - jeg ELSKER min familie, Anders kun lige ned med Mie (som han havde givet natflaske efter vi kom hjem fra svigerforaldrene) og så siger han "jeg er 100% forelsket i vores datter - hun er bare så dejlig" og så kiggede han på den sovende baby i hans arme og sagde "ja dig! Du er simpelthen perfekt" puttede hende i vuggen (behøver jeg skrive hvor meget jeg smeltede :kuller ) og vendte sig mod mig i sengen, puttede dynen tæt omkring mig og kyssede mig godnat med et "jeg elsker dig" ih hvor skønt at være den der bliver draget omsorg for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Tog til vagtlæge hertil aften med Clara da hun havde 39,8 i feber... Så zia kom ind til naboen og vi tog til vagtlæge... Vi kom hurtig ind og heldigvis var det min læge der havde vagt og vi kom ind til... Hun har fået en virus... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Tog til vagtlæge hertil aften med Clara da hun havde 39,8 i feber... Så zia kom ind til naboen og vi tog til vagtlæge... Vi kom hurtig ind og heldigvis var det min læge der havde vagt og vi kom ind til... Hun har fået en virus... Øv håber hun snart bliver rask! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Tog til vagtlæge hertil aften med Clara da hun havde 39,8 i feber... Så zia kom ind til naboen og vi tog til vagtlæge... Vi kom hurtig ind og heldigvis var det min læge der havde vagt og vi kom ind til... Hun har fået en virus... Pyhhh det var også en høj temp. God bedring til hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2012 Pyhhh det var også en høj temp. God bedring til hende. Ja det var det... Vi ringede for en sikkerhedsskyld til vagtlægen og de vil gerne se hende... Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Har puttet min lille mus ud i snestormen. sikke det fyger. Der kommer heldigvis ikke noget ned i barnevognen, og der er 4 grader der ude, så det er jo som det skal være. Ser bare lidt voldsomt ud herinde fra varmen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Har fået besøg af madam rød :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Hvor er det dog irriterende Sophia ikke kan komme ud at sove middagslur!!! :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Er glad for at bo her i sønderjylland i dag... vi fik sne i nat, men det har eller været tøvejr siden vi stod op og 2-5 grader, så C står på terrassen og sover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites