TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved hvor "syg" et barn skal være for ikke at må få 3 mdr's vaccination?

Tjekker lægen evt. babys temperatur inden?

C har i den sidste uge døjet lidt med stoppet næse og nysen efter at hendes farmand lå syg 2 dage i sidste uge. Nu skal hun vaccineres i morgen og jeg håber da ikke det bliver en forgæves tur.

Til mig sagde lægen at han måtte godt være forkølet eller sådan, men han måtte ikke have feber....

Del dette indlæg

VI har en facebook gruppe, hvor vi altid smider vores fælles aftaler ind, og hvor vi har et skema over hvor vi mødes hvornår de næste måneder frem..

Vi har altid smidt alle aftaler derind, især fordi der er en som holder pause, som kun følger med derinde..

smart, og der stod ikke noget? Så kan jeg godt forstå du føler dig lidt forbigået.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvor "syg" et barn skal være for ikke at må få 3 mdr's vaccination?

Tjekker lægen evt. babys temperatur inden?

C har i den sidste uge døjet lidt med stoppet næse og nysen efter at hendes farmand lå syg 2 dage i sidste uge. Nu skal hun vaccineres i morgen og jeg håber da ikke det bliver en forgæves tur.

Jeg har lige haft ringet til lægen idag ang. det samme. Sekretæren sagde at de gerne må være forkølede, men de må ikke have feber eller virke slappe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige haft ringet til lægen idag ang. det samme. Sekretæren sagde at de gerne må være forkølede, men de må ikke have feber eller virke slappe :)

Okay mange tak :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Christian spillede computer og jeg skulle putte Camille og havde bedt ham være stille, da det øs-pøs regnede, og jeg ikke gad ud tongue.gif

Hun er næsten faldet i søvn,d a han kommer med et kæmpe udbrud, og hun vågner selvfølgelig helt op.. dry.gif

Derfor sagde jeg at HAN måtte putte hende..

Det er snart en time siden, og han har nu overgivet sig og smidt hende i barnevognen og går nu med hende ude i regnen :whistling Så kan han lære ikke at råbe når hun skal sove!!!!!

Hun faldt i søvn med det samme, men han ville lige ned at handle..

Men puha, frygter allerede hvordan det bliver når det er for koldt til at sove i barnevognen udenfor dry.gif Det tager 3 gange så lang tid at putte hende indenfor om dagen dry.gif

Det er sjældent for koldt - vi har en garage han står i når det nærmer sig minus 5-6 og det er helt fint

Del dette indlæg

Annonce ♥

Christian spillede computer og jeg skulle putte Camille og havde bedt ham være stille, da det øs-pøs regnede, og jeg ikke gad ud tongue.gif

Hun er næsten faldet i søvn,d a han kommer med et kæmpe udbrud, og hun vågner selvfølgelig helt op.. dry.gif

Derfor sagde jeg at HAN måtte putte hende..

Det er snart en time siden, og han har nu overgivet sig og smidt hende i barnevognen og går nu med hende ude i regnen :whistling Så kan han lære ikke at råbe når hun skal sove!!!!!

Hun faldt i søvn med det samme, men han ville lige ned at handle..

Men puha, frygter allerede hvordan det bliver når det er for koldt til at sove i barnevognen udenfor dry.gif Det tager 3 gange så lang tid at putte hende indenfor om dagen dry.gif

Det er sjældent for koldt - vi har en garage han står i når det nærmer sig minus 5-6 og det er helt fint

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til dem der er vilde med Joha, så er der i dag tilbud på body og sparkedragt (Materiale: 48 % merinould, 47% bomuld og 5% polyamid)hos Lekmer

http://lekmer.dk/julekalender-2012/

Godt nok kun en slags, men det er da et tilbud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeeeahhh, begynder fra januar måned at få udbetalt børnebidrag(Ikke fra T, men fra Udbetaling DK) Skøøøønt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til dem der er vilde med Joha, så er der i dag tilbud på body og sparkedragt (Materiale: 48 % merinould, 47% bomuld og 5% polyamid)hos Lekmer

http://lekmer.dk/julekalender-2012/

Godt nok kun en slags, men det er da et tilbud :)

:o I princippet ville jeg. MEN.. Shave "næste størrelse", og det er 90 - Og der står 2 ÅR og jeg er ikke mentalt klar, til at købe tøj til hende, i str 2 år!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har gav i et appetitspring. Og så lige i nat. I morgen er jeg alene med hende, da Jesper skal til firma julefrokost og på lørdag skal vi til bryllup i Nordjylland. Øv kan slet ikke overskue det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har gav i et appetitspring. Og så lige i nat. I morgen er jeg alene med hende, da Jesper skal til firma julefrokost og på lørdag skal vi til bryllup i Nordjylland. Øv kan slet ikke overskue det.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv... Har en unge der ikke vil sove....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv... Har en unge der ikke vil sove....

Hun er ikke speciel rar ved dig for tiden. Krammer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara vågnede i nat begrund af snot og forkølelse... I en time var hun vågen, og havde det svært med falde i søvn... Jeg har ikke sovet særlig godt i nat... Vågnede også mange gange efter... Øv øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har ENDELIG, efter 3 lortenætter, sovet almindeligt i nat med kun en opvågning hvor hun spiste. Det var tiltrængt for alle parter! :yay

Søren skal til julefrokost i aften, så jeg skal være alene med Anna fra jeg henter hende og til engang i nat. Glæder mig, men synes også det er lidt uoverskueligt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har ENDELIG, efter 3 lortenætter, sovet almindeligt i nat med kun en opvågning hvor hun spiste. Det var tiltrængt for alle parter! :yay

Søren skal til julefrokost i aften, så jeg skal være alene med Anna fra jeg henter hende og til engang i nat. Glæder mig, men synes også det er lidt uoverskueligt :unsure

Hvor er det dejligt Susanne :) Synes altså hun klarer VS start SÅ flot, når man tænker på hvor sensitiv hun ellers er :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt Susanne :) Synes altså hun klarer VS start SÅ flot, når man tænker på hvor sensitiv hun ellers er :gp

Ja, jeg synes også det er gået godt, taget i betragtning af hvor håbløst det så ud efter den første uge ;) Min søde dygtige Anna :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået denne besked af min mand :7himmel

Sidder i toget og hører "If I aint got you" med Alicia Keys. Får mig til at tænke på, hvor ligegyldigt alt andet ville være , hvis du ikke var en del af min verden. Jeg elsker dig ubetinget <3 Både for den du er, og for at du har givet mig livets største gave <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået denne besked af min mand :7himmel

Sidder i toget og hører "If I aint got you" med Alicia Keys. Får mig til at tænke på, hvor ligegyldigt alt andet ville være , hvis du ikke var en del af min verden. Jeg elsker dig ubetinget <3 Både for den du er, og for at du har givet mig livets største gave <3

Awww!! Now thats a man!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at jeg skal se min skat i eftermiddag. Så er det også en god døgn siden jeg har set ham. Men først skal der shoppes til ham i IKEA :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er lige kommet hjem fra lægen, og Albert gjorde min frygt fuldstændig til skamme. Han skulle have sin 3 mdrs vaccine, og jeg var forberedt på skrig og skrål. Havde forberedt sukkervand og mme.

Sygeplejersken siger at jeg ligeså godt kan gøre det klar ved siden af mig så jeg er klar til at putte det i munden på ham med det samme, for hendes erfaring er at de skriger. Hun giver Albert det første stik og han smiler til hende i mens, ved den anden græder han en smule i det hun trykker "væsken" ind, med det samme han har taget sprøjten ud af låret på ham, smiler han og begynder at pludre løs og sygeplejersken var solgt, hun sagde at hun ikke troede hun før havde oplevet en baby tage det så pænt. Selvom hun sikkert siger sådan til flere så er mor her stolt :loveshower

Så håber jeg bare på der ikke kommer den vilde efter reaktion.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler så meget med dig kære Louise! Men bare tænk på hvor sejt det er, at du stadig ammer! Selvom det er en ringe trøst... isør hvis det står på i flere dage... :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er lige kommet hjem fra lægen, og Albert gjorde min frygt fuldstændig til skamme. Han skulle have sin 3 mdrs vaccine, og jeg var forberedt på skrig og skrål. Havde forberedt sukkervand og mme.

Sygeplejersken siger at jeg ligeså godt kan gøre det klar ved siden af mig så jeg er klar til at putte det i munden på ham med det samme, for hendes erfaring er at de skriger. Hun giver Albert det første stik og han smiler til hende i mens, ved den anden græder han en smule i det hun trykker "væsken" ind, med det samme han har taget sprøjten ud af låret på ham, smiler han og begynder at pludre løs og sygeplejersken var solgt, hun sagde at hun ikke troede hun før havde oplevet en baby tage det så pænt. Selvom hun sikkert siger sådan til flere så er mor her stolt :loveshower

Så håber jeg bare på der ikke kommer den vilde efter reaktion.

:glad :glad Super at han tog det så fint.

Lille C var også til vaccination i dag, hun tog den første i stiv arm, men hyldede en smule ved nr.2. Men det stoppede lige så snart far gav hende et kram.

Indtil videre har der ikke været nogle reaktion, faktisk virkede hun mere glad end i længe lige her inden vi puttede hende.

Vi kunne næsten ikke nænne at putte hende, hun var bare så glad :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv, Clara er snot hamrende forkølet samt feber:-( Så hun er ikke særlig oplagt i dag....

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER