Besvaret December 6, 2012 Nå, der gik noget galt med den quote.... Men Mette: Marlon havde også AB sidste vinter...... Han fik også den der dumme inhalator tingest med maske, men det var hurtigt ovre (få dage) og han har aldrig haft det siden. Så det kan også være en lille ting :kiss Du er bare vidunderlig :kiss Det var lige sådan en besked, der kunne gøre mig glad her til morgen :loveshower Dejligt for jer, at det var så hurtigt væk og jeg håber at det samme gælder her (og tror også lidt på det. Mar har kun fået to gange, og jeg synes allerede at det har hjulpet gevaldigt :yay) Astmatisk bronkitis er ikke jordens undergang og medicinen gør bare stor forskel. Felix blev indlagt da han var 2 mdr med mistanke om AB. Blev dog fejet væk igen. Forår sommer uden problemer men sidste efterår fik han det så. En masse lægebesøg med justering af medicin, aftrapning, optrapning osv. Nu får han fast hver dag og har ingen mislyde hvilket betyder at vi har ramt den rette dosering. Og de vokser heldigvis fra det :) Jeg synes da det lyder som en træls omgang med indlæggelse og en masse lægebesøg og sådan :kram :unsure Men altså, ja de vokser heldigvis fra det og det er jo heldigvis ikke værre end at de kan få noget medicin og så er det det. Det er jo dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Er træt med træt på. Kl 4.30 skulle Mie have mad og skiftes og så har vi ellers kæmpet lige siden, hvert. 10-15 min har hun hevet sutten ud og pling åbne øjne og morgenfrisk. Fik dog 30 min.her til sidst men nu er der vist ikke mere at gøre.... vi kæmper videre imorgen, en eller.anden dag må hendes indre ur forstå at kl. 5 er nat. Hun er jo stadig træt og falder let i søvn. :kram Valdemar synes også at kl 5 er morgen og tid til paaaaaaarty! :balloon :zzz Håber at vores børn snart bliver bare en smuuuule b-mennesker :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Har en mærkelig og ret trist følelse, af at være uønsket.. En fra min mødregruppe har lige skrevet: Babybrunch idag, med tøserne fra mødregruppen. Jeg er i den mødregruppe.. Og ingen har spurgt mig.. :unsure Var der godt nok ikke sidste gang.. Men.. Sidder med en øv-følelse. Har længe overvejet at droppe gruppen, men nu overvejer jeg det kraftigere.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Har en mærkelig og ret trist følelse, af at være uønsket.. En fra min mødregruppe har lige skrevet: Babybrunch idag, med tøserne fra mødregruppen. Jeg er i den mødregruppe.. Og ingen har spurgt mig.. :unsure Var der godt nok ikke sidste gang.. Men.. Sidder med en øv-følelse. Har længe overvejet at droppe gruppen, men nu overvejer jeg det kraftigere.. har du kontaktet nogen af de andre for at høre hvad planerne for næste gang var? Når du ikke var der så må du jo lige opsøge det selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 har du kontaktet nogen af de andre for at høre hvad planerne for næste gang var? Når du ikke var der så må du jo lige opsøge det selv VI har en facebook gruppe, hvor vi altid smider vores fælles aftaler ind, og hvor vi har et skema over hvor vi mødes hvornår de næste måneder frem.. Vi har altid smidt alle aftaler derind, især fordi der er en som holder pause, som kun følger med derinde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Marius har haft besøg af SP idag hvor han bliver 4 måneder. Min store dreng vejer nu 8,040 kg og er 68 cm. Så kan jeg da godt forstå at 68 tøjet begynder at blive for småt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Har en mærkelig og ret trist følelse, af at være uønsket.. En fra min mødregruppe har lige skrevet: Babybrunch idag, med tøserne fra mødregruppen. Jeg er i den mødregruppe.. Og ingen har spurgt mig.. :unsure Var der godt nok ikke sidste gang.. Men.. Sidder med en øv-følelse. Har længe overvejet at droppe gruppen, men nu overvejer jeg det kraftigere.. Ej det lyder da underligt. Kan det være de har glemt at aftale hvem der skulle give info til dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 VI har en facebook gruppe, hvor vi altid smider vores fælles aftaler ind, og hvor vi har et skema over hvor vi mødes hvornår de næste måneder frem.. Vi har altid smidt alle aftaler derind, især fordi der er en som holder pause, som kun følger med derinde.. Synes godt nok det lyder lidt spøjst :unsure Hvis det er med vilje de ikke har inviteret dig synes jeg godt nok det er strengt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Ej det lyder da underligt. Kan det være de har glemt at aftale hvem der skulle give info til dig? I teorien.. Men som jeg lige skrev, så ahr vi en facebookgruppe, hvor vi plejer at opdatere hvis vi aftaler noget.. Så er alt samme sted, og hende der holder pause, kan melde til og fra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Marius har haft besøg af SP idag hvor han bliver 4 måneder. Min store dreng vejer nu 8,040 kg og er 68 cm. Så kan jeg da godt forstå at 68 tøjet begynder at blive for småt ;) Ja det er der da ikke noget at sige til :D Store dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Har en mærkelig og ret trist følelse, af at være uønsket.. En fra min mødregruppe har lige skrevet: Babybrunch idag, med tøserne fra mødregruppen. Jeg er i den mødregruppe.. Og ingen har spurgt mig.. :unsure Var der godt nok ikke sidste gang.. Men.. Sidder med en øv-følelse. Har længe overvejet at droppe gruppen, men nu overvejer jeg det kraftigere.. Øh hvor har hun lige skrevet det henne? Men lyder umiddelbart lidt strengt :unsure Det er sikkert en misforståelse, men jeg ville også føle mig lidt klemt ved det :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 I teorien.. Men som jeg lige skrev, så ahr vi en facebookgruppe, hvor vi plejer at opdatere hvis vi aftaler noget.. Så er alt samme sted, og hende der holder pause, kan melde til og fra. Og de har ikke skrevet om denne brunch inde i facebook gruppen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Synes godt nok det lyder lidt spøjst :unsure Hvis det er med vilje de ikke har inviteret dig synes jeg godt nok det er strengt! Jeg føler i hvert fald at jeg ja.. Bliver holdt lidt ude nu.. Har mange gange været nødt til at melde fra, men vi mødes en gang i ugen, og jeg gik til salmesang med 3 af de 4, så vi så hinanden tit.. Dog havde jeg godt tænkt over de nogen gange til salmesang, satte sig meget langt fra mig bagefter (Modsatte ende af bordet), men tænkte ikke det var bevidst.. Øv.. Føler mig som et totalt skod-menneske lige nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Øh hvor har hun lige skrevet det henne? Men lyder umiddelbart lidt strengt :unsure Det er sikkert en misforståelse, men jeg ville også føle mig lidt klemt ved det :unsure :kram Årh.. Facebook, i en opdatering.. Ikke direkte til mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Og de har ikke skrevet om denne brunch inde i facebook gruppen? Nej, har lige rodet alt igennem derinde.. Alt står på skemaet.. Julefrokost, julehygge, alle de gange vi skal mødes, alle de gange der er aflyst, hvem der skal have hvad med.. Men INTET om denne brunch.. De har nok aftalt det i tirsdags, også ja.. Ikke tænkt over at opdatere om det, eller tænkt jeg ikke skulle/ville med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Nej, har lige rodet alt igennem derinde.. Alt står på skemaet.. Julefrokost, julehygge, alle de gange vi skal mødes, alle de gange der er aflyst, hvem der skal have hvad med.. Men INTET om denne brunch.. De har nok aftalt det i tirsdags, også ja.. Ikke tænkt over at opdatere om det, eller tænkt jeg ikke skulle/ville med... Det vil jeg tro. Men kan godt forstå at du føler du bliver holdt ude :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Caroline sad selv 1½ minut igår, og igen i dag :-D Min stooooore pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Er der nogen der ved hvor "syg" et barn skal være for ikke at må få 3 mdr's vaccination? Tjekker lægen evt. babys temperatur inden? C har i den sidste uge døjet lidt med stoppet næse og nysen efter at hendes farmand lå syg 2 dage i sidste uge. Nu skal hun vaccineres i morgen og jeg håber da ikke det bliver en forgæves tur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Caroline sad selv 1½ minut igår, og igen i dag :-D Min stooooore pige Hvor er hun DYGTIIIIIG!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Er der nogen der ved hvor "syg" et barn skal være for ikke at må få 3 mdr's vaccination? Tjekker lægen evt. babys temperatur inden? C har i den sidste uge døjet lidt med stoppet næse og nysen efter at hendes farmand lå syg 2 dage i sidste uge. Nu skal hun vaccineres i morgen og jeg håber da ikke det bliver en forgæves tur. Jeg ville ringe og spørge lægen til råds. Da Sophia havde diarre blev hendes vaccine udskudt et par uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Caroline sad selv 1½ minut igår, og igen i dag :-D Min stooooore pige Jeg træner også i smug med Camille.. Christian vil ikke have det hehe.. Men hun kan godt sidde selv, men det må han ikke vide :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Marius taske er pakket og han er klar til endnu en overnatning ved bedsterne :) Så skal han bare afleveres her en gang i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Har en mærkelig og ret trist følelse, af at være uønsket.. En fra min mødregruppe har lige skrevet: Babybrunch idag, med tøserne fra mødregruppen. Jeg er i den mødregruppe.. Og ingen har spurgt mig.. :unsure Var der godt nok ikke sidste gang.. Men.. Sidder med en øv-følelse. Har længe overvejet at droppe gruppen, men nu overvejer jeg det kraftigere.. :kram2 jeg ville godt nok også blive Tøzefornærmet - jeg ville skrive en sms til dem eller lave et opslag i gruppen og spørge om det er en forglemmelse at du ikke er inviteret til baby-brunch, for du blev godt nok ked af at finde ud af at de skal mødes uden du har fået tilbudet, det kan jo være en ærlig sag at man bare har dummet sig og glemt at skrive det i facebook gruppen. Hvis det ikke er så ville jeg nok lukke lidt galde ud og sige farvel og tak til gruppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 :kram2 jeg ville godt nok også blive Tøzefornærmet - jeg ville skrive en sms til dem eller lave et opslag i gruppen og spørge om det er en forglemmelse at du ikke er inviteret til baby-brunch, for du blev godt nok ked af at finde ud af at de skal mødes uden du har fået tilbudet, det kan jo være en ærlig sag at man bare har dummet sig og glemt at skrive det i facebook gruppen. Hvis det ikke er så ville jeg nok lukke lidt galde ud og sige farvel og tak til gruppen. :ditto Synes det vil være en fin måde at få det afklaret på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 :kram2 jeg ville godt nok også blive Tøzefornærmet - jeg ville skrive en sms til dem eller lave et opslag i gruppen og spørge om det er en forglemmelse at du ikke er inviteret til baby-brunch, for du blev godt nok ked af at finde ud af at de skal mødes uden du har fået tilbudet, det kan jo være en ærlig sag at man bare har dummet sig og glemt at skrive det i facebook gruppen. Hvis det ikke er så ville jeg nok lukke lidt galde ud og sige farvel og tak til gruppen. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites