Besvaret December 5, 2012 Sne i altanbarnevognen alligevel :blink Der falder godt nok meget lige nu. Viceværten kører rundt og rundt med sneploven i den samme bane. Bare han ikke vækker hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 wow - valgte at gå en morgentur med barnevognen ved 8-tiden. En kold fornøjelse, men lasse faldt i søvn og sover stadig trods jeg har måtte flytte barnevognen et par gange pga kulden. Nu står han i fyrrummet pga temp var lige lav nok synes jeg plus rim/frost på barnevognen. måske han ska puttes til lur ved 8-tiden i barnevognen fremover i stedet for 10-11 tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 God bedring til ham. Håber snart han kommer over det, for det lyder ikke sjovt :( Øv altså :kram Må jeg spørge hvornår du selv var syg? Jeg er nemlig syg nu, og frygter sådan at smitte Sophia. Tak begge to :kiss Jeg begyndte at snotte sådan lige dagen inden Valdemars dåb, dvs. ikke i lørdags, men forrige lørdag. Og så var jeg ret sølle mandag og tirsdag, ca. onsdag begyndte jeg at hoste som en sindssyg og så ved weekenden var det "bare" lidt snot og lidt hoste, hvilket det så stadig er... Det ser ud som om at Valdemar kopierer, det fuldstændigt, men med en uges forsinkelse. Han begyndte at lyde snottet i weekenden, og hoster voldsomt nu... Så jeg håber, at det forsvinder lige så hurtigt igen, som det gjorde ved mig :goodluck Og god bedring til dig, og jeg håber at du kan undgå at smitte Sophia! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Synes godt nok at Clara har været god ved mor... Hun har i anden dag i træk om formiddagen, taget 3-3½ time... Mon det er vaccinen der gør det? Hun blev vaccineret i mandags.... Normalt tager hun ca 45 min pr lur... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Hmm.. puttede Karla ud i barnevognen til 1. formiddagslur kl. 10. Normalt tager hun den lur inden for, men vi er blevet enige om, at hun skal sove mere i barnevognen, for der sover hun bedre. Det skal jeg love for hun gør! Normalt sover hun ca. 45 min. der, og er vågen til omkring kl. 12, før hun tager den lange middagslur der. Men hun sover stadig, så tvivler på, at hun er klar til at sove kl. 12, hvis hun altså vågner inden. Men hellere få lange lure end mange korte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Har valgt at stille C i baggangen med et åben vindue, indtil videre er temperaturen nede på lige over 10 grader på termometret derude. Men det er også bedre end de frostgrader der er udenfor. Håber hun sover ligeså længe som hun plejer, selvom hun står "indenfor". I formiddags ville hun ikke sove og det er efterhånden blevet en evig kamp. Tidligere sov hun 2 timer om formiddagen, så blev det 1 time hvilket jeg synes er fint. Men de sidste par dage tager hun kun lige over 30 min. og så er hun stadig træt når hun kommer op. Så jeg er tvunget til at ligge hende tidligere til middagslur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Består aldrig den teoriprøve... Er fandens elendig. Kunne snildt bestå køreprøven nu, men på papiret er det ligesom om klappen går ned. Lort Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Æv hvor er Elin bare snottet og skidt tilpas..så mega dårlig nat..og middagslur... og nu er jeg også begyndt at kunne mærke til sygdommen.... jeg vil bare ik være syg... og jeg vil bare at Elin snart bliver frisk... nu gik det lige så godt med søvnen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Så tog Clara endnu et stor lur på næsten 2 timer... Helt utroligt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Hader at bo i lejlighed i byen, hvor Silke Elia på den ene eller anden måde bliver vækket i sin bedste lur. Øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Det bliver en lang time den næste - har en træt træt mus, men nu holder vi os til hendes nye puttetid kl 19.00 så kan Anders også nå at se hende i dag... Lige nu er fjernsyntet min redning (trods alle gode principper og intentioner) det er vældigt interessant og holder hende vågen uden pyller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Har været ved lægen med Mar og fået konstateret astmatisk bronkitis :boo Min søde læge forsikrede mig om, at det hverken er kronisk eller farligt, og at det var et mildt tilfælde han havde. Og han er i godt humør. Men han skal stadig have medicin i sådan en dum inhalator. Mar kan ikke lide det og Mor kan SLET ikke lide det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Har været ved lægen med Mar og fået konstateret astmatisk bronkitis :boo Min søde læge forsikrede mig om, at det hverken er kronisk eller farligt, og at det var et mildt tilfælde han havde. Og han er i godt humør. Men han skal stadig have medicin i sådan en dum inhalator. Mar kan ikke lide det og Mor kan SLET ikke lide det :( åh nej :kram det var godt nok en træls besked at få! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 åh nej :kram det var godt nok en træls besked at få! Ja. :( (Og hold nu op, hvor de burde kalde det noget andet. Var jo lige ved at vræle og besvime og gå i koma, da lægen sagde "astma...", selvom hun skyndte sig at forsikre mig om, at astmatisk bronkitis IKKE er astma :prik) Ps. Nåhr hvor er Mie sød på din juleticker :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Nåh stakkels Mar og stakkels mor :kram2 :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Øv hvor har jeg bare ondt i halsen! :( Frygter at det er halsbetændelse der er på vej - dét magter jeg ikk, når jeg samtidig har en lille mus at tage mig af, som jeg bestemt ikk vil smitte.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Nåh stakkels Mar og stakkels mor :kram2 :kram :kram2 Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Har været ved lægen med Mar og fået konstateret astmatisk bronkitis :boo Min søde læge forsikrede mig om, at det hverken er kronisk eller farligt, og at det var et mildt tilfælde han havde. Og han er i godt humør. Men han skal stadig have medicin i sådan en dum inhalator. Mar kan ikke lide det og Mor kan SLET ikke lide det :( Freja har også astmatisk bronkitis. Her hjalp det rigtig meget med zoneterapi. Så meget at hun ikke behøvede det forebyggende medicin. Bare en skam vi først fandt ud af det da hun var 4 år. Hun blev indlagt første gang med ab da hun var 7 mdr. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Består aldrig den teoriprøve... Er fandens elendig. Kunne snildt bestå køreprøven nu, men på papiret er det ligesom om klappen går ned. Lort Tjek om der er noget gennemgående du har fejl i. Jeg havde mellem 7 og 14 fejl hver eneste gang vi havde prøve i teori timerne, så regnede ikke med at bestå. Men jeg bestod med 0 fejl :) Det viste sig at jeg er højre/venstre blind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Jeeez. Min kørelære hentede mig 19.10, havde glemt at fortælle mig at vi skulle køre til KBH. Er så lige kommet hjem, har nattefodret hestene og mig selv. Caro sover(men hvor længe endnu??) og jeg er trææææt. Orker nærmest ikke at gå i seng, altså.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Freja har også astmatisk bronkitis. Her hjalp det rigtig meget med zoneterapi. Så meget at hun ikke behøvede det forebyggende medicin. Bare en skam vi først fandt ud af det da hun var 4 år. Hun blev indlagt første gang med ab da hun var 7 mdr. :kram Tak for kram og råd og zoneterapi :kram2 Det vil vi bestemt huske. :) Vi har været glade for vores zoneterapeut mht. muskelspændinger, så hvis hun kan hjælpe på det her, så skal vi da afsted til hende, hvis det ikke går over meget meget hurtigt. Men jeg hååååååååååber, at det meget snart er væk igen. Min læge sagde, at det ikke var til at vide om det var væk efter 2 dage, om det kom igen og igen over vinteren og så ikke mere, eller om det ville vare ved i flere år. MEN at hun umiddelbart vurderede det som et meget mildt tilfælde, så der var måske håb om at det hurtigt var overstået... Nu må vi se. Jeg synes faktisk at han tager røret flot, og her til morgen smilede han med det samme jeg fjernede masken, så jeg håber-håber-håber, at han forstår, at vi gør det for hans skyld og at det hjælper! Håber ikke, at vi skal igennem indlæggelse og alt muligt. Det er jeg ked af at høre, at I har været igennem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Tak for kram og råd og zoneterapi :kram2 Det vil vi bestemt huske. :) Vi har været glade for vores zoneterapeut mht. muskelspændinger, så hvis hun kan hjælpe på det her, så skal vi da afsted til hende, hvis det ikke går over meget meget hurtigt. Men jeg hååååååååååber, at det meget snart er væk igen. Min læge sagde, at det ikke var til at vide om det var væk efter 2 dage, om det kom igen og igen over vinteren og så ikke mere, eller om det ville vare ved i flere år. MEN at hun umiddelbart vurderede det som et meget mildt tilfælde, så der var måske håb om at det hurtigt var overstået... Nu må vi se. Jeg synes faktisk at han tager røret flot, og her til morgen smilede han med det samme jeg fjernede masken, så jeg håber-håber-håber, at han forstår, at vi gør det for hans skyld og at det hjælper! Marlon havde det en enkelt gang sidste vinter, hvor vi også fik inhalatorrør og det hele..... Men han var hurtigt ovre det (få dage) og han har aldrig haft det siden...... Så det kan også være en lille ting :kiss Håber ikke, at vi skal igennem indlæggelse og alt muligt. Det er jeg ked af at høre, at I har været igennem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Nå, der gik noget galt med den quote.... Men Mette: Marlon havde også AB sidste vinter...... Han fik også den der dumme inhalator tingest med maske, men det var hurtigt ovre (få dage) og han har aldrig haft det siden. Så det kan også være en lille ting :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Astmatisk bronkitis er ikke jordens undergang og medicinen gør bare stor forskel. Felix blev indlagt da han var 2 mdr med mistanke om AB. Blev dog fejet væk igen. Forår sommer uden problemer men sidste efterår fik han det så. En masse lægebesøg med justering af medicin, aftrapning, optrapning osv. Nu får han fast hver dag og har ingen mislyde hvilket betyder at vi har ramt den rette dosering. Og de vokser heldigvis fra det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Er træt med træt på. Kl 4.30 skulle Mie have mad og skiftes og så har vi ellers kæmpet lige siden, hvert. 10-15 min har hun hevet sutten ud og pling åbne øjne og morgenfrisk. Fik dog 30 min.her til sidst men nu er der vist ikke mere at gøre.... vi kæmper videre imorgen, en eller.anden dag må hendes indre ur forstå at kl. 5 er nat. Hun er jo stadig træt og falder let i søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites