Besvaret December 4, 2012 Har en baby med ekstem røde kinder og som igen nægter at sove.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Arghhh det er så svært at vælge. Marius er SÅ køn på alle billederne. Hvor mange kan man tillade sig at have stående? Har sagt til Jacob jeg ønsker mig en af mig og Marius af ham i julegave og så er der en anden en jeg bare har forelsket mig i. Men Jacob skal jo også være med til at bestemme. Jeg VIL bare have de 2 :D Og mens jeg skriver dette har Marius lige rullet fra ryg til mave selv nede på gulvet for første gang :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Har en baby med ekstem røde kinder og som igen nægter at sove.... Tænder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Vores babyalarm havde ligget tændt i barnevognen, så babymodtageren var løbet tør for strøm. Så stod jeg dér med en pakket og allerede sovende bebs i Voksi. Så hvad gør man så? Hun røg ind i soveværelset med alle vinduer åbnet - der er dejligt køligt, og hun sover deeejligt :) På vores babyalarm kan batterierne byttes rundt hvis babydelen er løbet tør :) det er smart, og det tog desværre et stykke tid før vi kom i tanke om det. Det er så øv med en død alarm og en sovende baby... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Har haft en vidunderlig dag med min datter :7himmel Selv om hun bliver 9 måneder imorgen, kan jeg gang på gang blive rørt over HVOR fantastisk det er at være mor! Og idag skulle min mand sent på arbejde, så han havde hende alene imorges, da jeg stod op var han også helt rørt over hvor meget de hyggede sig sammen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Så knækkede Marius trillekoden fra ryg til mave. Så mangler vi den anden vej også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Tænder? Jeg tror det( håber det ) :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Arghhh det er så svært at vælge. Marius er SÅ køn på alle billederne. Hvor mange kan man tillade sig at have stående? Har sagt til Jacob jeg ønsker mig en af mig og Marius af ham i julegave og så er der en anden en jeg bare har forelsket mig i. Men Jacob skal jo også være med til at bestemme. Jeg VIL bare have de 2 :D Og mens jeg skriver dette har Marius lige rullet fra ryg til mave selv nede på gulvet for første gang :yay Der er ingen grænser når det gælder ens børn - en veninde har en fotovæg - altså mellem et vindue og hjørnet af stuen hænger hun forskellige rammer med billeder af hendes datter sådan lidt asymetrisk, nogle i farver nogle i sort/hvid. Det ser virkelig godt ud og hun kan altid lige hænge et mere op uden det gør noget og der er fra spæd og opefter. Og :yay for rul - dygtig dygtig dreng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Har en baby med ekstem røde kinder og som igen nægter at sove.... Sådan et det også her?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Det har jeg også hørt :) Hmm har på fornemmelsen den er på vej og lillemanden er ikke den største spiser i øjeblikket så tænkte det kunne være det. Han afviser mit bryst efter få minutter men virker ikke specielt sulten... Det gjorde min mælk, og jeg havde også pludselig mindre mælk end jeg plejer, så Sofia var lidt frustreret en dags tid eller to. Har ikke mindre mælk - det er ihvertfald sikkert. Og slet ikke nu hvor lillemanden spiser mindre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Så knækkede Marius trillekoden fra ryg til mave. Så mangler vi den anden vej også :D Stor dreng. Nyd du nu bare at han nok begynder at ligge rigtig meget på maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Er træt og har hovedpine. Silke Elia sover egentlig fint om natten, men trænger så meget til noget længere sammenhængende søvn. Det kan efterhånden godt mærkes at jeg de sidste 3,5 måned ikke har fået de 10 timer om natten jeg har brug for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Har nu igen måttet kæmpe fra kl 2 og er i forvejen syg! Spørg mig lige om jeg er træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 :kram :kram Øv, det lyder hårdt! Håber du får noget søvn nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Så knækkede Marius trillekoden fra ryg til mave. Så mangler vi den anden vej også :D Dygtig dreng!!! :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Åh jeg har smittet Valdemar med forkølelse :( Han er i forbavsende godt humør, men lidt forvirret over både at ville have sutten og ikke at ville have den (fordi det er svært at få vejret gennem næsen), og han ser helt skræmt ud, når han får et giga hosteanfald (og hans mor bliver også skræmt, for det lyder bare så væmmeligt og han bliver jo helt rød i hovedet). Min stakkels lille banan. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Åh jeg har smittet Valdemar med forkølelse :( Han er i forbavsende godt humør, men lidt forvirret over både at ville have sutten og ikke at ville have den (fordi det er svært at få vejret gennem næsen), og han ser helt skræmt ud, når han får et giga hosteanfald (og hans mor bliver også skræmt, for det lyder bare så væmmeligt og han bliver jo helt rød i hovedet). Min stakkels lille banan. :( God bedring til ham. Håber snart han kommer over det, for det lyder ikke sjovt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Åh jeg har smittet Valdemar med forkølelse :( Han er i forbavsende godt humør, men lidt forvirret over både at ville have sutten og ikke at ville have den (fordi det er svært at få vejret gennem næsen), og han ser helt skræmt ud, når han får et giga hosteanfald (og hans mor bliver også skræmt, for det lyder bare så væmmeligt og han bliver jo helt rød i hovedet). Min stakkels lille banan. :( Øv altså :kram Må jeg spørge hvornår du selv var syg? Jeg er nemlig syg nu, og frygter sådan at smitte Sophia. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Seriøst en bæ nat... Vågen fra kl 2-5, og sov så fra 5 til 6.40.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Seriøst en bæ nat... Vågen fra kl 2-5, og sov så fra 5 til 6.40.... Øv, det er så frustrerende når man bliver holdt vågen :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Øv, det er så frustrerende når man bliver holdt vågen :( :kram Ja, især fordi jeg er sådan liiiidt halvsyg.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Ja, især fordi jeg er sådan liiiidt halvsyg.... Ja, så sutter det max! Håber du kan få dig en lur idag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Er der appetitspring i tigerspringene? Synes hun vil spise meget tit... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Er der appetitspring i tigerspringene? Synes hun vil spise meget tit... Mon ikke bare det er trygheden ved brystet hun søger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Er der appetitspring i tigerspringene? Synes hun vil spise meget tit... En ef tegnene ved tigerspringene er at de kan enten spise meget oftere eller sjældent - her gør Silke Elia det sidste Del dette indlæg Link to post Share on other sites