TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Selvom Marius ikke var særligt samarbejdsvillig og syntes det var sjovere at lege med tæpperne mv end at kigge op og på fotografen, fik vi da nu nogle gode billeder, som vi nu skal vælge et par stykker af :yay Det bliver ikke nemt...

Dejligt - synes også det var svært at vælge.

Del dette indlæg

391781_10151250073907973_791488031_n.jpg

PLETSKUD!

Åhhhh hvor er hun skøn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

En stor flot basse pige... 9,2 kg og 70 cm lang og klarede sin vaccine rigtig flot selvom det gjorde ondt på mor da lægen stak Clara og hun tudbrølede:-(

Åh de stik er bare aldrig sjove. Håber hun slipper forholdsvis let igennem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh de stik er bare aldrig sjove. Håber hun slipper forholdsvis let igennem.

Hun har virket indtil videre at hun slipper, men inden jeg lagde hende, tog jeg hendes temperatur og den lå på 38.0... Jeg håber bare at det er det og det er væk i morgen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er SÅ spændt på i dag hvor min svigermor slal passe Mie i venteværelset mens jeg er til tandlæge. Det er ikke noget jeg syntes er særlig fedt :( for svigermor kan slet ikke læse Mie.

Del dette indlæg

Annonce ♥

F*** jeg er træt... Det har været en hård amnings-nat, kombineret med at Edith klynkede/græd en 45 minutter omkring midnat og jeg ikke kunne sove bagefter, men Edith har sovet ok... Indtil kl 5.15, hvor manden tog hende og hun klynkede/græd 1-1.5 times tid.. Men jeg har da trods alt fået ca 6-7 timers MEGET afbrudt søvn i nat..

Del dette indlæg

Annonce ♥

F*** jeg er træt... Det har været en hård amnings-nat, kombineret med at Edith klynkede/græd en 45 minutter omkring midnat og jeg ikke kunne sove bagefter, men Edith har sovet ok... Indtil kl 5.15, hvor manden tog hende og hun klynkede/græd 1-1.5 times tid.. Men jeg har da trods alt fået ca 6-7 timers MEGET afbrudt søvn i nat..

Det kender jeg godt, nogle gange er 5 timer i streg bedre end 6-9 timer afbrudt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kender jeg godt, nogle gange er 5 timer i streg bedre end 6-9 timer afbrudt!

Ja når det er afbrudt hele tiden, kunne man næsten lige så godt lade være at sove.. Bare 3 timer i streg ville have gjort underværker :o (smiley, der gaber ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja når det er afbrudt hele tiden, kunne man næsten lige så godt lade være at sove.. Bare 3 timer i streg ville have gjort underværker :o (smiley, der gaber ;) )

Øv, håber altså godt nok at du snart kan få noget søvn i flere dage i træk.... Uger gerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv så blev mødregruppen lige aflyst pga sygdom... Havde ellers glædet mig, da dagens vært rigtig ville julehygge om os :(

Nå men så må jeg bare gøre det ekstra godt når de kommer her på tirsdag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er SÅ spændt på i dag hvor min svigermor slal passe Mie i venteværelset mens jeg er til tandlæge. Det er ikke noget jeg syntes er særlig fedt :( for svigermor kan slet ikke læse Mie.

Puha, det kan jeg godt forstå du ikke synes godt om. Min svigermor kan heller ikke læse Sophia, og frygter dagen hun skal passe hende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for udestuen, så Marius kan stå "ude" og sove ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for udestuen, så Marius kan stå "ude" og sove ;)

Vores babyalarm havde ligget tændt i barnevognen, så babymodtageren var løbet tør for strøm. Så stod jeg dér med en pakket og allerede sovende bebs i Voksi. Så hvad gør man så? Hun røg ind i soveværelset med alle vinduer åbnet - der er dejligt køligt, og hun sover deeejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores babyalarm havde ligget tændt i barnevognen, så babymodtageren var løbet tør for strøm. Så stod jeg dér med en pakket og allerede sovende bebs i Voksi. Så hvad gør man så? Hun røg ind i soveværelset med alle vinduer åbnet - der er dejligt køligt, og hun sover deeejligt :)

Ej hvor "Sjovt" Jeg har lige opdaget akkurat det samme!!!

Nu står baby-delen i opladeren og Luna i barnevognen i gangen, indtil der er så meget strøm på at vi kan trille hende udenfor!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor "Sjovt" Jeg har lige opdaget akkurat det samme!!!

Nu står baby-delen i opladeren og Luna i barnevognen i gangen, indtil der er så meget strøm på at vi kan trille hende udenfor!

Det er SÅÅÅÅ træls altså!! Og jeg VED, at jeg slukkede den, men så er den blevet møflet op af siden, så der er blevet tændt for den. MEGA irriterende! For nogle uger siden sad jeg med åbent vindue i stuen, da det samme var sket. Men det er altså liiidt for koldt nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sover bare bedst ude :D

Her er det nu fordi chillfaktoren er på -16 grader, så jeg tør ikke stille ham ud. Og i udestuen er der et par grader, så kan han sove i sleebeen derude :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er SÅÅÅÅ træls altså!! Og jeg VED, at jeg slukkede den, men så er den blevet møflet op af siden, så der er blevet tændt for den. MEGA irriterende! For nogle uger siden sad jeg med åbent vindue i stuen, da det samme var sket. Men det er altså liiidt for koldt nu!

Det er første gang det er sket her.... men der er også 3 "indstillinger" på vores... tænd - sluk - våglys+tændt.... og "sluk" er i midten, det ER sq da ånssvagt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det noget med at ens modermælk ændre smag når man får/skal til at have sin mens?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det noget med at ens modermælk ændre smag når man får/skal til at have sin mens?

Det har jeg også hørt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde min mælk, og jeg havde også pludselig mindre mælk end jeg plejer, så Sofia var lidt frustreret en dags tid eller to.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt hele formiddagen på at male hus sammen med manden, mens lillepigen blundede i 3 timer uden for. Desværre er det ikke vores eget hus -_- Missundelse er en grim ting, i know!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har alene dag, så savner min lille prinsesse voldsomt meget. :( Kan ikke finde ud af hvad jeg gider at lave... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er totalt ramt af det her vinter-vejrs-forkølelses-bæ... Men har alligevel bagt vaniljesmåkager(der smager godt) Fik trænet heste igår... Det var sjooooov :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det kan jeg godt forstå du ikke synes godt om. Min svigermor kan heller ikke læse Sophia, og frygter dagen hun skal passe hende

Det gik heldigvis godt, Mie har bare været en smile baby hele dagen så hun gjorde det meget let for svigermor.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER