TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Godnat 26 ugers tiger - Hvor længe varer det?

Tre nætter med dum søvn, og en pylret baby :(

Del dette indlæg

Glæder mig over at der ikke er kommet sne i nat, så vi ingen problemer får med at komme til fotograf idag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er da pi*** træt af at folk ikke rydder fortov, og at enkelte af de som gør, ikke rydder det så der er plads til en barnevogn! ØV for en bumletur.. Og kommer helt sikkert ikke ud og handle i dag med barnevognen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er da pi*** træt af at folk ikke rydder fortov, og at enkelte af de som gør, ikke rydder det så der er plads til en barnevogn! ØV for en bumletur.. Og kommer helt sikkert ikke ud og handle i dag med barnevognen :(

Jeg gik 7,2 km. igennem sneen igår med barnevogn.. Eller, ej.. Vi skiftes nok allesammen til at køre :P Dét var fandme hårdt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik 7,2 km. igennem sneen igår med barnevogn.. Eller, ej.. Vi skiftes nok allesammen til at køre :P Dét var fandme hårdt!

Havde det så bare været sneen.. Men når folk rydder, så rydder de jo ud til kanterne.. Så der er 30-40 cm hvor jeg kan gå - men så er hver hjul, eller i hvert fald det ene, ude og "bumle".. Det er egentlig ikke specielt hårdt sådan fysisk for mig, men Camille kan slet ikke sove og hopper rundt.. Sneen er jo helt hård, og knoldet..

Da vi først var nede i skoven, var der ingen problemer.. Men de der skide fortov, der ikke er ryddet ordentligt.. GAH!

Ville faktisk hellere at folk så IKKE ryddede, fordi så går man jo bare ovenpå sneen - trælst, men en DEL lettere!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det tid til babygym for første gang. Det bliver sjovt. Bare skide irriterende jeg skal have så mega ondt i hovedet. Gad vide om manden så alligevel har fået smittet mig :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godnat 26 ugers tiger - Hvor længe varer det?

Tre nætter med dum søvn, og en pylret baby :(

Uh her kæmpes også med tigeren. Nøj han er pyldret og ikk til at få til at sove. Har læst det kan vare 1-5 uger

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh her kæmpes også med tigeren. Nøj han er pyldret og ikk til at få til at sove. Har læst det kan vare 1-5 uger

5 UGER :shooter

Tror jeg vælger det kun skal vare 1 uge.. På forhånd tak, hr. tiger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig som en dårlig mor idag :boo

Har mega meget snot i hovedet, ondt i halsen og tung i hovedet, så Sophia ligger bare i sin kravlegård for sig selv, og det har hun gjort i 30 min nu. Hun brokker sig ikke, men synes det er synd for hende, at hendes mor ikke kan lege med hende. Er virkelig også bange for at smitte hende :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig som en dårlig mor idag :boo

Har mega meget snot i hovedet, ondt i halsen og tung i hovedet, så Sophia ligger bare i sin kravlegård for sig selv, og det har hun gjort i 30 min nu. Hun brokker sig ikke, men synes det er synd for hende, at hendes mor ikke kan lege med hende. Er virkelig også bange for at smitte hende :boo

Du skal ikke have dårlig samvittighed.. Sådan nogle dage har Camille og jeg også haft - tror man er nødt til at acceptere at man altså ikke kan være den perfekte mor 24/7, hver evig eneste dag.. Nogen dage, er man bare kun en ganske almindelig mor, som er nødt til at tage en pause..

Så læng ehun ikke brokker sig, er hendes behov jo dækket..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal ikke have dårlig samvittighed.. Sådan nogle dage har Camille og jeg også haft - tror man er nødt til at acceptere at man altså ikke kan være den perfekte mor 24/7, hver evig eneste dag.. Nogen dage, er man bare kun en ganske almindelig mor, som er nødt til at tage en pause..

Så læng ehun ikke brokker sig, er hendes behov jo dækket..

Du har ret!

Glæder mig til at kunne være der mere for hende igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt lejlighedstilbud, men på 2. sal.. Så vi siger nej tak.

Der er en på min facebook, som synes vi er alt for kræsne, og at vi ikke kan tillade os at sige nej til så mange lejligheder..

Hun kan dog ikke helt svare på HVORFOR vi ikk emå være kræsne..

Jeg tænker: Vi har et sted at bo, som vi i princippet er glade for, vi mangler bare et værelse - havde der været et værelse, havde jeg gladeligt blevet boende i flere år jo :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en på min facebook, som synes vi er alt for kræsne, og at vi ikke kan tillade os at sige nej til så mange lejligheder..

Jeg tænker: Vi har et sted at bo, som vi i princippet er glade for, vi mangler bare et værelse - havde der været et værelse, havde jeg gladeligt blevet boende i flere år jo :)

Nogle skal bare have noget at brokke sig over.

Forstår godt I siger nej - man har ret til at være kræsne. Man skal jo gerne blive glad for det nye sted man flytter hen, ellers er det jo dødsdømt fra starten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde det så bare været sneen.. Men når folk rydder, så rydder de jo ud til kanterne.. Så der er 30-40 cm hvor jeg kan gå - men så er hver hjul, eller i hvert fald det ene, ude og "bumle".. Det er egentlig ikke specielt hårdt sådan fysisk for mig, men Camille kan slet ikke sove og hopper rundt.. Sneen er jo helt hård, og knoldet..

Da vi først var nede i skoven, var der ingen problemer.. Men de der skide fortov, der ikke er ryddet ordentligt.. GAH!

Ville faktisk hellere at folk så IKKE ryddede, fordi så går man jo bare ovenpå sneen - trælst, men en DEL lettere!

Ja, jeg kender godt de spor. Lige præcis dem endte vi også i, fordi de kører i skoven og så tog vi vejen hjem :-D Det gør jeg ikke liiiiige indenfor de næste par dage igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æhh... Synes godt Caroline kan vågne fra sin laaaange middagslur nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at give Camille en stjerne i julegave.. Hmm..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal ikke "nøjes" når man skal vælge hvor man vil bo. Man kan ga på kompromis med nogle ting men det er der jo ingen grund til når i ikke har mere travlt. Man kan jo ikke betale en hel masse indskud fordi man bliver ved med at flytte fordi der kommer noget der passer bedre til ens behov.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha... Havde lagt David på aktivitetstæppet, og gik i gang med at rydde lidt op. Kommer efter lidt tid ind i stuen og ser ham været faldet i staver over sin venstre hånd. Tror han har gen-fundet den 4-5 gange nu, men højre hånd eksisterer tilsyneladende ikke i hans verden endnu :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu eller noget. Nu med en man uden kørekort det næste halve år :( Det bliver et helvede....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu eller noget. Nu med en man uden kørekort det næste halve år :( Det bliver et helvede....

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skal ikke meget til før man føler sig som en forfærdelig mor: Mie har skreget i 2 timer herhjemme mens jeg har været på café og i bio (planlagt siden før Mie blev født). Anders var tæt på at ringe efter mig, men han klarede det. Det er bare forfærdelig at komme hjem og få det at vide, øv jeg føler jeg har svigtet. Og så endte en ellers fantastisk aften med at jeg tænker DÉT gør jeg aldrig igen :(

Øv hvor træls :kram - jeg var ude for nøjagtig det samme i går.

Jeg var til julekoncert med min mor, i mens passede min mand og min far C. Hun havde så bare været pylret fra det øjeblik jeg gik ud af døren og min mand kunne slet ikke ligge hende, uden hun stak i et hyl.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En stor flot basse pige... 9,2 kg og 70 cm lang og klarede sin vaccine rigtig flot selvom det gjorde ondt på mor da lægen stak Clara og hun tudbrølede:-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom Marius ikke var særligt samarbejdsvillig og syntes det var sjovere at lege med tæpperne mv end at kigge op og på fotografen, fik vi da nu nogle gode billeder, som vi nu skal vælge et par stykker af :yay Det bliver ikke nemt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er gået i seng, mens manden er oppe med Edith indtil næste amning, for at gøre klar til endnu en nat med besøg af tigeren.. Håber dog at den holder sig væk og det sidste døgn var tiger nok herhjemme!!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER