TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har en baby der fik mad kl 1.30 og igen kl 3 og først meldte sig igen kl 10.10 :o At hun så først sov omkring kl 5, er hvad det er - men det var manden der var oppemed hende, indtil han kom med hende kl 5, hvor hun kiggede på mor og lagde sig til at sove :glad

Del dette indlæg

Har en baby der fik mad kl 1.30 og igen kl 3 og først meldte sig igen kl 10.10 :o At hun så først sov omkring kl 5, er hvad det er - men det var manden der var oppemed hende, indtil han kom med hende kl 5, hvor hun kiggede på mor og lagde sig til at sove :glad

FANTASTISK!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

En time alene hjemme. Skønt at nå at træne den ene hest, og fodre og så slappe lidt af efter en god køretime :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var ude i tøjeksperten og købe tøj til manden. Hende ekspedienten vi handlede med kunne fortælle at ham fotografen vi skal ud til på mandag tager super billeder :yay Og det ene par bukser skal ligges op. Sørme om hun ikke lige smutter forbi med dem til os på fredag. Det er da service ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så åbner Marius selv munden når skeen med D-dråber kommer. Mon ikke han er klar til grød i næste uge...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeeez louiiiise - hvor sent kan den 12-ugers--tiger komme? Inger har bare været umulius de sidste par dage. I dag kulminerede det med, at hun slet ikke ville sove. Hun har sovet sammenlagt ca 2,5 time, men i klatter, og det er ikke så meget for en pige, der normalt sover 5-6 timer.. Og så har hun været pylrebebs - men ok, hun er jo også knaldtræt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeeez louiiiise - hvor sent kan den 12-ugers--tiger komme? Inger har bare været umulius de sidste par dage. I dag kulminerede det med, at hun slet ikke ville sove. Hun har sovet sammenlagt ca 2,5 time, men i klatter, og det er ikke så meget for en pige, der normalt sover 5-6 timer.. Og så har hun været pylrebebs - men ok, hun er jo også knaldtræt...

Kan det ikke være 19-ugers tigeren der er ved at gøre sit indtog? I vidunderlige uger står der at det kan starte ved 14,5 uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var ude i tøjeksperten og købe tøj til manden. Hende ekspedienten vi handlede med kunne fortælle at ham fotografen vi skal ud til på mandag tager super billeder :yay Og det ene par bukser skal ligges op. Sørme om hun ikke lige smutter forbi med dem til os på fredag. Det er da service ;)

Fedt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev halv depri i dag over de skide strækmærker på inderlårene - nu har folk sagt så mange gange "det er da ikke det værste sted" og så tænker jeg bare JO det er! Man kan jo ikke skjule dem i en badedragt, man bliver konfronteret med dem HVER gang man går på toilet, man kan ikke tage en lille sød natkjole på og så forsvinder de! Jeg kan heller ikke skjule dem i shorts, jeg skal have Knickers på - og det er sku ikke særlig lækkert til min kropsbygning :( og nederdele og kjoler skal gå under knæet - Nej det er RØV at have dem på inderlårene!!!

ØV altså! Kan godt forstå du synes det er røv, jeg synes da også det er et mega træls sted! Og så gør det det da ikke bedre af at folk siger det modsatte. :kram2 :kram2 Krydser fingre for at de ender med at være lige så usynlige som dem på maven!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kæmper 2,5 time med Caroline og hun sover ikke. Er grædefærdig og har så ondt i min ryg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kæmper 2,5 time med Caroline og hun sover ikke. Er grædefærdig og har så ondt i min ryg!

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Håber hun snart finder ro så du kan ligge dig. Der er bare intet der virker?

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH! Synes jeg kan mærke sygdommen komme snigende :( Ondt i halsen, trykken for ørene og bare rigtig dvask. Håber lidt søvn er nok - regner i hvert fald ikke med at Sophia giver hendes mor lov til at få meget søvn :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH! Synes jeg kan mærke sygdommen komme snigende :( Ondt i halsen, trykken for ørene og bare rigtig dvask. Håber lidt søvn er nok - regner i hvert fald ikke med at Sophia giver hendes mor lov til at få meget søvn :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV altså! Kan godt forstå du synes det er røv, jeg synes da også det er et mega træls sted! Og så gør det det da ikke bedre af at folk siger det modsatte. :kram2 :kram2 Krydser fingre for at de ender med at være lige så usynlige som dem på maven!

:kiss tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie var med til julefrokost i går og hun klarede det bare SÅ godt, min beslutning om at tage derop over middag var fantastisk god, hun tog det SÅ pænt og hun nåede faktisk rundt i en del arme uden hun sagde noget til det. Det mindste grøff så var hun i mine eller mandens arme igen. Kl 18 blev hun puttet, det tog lidt ekstra tid, men det er ok når der sker så meget, hun vågnede 18.30 (tror hun blev forvirret over hvor hun var, men hun sov hurtigt igen og jeg NØD aftenen med vores bedste venner så meget at vi først kørte 23.30 og pga af vejret var vi først hjemme kl 1, Mie blev skiftet og fik en flaske da vi kom hjem og sov til kl 5 (forbandet tidspunkt hun har valgt at være morgenfrisk :( ).

Stakkels Anders fik så lov at overtage kl 8.15, kl 11 kom han nærmest trampende ind i soveværelset "DIN TUR" og så fik jeg overtræt sulten baby i armene som ellers sov efter en flaske. Måtte lige ned og give ham et kram og fortælle at han er en god far, ingen kunne vide hun var sulten efter under 3 timer siden sidste flaske.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige bestilt en danefæ flyverdragt til C i julegave. Brugte næsten 2 timer på at finde en ordentlig flyverdragt i str.68.

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUCCES! Har lige fået Mie til at falde i søvn i liften :yay :glad :loveshower vores plan virker! Nusse kanin og sove musik og så vippede liften på mine knæ og holdte hende i hånden og nussede i panden, men kun til hun fandt ro! Uh jeg er stolt over at planen virker... selv om det lyder indviklet så er det kæmpe fremskridt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til fødselsdag/familie julefrokost idag, og Albert var bare så eksemplarisk. Han snakkede løs, charmerede alle og gjorde mors frygt for skrig og skrål totalt til skamme :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft den bedste weekend med S og Edith :glad

Igår var vi til familiejulefrokost, hvor Edith bare var eksemplarisk og kun lige græd da vi besluttede os for at tage hjem, fordi hun var træt og der var for meget (fulde)larm til at hun kunne slappe af, men hun faldt i søvn i barnevognen da vi kom ud og så var der intet indtil vi kom hjem og hun var sulten :)

Hun sov så godt i nat, med 2 amninger, men hun vil altså gerne havd begge bryster om natten <_<

Idag tog vi over middag ud i Lyngby storcenter og købte julegaver (til næsten alle dem vi manglede) og hun sov alle stort set fra det hele :yay

Min dygtige lille skat :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skal ikke meget til før man føler sig som en forfærdelig mor: Mie har skreget i 2 timer herhjemme mens jeg har været på café og i bio (planlagt siden før Mie blev født). Anders var tæt på at ringe efter mig, men han klarede det. Det er bare forfærdelig at komme hjem og få det at vide, øv jeg føler jeg har svigtet. Og så endte en ellers fantastisk aften med at jeg tænker DÉT gør jeg aldrig igen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her 26 ugers spring kommer til at trække tænder ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for doodoo bamsen. Silke Elia har haft en god dag til trods for vi har været til jule tamtam et for hende udkendt sted med fremmede mennesker. Og hun tog en laaaaaang lur i barnevognen i stilheden. Skønt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en ulykkelig baby igen :boo Hun har grædt den sidste halve time indtil videre... Det virker helt sikkert som om det er maven :( Bu gik det lige så godt :(

Tænker også 5 ugers tigerspring eller bare en alt for aktiv weekend :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en ulykkelig baby igen :boo Hun har grædt den sidste halve time indtil videre... Det virker helt sikkert som om det er maven :( Bu gik det lige så godt :(

Tænker også 5 ugers tigerspring eller bare en alt for aktiv weekend :(

Jeg haaber hun faldt til ro..... :)

Nu har jeg set det flere steder og som foerstegangsmor/dansk-udenlandsmor maa jeg ofte melde melde pas paa forkortelser mm

Derfor hjaelp mig I min nysgerrighed:"hvad er det der tiger noget"???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg haaber hun faldt til ro..... :)

Nu har jeg set det flere steder og som foerstegangsmor/dansk-udenlandsmor maa jeg ofte melde melde pas paa forkortelser mm

Derfor hjaelp mig I min nysgerrighed:"hvad er det der tiger noget"???

Det er et udviklingsspring, prøv at Google tigerspring eller Google "vidunderlige uger"

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER