Besvaret November 30, 2012 Overvejer at sætte en kør forsigtig legende børn skilt op på den øverste lygtepæl. Synes godt nok naboen kommer stærkt ned af vores meget korte blinde vej. Det er da ikke nødvendig at gasse så voldsom op på så kort et stykke... Og børnehaven, vuggestuen går op ad vores vej for at komme i skoven... Det ville jeg gøre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Lasse vender sig om på maven i søvne og sover videre på den måde. Hvor meget ska jeg gi ham lov til det? Siger man ikke, at når først de sel vkan vende sig, må de sove på maven? Så hvis han kan finde ud af at vende sig fra mave til ryg, må han godt sove sådan? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Camille har sovet i snart 3½ time.. HOLD da op! Hun er blevet en sove-baby! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Ja.. I sidste uge, måtte jeg op om natten, fordi hun lå og brokkede sig, og der havde hun sat sig "i spænd" på tværs i sengen.. Men hun må jo have luren hvordan man kan komme hele vejen rundt! Kender det alt for godt - det er mere reglen end undtagelsen her, at hun vender på de mest umulige måder i tremmesengen - er så bange for, om hun en dag får benene klemme, når hun ligger med benene ud gennem tremmerne, så de hænger og dasker ned langs siden :unsure Jeg har opgivet at vende hende - hun vender sig alligevel :rolleyes Men man bliver vågen, når man pludselig ikke kan finde andet end "stof" på barnet og ikke munden når man roder rundt for at give sutten :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Hehehe, nyder at se Valdemar trille frem og tilbage på tæppet :biglove Hehehe, nyder at se Valdemar trille frem og tilbage på tæppet :biglove Han holder sig indenfor tæppet - endnu ;) Stoore dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Er begejstret for de selvlysende night sutter fra MAM :super smart - slut med at rode rundt og have 2 reservesutter med i seng :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Er begejstret for de selvlysende night sutter fra MAM :super smart - slut med at rode rundt og have 2 reservesutter med i seng :badgirl Det var det jeg sagde - genial opfindelse. Nu har vi haft vores i 1½ måned og før havde vi altid 2 sutter i vuggen, nu har vi kun den ene og den er bare så nem at finde :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Det var det jeg sagde - genial opfindelse. Nu har vi haft vores i 1½ måned og før havde vi altid 2 sutter i vuggen, nu har vi kun den ene og den er bare så nem at finde :yiepie Det er så FANTASTISK - også kan den også lige vejlede til, hvilken ende af sengen hovedet befinder sig i :D Har sådan fortrudt, at jeg ikke bare købte dem første gang jeg så dem <_< NØJ jeg synes det er lækkert, at man ikke roder hele sengen rundt og hun bliver mere og mere utålmodig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Æv! Har lige brug for at komme af med noget galde... Så kommer man hjem efter at have været hos forældrene hele ugen - for at få lidt aflastning. Jeg regnede lige med at Torben måske kunne tage Elin lidt, så jeg kunne få ordnet lidt herhjemme (det ligner et bombet lokum...) men så er han selvfølgelig dårlig... gik ud og tog temp. og den viste 38... hmmm... nu havde jeg lige regnet med at få bare lidt tid, hvor jeg ikke sku stå for en baby - bare det at få lov til at gøre rent eller noget... Så nu har han lagt sig ind i sengen, huset ligner lort og jeg føler ikke at jeg kan gå i gang med noget, fordi jeg har Elin...han har haft hele ugen til at være syg - hvorfor venter han så lige til at vi kommer hjem, med at blive syg... æv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Siger man ikke, at når først de sel vkan vende sig, må de sove på maven? Så hvis han kan finde ud af at vende sig fra mave til ryg, må han godt sove sådan? Tog fat i Sp og ganske rigtig, når han kan vende sig, så må han godt. Han ska bare ku dreje hoved også den ene og den anden vej, selvom han sover og det gør han. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Æv! Har lige brug for at komme af med noget galde... Så kommer man hjem efter at have været hos forældrene hele ugen - for at få lidt aflastning. Jeg regnede lige med at Torben måske kunne tage Elin lidt, så jeg kunne få ordnet lidt herhjemme (det ligner et bombet lokum...) men så er han selvfølgelig dårlig... gik ud og tog temp. og den viste 38... hmmm... nu havde jeg lige regnet med at få bare lidt tid, hvor jeg ikke sku stå for en baby - bare det at få lov til at gøre rent eller noget... Så nu har han lagt sig ind i sengen, huset ligner lort og jeg føler ikke at jeg kan gå i gang med noget, fordi jeg har Elin...han har haft hele ugen til at være syg - hvorfor venter han så lige til at vi kommer hjem, med at blive syg... æv... Æv :kram2 Hvordan går det ellers med Elin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Æv :kram2 Hvordan går det ellers med Elin? Ja mega æv... jeg synes faktisk at det går godt med Elin lige nu - men hun er stadig berørt af tigeren kan man mærke, fordi hun bliver hurtig sylret. Men hun sover nogle gode stræk om natten nu -eller har gjort det i denne uge i hvert fald... og så sker der bare noget lige nu med hende... det er ret interessant... hun snakker helt vildt... så det er dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Mie kæmperog kæmper og kæmper for at knække den der trille kode... Det er lykkes 3 gange uden hjælp siden i går, men knækket er den ikke. Hun har fundet ud af at hovedet skal til den ene side, så skal hun bare lære at armen skel ind under også - den sammenhæng har hun ikke lige set endnu :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Blev halv depri i dag over de skide strækmærker på inderlårene - nu har folk sagt så mange gange "det er da ikke det værste sted" og så tænker jeg bare JO det er! Man kan jo ikke skjule dem i en badedragt, man bliver konfronteret med dem HVER gang man går på toilet, man kan ikke tage en lille sød natkjole på og så forsvinder de! Jeg kan heller ikke skjule dem i shorts, jeg skal have Knickers på - og det er sku ikke særlig lækkert til min kropsbygning :( og nederdele og kjoler skal gå under knæet - Nej det er RØV at have dem på inderlårene!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Ja mega æv... jeg synes faktisk at det går godt med Elin lige nu - men hun er stadig berørt af tigeren kan man mærke, fordi hun bliver hurtig sylret. Men hun sover nogle gode stræk om natten nu -eller har gjort det i denne uge i hvert fald... og så sker der bare noget lige nu med hende... det er ret interessant... hun snakker helt vildt... så det er dejligt :loveshower Hvor er det dejligt at læse Tina :yay Håber snart tigeren forsvinder :) Marius snakker også helt vildt. Men ikke særligt meget med os. Det er mere lysestager, mælkekartoner mv der får historie. Men det er så hyggeligt når de gør det :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 :yay så har Jacob en uges ferie med os. Så skal der hygges. Vi starter ud med en fortograf tur på mandag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Blev halv depri i dag over de skide strækmærker på inderlårene - nu har folk sagt så mange gange "det er da ikke det værste sted" og så tænker jeg bare JO det er! Man kan jo ikke skjule dem i en badedragt, man bliver konfronteret med dem HVER gang man går på toilet, man kan ikke tage en lille sød natkjole på og så forsvinder de! Jeg kan heller ikke skjule dem i shorts, jeg skal have Knickers på - og det er sku ikke særlig lækkert til min kropsbygning :( og nederdele og kjoler skal gå under knæet - Nej det er RØV at have dem på inderlårene!!! Røv.... :( Har du prøvet det der olie man kan smøre på? Kan ikke luge huske hvad det hedder (og ligger i sengen) men det hjalp på mine på maven. De er stort set forsvundet nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Åh!! Svigermor er her, og hun er bare SÅ dårlig til at læse Sophia :( kan høre hun græder inde i stuen, og svigermor kan bare IKKE forstå at voldsom vuggen ikke virker for Sophia :angry Men er blevet enig med mig selv om, at det er manden der tager den der. Vil ikke være hende den sure svigerdatter. Så må Sophia få ekstra kram og tryghed når jeg tager hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Åh!! Svigermor er her, og hun er bare SÅ dårlig til at læse Sophia :( kan høre hun græder inde i stuen, og svigermor kan bare IKKE forstå at voldsom vuggen ikke virker for Sophia :angry Men er blevet enig med mig selv om, at det er manden der tager den der. Vil ikke være hende den sure svigerdatter. Så må Sophia få ekstra kram og tryghed når jeg tager hende! :respekt - sejt gået af dig!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Hmm.... synes nu at det går godt med det der soven i barnevogn.... men tænkte at hun nok bare lige tog en lille lur efter mad kl 14.30, så ville ikke til at rode med dragt og barnevogn for det, så lod hende sove inde i vores seng..... hun sover endnu! :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 :yay så har Jacob en uges ferie med os. Så skal der hygges. Vi starter ud med en fortograf tur på mandag :) Hvor skønt til jer. Total hygge :) Glæder mig til at høre om fotografturen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Røv.... :( Har du prøvet det der olie man kan smøre på? Kan ikke luge huske hvad det hedder (og ligger i sengen) men det hjalp på mine på maven. De er stort set forsvundet nu De er også blevet pænere men de vil jo aldrig forsvinde helt :( Har en smule på maven, men de er næsten væk, manden kalder dem mine usynlige strækmærker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Åh!! Svigermor er her, og hun er bare SÅ dårlig til at læse Sophia :( kan høre hun græder inde i stuen, og svigermor kan bare IKKE forstå at voldsom vuggen ikke virker for Sophia :angry Men er blevet enig med mig selv om, at det er manden der tager den der. Vil ikke være hende den sure svigerdatter. Så må Sophia få ekstra kram og tryghed når jeg tager hende! Tak :) Er også selv lidt stolt. For hold nu op hvor har jeg bare lyst til at flå hende ud af armene på svigermor, og give hende det hun har brug for :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2012 Kl 5 er da også et tidspunkt at stå op på <_< var heldig at få lov at sove en halv time mellem 7 og 7.30 men så er man nærmest bare mere træt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2012 Kl 5 er da også et tidspunkt at stå op på <_< var heldig at få lov at sove en halv time mellem 7 og 7.30 men så er man nærmest bare mere træt... Camille vågner normalt kl 8-9-10 stykker.. I dag vågnede hun kl 6.. Selvfølgelig! Dagen hvor jeg skal til julefrokost!! Så havde jeg en dejlig kæreste, der sprang ind i stuen med hende.. Normalt er hun kun vågen en time, så kiggede noget kl 9 da hun stadigvæk var oppe!!! Men NU sover de begge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites