Besvaret November 29, 2012 Burde bare NÅ så mange ting.. Men jeg GIDER det bare ikke. Har lyst til at være længe oppe, og glo film hele natten - men har en laaang dag i morgen, uden mulighed for at sove ekstra.. Så det er nok ikke en god ide.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Krydser mine fingre, tæer (er faktisk liiiidt svært ;) ), ben og arme for at det bliver en ok nat! :goodluck Har indtil videre fået lov til at sove 1 times tid og det er da værd at tage med :huh (men "kun" en time fordi jeg nærmest skulle bruge en pind til at holde manden min på afstand - hold da op, han havde lyst :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 You gotta love tigerspring og appetitspring <_< Ammer nu for 5. gang i nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Har en datter der mosler rundt i sengen, hold fast hun ligger uroligt. Sådan har hun lagt hele natten, troede det ville stoppe efter flasken, men nope hun karter rundt endnu. Det er vist slut med at ligge hende og forvente at finde hende samme sted, selv i liften rykker hun, hun ender nede i fodenden, hvordan hun bærer sig ad aner jeg ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Heldigvis en bedre nat, :yay på trods af masser af snot :rolleyes (takker opfinderen af saltvand :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Edith har sovet i nat :yay Hun har meldt sig hver 3. Time og har derfor kun sovet 2,5 time ad gangen og har kun ville sove oven på os.. MEN vi har alle 3 sovet :yay :wee :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Trods vaccinepåvirket baby gik natten godt - kun oppe en gang. Men det var en omgang med meget pyldret og pivende baby. Han er svær at få til at sove, men han sover så længere og tungere end normalt efter sådan en omgang. Lige nu har han meldt sig til amning uden at vågne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Yay! 8 timers søvn, nærmest straight. Kun afbrudt af flaske! :-) det er mæææærkeligt! Og hun sov i egen seng, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Blev da NOGET overrasket i morges da jeg kiggede ned, til hvad jeg troede var Camilles smukke ansigt.. Næ nej.. Sure tæer var hvad jeg kiggede på.. Min stor grinende datters smukke ansigt var i den anden ende.. Gad vide hvordan hun har fået vendt sig - det er tremmesengen altså alt for smal til at hun burde kunne!!! :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Blev da NOGET overrasket i morges da jeg kiggede ned, til hvad jeg troede var Camilles smukke ansigt.. Næ nej.. Sure tæer var hvad jeg kiggede på.. Min stor grinende datters smukke ansigt var i den anden ende.. Gad vide hvordan hun har fået vendt sig - det er tremmesengen altså alt for smal til at hun burde kunne!!! :ba Sejt af hende :) Men det var da noget af en overraskelse at få :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Sejt af hende :) Men det var da noget af en overraskelse at få :o Ja.. I sidste uge, måtte jeg op om natten, fordi hun lå og brokkede sig, og der havde hun sat sig "i spænd" på tværs i sengen.. Men hun må jo have luren hvordan man kan komme hele vejen rundt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Burde bare NÅ så mange ting.. Men jeg GIDER det bare ikke. Har lyst til at være længe oppe, og glo film hele natten - men har en laaang dag i morgen, uden mulighed for at sove ekstra.. Så det er nok ikke en god ide.. Åh hvor jeg kender det! :P Savner sgu at kunne sidde oppe hele natten og stene film og nintendo og bagefter sove hele dagen :P Krydser mine fingre, tæer (er faktisk liiiidt svært ), ben og arme for at det bliver en ok nat! Har indtil videre fået lov til at sove 1 times tid og det er da værd at tage med (men "kun" en time fordi jeg nærmest skulle bruge en pind til at holde manden min på afstand - hold da op, han havde lyst ) Haha, lidt sødt med din mand :P You gotta love tigerspring og appetitspring <_< Ammer nu for 5. gang i nat... Uf, den er grum! :kram2 Edith har sovet i nat :yay Hun har meldt sig hver 3. Time og har derfor kun sovet 2,5 time ad gangen og har kun ville sove oven på os.. MEN vi har alle 3 sovet :yay :wee :yay YAY! :yay Blev da NOGET overrasket i morges da jeg kiggede ned, til hvad jeg troede var Camilles smukke ansigt.. Næ nej.. Sure tæer var hvad jeg kiggede på.. Min stor grinende datters smukke ansigt var i den anden ende.. Gad vide hvordan hun har fået vendt sig - det er tremmesengen altså alt for smal til at hun burde kunne!!! :ba Haha, dygtig pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Hehehe, nyder at se Valdemar trille frem og tilbage på tæppet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Blev da NOGET overrasket i morges da jeg kiggede ned, til hvad jeg troede var Camilles smukke ansigt.. Næ nej.. Sure tæer var hvad jeg kiggede på.. Min stor grinende datters smukke ansigt var i den anden ende.. Gad vide hvordan hun har fået vendt sig - det er tremmesengen altså alt for smal til at hun burde kunne!!! :ba :lol Synes ofte jeg griner af dine opdateringer om Camille :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Hehehe, nyder at se Valdemar trille frem og tilbage på tæppet :biglove Har lige set filmen - hold nu op hvor er han sød altså :loveshower Og MEGET dygtiiiig :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Øv jeg har ondt i maven. På mandag skal Jesper i retten (fordi han et par uger efter min fars død i foråret kørte ALT for stærkt i min fars Audi). Han mister højest sandsynlig kørekortet i et halvt år dvs han får 5 (!) times transport frem og tilbage på arbejde :boo I 4 måneder vil Silke Elia kun se ham i weekenderne så... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Øv jeg har ondt i maven. På mandag skal Jesper i retten (fordi han et par uger efter min fars død i foråret kørte ALT for stærkt i min fars Audi). Han mister højest sandsynlig kørekortet i et halvt år dvs han får 5 (!) times transport frem og tilbage på arbejde :boo I 4 måneder vil Silke Elia kun se ham i weekenderne så... Åh jeg kender det. Storset hele min graviditet havde min mand kørselsforbud (var i retten og det) og jeg sku derfor ofte være chauffør pga vi bor på landet og bussen går af helved til. Det er bare ikk sjovt :( 5 timers transport er meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Øv jeg har ondt i maven. På mandag skal Jesper i retten (fordi han et par uger efter min fars død i foråret kørte ALT for stærkt i min fars Audi). Han mister højest sandsynlig kørekortet i et halvt år dvs han får 5 (!) times transport frem og tilbage på arbejde :boo I 4 måneder vil Silke Elia kun se ham i weekenderne så... Åh nej det lyder ikke sjovt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Øv jeg har ondt i maven. På mandag skal Jesper i retten (fordi han et par uger efter min fars død i foråret kørte ALT for stærkt i min fars Audi). Han mister højest sandsynlig kørekortet i et halvt år dvs han får 5 (!) times transport frem og tilbage på arbejde :boo I 4 måneder vil Silke Elia kun se ham i weekenderne så... Øv, kan han ikke køre med nogen? Måske bare noget af vejen? Eller måske få lidt hjemme arbejde? Eller tage barsel en dag i ugen? Eller tage længere arbejdsdage, også en ugentlig fridag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Åh jeg kender det. Storset hele min graviditet havde min mand kørselsforbud (var i retten og det) og jeg sku derfor ofte være chauffør pga vi bor på landet og bussen går af helved til. Det er bare ikk sjovt :( 5 timers transport er meget. Åh nej det lyder ikke sjovt :kram2 Øv, kan han ikke køre med nogen? Måske bare noget af vejen? Eller måske få lidt hjemme arbejde? Eller tage barsel en dag i ugen? Eller tage længere arbejdsdage, også en ugentlig fridag? Tak piger - ja det er virkelig noget gylle... Vi bor i Viborg og han arbejder i Vorgod-Barde, en lille by ude på landet. Så den hedder først bus til Herning, og så videre med lokalruten. I forvejen kører han 1 time hver vej. Ingen af hans kollegaer bor i byen, og han står for produktionen, så det kræver han er på stedet. Heldigvis skal han have 7 uger (plus julen) barsel fra d.10. december. Men stadigvæk synes jeg det virker total uoverskueligt... :( Og mig der hader at køre bil! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Tak piger - ja det er virkelig noget gylle... Vi bor i Viborg og han arbejder i Vorgod-Barde, en lille by ude på landet. Så den hedder først bus til Herning, og så videre med lokalruten. I forvejen kører han 1 time hver vej. Ingen af hans kollegaer bor i byen, og han står for produktionen, så det kræver han er på stedet. Heldigvis skal han have 7 uger (plus julen) barsel fra d.10. december. Men stadigvæk synes jeg det virker total uoverskueligt... :( Og mig der hader at køre bil! Puha, ja, det er godt nok øv..! Håber på det bedste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Puha, ja, det er godt nok øv..! Håber på det bedste! MEGA! Og hvor har jeg bare været sur og gal på ham, men det gør jo ikke situationen bedre... Og han er også bare så led og ked af det hele :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 MEGA! Og hvor har jeg bare været sur og gal på ham, men det gør jo ikke situationen bedre... Og han er også bare så led og ked af det hele :( Ja, han har jo ikke gjort det med vilje.. Men ja, jeg har lige skældt Christian mega meget ud, fordi han altid cykler i modsatte side af vejen.. Ved det ikke er det samme, overhovedet, fordi der jo "bare" er tale om cykel og en bøde.. Men ej, hvor bliver jeg tosset hvis han får en bøde, for noget så dumt! Kan slet ikke forestille mig hvor tosset jeg ville blive, hvis han mistede kortet.. :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Lasse vender sig om på maven i søvne og sover videre på den måde. Hvor meget ska jeg gi ham lov til det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Overvejer at sætte en kør forsigtig legende børn skilt op på den øverste lygtepæl. Synes godt nok naboen kommer stærkt ned af vores meget korte blinde vej. Det er da ikke nødvendig at gasse så voldsom op på så kort et stykke... Og børnehaven, vuggestuen går op ad vores vej for at komme i skoven... Del dette indlæg Link to post Share on other sites