Besvaret November 29, 2012 Inger har nu sovet i næsten 4 timer(!!!!) så lang en lur har hun aldrig taget før, og mine bryster er ved at SPRÆNGE! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det lyder så hårdt! Håber altså at det ændrer sug snart :-( Ja, det er det dælme også! Håber virkelig også det snart ændrer sig, er helt smadret af ikke og sove om natten, men sove om dagen i stedet :( Lyder til at hun bruger dig som sut! Måske hun har for meget uro i maven til at ku sove? Nope, ingen mave uro.. Hun er ikke ked, sur eller noget som helst.. Hun er bare vågen! Og hun lå fint, med sin rigtige sut ind imellem spisninger... :kram2 det tynde mælk er der når det siger "sut, synk, sut, synk, sut, synk" og det tykke er der når det sviger "sut, sut, sut, sut, synk, sut, sut, sut, sut, synk" (måske endda flere sut). Jeg tror det vil være en god idé at hive fat i SP lige og høre ad, for tror enten hun har vendt rundt på nat og dag, at hun bruger dig som sut eller hun har appetitspring. Ja, ringer til Sp nu her.. Jeg har aldrig rigtig kunne høre når hun synker, kun når der virkelig er tryk på, så de første 2 minutter eller sådan noget... Jeg hælder mest til at hun har byttet rundt på nat og dag - jeg troede vi havde appetitspring i sidste uge, for der. Havde hun 3 dage hvorchun skulle have begge bryster og hvor hun spiste oftere, men måske har jeg bare ikke mælk nok til hende mere :( Er også enormt stresset over at hun ikke sover om natten, og det påvirker vel også min mælk.. Jeg orker i hvert fald ikke det her meget længere - jeg er helt smadret og kan intet nyde længere :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Tjah du kan vel ikke pusse om ham når du har Carl Emil, du kan jo også blive smittet eller bære bakterier videre. Og hvis du bliver syg hvem skal så passe spunken? Rigtig god pointe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 :haha YAY for prutter! :D Og også bøvser. Nogle gange griner Mar endda af sine egne bøvser, det er SÅ sjovt! :lol Åh og jeg kan lige forestille mig søde Marlon grine af sine prutter. Nårh :biglove :D Hun er da bare dygtig :respekt Og såvidt jeg husker, så løftede Mar også numsen da han var omkring 3 mdr, og det mener jeg også at MinHemmeligeProfils Marius gjorde. Så det kan sagtens være, at Mie bare er klar over hvad hun gør og bare er dygtig :) Puh øv altså! :kram Haha genialt!!! :lol Åh puh! 1. Sov når dit barn sover, så du i det mindste får en smule søvn, 2. Hvis du har en slynge/bæredims, så BRUG den 3. Leg overraskelseslege (tit-tit-bøh, og "nu kommer der en mus og ta'r dig" under hagen), så du måske får et grin som belønning for anstrengelserne 4. Husk det er en fase. + Herhjemme fungerede det ret godt, at jeg lå med min bærbare på gulvet ved siden af Mar om natten. Han var ikke ked, han ville bare ikke sove. Så kunne jeg stene BK, og han var fint tilfreds med at kigge med. Det er da et forsøg værd ;) :lolhit til det med at blive aflivet. Tror sgu også, at nogen havde forbarmet sig over mig, hvis jeg havde været et dyr :rolleyes God bedring! :kram Lillemanden er ikke begejstret for at sove lige for tiden, så det bliver svært. Han vågner i hyl jævnligt og er svær at trøste for så at få til at sove igen. Jeg har da godt nok en bæresele.. måske jeg skulle finde den frem.. Og lege.. det eneste jeg kan få et smil frem på ham er at løfte ham op og ned i luften.. så jeg har laaaaange arme nu.. men dælme god træning. Hvis vi leger for meget bliver han stikstosset.. Jeg kan slet ikke kende mit barn.. lidt uhyggeligt :blink Havde jeg haft en bærbar.. så ville den også bruges. Ofte er jeg på fra mobilen, men det er slet ikke optimalt og lidt omstændigt at besvare indlæg på mere end et par linier.. Men hold nu op det trækker tænder ud.. Han er svært utilfreds det meste af dagen, og sover hamrende dårligt om natten. Han vil ikke spise, sove eller lege. TIGER GÅ HJEM!!!! :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Er vældig imponeret over BR.dks levering. Bestilte en julegave igår kl. 12.30 og nu - lige under et døgn efter - er posbudet kommet med den :yay Det er fedt når man indimellem kan blive imponeret :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Nøj hvor blev han gal over 5 mdrs vaccinen. Sygeplejesken kom ud og hilste på os for hun havde hørt ham gennem væggen :) Nu sover han heldigvis lidt. Håber ikke han bliver for ramt.. og at det kan gøres med en god lur.. Kan egentlig godt forstå han blev gal.. :D Hvad bilder sygeplejersken sig også ind at stikke sådan en lækker lårbasse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Har altså verdens dejligste mand der lige tog en time før fri og kom hjem med blomster og sports cola (fordi det ÆHLSKER jeg). Han syntes det har været lidt hårdt for mig og han har ikke været hjemme mens Mie har været vågen pga arbejde de sidste par dage, så de har haft total kvalitets tid de sidste par timer :wub Mie elskersin far - og de har suset rundt i huset som super baby og Mie har fået et bad og lige nu får hun en flaske!!! Årrhhhh... jeg bliver næsten helt misundelig... :wub Jeg kunne godt bruge lidt kæresteomsorg.. men den er dælme ikke til at spotte nogle steder.. :( :klap :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 I skal næsten lige se :wub (Bare ignorer snotnæsen/kæderygeren, der hele tiden siger "dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiig" :rolleyes) Og ja, han er træt ;) Han er lige kommet ind og sove nu ;) Hvor er han dygtiiiiiiiig ;) Åhh de bliver bare så store.. så hurtigt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 JEG BLIR VANVITTIG!!!!!!!! :gal :boo Nu faldt Sophia selv i søvn i barnevognen efter jeg havde været ude for at give hende sutten 2 gange. Men ENDNU en gang vågner hun efter de FUCKING 40 min!!!!! Så gik jeg en tur med barnevognen et kvarters tid, så hun faldt i søvn igen. Men nu ligger hun vågen igen! Jeg ved SIMPELTHEN ikke hvad jeg skal gøre for at få hende videre til næste søvnfase???? :help Det har stået på i snart 2 måneder. Og igår gik det lige så fint! faldt selv i søvn ved alle tre lure, og sov 2 lure på 2 timer og 1 på 1½ time, uden noget bøvl overhovedet :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Marius har været med ude at købe sin julegave i vågen tilstand. Det er vist kun i år vi kan det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Håber ikke han bliver for ramt.. og at det kan gøres med en god lur.. Kan egentlig godt forstå han blev gal.. :D Hvad bilder sygeplejersken sig også ind at stikke sådan en lækker lårbasse.. Håber heller ikk han blir for ramt. Denne her gang var det lægen der stak ham. Så sygeplejersken fik smil pga hun jo ikk var ond ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Nu er jeg simpelthen TRÆT af søvnløshed - min datter sover så fint så hvorfor f****n kan JEG så ikke? Har besøg af "den røde tante" hvilket ikke gør noget som helst lettere, især det er så kraftigt at jeg bliver nød til at skifte bind hver tredje time (og alligevel har jeg blødt igennem). Men derudover har jeg mareridt, vågner ved den mindste lyd og har svært ved at falde i søvn, og sådan har det været i 14 dage. Men det er jo ikke fordi jeg ikke er træt! Jeg er ved at kaste op af træthed! Æv at du også er blevet ramt af det - det er simpelthen forfærdeligt, jeg er heldigvis begyndt at kunne sove igen. Men ved mig, var grunden til det, at Elin vågnede en gang i timen, så jeg hele tiden lå og ventede på at hun skulle vågne - for det er så belastende at lige være faldet i søvn og så blive vækket. Er det mon sådan noget der er skyld i at din tilstand er sådan nu, selvom Mie sover godt igen? Jeg var også mega træt, men så snart man får sig lagt, så er man lysvågen. Jeg tror også at det kan være overtræthed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Så fik vi shoppet, Camille sov sødt i barnevognen hele tiden og mor fik nye coyboybukser og en ny trøje :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Så fik vi shoppet, Camille sov sødt i barnevognen hele tiden og mor fik nye coyboybukser og en ny trøje :balloon Sådan! Vi er også lige kommet hjem fra shopping. Kæft, jeg er smadret! :P MEN vi overlevede 4 busture uden gråd ;) Og generelt hele turen uden gråd faktisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Æv at du også er blevet ramt af det - det er simpelthen forfærdeligt, jeg er heldigvis begyndt at kunne sove igen. Men ved mig, var grunden til det, at Elin vågnede en gang i timen, så jeg hele tiden lå og ventede på at hun skulle vågne - for det er så belastende at lige være faldet i søvn og så blive vækket. Er det mon sådan noget der er skyld i at din tilstand er sådan nu, selvom Mie sover godt igen? Jeg var også mega træt, men så snart man får sig lagt, så er man lysvågen. Jeg tror også at det kan være overtræthed. Det kan nok godt være du har ret, sov formiddags lur med Mie i dag og undede mig selv at ligge ved siden af hende på gulvet og se en film i dag - det gjorde godt! Har virkelig INTET lavet i dag. Mie er så godt nok heller ikke blevet aktiveret så meget som hun plejer men vi har da snakket en del, bamserne er blevet spist allesammen og med de mange kluk grin jeg har fået i dag tør jeg godt sige at hun ikke har lidt nød. Hun har også bevidst vendt sig fra mave til ryg i dag - kæft hun kæmpede, så skal hun bare huske hvordan hun gjorde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Sådan! Vi er også lige kommet hjem fra shopping. Kæft, jeg er smadret! :P MEN vi overlevede 4 busture uden gråd ;) Og generelt hele turen uden gråd faktisk :yay Havde du så barnevognen med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Havde du så barnevognen med? Ja og den var betydelig mere værd end slyngen ;) Live and learn, hehe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Har været i mødregruppe idag hvor sp'en var. Min lille basse blev vejet til 9,9 kg og 71 cm og hun sagde at han bare var perfekt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Håber seriøst at Caroline er nem hertil aften. Min mor passer hende... Udover det, har vi haft en skøn dag med lidt shopping. Havde klapvognen med(kombivogn) og da musen blev træt, lagde jeg sædet ned og så faldt hun i søvn ! Me likes! Meget nemmere end barnevogn, for hun kan sidde og kigge alle steder hen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Øv øv han er ramt af vaccinen. Nu sover han på min mave og piver lidt ind i mellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Øv øv han er ramt af vaccinen. Nu sover han på min mave og piver lidt ind i mellem. Stakkels lille mus. Håber natten kommer til at forløbe okay ♥ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Øv øv han er ramt af vaccinen. Nu sover han på min mave og piver lidt ind i mellem. Åh nej lille pus, god bedring med ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Har været i mødregruppe idag hvor sp'en var. Min lille basse blev vejet til 9,9 kg og 71 cm og hun sagde at han bare var perfekt. Hihi sjovt så stor forskel der kan være på dem! Vi havde besøg af SP i mandags, hvor Lise blev vejet til 7,5 kg og 73 cm og hun er altså 9 mdr nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Så har jeg haft Camille med i brusebad.. Det kunne hun godt lide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Har lige set første halvdel af "adoptionens pris" og for første gang nogensinde blev jeg ikke mindre end lykkelig over at Mie vågnede med en giga bonus ble, det betød nemlig at jeg kunne tage hende op og holde om hende til hun blev træt igen - hold kæft jeg elsker mit barn - tænk at opgi sit barn fordi man tror det er det bedste, det må være verdens hårdeste beslutning - årh jeg tudede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites